Hoofdcategorieën
Reg. datum: 11 december 2005

`t kan hier wel in denk ik, En als die over 2 jaar ofzo ooit een keer uitkomt kan dr altijd nog een nieuw topic over gemaakt worden. De meeste geintreseerde ga je nu in elk geval hier vinden.

En heeft iemand iets te doen voor me in GW :P verveel me dood. Heb 8 level 20`s met 8 lvl 20 pets, met 8x 15k armor, bergen en bergen met titels. 98% van de map verkend, rank 6 voor HoH. Master/Bonus op alle missies.

Vind het spel nogsteeds leuk, maar dr is niet echt een uitdaging meer.

GoT-Guildwars

Leef om te leven

quote:
Koekjes schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:43:
[...]

Gewoon naar de amerikaanse districts gaan. Daar zitten de meeste mensen. Laatst nog met een pug een missie gedaan. Ging nog goed ook. :D
Inderdaad Amerika zit nog vaak lekker vol. Ik ben gister met een 2e accont begonnen (Alleen prohecies). Die kon ik met korting krijgen.

©MicroSE, Take Control! / Mijn website

Koekje erbij?
Reg. datum: 02 december 2004

quote:
Bigbadkip schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:15:
`t kan hier wel in denk ik, En als die over 2 jaar ofzo ooit een keer uitkomt kan dr altijd nog een nieuw topic over gemaakt worden. De meeste geintreseerde ga je nu in elk geval hier vinden.

En heeft iemand iets te doen voor me in GW :P verveel me dood. Heb 8 level 20`s met 8 lvl 20 pets, met 8x 15k armor, bergen en bergen met titels. 98% van de map verkend, rank 6 voor HoH. Master/Bonus op alle missies.

Vind het spel nogsteeds leuk, maar dr is niet echt een uitdaging meer.
Probeer eens nieuwe builds uit die jezelf bedenkt. Bedenkt zelf soms ook wel wat gekke dingen. DOA al gedaan?

Zal binnenkort wel even een stukje toevoegen over Guild Wars 2.

Remember, remember the 5th of November.

Reg. datum: 07 oktober 2006

Zijn maar weinig tweakers actief in GW of wat...

____(>^^(>0o)>____

Yup, tweakers is meer WoW zegmaar :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:49:
Yup, tweakers is meer WoW zegmaar :+
De nerds :P

*hard wegrent* :+

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

<Arise>
Reg. datum: 06 augustus 2008

quote:
quote:
TroonStaal schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:10:
[...]

Ik ben hopeloos verliefd op O+ Gwen O+, en we gaan ook trouwen later ^) Daarbij heb ik Jora, Livia en Cynn ook nog als maîtresses. SinergyX heeft Jin en nog wat andere chicks :P

Tevens heb ik ook een O+ Gwen O+ minipet, dus ik kan zelfs drie keer O+ Gwen O+ in mijn party hebben 8-)

smiley overkill :P
The irony runs deep in this one... :+

Why's it called the tourist season if we're not allowed to shoot them?
Shaynah 80 BE Hunter @ Ravencrest, EU

Trotse oom x2

quote:
Laylah schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:38:
[...]

[...]

The irony runs deep in this one... :+
Da's geen ironie, da's Ware Liefde O+

:P

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Hahaha, moet wel eerlijk zeggen dat veel van de WoW spelers die ik ken ook echte geeks zijn.
Daarom dat ik ook een afkeer voor WoW heb en uiteindelijk GW heb gekozen als mmorpg.
Maare er is toch niks mis mee als je een Nerd bent.. wij verdienen tenminste goed :P

Trotse oom x2

quote:
Intellected schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:24:
Hahaha, moet wel eerlijk zeggen dat veel van de WoW spelers die ik ken ook echte geeks zijn.
Daarom dat ik ook een afkeer voor WoW heb en uiteindelijk GW heb gekozen als mmorpg.
Maare er is toch niks mis mee als je een Nerd bent.. wij verdienen tenminste goed :P
Dan ben ik geen echte nerd, met mijn karige salarisje ;( kan ik beter gaan goldfarmen :P

Maar indien mogelijk speel ik wel altijd met vrouwelijke chars. Dat maakt me toch ook wel weer een klein beetje nerd toch? 8-)

<Arise>

quote:
TroonStaal schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:31:
[...]

Dan ben ik geen echte nerd, met mijn karige salarisje ;( kan ik beter gaan goldfarmen :P

Maar indien mogelijk speel ik wel altijd met vrouwelijke chars. Dat maakt me toch ook wel weer een klein beetje nerd toch? 8-)
Nope, dat geeft aan dat je smaak hebt.

Want nu neem ik even weer een voorbeeld uit WoW. Als je bijv. 3 dagen in de week speelt en laten we zeggen 4 uur per dag, en dan de hele tijd tegen een dikke vette dwarf kont aan moet kijken dan lijkt me het logisch dat je kiest wat het mooist in jouw ogen lijkt. :) En dan vallen al snel male chars af.

Losing my edge.

Wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom is deze domme discussie nog steeds bezig naar zoveel jaar? GW is niet vergelijkbaar met WoW, toen niet en nog steeds niet. Ik speel zelf GW en WoW en ik beleef bij allebei net zoveel plezier. Maar WoW is een MMORPG, GW in principe ook (hoewel ik het zelf niet als een mmo kan zien) maar die zit weer in een totaal andere subcategorie. Alsof je de amerikaanse burgeroorlog gaat vergelijken met de eerste of tweede wereldoorlog met als reden 'Ja want het zijn allemaal oorlogen'.

Oh en voor de duidelijkheid ik heb geen puistjes, en doe netjes aan uiterlijke verzorging. En daar ben ik niet de enige WoW speler mee. ;)

Bleet wijzigde dit bericht 07-11-2008 14:55 (12%)

Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

<Arise>

quote:
Bleet schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:52:
Wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom is deze domme discussie nog steeds bezig naar zoveel jaar? GW is niet vergelijkbaar met WoW, toen niet en nog steeds niet. Ik speel zelf GW en WoW en ik beleef bij allebei net zoveel plezier. Maar WoW is een MMORPG, GW in principe ook (hoewel ik het zelf niet als een mmo kan zien) maar die zit weer in een totaal andere subcategorie. Alsof je de amerikaanse burgeroorlog gaat vergelijken met de eerste of tweede wereldoorlog met als reden 'Ja want het zijn allemaal oorlogen'.
Welke discussie? :) Ik gaf alleen een reactie op de keuze van chars.

quote:
Dan ben ik geen echte nerd, met mijn karige salarisje kan ik beter gaan goldfarmen

Maar indien mogelijk speel ik wel altijd met vrouwelijke chars. Dat maakt me toch ook wel weer een klein beetje nerd toch?
Nee, daarvoor moet je toch goed kunnen verdienen :P maar je hebt wel smaak zoals Laylah zei !
quote:
Want nu neem ik even weer een voorbeeld uit WoW. Als je bijv. 3 dagen in de week speelt en laten we zeggen 4 uur per dag, en dan de hele tijd tegen een dikke vette dwarf kont aan moet kijken dan lijkt me het logisch dat je kiest wat het mooist in jouw ogen lijkt. En dan vallen al snel male chars af.
Ben jij een vrouwlijke WoW speler ?
Hahaha, zeker mooie voorbeeld.. wat heb ik me toch geergerd aan ze.. Geeks zijn het !
Maar mijn ervaring was toch dat ze de hele dag in de college zaal bezig waren met dwarfasses volgen, rofl..
quote:
Antwoord op je vraag:
Er is geen discussie bezig, ik gaf/geef alleen mijn mening.

Ik heb GW en WoW toch wel degelijk kunnen vergelijken en wel naar mijn eigen standaarden.
Waarom zou dat niet kunnen, zijn toch beide spellen die op grote schaal op internet gespeeld kunnen worden met een character die je zelf kunt maken en ontwikkelen / mmorpg.

Trotse oom x2

Ik heb smaak 8-) maar ben geen nerd :'(
Daar gaat mijn imago... :P

Kalm Bleet, kalm. Niet alles te serieus nemen hè, dat doen wij ook niet ;)

argh, smiley overkill...

quote:
TroonStaal schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:38:
Ik heb smaak 8-) maar ben geen nerd :'(
Daar gaat mijn imago... :P

Kalm Bleet, kalm. Niet alles te serieus nemen hè, dat doen wij ook niet ;)

argh, smiley overkill...
Zit niet in over je imago, die is tot zoverre goed dat ik je in myn GW friendslist heb staan :D

Heb odm helaas maar 1 vrouwlijke heroe in myn party, maar ze pas goed by me als Dervish'in :P

Trotse oom x2

quote:
Intellected schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:42:
[...]

Zit niet in over je imago, die is tot zoverre goed dat ik je in myn GW friendslist heb staan :D

Heb odm helaas maar 1 vrouwlijke heroe in myn party, maar ze pas goed by me als Dervish'in :P
Koel 8-)

De Dervishes hebben wel een leuk dansje, zeker als je dat met een paar anderen tegelijk doet :)

quote:
TroonStaal schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:44:
[...]

Koel 8-)

De Dervishes hebben wel een leuk dansje, zeker als je dat met een paar anderen tegelijk doet :)
Hahaha die dansjes vind ik zo nichterig... vooral die van de Warriors.. roflmao!

____(>^^(>0o)>____

Valt toch wel mee? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Hahaha gruwelijk vet !

Koekje erbij?
Reg. datum: 02 december 2004

Stukje over GW2 toegevoegd.

Remember, remember the 5th of November.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Na het afsluiten van het halloween event is het ineens weer halloween ingame, inclusief costume brawl etc. Weet iemand waarom dat is?
____(>^^(>0o)>____

Mogelijk het stukje over de great destroyer in GW2 in spoilers zetten? Beetje jammer voor de eotn spelers :P
quote:
Bor de Wollef schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:48:
Na het afsluiten van het halloween event is het ineens weer halloween ingame, inclusief costume brawl etc. Weet iemand waarom dat is?
patchnotes zijn daar ook zo lekker vaag over:
03-11-2008 Removed Halloween NPCs.
06-11-2008 Added Halloween NPCs.

Goed 8)7

SinergyX wijzigde dit bericht 08-11-2008 20:20 (64%)

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
SinergyX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:19:

patchnotes zijn daar ook zo lekker vaag over:
03-11-2008 Removed Halloween NPCs.
06-11-2008 Added Halloween NPCs.

Goed 8)7
Lol inderdaad, zeker omdat er ook nog eens een AB event is dit weekend. Ik las verhalen ingame dat er een bug zou zijn geweest toen de Halloweer NPC's zijn weg gehaald en dat deze zouden zijn teruggeplaatst (incl code) zodat men meer tijd heeft om het eea te fixen. Of dit klopt weet ik niet.
Trotse oom x2

quote:
Intellected schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:52:
[...]

Hahaha die dansjes vind ik zo nichterig... vooral die van de Warriors.. roflmao!
De dervish chicks natuurlijk :+

Bijna alle dansjes zijn gebaseerd op dansjes uit films en/of muziekclips. Die van de mannelijke warrior is bijvoorbeeld dezelfde als die van John Travolta in Pulp Fiction, en de Necro dames doen de dans uit Thriller van Micheal Jackson :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: