Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] Samsung NC10

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 december 2007

quote:
Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:23:
[...]

Klopt ja, max performance wel. Mijn vraag was over de speed mode.
Met mijn domme hoofd |:( 8)7 :X :z
Ik kan het nu niet bekijken maar speed mode is dat als je fn+7 doet dat hij van silent, normal en speed kan kiezen?
Dan geeft hij volgens mij meer prioriteit aan die ene taak.
Er staat dan nl. ook tussen, speed mode (mozilla firefox ....) ofzoiets.
Maar ik weet het niet :)

Systeem -> http://tweakers.net/gallery/243108/sys Powered by Ati/Amd Radeon 5870/Ph2 955@3,8ghz

Philflow wijzigde dit (47%)
Reg. datum: 22 april 2006

quote:
EdwardvGelder schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:33:
[...]
Ik kan het nu niet bekijken maar speed mode is dat als je fn+7 doet dat hij van silent, normal en speed kan kiezen?
Dan geeft hij volgens mij meer prioriteit aan die ene taak.
Fn+F8 ja. En dat zei Arnoud net ook, dan geeft ie meer prioriteit ;)

Reg. datum: 29 oktober 2007

quote:
shappie schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:55:
@PPC4ever
Ik kantel dan vaak me scherm zodat je 1024 hoogte hebt en 600 breedte. Dit kan je via de intel graphics manager doen (ik zit wel onder vista trouwens). Of: control + alt + pijltje rechts/links. Om terug te gaan naar normale stand: control + alt + pijltje omhoog.
Handige tip!

Reg. datum: 09 maart 2000

Voor de mensen die nog steeds een zwarte zoeken. Bij de IT's is er een lading binnen gekomen. Had vorige week zondag besteld in de winkel en gister kon ik het al ophalen. Door de dubbele stickerkorting actie is die niet duurder dan 365,-..

Reg. datum: 29 april 2008

quote:
shappie schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:55:
@PPC4ever
Ik kantel dan vaak me scherm zodat je 1024 hoogte hebt en 600 breedte. Dit kan je via de intel graphics manager doen (ik zit wel onder vista trouwens). Of: control + alt + pijltje rechts/links. Om terug te gaan naar normale stand: control + alt + pijltje omhoog.
Ook @ FireAge &edjex, thx voor de snelle suggestie's :) ! Helaas wil kantelen van het scherm (1024 verticaal) ook niet helpen, de dialogbox blijft bagger, de in te toetsen toestcombinatie is nergens te bekennen. Ik kan nog op het werk een extern scherm proberen maar ik heb er een zwaar hoofd in. Ik vermoed toch dat de kwaliteitscontrole voor de nederlandse XP (SP3) versie behoorlijk treurig is.. Wie gebruikt er ook een Bluetooth toetsenbord bij Windows... Het was trouwens gedacht voor de Lenovo op het werk i.c.m. UAWKS. Werkt dit daar ook niet kan het toetsenbord weer terug... :|

Reken verstandig neem een Apple

Reg. datum: 02 december 2007

quote:
Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:56:
[...]

Fn+F8 ja. En dat zei Arnoud net ook, dan geeft ie meer prioriteit ;)
ah ja :)

Systeem -> http://tweakers.net/gallery/243108/sys Powered by Ati/Amd Radeon 5870/Ph2 955@3,8ghz

Reg. datum: 04 april 2006

quote:
PPC4Ever schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:42:
[...]
Ook @ FireAge &edjex, thx voor de snelle suggestie's :) ! Helaas wil kantelen van het scherm (1024 verticaal) ook niet helpen, de dialogbox blijft bagger, de in te toetsen toestcombinatie is nergens te bekennen. Ik kan nog op het werk een extern scherm proberen maar ik heb er een zwaar hoofd in. Ik vermoed toch dat de kwaliteitscontrole voor de nederlandse XP (SP3) versie behoorlijk treurig is.. Wie gebruikt er ook een Bluetooth toetsenbord bij Windows... Het was trouwens gedacht voor de Lenovo op het werk i.c.m. UAWKS. Werkt dit daar ook niet kan het toetsenbord weer terug... :|
Ik kreeg in datzelfde scherm wel een key te zien, maar ook daarna lukte het me niet om mijn Apple wireless (alu) keyboard te koppelen...

Reg. datum: 29 oktober 2007

quote:
Tomino schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:06:
[afbeelding]

Iemand weet of hij ook met zwart toetsenbord geleverd of was dit een pre beta model?
Op de onderkant van de nc10 zijn 3 schroeven gemarkeerd met "kbd" lijkt me dat je daarmee je toetsenbord kunt verwijderen of verwisselen. :)

Heeft er iemand een oplossing gevonden voor de enorm lange power kabels?
Iemand die de Apple stekker van DX met de NC10 in gebruik heeft? Werkt dat goed?

Philflow wijzigde dit bericht 14-12-2008 18:34 (6%)

Reg. datum: 16 juli 2006

quote:
dgk schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:51:
Voor de mensen die nog steeds een zwarte zoeken. Bij de IT's is er een lading binnen gekomen. Had vorige week zondag besteld in de winkel en gister kon ik het al ophalen. Door de dubbele stickerkorting actie is die niet duurder dan 365,-..
Hey thanks voor de tip, ik ga dan maar even bij Its kijken.. die sticker actie moet je daar ngo stickers voor hebben ofzo, of krijgt iedereen gewoon die korting?

