Mn eerste indrukken:
Positief: ziet er erg goed uit(zwarte versie) goed toetsenbord, scherm ziet er goed uit. Bijna geluidsloos. Scherm grootte is ook net goed, had geen 9inch moeten nemen
Negatief: Geluid is verschrikkelijk slecht

PSP heeft zelfs 10x beter geluid, hoe kan samsung dit nou gedaan hebben?

geen mogelijkheid (behalve equalizer) tot een fix neem ik aan? is het het best ehem op muziek of film te zetten als je Naruto kijkt, gekke vraga maybe, maar lijkt alsof film geluid slechter klinkt

Je voelt het verschil tussen trackpad en het 'dode' sutk onder de spatietoets bijna niet, waardoor ej soms in het niks loopt te hannesen. Naja muis is de oplossing ;p, wel raar dat ie niet ietjes hoger is.
Moet ik nu ik hem voor het eerst gebruik de batterij helemaal opmaken en paar uur uitlaten en dan weer helemaal opladen? Ik heb hem wel opgeladen voordat ik hem aandeed, zoals hier werd aangeraden en in boekje stond
Is er een mogelijkheid om in firefox meer hoogte voor de webpagina te creeren door die bladwijzer balk en onderste laadbalk te laten verdwijnen ofzo? En ja ik weet dat er een f11 toets, is maar behalve dat) Of eigenlijk kan ik beter vragen, als je f11 drukt, hoe kan je instellen dat de browserbar bovenin niet verdwijnt als je muis hem verlaat?
Badname wijzigde dit bericht 15-12-2008 23:40 (21%)