Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 januari 2001
Matched: pro

quote:
Kokkie76 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:25:
Ik mis de aansluit mogelijkheid om een 220 lader en een PC aansluiting op de standaard HTC cradle aan te sluiten maar ik zie nu op Expansys dat ze binnenkort de "eXpansys Deluxe USB Desktop Cradle" gaan leveren. Met een DC input, Audio out en een aansluiting voor een koptelefoon of voor je PC :9
pff.. bijna 33 pond! Daar zit je dus zo over de 50 euro heen. Ik wacht even tot de mensen in Hong Kong dit wat goedkoper aan gaan bieden! Brando heeft geloof ik al genoeg gemaakt en ook inclusief versturen is dat toch wel goedkoper dan dit.
Deze is voor de Diamond maar die komt vast ook wel voor de TP

Verder wacht ik ook nog op een Invissible Shield van ZAGG voor de TP. Er is dacht ik een bedrijf die ongeveer hetzelfde maakt maar daar weet ik de naam even niet meer van..

Ik heb trouwens de TV-Out cable gekocht en het ziet er netjes uit. Vooral als alles stil staat gaat dat prima. Helaas zitten er nog wat lelijke schokken en strepen in bewegend beeld (CorePlayer) Hopelijk is dit iets wat nog opgelost kan gaan worden in de toekomstige ROMS ofzo. Als ik op het eigen scherm kijk ziet het er namelijk erg strak uit!
Helaas heb ik ook het probleem dat een beetje behoorlijke wmv wel heel erg stotterd. Zowel in CorePlayer (eigenlijk gewoon niet te doen) als in de Media Player. Hopelijk komt ook hier een oplossing voor.

Camiel wijzigde dit bericht 04-09-2008 08:21 (5%)

Reg. datum: 09 december 2007

quote:
TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:13:
grrr.

Nu al voor de tweede keer dat ik muziek aan het luisteren ben met mijn headset op straat.

Ik heb dan het kabeltje van de headset onder mijn jas doorlopen naar mijn broekzoek
Het microfoon gedeelte zit precies bij mijn borst dan.

En aangezien ik een schoudertas heb, waar de band precies over diezelfde plek loopt, gaat die telkens als er wat druk op kom, het laatst gebelde nummer opbellen... Wat ik dan pas doorheb, als ik diegene ineens in mijn oor hoor praten.

ZEEEER iritant..

Is er een manier om die functie gewoon helemaal uit te schakelen...gebruik hem toch nooit.
Je oproepengeschiedenis leegmaken? :-)
But seriously, als je hem toch in je handen hebt, geef me dan ff antwoord op mijn vraag 2 posts hierboven. Dan ga ik hem kopen, en laat ik het je weten zodra ik de oplossing heb ;)

Edit: 3 posts hierboven

Reg. datum: 10 januari 2001

quote:
HermanA schreef op donderdag 04 september 2008 @ 05:08:
Zit zelf ook de aanschaf van de TD te overwegen, maar heb nog twee vragen. Ik kan op het net geen eenduidig antwoord geven: quad-band of tri-band? En 7.2mbps down, maar hoeveel up? Uberhaupt HSUPA?
http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49524 geeft resp quad-band en 2mbps, en eerste post van dit topic geeft tri-band en 384kbps. I don't get it

Edit: pdashop.nl geeft ook 3-band en 384kbps, hi.nl geeft 4-band en hsupa 2mbps...
Voor zover ik kan zien in mijn telefoon heeft ie 4 banden GSM nl: 850, 900, 1800 & 1900.
HSUPA kan ik niet terugvinden op de telefoon zelf naar ik dacht wel gelezen te hebben dat dit er in zit. Maar of ik dat ook gebruik: geen idee :)

Remember, Remember..

Ik had vannacht wat raars: ik slide mijn toetsenbord uit en de backlight doet het niet (dus dan wordt het lastig typen :p). Ik een soft-reset gegeven en toen deed ie het weer.

vanmorgen een beetje zitten spelen en als ik mijn tobo de eerste keer uitslide dan doet het backlight het. Als ik hem daarna nog een paar keer uitslide doet het backlight het niet. Klopt dit? Hebben andere hier ook last van?

Als ik vervolgens weer op het scherm speel of hem even in standby zit en vervolgens uitslide dan doet het backlight het weer. Dit lijkt me dus een softwarematig probleem en geen hardwarematig probleem of niet? Zijn hier nog instellingen voor (behalve Instellingen -> Energie)?

Edit: Nu doet ie het wel weer een paar keer achter elkaar. Heel vreemd :?. Heb eigenlijk geen zin om het toestel dagen kwijt te zijn..

GandalfTheGrey wijzigde dit bericht 04-09-2008 09:03 (9%)

quote:
Zit zelf ook de aanschaf van de TD te overwegen, maar heb nog twee vragen. Ik kan op het net geen eenduidig antwoord geven: quad-band of tri-band? En 7.2mbps down, maar hoeveel up? Uberhaupt HSUPA?
http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49524 geeft resp quad-band en 2mbps, en eerste post van dit topic geeft tri-band en 384kbps. I don't get it

Edit: pdashop.nl geeft ook 3-band en 384kbps, hi.nl geeft 4-band en hsupa 2mbps...
Geen idee wat je allemaal met die termen bedoelt, en de max snelheiden heb ik ook geen idee van...

Maar ik kan bij de phone settings iig kiezen uit:
"UMTS (900 + 2100) + GSM 900 + 1800)"
Dat is dus de enige optie in het keuze lijstje..

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005
Geen matches

band 1800, 1900, 900, 850 (GSM) en 2100 (UMTS) en dat in verschillende combi's, maar ik laat die van mij op "auto" staan...

Erik80 wijzigde dit bericht 04-09-2008 09:41 (75%)

Reg. datum: 06 mei 2005
Geen matches

Wat ik toenet had :/

TP werkte nog perfect, alleen alles was heel blurry.. na soft reset alles in orde, ben ik de 1e? :P

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:13:
grrr.

Nu al voor de tweede keer dat ik muziek aan het luisteren ben met mijn headset op straat.

Ik heb dan het kabeltje van de headset onder mijn jas doorlopen naar mijn broekzoek
Het microfoon gedeelte zit precies bij mijn borst dan.

En aangezien ik een schoudertas heb, waar de band precies over diezelfde plek loopt, gaat die telkens als er wat druk op kom, het laatst gebelde nummer opbellen... Wat ik dan pas doorheb, als ik diegene ineens in mijn oor hoor praten.

ZEEEER iritant..

Is er een manier om die functie gewoon helemaal uit te schakelen...gebruik hem toch nooit.
Welke headset heb je, en wat bedoel je precies met "die functie"? Ik heb een HTC RC100 headset extra gekocht, en daar zit een hold schuif op, waarmee de toetsen van de headset geblokkeerd worden.
quote:

Deze informatie is ook in de handleiding te vinden (linkje in de TS)

Network
HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
Up to 2 Mbps up-link and 7.2 Mbps down-link speeds

Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
(Band frequency and data speed are operator dependent.)

In Settings -> Advanced Network -> HSDPA/HSUPA tabblad kan je HSDPA of HSDPA en HSUPA aanzetten.

Coromoto wijzigde dit bericht 04-09-2008 09:58 (32%)

Reg. datum: 12 april 2005
Geen matches

quote:
Camiel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:18:
[...]Verder wacht ik ook nog op een Invissible Shield van ZAGG voor de TP. Er is dacht ik een bedrijf die ongeveer hetzelfde maakt maar daar weet ik de naam even niet meer van..
Vandaag is de laatste van 9 business days dat mijn Invisible Shield aan mag komen...

Freelance Fall-guy
Reg. datum: 24 november 2002
Matched: touch, pro

Heeft de Vario IV nou uiteindelijk minder RAM geheugen dan de Touch Pro of niet?

Die achterkant vind ik niet zo heel lelijk (die van de Pro vind ik mat ook niet zo mooi) en het lelijke t-mobile thema is er wel uit te flashen lijkt mij.

[druk op een toets om verder te gaan]

Reg. datum: 26 maart 2000
Geen matches

quote:
WoutF schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:15:
Weet iemand hoe je het automatisch blocken van internet pictures uit kan zetten als je je Hotmail account leest via de TP?
Is iemand hier al achter, kan via google/xda er ook niks over vinden. Het lijkt erop alsof de IE engine gebruikt wordt om de email weer te geven, maar ook bij de settings van Pocket IE kan ik niks vinden over het blocken van plaatjes.
not a Twisted mind

overigens voor mensen met problemen met films.

Ik heb ook een ipod Touch en gebruik daar iLove voor het omzetten van films naar mp4. Als ik die afspeel op mijn Toch Pro in coreplayer gaat het allemaal perfect!

Multimonitor is relax :P

Geen matches

quote:
Coromoto schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:53:
[...]

Welke headset heb je, en wat bedoel je precies met "die functie"? Ik heb een HTC RC100 headset extra gekocht, en daar zit een hold schuif op, waarmee de toetsen van de headset geblokkeerd worden.

[...]
Ik heb gewoon de standaard headset die werd meegeleverd bij de telefoon...
Zit verder geen schuifje of iets dergelijks op.

met "die functie", bedoel ik dus de mogelijkheid om die knop uit te schakelen. Dat mocht die knop ingedrukt worden, dat er gewoon niks gebeurd. Of dat hij iig niet zomaar mensen gaat bellen.

Reg. datum: 12 augustus 2008
Geen matches

Ik krijg op het homescreen niet al mijn afspraken van vandaag te zien (max. 2) en dat terwijl de handleiding zegt dat ik er meerdere moet kunnen zien.

Wie weet wat ik fout doe? Of moet ik met AdvancedConfig iets instellen??

Thanx!!

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005
Matched: touch

quote:
Meesters83 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:19:
Ik krijg op het homescreen niet al mijn afspraken van vandaag te zien (max. 2) en dat terwijl de handleiding zegt dat ik er meerdere moet kunnen zien.

Wie weet wat ik fout doe? Of moet ik met AdvancedConfig iets instellen??

Thanx!!
Dit zegt de Engelse handleiding:

One all-day appointment
and up to two timed
appointments can be
displayed. Touch this area
to create, edit or view an
appointment.
(See “Calendar” in Chapter
12 for details.)

Komt aardig overeen met wat je nu hebt. welke handleiding heb jij?

Reg. datum: 19 oktober 2004
Geen matches

Misschien een hele domme vraag.. Maar hoe kan ik alle oude conversaties wissen op mijn telefoon (dus de "sms" berichten).. Ik wil niet elk smsje los verwijderen.. maar als het ff kan een selectie maken van tig sms'en en dan in een keer verwijderen.

Geen matches

quote:
TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:18:
[...]

Ik heb gewoon de standaard headset die werd meegeleverd bij de telefoon...
Zit verder geen schuifje of iets dergelijks op.

met "die functie", bedoel ik dus de mogelijkheid om die knop uit te schakelen. Dat mocht die knop ingedrukt worden, dat er gewoon niks gebeurd. Of dat hij iig niet zomaar mensen gaat bellen.
Ik ben bang dat het uitschakelen niet (makkelijk) zal gaan. Hoe zou je anders moeten opnemen als iemand je wel belt? Moet je toch je telefoon uit de broekzak halen.

Kun je niet beter de knop tegen indrukken beschermen door een "dakje erboven" te zetten? Iets wat de schouderband van je tas van de knoppen weghoudt?
quote:
Dacide schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:16:
Misschien een hele domme vraag.. Maar hoe kan ik alle oude conversaties wissen op mijn telefoon (dus de "sms" berichten).. Ik wil niet elk smsje los verwijderen.. maar als het ff kan een selectie maken van tig sms'en en dan in een keer verwijderen.
Vanuit het SMS home scherm kun je All Messages (linker softtoets) indrukken, en dan licht over de te selecteren berichten heen je vinger swipen. Dan worden ze geselecteerd en kan je uit het Menu (rechter soft-toets) de optie Delete kiezen.

Coromoto wijzigde dit bericht 04-09-2008 13:27 (28%)

Reg. datum: 19 oktober 2004

quote:
Coromoto schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:16:

Vanuit het SMS home scherm kun je All Messages (linker softtoets) indrukken, en dan licht over de te selecteren berichten heen je vinger swipen. Dan worden ze geselecteerd en kan je uit het Menu (rechter soft-toets) de optie Delete kiezen.
Ah ok, dus toch... dit had ik al geprobeerd, maar mijn TP deed niks als ik op verwijderen klikte... na een reset doet ie t wel gewoon.

Geen matches

Ik dacht het hier in dit thread te hebben gelezen, maar kan er nu niet op komen waar en welke zoektermen een goede hit geven:

Ik was na het ontvangen van een business card (contactinfo) per SMS mijn hele contactenlijst kwijt. Na een softreset was het weer zichtbaar en doorzoekbaar, maar erg vervelend als dat gebeurt net als je iemand moet bellen. :X

Reg. datum: 26 mei 2008

Zijn er ook mensen met het volgende probleem?

Advanced config wil enkele instellingen niet doorvoeren. Wat wel lukt is de start programmalijst aanpassen, de comm manager andere icoontjes inzetten. Zelfs de buffers verhogen wilt ie wel onthouden na een verplichte soft rest vanuit advanced config.

Maar dat de sim contact gehide moeten worden onthoud hij niet, voor een harde reset heeft hij dit wel gedaan.
Ook onthoud hij niet een bel log in me touchlow te zetten. Maar het weer haalt hij er wel uit????

Wie weet wat de instellingen override? Kan ik ze anders nog met regedit of total commander handmatig in het register aanpassen?

Ik vondt het maar een raar probleem, hopelijk weet iemand hier wat op.

bvd

Reg. datum: 12 augustus 2008
Matched: touch

quote:
Erik80 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:32:
[...]

Dit zegt de Engelse handleiding:

One all-day appointment
and up to two timed
appointments can be
displayed. Touch this area
to create, edit or view an
appointment.
(See “Calendar” in Chapter
12 for details.)

Komt aardig overeen met wat je nu hebt. welke handleiding heb jij?
Klopt, zegt de NL handleiding ook.
Maar bij mij laat hij alleen de eerstvolgende afspraak zien en niet beide tegelijkertijd + de all-day appointment. Sorry, dat had ik niet duidelijk vermeld.

Krijgen jullie wel 1 all-day + 2 appointments te zien?

Reg. datum: 26 maart 2000
Geen matches

Is het bookmark gedeelte van Opera bij jullie ook zo traag? De browser zelf is redelijk vlot, maar als ik het bookmarks menu open reageert alles erg sloom
Klaas > Clause
Reg. datum: 01 mei 2002

Om stapel van te worden... :( Ik heb een stapel MP3s op m'n geheugenkaart gezet. Alles netjes hernoemd, juiste tags meegegeven, inclusief albumart. En m'n TPro blijft bij Music zeggen, No music found. Al de standaard instelling gewijzigd voor de lokatie van muziek, helpt niet. En het rare is, wanneer ik in de Music Player naar de Playlist-editor ga, ziet ie m'n muziek wél. Weliswaar per nummer en niet per album, maar hij vindt alles. :?

Iemand een idee wat ik fout doe?

Edit:
Na onderstaande doet ie 't wel! :) Wel alleen per nummer en niet per album, maar dat zal wel aan mijn liggen. Als iemand nog tips heeft over hoe dat aan te passen is, dan hou ik me aanbevolen. ;)
quote:
1. Go to start > settings > today > item > and uncheck touch3d!!!
2. Use a file explorer
3. Go to My device > Application data > HTC > Audiomanager_ENG
4. Here you will find a file named audiomanager_ENG.vol
5. Rename it to audimanager.bak
6. Restart your device
7. Go to start > settings > today > item > and check touch3d
8. Go to your today screen and then to the music tab. It will search your device and must find your music.

Brabo-Joossie wijzigde dit bericht 04-09-2008 16:11 (40%)

Eerst komt Sinterklaas, dan pas Kerst!

Reg. datum: 06 mei 2005
Geen matches

Iemand Warefare al gedaan op de TP :D kan via bluetooth of wifi online tegen elkaar gedaan worden.

Is een soort C&C.

Reg. datum: 29 januari 2001

quote:
PolluxDKB schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:11:
Heeft iemand een goede NeoGeo emulator? Liefst de normale NeoGeo, niet de Pocket. En een toffe SNES emulator natuurlijk?! :~
Ik heb wel verscheidene NES emulatoren geprobeerd, maar bij SMB3 kon ik na het startscherm geen nieuw spel starten. Dit gold voor alle emulatoren die ik geprobeerd heb. Dus ik denk dat ze het externe toetsenbord niet herkennen. Bij eentje reageerde de controller setup wel op de toetsen, maar het spel alsnog niet.

Ik heb het overigens niet met andere spellen geprobeerd.

Boondock_Saint wijzigde dit bericht 04-09-2008 16:34 (20%)

Blasphemy is a victimless crime

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: