Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 augustus 2008
Matched: pro

quote:
Soeski schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:59:
[...]

De batterij hier doet het dan aanzienlijk beter. Beetje bellen, smsen, hele ochtend op MSN gezeten met 3G en 's avonds op wireless nog een half uurtje de Youtube videoplayer gebruikt, plus wat Teeteren. Batterij had nog 6 van de 10 blokjes toen ik ging slapen, die ochtend was hij vol om 08.00 uur. Of dit accuraat is moet je maar afwachten natuurlijk, maar het lijkt alsof ik met gemiddeld gebruik wel 2 dagen kan doen. En dat ben ik ook gewend en is dus prima!
Scheelt nogal wat...
Ik heb m dus vanmorgen 8.30 van de lader gehaald, vrijwel alleen standby gestaan, 2 telefoontjes gehad, nu nog 6 blokjes :? Welke provider heb je? En heb je nog instellingen gewijzigd waardoor je accuverbruik is verbeterd?
Ik overweeg toch om mn TP na te laten kijken, maar vraag me gewoon af of het met een ander exemplaar uberhaupt wel beter is?

Reg. datum: 12 februari 2000

quote:
ZippaZip schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:07:
[...]

Scheelt nogal wat...
Ik heb m dus vanmorgen 8.30 van de lader gehaald, vrijwel alleen standby gestaan, 2 telefoontjes gehad, nu nog 6 blokjes :? Welke provider heb je? En heb je nog instellingen gewijzigd waardoor je accuverbruik is verbeterd?
Ik overweeg toch om mn TP na te laten kijken, maar vraag me gewoon af of het met een ander exemplaar uberhaupt wel beter is?
Ik zit bij Vodafone en heb alles op AUTO staan (band/network etc.) Heb geen echt nieuwe SIM kaart (U-SIM van 2 jaar terug ofzo?). Ook de verlichting staat op AUTO. Ik vergat te zeggen dat Bluetooth ook de hele dag aanstaat, alleen niet verbonden met iets. 3G staat wel de hele dag aan en heeft dataverkeer van o.a. het weer en RSS feeds die elk uur opgehaald worden.

Reg. datum: 26 augustus 2008

quote:
Soeski schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:11:
[...]

Ik zit bij Vodafone en heb alles op AUTO staan (band/network etc.) Heb geen echt nieuwe SIM kaart (U-SIM van 2 jaar terug ofzo?). Ook de verlichting staat op AUTO. Ik vergat te zeggen dat Bluetooth ook de hele dag aanstaat, alleen niet verbonden met iets. 3G staat wel de hele dag aan en heeft dataverkeer van o.a. het weer en RSS feeds die elk uur opgehaald worden.
Ik zit bij Orange, oktober gaat mn T-Mobile abo in, hoopte idd dat het wellicht met een nieuwe SIM zou verbeteren, maar dat kan ik nu dus niet checken, want die is nog niet actief.
Heb mijn network/band juist van AUTO afgehaald, maar misschien nog eens proberen met de oude instellingen.

Overige tips/ervaringen zijn welkom... ;)

Reg. datum: 24 oktober 2006
Geen matches

quote:
Boondock_Saint schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:35:
Ik heb de maker van Advanced Config gevraagd naar het verbergen van de SIM contacten.
Waarschijnlijk is het niet mogelijk via die tool, zal wel iets ind e rom zitten die bij opstarten die waarde terug zet. Bij een andere config tool staat het er ook bij dat het weer opnieuw moet worden aangepast na een herstart.

Dus ik denk dat alleen een rom hack dat zal verhelpen

Reg. datum: 05 mei 2006
Geen matches

quote:
Coromoto schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:54:
[...]

QuickGPS data 1 keer ophalen, GPSTuner op COM 4, en veel geduld hebben de eerste keer heeft bij mij uiteindelijk geholpen.
BINGO! :D Thanks! _/-\o_

Reg. datum: 02 juli 2007

quote:
Gies333 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:33:
Zoals bekend is komt de TP binnenkort uit met standaard TomTom Navigator 7, maar wat ik me afvraag... Is het nou de moeite om daar op te wachten? Zal hij dan duurder zijn?
Ik heb wel met Hi gebeld (mijn huidige provider) die wist te vertellen dat ze 'vanaf de dag zelf' de TP aanbieden met de nieuwe versie van Tom Tom, de 15e dus.

(wist niet zeker of dit de juiste topic was voor die bericht)
Bij mij werkt TomTom navigator 7 gewoon hoor :) En hij was niet duur.
Zou de versie de er bij geleverd wordt binnenkort, een speciale versie zijn?

Reg. datum: 20 april 2006
Geen matches

quote:
JackPoint schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:50:
[...]

Bij mij werkt TomTom navigator 7 gewoon hoor :) En hij was niet duur.
Zou de versie de er bij geleverd wordt binnenkort, een speciale versie zijn?
Ja lolbroek 8)7 , hij doelt op de prijs van het pakket van de TP met TT7 en of dat samen duurder zou zijn dan de TP zonder TT7. Het gaat dus niet over de prijs of versie van TT7, maar op de bundeling van de twee.

Reg. datum: 28 februari 2007
Geen matches

quote:
Mau_Maus schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:00:
[...]

Waarschijnlijk is het niet mogelijk via die tool, zal wel iets ind e rom zitten die bij opstarten die waarde terug zet. Bij een andere config tool staat het er ook bij dat het weer opnieuw moet worden aangepast na een herstart.

Dus ik denk dat alleen een rom hack dat zal verhelpen
Misschien dat het zelf in het register een aanpassing maken nog werkt, en blijft werken. Hier staat ie op "0" en dat blijft ook na een reset.

HKCU/Control Panel/Phone

ShowSim "1" will show the sim contacts "0" will hide sim contacts

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.09.25.23: Unsigned Hspl Olinex v1.40. HTC-Hero-rooted. Modaco 2.5.1 Apps2sd

Reg. datum: 27 september 2007
Geen matches

op de site van Brodit staat de houder voor de TP. Ben benieuwd wanneer hij leverbaar is. Weet iemand al iets over de Invisible Shield ?

Reg. datum: 10 oktober 2002
Geen matches

quote:
A.M. Terlouw schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 18:30:
op de site van Brodit staat de houder voor de TP. Ben benieuwd wanneer hij leverbaar is. Weet iemand al iets over de Invisible Shield ?
Active holder for fixed installation, with Molex adapter system
wat bedoelen ze met die Molex adapter?

Reg. datum: 12 november 2007
Matched: touch, pro

Sinds twee weken in het bezit van de Touch Pro en ben er erg blij mee. (voorheen Qtek9100)
paar vraagjes?????

als ik de instelling van mijn agenda aanpas in open met maandoverzicht dan werkt dit wel als ik de agenda vervolgens open vanuit programma menu maar vanuit TF3D blijft hij altijd openen met weekoverzicht. hebben andere dit ook?

Verder heb ik nog altijd problemen met sync en outlook verjaardagsafspraken.
de data verandert keer op keer. soms verschuift dit na voren andere keer na achteren.
en ik krijg steeds dubbele verjaardagafspraken op mijn mobiel en desktop (soms wel 10/15)
dit komt volgens mij door het sync van deze twee maar ik heb er nog geen oplossing voor. jullie??

Hoe kan ik mijn belminuten bijhouden op deze telefoon.
in / uitgaande minuten zijn nl. niet te resetten dat ik weet.
wie iemand of daar ook software progjes voor zijn?

Heeft iemand Flitsnav in combi met Touch Pro al aan de praat. ik krijg het niet voor elkaar??

cojack27 wijzigde dit bericht 05-09-2008 20:40 (9%)

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

Brodit heeft nu ook houders voor de Touch Pro.

De hoesjes Noreve verschijnen pas over 2 weken...

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

Reg. datum: 03 september 2008
Geen matches

Misschien wel interessant om te weten:
Op PDA Shop leveren ze binnenkort de bundel, TP met de 'nieuwe' navigator. Op de site staat dat er een 'Volledige versie van TomTom Navigator 7 West-Europa' bij geleverd wordt, met 'gloednieuwe' kaarten. Ook krijg je er een carholder en een autolader bij.
Om antwoord te geven op de vraag of het de moeite waard is om te wachten... Duurder, maar dus wel met xtra's.

Reg. datum: 10 april 2008
Geen matches

quote:
carpcatcher schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:13:
[...]

Active holder for fixed installation, with Molex adapter system
wat bedoelen ze met die Molex adapter?
Hiermee kun je, via een adapter kabeltje, je toestel van vaste voeding voorzien en eventueel een bedrade GPS muis (indien door de PDA ondersteund!) aansluiten of je Bluetooth GPS muis opladen.

Kokkie76 wijzigde dit bericht 05-09-2008 21:37 (5%)

Reg. datum: 27 maart 2004

er was toch een tweak om de touch pro te versnellen? kan hem nie vinden :S

Bauke 1000RR
Reg. datum: 16 juni 2005

quote:
N0torious schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 23:11:
er was toch een tweak om de touch pro te versnellen? kan hem nie vinden :S
Staat hier wel ergens...

http://forum.xda-develope...p=2475291&postcount=1
Hoi :w
Reg. datum: 26 mei 2006

Heb er paar dagen geleden mogen meespelen bij de mediamarkt en hij beviel me super. Eerst was ik bang dat de toetjes veel te klein waren alleen dit viel dus erg, heel erg, mee :D. Heb hem nu besteld en verwacht hem over 1 weekje.

Verder had ik nog een vraag waar ik eerder geen antwoord had op gekregen, zover ik heb kunnen zien. Ik vroeg me namelijk af of het mogelijk is om de Touch Pro met Itunes te laten synchroniseren? Ik ben bang van niet maar dan vroeg ik me af naar de ervaringen van mensen die ook iTunes gebruiken en hoe zij nu gemakkelijk hun muziek op de Touch Pro doen !!samen!! met de bijbehorende cover van het album. Zover ik namelijk had begrepen bepaald de Touch Pro namelijk op een andere manier, m.b.v. een ID staat me bij, welke cover op een mp3'tje moet?

Reg. datum: 27 maart 2004

quote:
Wouser schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 23:25:
Heb er paar dagen geleden mogen meespelen bij de mediamarkt en hij beviel me super. Eerst was ik bang dat de toetjes veel te klein waren alleen dit viel dus erg, heel erg, mee :D. Heb hem nu besteld en verwacht hem over 1 weekje.

Verder had ik nog een vraag waar ik eerder geen antwoord had op gekregen, zover ik heb kunnen zien. Ik vroeg me namelijk af of het mogelijk is om de Touch Pro met Itunes te laten synchroniseren? Ik ben bang van niet maar dan vroeg ik me af naar de ervaringen van mensen die ook iTunes gebruiken en hoe zij nu gemakkelijk hun muziek op de Touch Pro doen !!samen!! met de bijbehorende cover van het album. Zover ik namelijk had begrepen bepaald de Touch Pro namelijk op een andere manier, m.b.v. een ID staat me bij, welke cover op een mp3'tje moet?
itunes = apple
htc = geen apple

hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord :D

Reg. datum: 17 april 2004
Geen matches

quote:
N0torious schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 23:28:
[...]

itunes = apple
htc = geen apple

itunes lukt niet. je kunt wel je contactpersonen en agenda syncen met apple, daarvoor moet je dan markspace of missing sync voor downloaden. Werkt dan hetzelfde als active sync bij windows

Hoi :w
Reg. datum: 26 mei 2006

quote:
N0torious schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 23:28:
[...]

itunes = apple
htc = geen apple

Ok ja geen verassing had ook niet verwacht :P maar had graag dan antwoord op me tweede vraag hoe mensen dat dan hebben opgelost met de covers van iTunes?

En van die andere zaken had ik al over gelezen alleen die interesseren me niet zo aangezien ik gewoon winXP heb zou het alleen erg jammer vinden wanneer ik overal met de hand zometeen me covers moet gaan goedzetten voor op de touchpro.

Wouser wijzigde dit bericht 06-09-2008 00:11 (24%)

Reg. datum: 09 december 2007

Vraagje! Ik heb mijn Nokia N95 8GB in de mottenballen gedaan en mezelf getrakteerd op de HTC TP (het is heerlijk om weer in de "Windows Based Mobiles & PDA's"-sectie te komen). Het eerste wat me opviel was de tegenvallende batterijduur. Ik herinnerde me iets over de batterij van deze Nokia: als je precies doet wat voor een oplaadbare accu "oude stijl" (NiMH if my memory serves me well) slecht is, gaat de batterij op den duur langer mee (zie het kopje over de batterijduur in de eerste post van Nokia N95 (8GB) - Deel 8). Zou dit ook opgaan bij de batterij van de TP? Iemand dit al geprobeerd?

Edit: Ik quote wel ff
quote:
Ik heb de telefoon sinds kort maar mijn batterij gaat nog niet 1 dag mee
Het is algemeen bekend dat de batterij in het begin nog moet "leren". De eerste 2 weken kun je verwachten dat je batterij capaciteit nog zal groeien.
Als je de telefoon langer hebt is gebleken dat de telefoon het langst mee gaat met de batterij als je hem over het algemeen zoveel mogelijk aan de lader hangt. Bron

I have run some tests on three N95s all purchased at the same time and all with batteries of approx the same age and they have had approx the same usage. I have charged each of three in different ways
A. Was charged only every night (approx 6 hours) and nothing during the day, for a week.
B. Was charged when it went flat.
C. Was charged at every opportunity, day and night.
After the week, at the next opportunity when the phones all had an end of charge fall together, they were all unplugged and left without any use at all.
A, lasted for 50.5 hours.
B, lasted for 22 hours.
C, lasted for 58 hours.

HermanA wijzigde dit bericht 06-09-2008 06:02 (53%)

Reg. datum: 21 augustus 2002
Geen matches

quote:
NuKeM schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:36:

....knip...

Waar kan ik instellen dat hij de 3G verbinding mag verbreken na x minuten idle time?
Op deze vragen heb ik nog niet direct een antwoord gevonden.

....knip....
Heeft iemand hier al een antwoord op gevonden, ik zit namelijk met de dezelfde vraag.

Reg. datum: 27 september 2007

quote:
Wouser schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:09:
[...]

Ok ja geen verassing had ook niet verwacht :P maar had graag dan antwoord op me tweede vraag hoe mensen dat dan hebben opgelost met de covers van iTunes?

En van die andere zaken had ik al over gelezen alleen die interesseren me niet zo aangezien ik gewoon winXP heb zou het alleen erg jammer vinden wanneer ik overal met de hand zometeen me covers moet gaan goedzetten voor op de touchpro.
ik gebruik Tagrunner. Is dit wat je bedoelt ? iermee zie je bj het afspelen in de Flo (ook gewoon bij de mediaplayer) de hoes van het album.

Reg. datum: 29 november 2000
Matched: touch

aardig apparaat, heb hem gisteren opgehaald :)

Maar moet toch nog ff wennen aan het slide keyboard itt tot het qwerty tobo dat onder de samsung i780 zat. Toch niet altijd even handig/snel.

En je kan hem lastiger met 1 hand bedienen valt me op; iets dat ik met de i780 wel kon. Hoop vooral dat de batterij het langer uithoud dan de i780 want dat was echt een drama icm pushmail. Toetsenbord is wel fijn voor het tikken van mails, maar als je even snel een agenda item wil intikken vind ik het weer niet zo handig (net wat je gewend bent denk ik).

Scherm is wel briljant, ben benieuwd hoe het leesbaar is in de volle zon; puik spul. En de custom draadloze manager en touchflo zijn ook erg erg erg goed van HTC. Jammer dat het niet iets verder te customizen valt, maar het begint erop te lijken hoe windows mobile zou moeten zijn!

If you don't want to know the answer, don't ask the f###ing question!

Reg. datum: 29 januari 2001
Geen matches

quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 18:21:
[...]

Misschien dat het zelf in het register een aanpassing maken nog werkt, en blijft werken. Hier staat ie op "0" en dat blijft ook na een reset.

HKCU/Control Panel/Phone

ShowSim "1" will show the sim contacts "0" will hide sim contacts
Nope, na een reset staan de sim contacten er gewoon weer tussen.

Blasphemy is a victimless crime

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: