Ik heb success gehad door de Windows Media Player op te starten, daar de Storage Card gekozen in de library, en de library vervolgens laten updaten. Daarna werden de bestanden gevonden door de TF3D music player.quote:Brabo-Joossie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:05:
Om stapel van te worden...Ik heb een stapel MP3s op m'n geheugenkaart gezet. Alles netjes hernoemd, juiste tags meegegeven, inclusief albumart. En m'n TPro blijft bij Music zeggen, No music found. Al de standaard instelling gewijzigd voor de lokatie van muziek, helpt niet. En het rare is, wanneer ik in de Music Player naar de Playlist-editor ga, ziet ie m'n muziek wél. Weliswaar per nummer en niet per album, maar hij vindt alles.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Edit:
Na onderstaande doet ie 't wel!Wel alleen per nummer en niet per album, maar dat zal wel aan mijn liggen. Als iemand nog tips heeft over hoe dat aan te passen is, dan hou ik me aanbevolen.
[...]
Wat ik vervelend vindt is dat ik alleen een mp3 uit de lijsten kan kiezen, waarna alle mp3's die in die lijst stonden ook meteen in Now Playing komen te staan. Stel ik wil maar 1 liedje afspelen, en ik kies die uit een lijst, dan staat meteen de hele lijst in de Now Playing list.