The NOW is AWESOME. What is your perception?
Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Nieuw TopicZonder screenprotector zag ik mn vingerafdrukken echt alleen op de plekken waar ik het scherm aangeraakt had. Met screenprotector nog steeds, maar wordt het huidvet(?) ook uitgesmeerd (misschien door het hoesje?) waardoor er een soort lichte waas over het hele scherm komt. Ik stoor me er verder niet aan, een keer met een doekje er overheen en het is weer weg.quote:MeIsTwisted schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:54:
ik heb die HTC screen protector erop zitten, maar ik vind het beeld echt zwaar achteruit gegaan. Soms lijkt wel btje beslagen en buiten is het echt stuk slechter. Meer mensen die ervaring?
Eerst komt Sinterklaas, dan pas Kerst!
Je brengt me wel op ideeën... Stunts op je mobielquote:wiene schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:11:
Wat kan je eigenlijk allemaal installeren op Windows Mobile, ik heb er vrijwel nooit mee gewerkt?
Moeten het speciale programma's zijn of kan je bijvoorbeeld een klein programma als Winamp2 ook installeren? Hoe zit het met Dos? Is er een emulator voor dos spelletjes? (Stunts, scorch etc.)
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Volgens mij is er een dos emulator voor Windows mobile zag ik net op google maar die werkte op 320x240. Misschien dat 640x480 ook werkt maar ik heb nog een TP die komt volgende week denk ik pas.quote:Upquark schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:00:
[...]
Je brengt me wel op ideeën... Stunts op je mobiel.
Edit: Kun je de muis bedienen onder windows mobile? Anders zou C&C misschien zelfs mogelijk zijn.
Edit2: Ik zie opeens hieronder dat er geen vragen over Windows Mobile gesteld mogen worden. Excuses daarvoor, vroeg specifiek iets vanwege de 640x480 resolutie van de TP. Ideaal om oude dos spellen te spelen.
wiene wijzigde dit bericht 02-09-2008 15:12 (29%)
Inderdaad, een microvezel brillendoekje doet wonderen!quote:Brabo-Joossie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:57:
[...]
Zonder screenprotector zag ik mn vingerafdrukken echt alleen op de plekken waar ik het scherm aangeraakt had. Met screenprotector nog steeds, maar wordt het huidvet(?) ook uitgesmeerd (misschien door het hoesje?) waardoor er een soort lichte waas over het hele scherm komt. Ik stoor me er verder niet aan, een keer met een doekje er overheen en het is weer weg.
Gisteravond heb ik hem van 19:00 tot 23:30 in de oplader laten zitten, toen even in bed 20 minuutjes een aflevering van een TV-serie gekeken (CorePlayer), alarm gezet, en gewoon het scherm uitgedrukt.
Vanochtend word ik dus wakker door het alarm, pak de Touch Pro om het uit te zetten, en i kzie dat de batterij op is! Hoe kan die batterij nou ineens in 7 uur volledig op zijn?
Wi-Fi stond uit, UMTS was uit, geen enkel programma aan! Ik snap er niets van
elk filmpje dat ik kijk via de mediaplayer schokt hevig. Of het nu een filmpje van 30, van 60 of van 500mb groot is.
Zijn er meer goeie players voor windows mobile? of is de hardware van de telefoon té beperkt hiervoor?
Alle filmpjes waren 640x480 (VGA)
download de coreplayer die werkt perfectquote:Dacide schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:39:
Gister eens een testje gedaan met videobestanden (wmv )
elk filmpje dat ik kijk via de mediaplayer schokt hevig. Of het nu een filmpje van 30, van 60 of van 500mb groot is.
Zijn er meer goeie players voor windows mobile? of is de hardware van de telefoon té beperkt hiervoor?
Alle filmpjes waren 640x480 (VGA)
Die is niet gratis of wel?quote:Kev7381 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:44:
[...]
download de coreplayer die werkt perfect
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Ik ga het is proberen. Thanks :-)quote:Coromoto schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:38:
[...]
[...]
Ik heb voor al mijn contacten de plaatjes met Thumbsplus 7 gecropt naar een vierkant formaat met voornamelijk alleen het gezicht in de uitsnede, liefst een meervoud van 256pixels breed en hoog, en vervolgens resized naar 256x256 pixels en opgeslagen als PNG bestand. Dit is het formaat waarin de foto's opgeslagen en getoond worden bij de contacten. Door het resizen zelf te doen hoefde dat niet in de telefoon te gebeuren, misschien dat dat wat uitmaakt. Al mijn contactfoto's zijn in ieder geval scherp.
Je bent niet de enige, ik heb het zelf tot twee keer toe meegemaakt. Eén keer zelfs in 4 uur leeg! Maar nu doet hij het gewoon weer rustig een dag. Twee dagen durf ik niet aan.quote:PolluxDKB schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:01:
What the...?
Gisteravond heb ik hem van 19:00 tot 23:30 in de oplader laten zitten, toen even in bed 20 minuutjes een aflevering van een TV-serie gekeken (CorePlayer), alarm gezet, en gewoon het scherm uitgedrukt.
Vanochtend word ik dus wakker door het alarm, pak de Touch Pro om het uit te zetten, en i kzie dat de batterij op is! Hoe kan die batterij nou ineens in 7 uur volledig op zijn?![]()
Wi-Fi stond uit, UMTS was uit, geen enkel programma aan! Ik snap er niets van
Wie weet nog hoe dat prog heet
Alvast bedankt
Ik vind het nog steeds raar..elke dag opladen is dus normaal?quote:El-Loco schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:20:
[...]
Je bent niet de enige, ik heb het zelf tot twee keer toe meegemaakt. Eén keer zelfs in 4 uur leeg! Maar nu doet hij het gewoon weer rustig een dag. Twee dagen durf ik niet aan.
Ik gebruik amper de functies, hoogstens 5 minuutjes per dag even internet.
Komt het soms doordat ik connected ben naar 3G?
Multimonitor is relax :P
Is het een probleem dan? Als je 1 keer in de twee dagen in een tent moet slapen is het een probleem, dan kun je hem niet opladen.. Maar ik heb 's avonds gewoon een stopcontactje. Zelfs als ie eind van de dag nog op 60% zit laadt ik hem op, je weet nooit hoeveel je hem de volgende dag gebruikt.quote:PolluxDKB schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:03:
[...]
Ik vind het nog steeds raar..elke dag opladen is dus normaal?
Ik gebruik amper de functies, hoogstens 5 minuutjes per dag even internet.
Komt het soms doordat ik connected ben naar 3G?
--
Heb trouwens een paar maanden terug tijdelijk een nokia 1600 gehad ofzo iets.. dingetje van 50 euro.. Jah.. die kon 5 dagen mee met de accu.. maar dan heb je ook niks..
--
Trouwens net weer meegemaakt dat de telefoon zwart was en nergens op reageerde.. Er zit toch nog ergens een bugje.. Hopelijk komt HTC snel met wat updates..
Gamepie56 wijzigde dit bericht 02-09-2008 20:33 (10%)
ik wil geen afspeellijsten maken, mijn mapje met muziek is wat ik af wil spelen.quote:
Heb net een half uur geinvesteerd om Media Player onder de knie te krijgen en snap er geen bal van. Dan is het dus gewoon een k**programma.
TCPMP doet het bij mij trouwens niet, komt dit door Mobile 6.1?
zal het eens proberenquote:Coromoto schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:38:
[...]
Ik heb voor al mijn contacten de plaatjes met Thumbsplus 7 gecropt naar een vierkant formaat met voornamelijk alleen het gezicht in de uitsnede, liefst een meervoud van 256pixels breed en hoog, en vervolgens resized naar 256x256 pixels en opgeslagen als PNG bestand. Dit is het formaat waarin de foto's opgeslagen en getoond worden bij de contacten. Door het resizen zelf te doen hoefde dat niet in de telefoon te gebeuren, misschien dat dat wat uitmaakt. Al mijn contactfoto's zijn in ieder geval scherp.
edit: helpt niets
Straks even mee spelen
EDIT: ik zie dat er hier op GOT een draadje over loopt die ik ga proberen
CousinBoneless wijzigde dit bericht 02-09-2008 21:42 (11%)
Installeer eens S2V (Slide2View) en koppel via deze applicatie foto's aan je contacten. Je krijgt ze trouwens dan ook fullscreen (als je dat hebt ingesteld) icm S2A2.quote:Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
heb de TP sinds gisteren, probeer even mijn persoonlijke instellingen er goed in te krijgen.
Valt me op dat sommige foto's bij je contacten in TF3D erg wazig/blurry zijn en andere juist goed scherp. Waar ligt dat aan? Resolutie lijkt niets uit te maken, mijn beste resolutie foto geeft die ook wazig weer..
Kokkie76 wijzigde dit bericht 02-09-2008 21:46 (13%)
Bij 3G gebruik heb ik daar trouwens geen last van. Wel dat het toetsembord soms ietwat traag reageert maar het blijf dan niet hangen.
Meer mensen hier last van?
Ik vind vooral het scherm van de i780 slecht leesbaar in het zonlicht en ben erg benieuwd hoe deze is. Daarbij is de batterij van de i780 met gebruik van pushmail (+/- 40 mails per dag) echt rond 22:00 compleet leeg, is dat bij de TP beter?
En missen de oud-i780 gebruikers het toetsenbord eronder niet bij het bellen van contactpersonen?
If you don't want to know the answer, don't ask the f###ing question!
Ik kan dan wel een programma kiezen en er verschijnt zelfs een nieuw leeg kruisje (alsof de laatste wel 'gebruikt' was) maar het icoontje komt er niet. Als ik er dan weer op druk krijg ik weer de optie om het toe te voegen programma te selecteren. Verwijder en vervang ik een van de eerste 12 icoontjes dan gaat het prima.
Mensen die dit ook hebben? Zit gewoon nog de standaard nederlandse rom op, niks speciaals geinstalleerd...
Jep, me too! Via WiFi inderdaad; 3G nog niet geprobeerd. HEEL erg irritant. Onscreen toetsenbord ga ik nu proberen, dat typt net zo snel voor mij (T9).quote:Meesters83 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:07:
Ik kon zo gauw even niets vinden maar wat zijn jullie ervaringen met het toetsenbord icm wifi. Zodra bij mij wifi aan staat, werkt het toetsenbord erg traag en blijven de letters vaak hangen. Dan ziet het er dus zzzzoooooooooooooo uit ;-)
Bij 3G gebruik heb ik daar trouwens geen last van. Wel dat het toetsembord soms ietwat traag reageert maar het blijf dan niet hangen.
Meer mensen hier last van?
/edit: Het blijkt dat als ik de TP dicht schuif, het onscreen tobo aanzet (Telefoonblok) en daarna weer openschuif, het probleem weg is. Wel nog de haperingen, maar niet meer al die lettersssss
Soeski wijzigde dit bericht 03-09-2008 01:30 (12%)
hoe komt dit?
de filmpjes zijn 640x480, de grootte varieert tussen de 50mb en de 500mb en ze staan opgeslagen op mijn 8gb opslagkaart.
wie weet waar het aan ligt?
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.