Ik denk dat ik voor de witte ga gezien ik van dof plastic hou en niet glimmend :P

Reg. datum: 29 april 2008

quote:
Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:32:
Iemand die de Apple stekker van DX met de NC10 in gebruik heeft? Werkt dat goed?
Ha! Net geprobeerd (originele Apple steker). het werkt wel, maar voor b.v. een (wand)contactdoos met aarde gaat de steker er niet helemaal omdat de lader er dan tegenaan komt... Bij het geringste of iets meer kan hij er dus uitvallen...

Reken verstandig neem een Apple

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:32:
Ik vind die lange kabel juist wel handig (laad alleen thuis op).
De kabel met stekker kan je vervangen door een andere kortere, of waarschijnlijk ook die apple stekker, maar dan heb je je adapter aan de stekker vastzitten, ook niet ideaal.
Om de andere kabel (van adapter naar netbook) korter te maken, moet je toch echt knippen of adapter openslopen.

[TCO] wijzigde dit bericht 14-12-2008 19:40 (11%)

quote:
PPC4Ever schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:00:
[...]
Ha! Net geprobeerd (originele Apple steker). het werkt wel, maar voor b.v. een (wand)contactdoos met aarde gaat de steker er niet helemaal omdat de lader er dan tegenaan komt... Bij het geringste of iets meer kan hij er dus uitvallen...
Thanks. Die valt dus af.

Een kort kabeltje zou dus de oplossing zijn. Weet iemand waar ze die verkopen?

quote:
Badname schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:51:
[...]

Hey thanks voor de tip, ik ga dan maar even bij Its kijken.. die sticker actie moet je daar ngo stickers voor hebben ofzo, of krijgt iedereen gewoon die korting?

Ik denk dat ik voor de witte ga gezien ik van dof plastic hou en niet glimmend :P
Je krijg gewoon die korting als je geen stickers heb. Al weet ik niet tot wanneer die actie loopt.

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:11:
[...]

Thanks. Die valt dus af.

Een kort kabeltje zou dus de oplossing zijn. Weet iemand waar ze die verkopen?
Bij allekabels.nl is de kortste 1.5 meter en kost 1 euro.
Check anders ff je andere (oude) apparaten. Heel veel apparaten hebben deze voedingskabel.

quote:
[TCO] schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:58:
[...]
Bij allekabels.nl is de kortste 1.5 meter en kost 1 euro.
Check anders ff je andere (oude) apparaten. Heel veel apparaten hebben deze voedingskabel.
Thanks maar de kabel die erbij zit is ook 1,5 denk ik. Al mijn apparaten hebben geen kortere vandaar mijn vraag :). Een kabeltje van <50 cm zou mooi zijn.

Philflow wijzigde dit bericht 14-12-2008 20:09 (4%)

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:08:
[...]

Thanks maar de kabel die erbij zit is ook 1,5 denk ik. Al mijn apparaten hebben geen kortere vandaar mijn vraag :). Een kabeltje van <50 cm zou mooi zijn.
Bij de Asus EEE PC's zit tegenwoordig een heel klein stroomkabeltje van 70 cm. Probeer het eens in het EEE PC topic.

Reg. datum: 03 juni 2003

Een kort kabeltje is inderdaad erg prettig. Ik gebruik zelf een kabel van 40 cm, deze zat bij de lader van mijn ericson T18 jaren geleden.

quote:
davidgilmour schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:52:
[...]
Bij de Asus EEE PC's zit tegenwoordig een heel klein stroomkabeltje van 70 cm. Probeer het eens in het EEE PC topic.
Thanks voor de tip. Hoe bevalt jouw trouwens het verschil tussen 10" en 12"? Ik zit zelf nog weleens te twijfelen of ik niet toch een slagje groter wil. Vooral wat meer ruimt op het scherm lijkt me handig.

Reg. datum: 27 mei 2002

quote:
dgk schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:18:
[...]

Je krijg gewoon die korting als je geen stickers heb. Al weet ik niet tot wanneer die actie loopt.
Die actie liep tot 14 december, maar de kortingslabels staan nog steeds op de site. Gewoon proberen dus bij It's...

Sonos rocks!

*zucht*

quote:
Alcatrash schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:20:
[...]

Die actie liep tot 14 december, maar de kortingslabels staan nog steeds op de site. Gewoon proberen dus bij It's...
Iemand enig idee wat de voorraadstatus is bij IT's? De site laat dit nergens zien iig. Ik heb een filiaal in Arnhem gebeld en die zeggen pas in januari weer zwarte geleverd te krijgen...

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

Klopt, dat staat ook op mijn orderbevestiging. Maar sommige tweakers zijn toch al gebeld dat hun bestelling er is, dus er is toch iets binnengedruppeld...

Sonos rocks!

quote:
renzo4000 schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:27:
[...]

Iemand enig idee wat de voorraadstatus is bij IT's? De site laat dit nergens zien iig. Ik heb een filiaal in Arnhem gebeld en die zeggen pas in januari weer zwarte geleverd te krijgen...
Ik denk dat ze zelf bij IT's ook geen zicht hebben en daarom zeggen dat het pas januari wordt om zeker te zijn dat ze geen klanten valse verwachtingen geven. Toen ik een geleden week bestelde vertelde de verkoper (na checken op pc) dat het waarschijnlijk eind december, eerder januari zou worden. Was toen verrast dat ze het een week later weer hadden.

Speaking of the devil: 'Hallo, met IT's Utrecht. Je NC10 is er!'

Sonos rocks!

Reg. datum: 16 juli 2006

Yes!!! heb een Its gevonden waar dr 2 zwarte op de pallet lagen!! Zometeen evne ophalen. Al wou ik eerst eigenlijk wit :P

Zijn er nog dingen die ik moet weten? zometeen hem metene opladen en dan 2x de battarij opmaken en dan weer volladen, las ik zoiets hier??

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: