quote:
Dan ben ik geen echte nerd, met mijn karige salarisje kan ik beter gaan goldfarmen
Maar indien mogelijk speel ik wel altijd met vrouwelijke chars. Dat maakt me toch ook wel weer een klein beetje nerd toch?
Nee, daarvoor moet je toch goed kunnen verdienen

maar je hebt wel smaak zoals Laylah zei !
quote:
Want nu neem ik even weer een voorbeeld uit WoW. Als je bijv. 3 dagen in de week speelt en laten we zeggen 4 uur per dag, en dan de hele tijd tegen een dikke vette dwarf kont aan moet kijken dan lijkt me het logisch dat je kiest wat het mooist in jouw ogen lijkt. En dan vallen al snel male chars af.
Ben jij een vrouwlijke WoW speler ?
Hahaha, zeker mooie voorbeeld.. wat heb ik me toch geergerd aan ze.. Geeks zijn het !
Maar mijn ervaring was toch dat ze de hele dag in de college zaal bezig waren met dwarfasses volgen, rofl..
quote:
Wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom is deze domme discussie nog steeds bezig naar zoveel jaar? GW is niet vergelijkbaar met WoW, toen niet en nog steeds niet. Ik speel zelf GW en WoW en ik beleef bij allebei net zoveel plezier. Maar WoW is een MMORPG, GW in principe ook (hoewel ik het zelf niet als een mmo kan zien) maar die zit weer in een totaal andere subcategorie. Alsof je de amerikaanse burgeroorlog gaat vergelijken met de eerste of tweede wereldoorlog met als reden 'Ja want het zijn allemaal oorlogen'.
Antwoord op je vraag:
Er is geen discussie bezig, ik gaf/geef alleen mijn mening.
Ik heb GW en WoW toch wel degelijk kunnen vergelijken en wel naar mijn eigen standaarden.
Waarom zou dat niet kunnen, zijn toch beide spellen die op grote schaal op internet gespeeld kunnen worden met een character die je zelf kunt maken en ontwikkelen / mmorpg.