Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 mei 2006
Matched: pro

quote:
Technicality schreef op maandag 08 september 2008 @ 01:48:
Geinig ding, zeker een verbetering tov mijn HTC Tytn (eerste versie). Heb wel per ongeluk al mijn contacten verwijderd. Ze stonden er dubbel in, van oude sim + outlook, dus ik had ze van de sim verwijderd... dág alles, blijkbaar had-ie de outlook contacten ook op sim opgeslagen. Wil ik mijn outlook contacten er opnieuw opzetten, verwijderd-ie bij mn outlook ook alles. Gebruik ik mijn oude telefoon om ze weer in outlook te krijgen, zijn ook op mijn oude telefoon de contacten weg...

Verder werkt alles soepel, snel, leuke functies etc. Echter mijn oplader werkt niet. Als ik hem in het stopcontact duw gebeurt er niks, geen schermpje of wat dan ook. Hetzelfde met mijn oude telefoonoplader (mini-usb). Als ik het kabeltje van de htc gebruik op mijn computer werkt het wel prima. Niet een heel ernstig probleem omdat ik vaak genoeg bij een laptop/pc zit, maar wel vervelend op reis e.d. Iemand die het probleem herkent?
Gaat het HTC lampje wel op de oplader branden? Anders gewoon even een nieuwe lader vragen...

Dat synchroniseren is bij mij ook wel een klusje, eerste keer dat ik hem aan de pc hing ging hij automatisch met outlook synchroniseren. Resultaat iets van 600 contacten (ook allerlei msn en andere zut) omdat ik mijn telefoonnummers in een submap had staan...

Uiteindelijk met pocketmirror in orde gekregen maar ben nog steeds bang dat ik nog een keer zoiets krijg als jij :P Hoewel dat natuurlijk ook gewoon in te stellen is/moet zijn (update alleen pc, verwijder hier en niet daar, etc...)

Reg. datum: 16 april 2006
Geen matches

Zojuist mijn TP besteld, ik ben blij :+ Ik heb even een vraagje over de Desktop Cradle - waarbij ik 53 euro veel geld vind overigens - , stel je TP staat in de cradle en je wordt gebeld, kan je dan op de 'opneem knop' drukken en waarbij de TP dan automatisch overschakelt op hands-free/speaker? Weet iemand dit?

Reg. datum: 20 april 2006
Geen matches

quote:
Brave_Sir_Robin schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:34:
[...]

De derde laat ik aan iemand anders over. :)
Bij deze dan: Deel 3!

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: