Reg. datum: 11 december 2005
GoT-Guildwars
Forum » Spielerij » Role-Playing Games » Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicGoT-Guildwars
Inderdaad Amerika zit nog vaak lekker vol. Ik ben gister met een 2e accont begonnen (Alleen prohecies). Die kon ik met korting krijgen.quote:Koekjes schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:43:
[...]
Gewoon naar de amerikaanse districts gaan. Daar zitten de meeste mensen. Laatst nog met een pug een missie gedaan. Ging nog goed ook.
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Probeer eens nieuwe builds uit die jezelf bedenkt. Bedenkt zelf soms ook wel wat gekke dingen. DOA al gedaan?quote:Bigbadkip schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:15:
`t kan hier wel in denk ik, En als die over 2 jaar ofzo ooit een keer uitkomt kan dr altijd nog een nieuw topic over gemaakt worden. De meeste geintreseerde ga je nu in elk geval hier vinden.
En heeft iemand iets te doen voor me in GWverveel me dood. Heb 8 level 20`s met 8 lvl 20 pets, met 8x 15k armor, bergen en bergen met titels. 98% van de map verkend, rank 6 voor HoH. Master/Bonus op alle missies.
Vind het spel nogsteeds leuk, maar dr is niet echt een uitdaging meer.
Remember, remember the 5th of November.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De nerdsquote:
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
quote:
The irony runs deep in this one...quote:TroonStaal schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:10:
[...]
Ik ben hopeloos verliefd opGwen
, en we gaan ook trouwen later
Daarbij heb ik Jora, Livia en Cynn ook nog als maîtresses. SinergyX heeft Jin en nog wat andere chicks
Tevens heb ik ook eenGwen
minipet, dus ik kan zelfs drie keer
Gwen
in mijn party hebben
smiley overkill
Why's it called the tourist season if we're not allowed to shoot them?
Shaynah 80 BE Hunter @ Ravencrest, EU
Da's geen ironie, da's Ware Liefdequote:
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Dan ben ik geen echte nerd, met mijn karige salarisjequote:Intellected schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:24:
Hahaha, moet wel eerlijk zeggen dat veel van de WoW spelers die ik ken ook echte geeks zijn.
Daarom dat ik ook een afkeer voor WoW heb en uiteindelijk GW heb gekozen als mmorpg.
Maare er is toch niks mis mee als je een Nerd bent.. wij verdienen tenminste goed
Nope, dat geeft aan dat je smaak hebt.quote:TroonStaal schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:31:
[...]
Dan ben ik geen echte nerd, met mijn karige salarisjekan ik beter gaan goldfarmen
Maar indien mogelijk speel ik wel altijd met vrouwelijke chars. Dat maakt me toch ook wel weer een klein beetje nerd toch?
Bleet wijzigde dit bericht 07-11-2008 14:55 (12%)
Welke discussie?quote:Bleet schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:52:
Wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom is deze domme discussie nog steeds bezig naar zoveel jaar? GW is niet vergelijkbaar met WoW, toen niet en nog steeds niet. Ik speel zelf GW en WoW en ik beleef bij allebei net zoveel plezier. Maar WoW is een MMORPG, GW in principe ook (hoewel ik het zelf niet als een mmo kan zien) maar die zit weer in een totaal andere subcategorie. Alsof je de amerikaanse burgeroorlog gaat vergelijken met de eerste of tweede wereldoorlog met als reden 'Ja want het zijn allemaal oorlogen'.
Nee, daarvoor moet je toch goed kunnen verdienenquote:Dan ben ik geen echte nerd, met mijn karige salarisje kan ik beter gaan goldfarmen
Maar indien mogelijk speel ik wel altijd met vrouwelijke chars. Dat maakt me toch ook wel weer een klein beetje nerd toch?
Ben jij een vrouwlijke WoW speler ?quote:Want nu neem ik even weer een voorbeeld uit WoW. Als je bijv. 3 dagen in de week speelt en laten we zeggen 4 uur per dag, en dan de hele tijd tegen een dikke vette dwarf kont aan moet kijken dan lijkt me het logisch dat je kiest wat het mooist in jouw ogen lijkt. En dan vallen al snel male chars af.
Antwoord op je vraag:quote:Wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom is deze domme discussie nog steeds bezig naar zoveel jaar? GW is niet vergelijkbaar met WoW, toen niet en nog steeds niet. Ik speel zelf GW en WoW en ik beleef bij allebei net zoveel plezier. Maar WoW is een MMORPG, GW in principe ook (hoewel ik het zelf niet als een mmo kan zien) maar die zit weer in een totaal andere subcategorie. Alsof je de amerikaanse burgeroorlog gaat vergelijken met de eerste of tweede wereldoorlog met als reden 'Ja want het zijn allemaal oorlogen'.
Zit niet in over je imago, die is tot zoverre goed dat ik je in myn GW friendslist heb staanquote:TroonStaal schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:38:
Ik heb smaakmaar ben geen nerd
Daar gaat mijn imago...
Kalm Bleet, kalm. Niet alles te serieus nemen hè, dat doen wij ook niet
argh, smiley overkill...
Koelquote:Intellected schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:42:
[...]
Zit niet in over je imago, die is tot zoverre goed dat ik je in myn GW friendslist heb staan
Heb odm helaas maar 1 vrouwlijke heroe in myn party, maar ze pas goed by me als Dervish'in
Hahaha die dansjes vind ik zo nichterig... vooral die van de Warriors.. roflmao!quote:TroonStaal schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:44:
[...]
Koel
De Dervishes hebben wel een leuk dansje, zeker als je dat met een paar anderen tegelijk doet
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Remember, remember the 5th of November.
patchnotes zijn daar ook zo lekker vaag over:quote:Bor de Wollef schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:48:
Na het afsluiten van het halloween event is het ineens weer halloween ingame, inclusief costume brawl etc. Weet iemand waarom dat is?
SinergyX wijzigde dit bericht 08-11-2008 20:20 (64%)
Lol inderdaad, zeker omdat er ook nog eens een AB event is dit weekend. Ik las verhalen ingame dat er een bug zou zijn geweest toen de Halloweer NPC's zijn weg gehaald en dat deze zouden zijn teruggeplaatst (incl code) zodat men meer tijd heeft om het eea te fixen. Of dit klopt weet ik niet.quote:SinergyX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:19:
patchnotes zijn daar ook zo lekker vaag over:
03-11-2008 Removed Halloween NPCs.
06-11-2008 Added Halloween NPCs.
Goed
De dervish chicks natuurlijkquote:Intellected schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:52:
[...]
Hahaha die dansjes vind ik zo nichterig... vooral die van de Warriors.. roflmao!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: