Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 november 2000
Geen matches

Ik zie trouwens in diverse reviews staan dat er ook een RDS FM radio in zit. Dit zou betekenen dat hij in weze ook TMC kan ontvangen; Heb je hier ook een losse antenne (headset?) voor nodig?

En klopt mijn TMC aanname? (TMC is namelijk een gebruik van RDS kanalen)

If you don't want to know the answer, don't ask the f###ing question!

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005
Geen matches

Ik heb nog geen RDS gezien op mijn foon...

Being free is a state of mind
Reg. datum: 11 juni 2001
Matched: pro

quote:
Dacide schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:44:
Coreplayer geinstalleerd.. maar ik heb nog steeds geen vloeiend videobeeld. Schokt net zo hevig als media player.

hoe komt dit?

de filmpjes zijn 640x480, de grootte varieert tussen de 50mb en de 500mb en ze staan opgeslagen op mijn 8gb opslagkaart.

wie weet waar het aan ligt?
WMV wordt inderdaad niet vloeiend afgespeeld. Erg jammer, want bv RTL en de publieke omroepen gebruiken dit op hun gemist-sites. Te weinig processor power? FLV en MP4 loopt wel mooi. Misschien moet je je video's voortaan omzetten naar een van deze formaten.

BamSlam_ wijzigde dit bericht 03-09-2008 09:19 (6%)

Being free is a state of mind
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
En ik snap ook weer waarom ik nooit Windows Media Player gebruik... speellijsten en bibliotheken, sodemieter op, ik wil gewoon mp3'tjes uit een mapje afspelen. Iemand een goed alternatief?
Probeer Winvibe eens, dat ga ik zometeen ook doen. Layout lijkt sprekend op Winamp, en er is ook een VGA-versie van.

Reg. datum: 26 maart 2000
Geen matches

Weet iemand hoe je het automatisch blocken van internet pictures uit kan zetten als je je Hotmail account leest via de TP?
not a Twisted mind
Reg. datum: 26 november 2001
Geen matches

ter info: vannacht 11 lang telefoon op stil laten liggen en 0 van de batterij af.

Multimonitor is relax :P

...en er stralend uitzien
Reg. datum: 08 oktober 2001
Matched: touch, pro

quote:
MeIsTwisted schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:12:
ter info: vannacht 11 lang telefoon op stil laten liggen en 0 van de batterij af.
11 lang? :+

Afgelopen maandag ben ik naar de Mediamarkt in Eindhoven geweest om de TP eens vast te houden, hangt er geen telefoon op het hangertje met het Touch Pro-kaartje erlangs.

Na navragen bij een medewerker bleek dat ze ze die ochtend pas binnen hadden en nog niet goed wisten hoe ze 'm diefstalveilig aan de telefoonwand konden vastmaken. Maar als ik 'm even vast wilde houden, zou er een voor me gehaald worden.

Even later komt een verkoopster met de diamantvormige doos op me aflopen. "Ik heb hem zelf ook nog niet gezien hoor..." Het viel me op dat de doos kleiner leek dan ik verwacht had. Ze maakte de doos open alsof ze de hele dag niets anders deed en daar lag 'ie dan. Netjes uitgevouwen. HTC heeft de telefoon zo ingepakt dat, als je de doos openmaakt, je echt het gevoel hebt iets speciaals gekocht te hebben.

Meteen stonden er meer gegadigden om me heen. Iedereen die even wilde 'voelen'. Omdat de batterij nog leeg was, heb ik 'm niet aan kunnen zetten. Na mijn kwijl eraf geveegd te hebben, heb ik de volgende in de rij er maar even overheen laten kwijlen.

My mind is set up though, ik wacht nog een HTC-update af en dan ga ik 'm zeker bestellen

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Feestje? Wij wel! (en niet duur)

Reg. datum: 12 februari 2000
Geen matches

Ik zie dat er veel gevraagd wordt om updates voor dit toestel, omdat deze out-of-the-box al niet goed zou zijn. Mijn toestel is tot nu toe nog niet blijven hangen, geen broken glass, geen grijze strepen, geen haperingen (behalve MSN Messenger+Wifi combo), eerste GPS fix duurde slechts een paar minuten, en het toestel is (en blijft) erg snel. Geluidskwaliteit is ook toppie, en gesprekken zijn hard zat. YouTube video's spelen supervloeiend en scherp af.
Toestel heeft tot nu toe alles gedaan dat ik vroeg (behalve koffie zetten, maar ik bedoel in het bereik van zijn mogelijkheden :+ ).
Voor mij nog geen update nodig dus! Batterij gaat wel vrij hard maar dat is normaal in het begin.
Overigens kreeg ik mijn TP met bijna volle batterij (90%).

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005

heb ook geen problemen, alleen syncen tussen 2 pc's en TP geeft wat problemen. Als de ene pc (VIsta) het probleem op "de bureaublad" heeft opgelost geeft de andere pc (Windows XP) deze fout. Irritant, maar dit ligt denk ik meer aan Activesync en WMDC

Erik80 wijzigde dit bericht 03-09-2008 13:55 (3%)

Reg. datum: 02 juli 2007

quote:
Erik80 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:55:
heb ook geen problemen, alleen syncen tussen 2 pc's en TP geeft wat problemen. Als de ene pc (VIsta) het probleem op "de bureaublad" heeft opgelost geeft de andere pc (Windows XP) deze fout. Irritant, maar dit ligt denk ik meer aan Activesync en WMDC
Ik krijg ook met ActiveSync de foutmelding dat ActiveSync een probleem heeft gevonden op de (:P) bureaublad. De ondersteuningscode is 0x86000107.
Ik heb ActiveSync de eerste paar keer via het kabeltje gedaan. Het synchroniseren ging goed. Daarna heb ik het ook via bluetooth ingesteld. Daarna kreeg ik de melding die hier boven staat en synchroniseert hij geen nieuwe of gewijzigde items. Zou dat zijn omdat hij nu denkt dat ik met 2 verschillende pc's sync?

JackPoint wijzigde dit bericht 03-09-2008 14:22 (3%)

Reg. datum: 12 juni 2006

Ik heb er een halve dag aan besteed maar ik krijg geen fatsoenlijk programma gevonden om mijn video;s af te spelen. Pocket Player, TCPMP, Divx "whats in your Pocket". Niets maar dan ook niets speelt fatsoenlijk af. TCPMP crashed. Coreplayer klaagt over een AC3 codec die hij niet kan ondersteunen terwijl deze wel staat geinstalleerd.

Welk programma en/of codec pack moet ik downloaden om al mijn multimedia af te spelen?

-EDIT-

Heb hiervoor een los topic aangemaakt. Is te algemeen om op TOuch pro forum te posten. D8 ik later :+

-K03N- wijzigde dit bericht 03-09-2008 16:06 (11%)

AMD 64 3200+ 1MB -=- Gigabyte GA-K8VT800 -=- 1GB MEM -=- 650 Watt-=- 300GB HDD SATA2 -=- 9800pro @ XT

Reg. datum: 10 oktober 2002

quote:
carpcatcher schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:51:
ter info: KOOP GEEN cases bij BeyzaCases, ze verkopen de gewone HTC Diamond case als een Pro case wat niet past.
http://www.beyzacases.com...ertical-leather-cases.cfm

fotos verzonden en ze zeggen doodleuk dat het inderdaad niet past met een extension battery.
(die ik niet heb) inhoud van de case is maximaal 1,4 1,6cm dik.. gaat gewoon niet passen.
nieuwe reactie:
We are so sorry that you are experiencing problems with our product.
This problem could be solved by time that leather gets on well with the device.
But, you are free to return your product or request a refund excluding the shipping fee.

Reg. datum: 03 juni 2004
Geen matches

quote:
Erik80 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:09:
Ik heb nog geen RDS gezien op mijn foon...
Ik wel...je ziet bv de actuele fliters als je hem op qmusic zet...
Misschien had je niet goed bereik?

Ik heb nog even een vraagje.
Als je de telefoon uitklapt, en dan aan de achterkant van het toetsenbordje kijkt, zie je een klepje...Als je hem iets openschuift, zie je de display kabel lopen.

Waarom hebben ze dit zo gemaakt?

Reg. datum: 10 oktober 2002
Geen matches

als dat klepje niet open kan zou de flatkabel in en te scherpe bocht lopen denk ik.. nu maakt hij een nette lus..
mijn gedachte erover :D

Reg. datum: 20 april 2006
Geen matches

quote:
carpcatcher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:11:
als dat klepje niet open kan zou de flatkabel in en te scherpe bocht lopen denk ik.. nu maakt hij een nette lus..
mijn gedachte erover :D
Helemaal met jou eens. Het klepje gaat alleen open als het scherm dicht is (of iemand er met zijn tengels eraan gaat zitten terwijl dat helemaal niet hoeft 7(8)7 )

WoW
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
Ook na uninstall bleef ik geen geluid hebben.
quote:
Heppieboeddah schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:16:
Gewoon uninstallen had ook gewerkt. En verder werken de volup/voldown knoppen niet als ik naar muziek luister. Maar daar heb ik de knopjes voor op mijn headset en oortjes. Verder is er wel degelijk winst [misschien gering] als je SRS Wow op internalspeaker zet. Bij bellen en elke andere applicatie werken de hardware knoppen wel degelijk. En gewoon de diamondproof versie nemen.
Nee... uninstallen werkte ook niet. Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste punt.
Al mijn geluid was weg. Hoe vaak ik hem ook opnieuw opstarte.

Gelukkig wist ik te achterhalen welke registers niet meer klopten, maar anderen zijn door deze bagger software gedwongen hun telefoon te resetten en zijn alles kwijt.
Oppassen dus.

dyna18 wijzigde dit bericht 03-09-2008 16:34 (12%)

Software testen - You build it, I break it!

Lit
Reg. datum: 11 april 2005

Pak net mn telefoon uit mijn broekzak en zie dit :o

http://img92.imageshack.us/img92/1414/dsc00656ty4.jpg

http://img84.imageshack.us/img84/7158/dsc00657xi8.jpg

Na nog een keertje heen en weer schuiven van het toetsenbord kreeg ik wel fatsoenlijk beeld alleen reageerde de telefoon nergens op. De tijd stond stil, touchscreen reageerde niet en de toetsenbord lampjes lichte niet op na het uitschuiven.

Vreemd genoeg kon ik wel het scherm uitzetten met de ''aan uit'' knop aan de bovenkant en toen de telefoon even naast me lag doofde het licht van het scherm na 1 minuut wel van fel naar minder fel.

http://img216.imageshack.us/img216/2339/dsc00658ga2.jpg

http://img78.imageshack.us/img78/2484/dsc00659qd1.jpg
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Probleem was opgelost na een soft reset (batterij even eruit halen)Heb de telefoon nu 2 weken en dit is gelukkig de 1e keer dat de phone vastloopt maar dit moet toch niet vaker gaan gebeuren. :P

Is er eigenlijk al iets bekend over een software update voor de HTC touch pro?

RKVV Messen (207117) VI.459 [Gamecollectie]

Reg. datum: 01 juni 2006

quote:
Spypiet schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:46:
Is er eigenlijk al iets bekend over een software update voor de HTC touch pro?
Denk dat het nog een tijdje zal duren hij is pas een paar weken uit.
Reg. datum: 10 april 2008
Geen matches

Ik mis de aansluit mogelijkheid om een 220 lader en een PC aansluiting op de standaard HTC cradle aan te sluiten maar ik zie nu op Expansys dat ze binnenkort de "eXpansys Deluxe USB Desktop Cradle" gaan leveren. Met een DC input, Audio out en een aansluiting voor een koptelefoon of voor je PC :9

Reg. datum: 06 maart 2007

Hier en daar een pagina gelezen en heel wat mensen hebben problemen met video playback.

Op xda-developers staat een hercompileerde versie van TCPMP, die hier perfect werkt.
Ook met de instellingen spelen heeft soms een goed effect (bv rendermode, buffergrootte, ...)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=380387

Verder iets waar ik nog niet over uit ben: mijn hardware toetsenbord reageert soms/vaak traag als ik bluetooth aan heb staan. Misschien heeft het iets te maken met de verbinding naar m'n pc

SanderD

Reg. datum: 01 juli 2007
Geen matches

Nou al een lelijke kras op het knoppengedeelte, en ik ben er heel voorzichtig mee geweest ;(

Reg. datum: 24 oktober 2006

volgens mij had ik dit al ergens gelezen, maar kan het nergens meer vinden...

hoe haal ik dit bericht weg bij een nieuwe mail:
"Verzonden vanaf m’jn HTC Touch Pro"

nog spelfout ook!

Reg. datum: 02 juli 2007

quote:
Mau_Maus schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:26:
volgens mij had ik dit al ergens gelezen, maar kan het nergens meer vinden...

hoe haal ik dit bericht weg bij een nieuwe mail:
"Verzonden vanaf m’jn HTC Touch Pro"

nog spelfout ook!
Heb je dit er zelf onder gezet? Bij mij staat het er namelijk niet onder!

Reg. datum: 26 augustus 2008
Geen matches

quote:
El-Loco schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:20:
[...]

Je bent niet de enige, ik heb het zelf tot twee keer toe meegemaakt. Eén keer zelfs in 4 uur leeg! Maar nu doet hij het gewoon weer rustig een dag. Twee dagen durf ik niet aan.
Same here... Vaak al na 1 dag leeg! Vanmorgen van de lader gehaald (hele nacht eraan gelegen) en heb nu nog maar 1 streepje! Heel ff mee gebeld, verder eigenlijk niks... Is dit echt normaal?!
Hoe lang heb jij je TP al?!

Reg. datum: 23 augustus 2006
Geen matches

Het valt me toch tegen hoeveel negatieve reacties ik zie. Komt dat doordat de tweaker een kritische gebruiker is of heeft het toestel toch echt (te) veel kuren?
Verder vind ik het een vet toestel en zou hem ook graag willen aanschaffen. Echter, het is voor mij alleen (financieel) interessant als ik hem aanschaf met een 2-jarig abonnement. En om de kosten te drukken doe ik dat het liefst zonder verzekering.
Hoe zijn hier de meningen over? Zijn er meer mensen die mij al zijn voorgegaan? Of denkt het gros hier dat de TP 2 jaar niet gaat overleven?

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: