Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 april 2006
Matched: pro

quote:
Brabo-Joossie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:05:
Om stapel van te worden... :( Ik heb een stapel MP3s op m'n geheugenkaart gezet. Alles netjes hernoemd, juiste tags meegegeven, inclusief albumart. En m'n TPro blijft bij Music zeggen, No music found. Al de standaard instelling gewijzigd voor de lokatie van muziek, helpt niet. En het rare is, wanneer ik in de Music Player naar de Playlist-editor ga, ziet ie m'n muziek wél. Weliswaar per nummer en niet per album, maar hij vindt alles. :?

Iemand een idee wat ik fout doe?

Edit:
Na onderstaande doet ie 't wel! :) Wel alleen per nummer en niet per album, maar dat zal wel aan mijn liggen. Als iemand nog tips heeft over hoe dat aan te passen is, dan hou ik me aanbevolen. ;)
[...]
Ik heb success gehad door de Windows Media Player op te starten, daar de Storage Card gekozen in de library, en de library vervolgens laten updaten. Daarna werden de bestanden gevonden door de TF3D music player.

Wat ik vervelend vindt is dat ik alleen een mp3 uit de lijsten kan kiezen, waarna alle mp3's die in die lijst stonden ook meteen in Now Playing komen te staan. Stel ik wil maar 1 liedje afspelen, en ik kies die uit een lijst, dan staat meteen de hele lijst in de Now Playing list. 8)7

Remember, Remember..
Geen matches

quote:
Coromoto schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:37:
[...]

Ik heb success gehad door de Windows Media Player op te starten, daar de Storage Card gekozen in de library, en de library vervolgens laten updaten. Daarna werden de bestanden gevonden door de TF3D music player.

Wat ik vervelend vindt is dat ik alleen een mp3 uit de lijsten kan kiezen, waarna alle mp3's die in die lijst stonden ook meteen in Now Playing komen te staan. Stel ik wil maar 1 liedje afspelen, en ik kies die uit een lijst, dan staat meteen de hele lijst in de Now Playing list. 8)7
klopt. om dit te omzeilen moet je hem aan afspelen of een nieuwe playlist toevoegen via het menu.

ik ga warefare even downloaden en installeren dan :)
Reg. datum: 03 maart 2008
Geen matches

Ik heb een verloopplug voor de 12 volt sigarettenaansteker in de auto naar USB. Kan ik hierop via de meegeleverde usb kabel de TP aansluiten en opladen?

Klaas > Clause
Reg. datum: 01 mei 2002
Geen matches

quote:
Coromoto schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:37:
[...]

Dat is volgens mij dé manier om één enkel album af te spelen. Niet de meest elegante manier, maar voor mij werkt 't wel. :) Tnx!

Edit:
@hierboven: jep, moet lukken. Ik heb zelf een "normale" usb-kabel in de auto liggen (niet de meegeleverde met dat extra hoekje zeg maar), en dat gaat prima.

Brabo-Joossie wijzigde dit bericht 04-09-2008 16:50 (13%)

Eerst komt Sinterklaas, dan pas Kerst!

Reg. datum: 16 april 2006

Arg! :( Ik stond op het punt de pro te bestellen, dus ik bellen naar Hi. Blijkt dat als ik mijn huidige nummer wil behouden ik 119 euro voor de mobiel moet betalen, daarnaast is de korting op 'Eindeloos Online' maar 6 maanden geldig, dus 18 maanden lang betaal ik weer 7.45 meer ofzo. Ik kon wel overstappen naar KPN, ik behoud dan mijn nummer, betaal voor de mobiel 59 euro en de korting op 'Eindeloos Online' is daar 1 jaar geldig. Wat een misleidende zooi allemaal! Iemand nog wat nuttige tips? Alles bij elkaar opgeteld is de iPhone nog maar 50 euro meer, dan ga je toch weer zitten twijfelen. [misschien een beetje offtopic, maar dit moest ik even kwijt]

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005

quote:
Remius schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:51:
Arg! :( Ik stond op het punt de pro te bestellen, dus ik bellen naar Hi. Blijkt dat als ik mijn huidige nummer wil behouden ik 119 euro voor de mobiel moet betalen, daarnaast is de korting op 'Eindeloos Online' maar 6 maanden geldig, dus 18 maanden lang betaal ik weer 7.45 meer ofzo. Ik kon wel overstappen naar KPN, ik behoud dan mijn nummer, betaal voor de mobiel 59 euro en de korting op 'Eindeloos Online' is daar 1 jaar geldig. Wat een misleidende zooi allemaal! Iemand nog wat nuttige tips? Alles bij elkaar opgeteld is de iPhone nog maar 50 euro meer, dan ga je toch weer zitten twijfelen. [misschien een beetje offtopic, maar dit moest ik even kwijt]
Tips? 't is net of je bereid bent over te stappen he... je moet de voordelen tegen de nadelen afzetten en je keus maken lijkt me.

Reg. datum: 29 augustus 2008

Ik heb op mijn MDA dus geen Windows Live of messenger geinstalleerd, zit er niet standaard op ingebakken (wil Tmobile perse dat je geen push-optie hebt voor mail?)

Anyway, ik heb wat cabjes gedownload vanaf XDA, alleen die werken dus niet. Iemand hier dezelfde ervaring die het wel gelukt is om deze progjes te installeren?

Reg. datum: 04 november 2007
Geen matches

Ben er ook over aan het nadenken ...

En toen las ik dat Micro$oft in januari :O met WM 7 uitkomt (zal dus wel januari 2011 zijn)
zou zoiets tzt. ook leverbaar worden voor de TP ?? nieuw rommetje erin flashen ofzo ??

offtopic:
Weet alleen nog niet welk abonnement ik zal nemen -- neig naar Vodafone wegens de internetsnelheid, maar als ik orange naar t-mobile overzet heb ik sneller nummerbehoud en overzetten van belbundel :? :? --- Kudt dan krijg ik zo'n MDA vario :X

edit: Is die GPS trouwens een SirfStar III type ???

the real JAMF wijzigde dit bericht 04-09-2008 18:01 (9%)

Vroegâh, toen je poep nog met een lange óe schreef

quote:
Als je je huidige abbo niet verlengd, maar een nieuwe aan vraagt ben je vaak goed koper uit. Als je dan nog nummerbehoud wilt, kun je het eerst op een pepaid kaartje overzetten van een andere provider en zodra je nieuwe abbo in gaat hem daar weer op zetten. Of het ik dat mis?
quote:
DaYwaLkUr schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:24:
Iemand Warefare al gedaan op de TP :D kan via bluetooth of wifi online tegen elkaar gedaan worden.

Is een soort C&C.
Weet iemand nog meer leuke (en gratis) multiplayer games via bluetooth of wifi? Voor in de saaie theorie lessen op school :)

Remember, Remember..
Geen matches

Flex :) Dat warfare is echt leuk en goed speelbaar. Ik zoek ook nog meer games, dus tips hoor ik graag!

Net nog even 1gb aan muziek op mijn kaart gedonderd :). Ik zet het er gewoon op met een bitrate van 192kbps (goede kwali voor op een mobiel). Ik heb toch 8GB om af te vullen. Zijn er meer mensen die dit doen? Of converteren jullie het allemaal naar 64kpbs?
Reg. datum: 15 januari 2006

quote:
Alles bij elkaar opgeteld is de iPhone nog maar 50 euro meer, dan ga je toch weer zitten twijfelen. [misschien een beetje offtopic, maar dit moest ik even kwijt]
Een iphone lijkt me toch niet zo'n goed plan.. behalve 16gb geheugen is het niks waard..
quote:
the real JAMF schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:54:
En toen las ik dat Micro$oft in januari :O met WM 7 uitkomt (zal dus wel januari 2011 zijn)
zou zoiets tzt. ook leverbaar worden voor de TP ?? nieuw rommetje erin flashen ofzo ??
Vast wel.. De eerdere HTC's met windows mobile 5 kun je ook allemaal naar 6 flashen.. Gezien de snelheid van de TP zal windows mobile 7 niet echt een probleem worden.

*kwak*
Reg. datum: 23 januari 2001

quote:
GandalfTheGrey schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:21:
Flex :) Dat warfare is echt leuk en goed speelbaar. Ik zoek ook nog meer games, dus tips hoor ik graag!
http://wmpoweruser.com/?tag=accelerometer
Op deze site staan een aantal spelekes en tools die je icm je accelerometer kunt gebruiken zag ik. Weet niet op ze op de diamond pro ook werken.

Mooie meisjes poepen nie!

Klaas > Clause
Reg. datum: 01 mei 2002
Geen matches

quote:
GandalfTheGrey schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:21:

Net nog even 1gb aan muziek op mijn kaart gedonderd :). Ik zet het er gewoon op met een bitrate van 192kbps (goede kwali voor op een mobiel). Ik heb toch 8GB om af te vullen. Zijn er meer mensen die dit doen? Of converteren jullie het allemaal naar 64kpbs?
Ik heb wel maar 4GB (waarvan 2GB gevuld met TomTom en andere meuk), maar ik converteer ook niks voordat ik 't er op zet. Ik heb er vandaag 16(!!) albums opgezet. Tegen de tijd dat ik die zat ben, is het me niet te veel moeite om er 16 nieuwe op te zetten...

Eerst komt Sinterklaas, dan pas Kerst!

Reg. datum: 25 maart 2008
Matched: touch, pro

De TP reeds een maand in gebruik en over het algemeen zeer tevreden van het toestel. Geen bugs of problemen ondervonden, buiten het koppelen met een BMW X5 (bouwjaar 2007) via bluetooth.

Is dit een gekend probleem? Googelen en op GoT zoeken heeft nog niets opgebracht. De telefoon en de ingebouwde BT vinden elkaar wel, maar het pairen mislukt steeds. Na het ingeven van de code krijg je op het BMW scherm de melding dat de koppeling mislukt is.

Bij BMW kwamen we te weten dat het toestel incompatibel was en we enkele maanden |:( moesten wachten op een update. De vorige telefoon, een gewone HTC Touch had geen enkel probleem met de X5. Wordt er dan geen standaard gebruikt om dit soort van incompatibiliteit te vermijden?

Suggesties welkom, hopelijk kent er iemand een workaround. Een andere bluetooth module installeren - zoals ons werd voorgesteld - is geen optie.

Reg. datum: 21 augustus 2008

Heef iemand enig idee hoe ik mp3 geluid instel als sms ontvangen toon? Ik heb het mp3 clipje onder mijn documenten/beltonen gezet maar ik kan deze nu alleen selecteren bij inkomende oproepen. Bij ontvangen berichten staan alleen de gewone, al aanwezige, beltonen. Iemand een idee?

Geen matches

Ik zou graag van een paar mensen willen weten wat voor abbo zij hebben bij deze telefoon. Misschien dat dat mijn keuze wat eenvoudiger maakt :)

Reg. datum: 04 september 2008

quote:
Ik heb de TP zelf via smartphonestunts besteld. Is al een week geleden en ik wacht nog steeds :(. Ik denk dat ze een aantal mensen missen of zo (vakantie misschien). Heb daar vroeger nooit problemen mee gehad. Anyhow, de TP heb ik met een Vodafone abo. besteld. Ik heb voor Vodafone gekozen omdat zij toch de snelste verbinding aanbieden. Heb de TP met een aardige aanbieding inc. bureaulader besteld.

quote:
Remius schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:17:
Ik zou graag van een paar mensen willen weten wat voor abbo zij hebben bij deze telefoon. Misschien dat dat mijn keuze wat eenvoudiger maakt :)
Iedereen kan wel zijn abbo hier gaan neerzetten, maar het leuke van abbo's is toch juist dat het persoonlijk is...iedereen heeft een eigen belgedrag, en stemt daar zijn abbo op af..

Veel sms'en...weinig bellen...veel internetten...

Wij weten toch jou profiel niet..

Je voelt je lekkerder...

quote:
ThomasR schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:05:
Heef iemand enig idee hoe ik mp3 geluid instel als sms ontvangen toon? Ik heb het mp3 clipje onder mijn documenten/beltonen gezet maar ik kan deze nu alleen selecteren bij inkomende oproepen. Bij ontvangen berichten staan alleen de gewone, al aanwezige, beltonen. Iemand een idee?
Bij mij staat het mp3'tje onder Storage Card\My Documents, dan kan ik hem gewoon selecteren als Text Message geluid.

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
Mijn Peugeot 205 Rallye - Work in Progress

quote:
TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:28:
[...]

Iedereen kan wel zijn abbo hier gaan neerzetten, maar het leuke van abbo's is toch juist dat het persoonlijk is...iedereen heeft een eigen belgedrag, en stemt daar zijn abbo op af..

Veel sms'en...weinig bellen...veel internetten...

Wij weten toch jou profiel niet..
Uiteraard, dat klopt. Dat is ook niet de opzet van mijn vraag. Ik wil gewoon de juiste keuze maken en niet achteraf erachter komen dat er een veel beter/goedkoper abbo is :P Misschien dat er iemand is die dit laatst een beetje heeft uitgezocht; dat bespaart mij weer wat werk, thats all :)

quote:
ThomasR schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:05:
Of je zet hem in het windows mapje.

Mijn rechteroog dus.....
Geen matches

quote:
Remius schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:34:
[...]

Uiteraard, dat klopt. Dat is ook niet de opzet van mijn vraag. Ik wil gewoon de juiste keuze maken en niet achteraf erachter komen dat er een veel beter/goedkoper abbo is :P Misschien dat er iemand is die dit laatst een beetje heeft uitgezocht; dat bespaart mij weer wat werk, thats all :)
Ehhh..zie de TS ?

Het is dus NIET toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic.

Righteye wijzigde dit bericht 04-09-2008 22:04 (8%)

Bauke 1000RR

quote:
Kokkie76 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:54:
[...]

Of je zet hem in het windows mapje.
Heb het nog niet met een MP3 geprobeerd, meestal maak ik er eerst een WAV. van...

quote:
Righteye schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:03:
[...]

Ehhh..zie de TS ?

Het is dus NIET toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic.
Akkoord. Dan een andere vraag: ik heb hier en daar gelezen dat het toetsenbord wel eens wil haperen tijdens het gebruik van Wifi of MSN, is dit echt een veelvoorkomend probleem?

Mijn rechteroog dus.....
Geen matches

Ik weet niet hoe je aan die info komt, maar toetsenbord van de HTC schijnt behoorlijk goed te zijn....

Righteye wijzigde dit bericht 04-09-2008 22:15 (74%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: