Ik heb de Diamond Tweak geinstalleerd en ingesteld dat hij m'n gprs verbinding moet verbreken na een tijdje.
Bij mij behoudt hij gewoon m'n verbinding met GPRS... Ik heb ingesteld dat hij na 2 minuutjes moet verbreken, maar ik heb nog steeds een constante verbinding.. (jah, ook softreset gedaan, heb het zelfs een paar dagen aangekeken).
Hoe kan dat? Hoe doe ik het in advanced config?
Bij mij behoudt hij gewoon m'n verbinding met GPRS... Ik heb ingesteld dat hij na 2 minuutjes moet verbreken, maar ik heb nog steeds een constante verbinding.. (jah, ook softreset gedaan, heb het zelfs een paar dagen aangekeken).
Hoe kan dat? Hoe doe ik het in advanced config?
Precies, je moet het ook eens vanaf de andere kant bekijken. Als het schermpje niet uitgaat, dan druk je met je oor/gezicht/wat dan ook telkens op je touch screen, en dat is helemaal vervelend..quote:Erik80 schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:35:
en dat laatste puntje is ook niet zo'n probleem: Druk ff op je standby-toets tijdens het gesprek en je kunt wel op "2" drukken...
Gewoon even instellen dat het scherm aan blijft staan, dan gaat het goed.quote:- Ik moet bijna elke morgen de batterij eruit halen omdat hij anders niet wakker wil worden. (zwart scherm)
Gamepie56 wijzigde dit bericht 07-09-2008 12:01 (83%)