Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC/X360/PS3] Sacred 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 februari 2004

Ik krijg wel de drang om het te kopen, de support is erg goed. Ik weet dat het iets persoonlijks is, maar is de SP interessant genoeg om 30 euro te rechtvaardigen? Wordt het beter na een paar uurtjes of heb ik in de 5 uren die ik heb gespeeld wel gezien hoe het is? Ik heb hier nog codes voor PCgameplay, dus ik kan het voor de 'budgetprijs' kopen. Misschien toch maar eens doen voor de kerstvakantie.

Reg. datum: 28 augustus 2006

quote:
mister_S schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:45:
... is de SP interessant genoeg om 30 euro te rechtvaardigen? ...
Ik vind (persoonlijk) van wel. Als je ziet wat je krijgt:
- enorme wereld met heel veel detail en veel te ontdekken (en dan ook nog eens easter eggs en knipogen overal).
- itemkoorts.
- karakterontwikkeling, vanaf level 1 ben je en blijf je bezig met groeien en beter worden.
- absurd veel quests (en dat is ook een nadeel, want veel van de quests gaan niet verder dan 'haal dit', 'vermoord dat', maar er zitten echt interessante tussen).
- support van Ascaron, die volgens mij wel een goede naam heeft en wel een donder om de klanten geeft.

Maar je moet ook beseffen dat dit spel echt 'werken' is. Het kost heel veel tijd, je speelt het niet zomaar even. De quests zijn soms repetitief, met veel heen-en-weer lopen, en niet interessant. De mobs gaan nooit weg, ze respawnen en groeien met je mee; ik vind het zelf een enorme tour om elke keer door groepen beesten te moeten vechten, dat is gewoon vervelend (gelukkig kan je er vaak langs rennen). Of je dat er voor over hebt, moet je voor jezelf bepalen.

Je kan de demo eens proberen, of zelfs legaal het volledige spel downloaden (try before you buy, die is dan 1 dag actief, genoeg om een flink eind te komen).

Verder... die patch is fijn, heb de laatste tijd echt veel minder crashes. _/-\o_

I Am The Devil!

Ik vind het die 30 euro meer dan waard en dan eigenlijk ook wel met die punten die Cascade mee geeft, als je geintreseerd ben in dit soort spellen dan is dit zekers wel 1 van de toppers. Ik had zelf geen last van crashes of wat dan ook maar de support is wel goed voor de mensen die er wel last van hebben/hadden.

PC: E8500@4,2Ghz 30idle/51stressed | Sapphire ATI HD4870 800/1100 | 4GB DDR2-1066 Kingston Hyper X | Cooled by Scythe Mugen

Reg. datum: 14 november 2006

quote:
Cascade schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:08:
[...]

Ik vind (persoonlijk) van wel. Als je ziet wat je krijgt:
- enorme wereld met heel veel detail en veel te ontdekken (en dan ook nog eens easter eggs en knipogen overal).
- itemkoorts.
- karakterontwikkeling, vanaf level 1 ben je en blijf je bezig met groeien en beter worden.
- absurd veel quests (en dat is ook een nadeel, want veel van de quests gaan niet verder dan 'haal dit', 'vermoord dat', maar er zitten echt interessante tussen).
- support van Ascaron, die volgens mij wel een goede naam heeft en wel een donder om de klanten geeft.

Maar je moet ook beseffen dat dit spel echt 'werken' is. Het kost heel veel tijd, je speelt het niet zomaar even. De quests zijn soms repetitief, met veel heen-en-weer lopen, en niet interessant. De mobs gaan nooit weg, ze respawnen en groeien met je mee; ik vind het zelf een enorme tour om elke keer door groepen beesten te moeten vechten, dat is gewoon vervelend (gelukkig kan je er vaak langs rennen). Of je dat er voor over hebt, moet je voor jezelf bepalen.

Je kan de demo eens proberen, of zelfs legaal het volledige spel downloaden (try before you buy, die is dan 1 dag actief, genoeg om een flink eind te komen).

Verder... die patch is fijn, heb de laatste tijd echt veel minder crashes. _/-\o_
is er niet meer zo'n skill waarbij je, met een hoog genoeg level van die skill, de monsters dood om je heen ziet vallen als ze te laag level zijn? Sacred had wel zoiets, en was zeker als je weer eens in lowlvl area's moest zijn een verademing

quote:
Bensel schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:46:
[...]

is er niet meer zo'n skill waarbij je, met een hoog genoeg level van die skill, de monsters dood om je heen ziet vallen als ze te laag level zijn? Sacred had wel zoiets, en was zeker als je weer eens in lowlvl area's moest zijn een verademing
Het lijkt er op dat het maximum level van monsters nu per gebied gelockt is. Ik ben nu vrij ver als Seraphim, begin net aan het eiland van de Dryads. Ik ging even terug naar het startgebied om nog wat lege plekken op te zoeken; monsters waren daar low level en kropen angstig in elkaar als je langs kwam (vooral de kobolds), erg grappig gedaan. Als je daar een high level spell los laat (divine gift of Radiant Pillar + Flaring Nova voor de Seraphim), dan lukt dat wel. In de vorm van een buff is het er denk ik niet?

Reg. datum: 04 september 2005

De volgende patch is uit; 2.34.0

http://update.sacred2.com/dl_international.html
quote:
12/12/2008; Version 2.34.0:

New Content:

* New area with 24 aboveground sectors and about 6 additional underground
sectors

* New textures and objects to create a snowy landscape

* Additional sounds for the snowy landscape

* 20 new creatures

* New NPCs

* New full quest chain

* Additional armor set for each character

* New armor items and weapons

Fixes:

* It was not possible to load an old save after patching, if the
character in the old save had an item in their hand (held by the mouse
pointer) at the time the save occurred.

* Characters over lvl 61 were unable to create game channels (only able
to join them).

* Sometimes after rebirth at a resurrection monolith, the character
started at an incorrect position on the map leading to a dead end.

* The fourth Guardian of the Big Machine could sometimes be killed while
it still idled. This skipped the end boss fight.

* Crystal Monster: The lightbeam adjustment didn’t rotate which led to
confusion about why the hero was stunned.

* When tabbing out of the game then going back, the position of the
mounted hero had changed.

* Temple Guardian’s “Amplifying Discharge” with Mods 1b & 2b "
Ricochet": Rebounding projectiles did not cause further damage after
the first rebound.

* Temple Guardian’s “Combat Alert” with Mod 1a "Assault": The
increase in attack value was not shown on the tooltip.

* Temple Guardian’s “Dedicated Blow”: The damage conversion for
'prone to ice' for fire elementals converted damage into poison.

* High Elf’s “Blazing Tempest” dealt too much damage.

* High Elf’s “Fire Demon” with just achieved mod "Enliven": The
increased damage was only visible after changing the CA slots. New
damage is now instantly shown.

* High Elf’s “Glacial Thorns” dealt too much damage and caused
massive frame rate fall off when used on bosses.

* The “Fire Demon” and “Moribund Animus” buffs restarted
automatically. Now you need to reactivate them again manually.

* Inquisitor‘s “Ruthless Mutilation” didn’t work properly with
ranged weapons.

* Shadow Warrior’s “Rallied Souls” with Mod 1a "Armament"
resistance values were too high.

* Seraphim’s “Archangel's Wrath” with Mod 1b "Salve": Additional
fireball was added but damage didn’t decrease.

* At the end of a combat-art move the Dryad erroneously shot another
round of shuriken/knifes.

* Dryad’s Hireling “Moribund Animus” no longer lies down every few
seconds.

* It was possible to forge high-level items into low-level weapons and
armor. This could lead to overpowered items. Now the highest level of
the forged items will be the new level of the item.

* Slot boni on forged items didn’t work properly. Now silver slots give
7 % bonus and gold slots give 15 % bonus.

* Item bonus "+x to all CA’s" didn’t work correctly.

* Monster attacks had a motionblur-effect that lasted too long.

* The audio option “Character Effects on Center” had no effect on
playback in 5.1 surround sound.

* Several sound issues fixed for boss music, deathsplatter-effect and
unique items.

* Missing sound profiles added for T-mutant Human and High Elves as well
as for new mini-bosses.

* All sounds were initiated with a short snapping sound.

* Singleplayer CoOp: When you started an SP game and opened the game as
MP, the server started without a name. Now the name is
CharacternameXXXX where XXXX stands for a random 4 digit number.

* Rivers had dust clouds instead of water splashes.

* Inventory picture for “Celdrahil's Gloves” was missing.

E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

Leuk, nieuw eiland er bij. Kijken wat het is.

I Am The Devil!

Nice,

Heb hem al wel geupdate maar staat op moment beetje stil met Sacred 2 spelen. Veel dingen op 360 aan het doen op moment. Denk dat ik gewoon Sacred 2 ook daar maar voor koop als die uit is. Vind niet erg om ze nog keer geld te geven tis een erg leuk spel.. Maar goed zal zo eens even kijken. Ze updaten wel redelijk snel en veel nieuwe content das wel erg netjes.

PC: E8500@4,2Ghz 30idle/51stressed | Sapphire ATI HD4870 800/1100 | 4GB DDR2-1066 Kingston Hyper X | Cooled by Scythe Mugen

Switcher!
Reg. datum: 11 oktober 2005

Een week geleden uiteindelijk ook aan de praat gekregen hier na wat problemen met physx driver.
Echt een heel tof spel. Ben nu met een dryad bezig die helemaal gefocust is op viperish disease. Bij momenten is deze build echt overpowered.
Het is vrij gemakkelijk om een epidemie uit te lokken als je eenmaal aan het rondlopen bent en op alles en iedereen viperish disease spamt. Dit is hoe plague had moeten werken in Titan Quest >:)

Alea iacta est

Voor de liefhebbers; Sacred 2 (PC) voor 14 euro, credit card nodig: http://www.play.com/Games...ngel/Product.html?cur=258

Dat is cheap, heb het 3-voudige betaald (voor de Collector's Edition, ok).

d.y.w.play?

dank u, gelijk even besteld.
heb hem al even gespeeld en 14 euro is geen geld ervoor.
alleen nog "even" de patches downloaden.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Reg. datum: 04 september 2005

Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik van dit spel moet denken. Ik heb het nu al een tijdje liggen en er opzich wel aardig wat uurtjes inzitten. Maar toch kan het me niet altijd even goed boeien.
Zijn er naast de officiele fora andere goede fora waar builds worden besproken, het is qua character building nogal uitgebreid. Dat is ook niet zo erg, maar de uitleg vind ik niet altijd even goed bij de CA omschrijvingen. (en daarnaast zijn de + en - nog wel eens omgedraaid of is het verschillend te interpreteren)

E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

a.k.a. Oogje
Reg. datum: 11 september 2005

Ik ben m inmiddels ook aan t spelen, een Inquisitor op silver. Zo'n dikke 5 uur gespeeld en erg vermakelijk. Alles op high, 1680*1050 en loopt bijzonder soepeltjes (e6750, HD 4850, 2GB ram). Na een paar uurtjes wat rondklikken in de diverse menu's begint ook dat te dagen, de main quest laat ik voorlopig nog even links liggen.

Wordt dit nog veel online gespeeld? Of speelt iedereen offline?

Kom eens bij Lotus Jungs kijken

Reg. datum: 10 oktober 2003

Klopt het dat het spel ondertussen al zo goedkoop is? :? Websites zoals play.com bieden het spel al aan voor minder dan 15 euro (inclusief verzendkosten).

Als een aantal personen ervan houden om (niet op een public server) Diablo 2 te coopen, kunnen ze zich dan vinden in dit spel? Ik weet dat er op een LAN gehost kan worden, maar hoe speelt coop? Ik zit namelijk te overwegen om een paar exemplaren aan te schaffen specifiek hiervoor.

Als de demo dit ondersteund dan kan ik die natuurlijk ook proberen, maar ik hoor graag de ervaringen van anderen. ;)

[edit]
Laat maar. Ik lees net dat het spel geleverd is met het rootkit-achtige Securom. Jammer, maar ik steun de maffia op 'beveiligingssoftware'-gebied niet. :/

Dit wordt dus wachten totdat de laatste patch uit en gekraakt is om het te spelen. Zo zonde...

The Zep Man wijzigde dit bericht 06-01-2009 18:17 (26%)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

And so it's come to this.
Reg. datum: 05 januari 2002

Ja dit soort dingen zijn inderdaad jammer. Maar coop is het spel wel aan te raden, ik host soms een kleine lan party (+/- 6 pc's) en dan gaat het nachten door zonder verveling. Als je het spel gewoon koopt merk je niks van die beveiliging trouwens, het viel mij erg mee.

Opzich jammer dat het spel nu al "budget" is. Dit spel is zo groot en mooi, vooral na de laatste patch is er erg veel verbeterd. Dus iedereen die het spel voor 15/20¤ ziet liggen, kopen!

Ik hoop ooit nog een add-on van Sacred 2 te kunnen gaan spelen.

Citizen of Vienna

quote:
H3llSiNG schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:28:
Als je het spel gewoon koopt merk je niks van die beveiliging trouwens, het viel mij erg mee.
Als je het spel verwijderd, wordt de bloatware mee verwijderd? (antwoord: nee)

Je moet een aparte tool daarvoor downloaden van de website van Securom en zelfs die verwijderd niet alles. Verwijder jij maar eens uit je Registry de key "HKCU/HKLM\Software\Securom\Licensing Information". Ik wens je succes. En nee, die 'RegDelNull'-tools werken niet meer sinds nieuwe Securom-versies. En geen excuses waarom ik hem niet zou willen verwijderen: het is mijn computer. ;)
quote:
Opzich jammer dat het spel nu al "budget" is. Dit spel is zo groot en mooi, vooral na de laatste patch is er erg veel verbeterd. Dus iedereen die het spel voor 15/20¤ ziet liggen, kopen!
Daarom vraag ik mij af: waarom nog een beveiliging erop voor dat bedrag? Zonder beveiliging heeft het spel alleen maar voordelen: eigen serial om online te spelen, geen eventueel gezeur met updates... voor 15-20 euro koop ik gerust een stapel om uit te delen bij een privé LAN-party. Heb ik ook bij Diablo 2+LOD gedaan. Bij dat spel hebben ze zelfs de CD-check eruit gehaald wanneer alle bestanden op de harde schijf worden geïnstalleerd. Zo hoeft niemand meer met schijfjes/activaties/whatever rekening te houden als het al op hun computer geïnstalleerd staat.
quote:
Ik hoop ooit nog een add-on van Sacred 2 te kunnen gaan spelen.
Ik hoop Sacred 2 überhaupt ooit eens te kunnen spelen.

"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

I Am The Devil!

Tjah dat je tegen zo'n beveiliging moet je echt helemaal zelf weten maar je mist er wel een erg leuk spel door. En dan vraag ik mij persoonlijk af of het het wel waard is.

Ik snap best wel dat ze die beveiliging er op laten zitten dat een spel goedkoper wil niet zeggen dat hij dan ook maar niet beveiligd hoeft te wordne omdat mensen het dan wel kopen. Mensne kopen het dan nog steeds niet omdat ze het "gratis" kunnen downloaden ;).

Maar hoop voor je dat ze het er uit halen terzijne tijd want het is echt een heel tof spel. Zo tof dat ik hem ook ng voor me 360 ga halen (mocht je die trouwens hebben dan kan je hem ook daar voor halen ofcourse)

quote:
LordHades schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:09:
Ik snap best wel dat ze die beveiliging er op laten zitten dat een spel goedkoper wil niet zeggen dat hij dan ook maar niet beveiligd hoeft te wordne omdat mensen het dan wel kopen. Mensne kopen het dan nog steeds niet omdat ze het "gratis" kunnen downloaden ;).
Loos argument. Mensen kunnen het nu ook "gratis" downloaden. Echter, door het nu "gratis" te downloaden blijf je met een deel van de brakke beveiligingssoftware zitten (die dan dus zijn werk eigenlijk niet doet, dus waarom zit het er op?).

Door dit soort spellen te blijven kopen terwijl die rotzooi er nog op zit, moedig je het alleen maar aan en wordt het in de toekomst alleen maar erger.. Als de makers hadden besloten om geen kopieerbeveiliging op het spel te plakken (die zijn werk toch niet doet), dan hadden ze in ieder geval het licentiegeld erop kunnen besparen.
quote:
Maar hoop voor je dat ze het er uit halen terzijne tijd want het is echt een heel tof spel. Zo tof dat ik hem ook ng voor me 360 ga halen (mocht je die trouwens hebben dan kan je hem ook daar voor halen ofcourse)
Sorry, heb geen 360. Er is maar één waar platform voor spellen voor mij en dat is geen spelcomputer. ;)

The Zep Man wijzigde dit bericht 08-01-2009 14:33 (7%)

I Am The Devil!

hehe, nou ja het is niet mijn bedoeling om zo'n discussie aan te gaan hier. Jij bent tegenstander en mij maakt het werkelijk geen zak uit zolang het bij dit blijft moet natuurlijk niet erger worden. Dus das een gebed zonder einde. Maar ja zonder 360 dan is het hopen of ze het er uit halen of niet. Denk dat die kans er trouwens wel is want als ik me niet vergis hebben ze het uit deel 1 ook gehaald.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: