Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Nieuw TopicWAARSCHUWINGquote:Heppieboeddah schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:15:
[...]
Misschien dat onderstaande helpt?!
Q: How do we boost the speaker volume via the registry?
A: You don't, you boost it through WOW HD SRS. Start >> Settings >> System >> WOW HD SRS Settings >> Set To HeadPhones (even if it's for the internal speaker) >> TruBass Tab >> Increase and play with Input Gain & OutPut Gain.
De werkende versie WoW HD SRS kan je hier vinden. Wel op je device installen en niet op je geheugenkaart. Meer info hier. Als je in dat topic even bij post #54 kijkt zie je hoe je de input/outputgain-tab krijgt in SRS WOW.
ik kan niemand aanraden dit programma te gebruiken. Nadat ik dit geinstalleerd had had ik helemaal geen geluid meer op mijn telefoon. Geen gesprekken, geen belsignaal, niets.
Ook na uninstall bleef ik geen geluid hebben.
Ik heb uiteindelijk handmatig het register moeten terug zetten om mijn telefoon te fixen.
Software testen - You build it, I break it!
Ik ook. Ik heb een hard-reset gedaan en gelukkig had ik een back-up.quote:dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
[...]
WAARSCHUWING
ik kan niemand aanraden dit programma te gebruiken. Nadat ik dit geinstalleerd had had ik helemaal geen geluid meer op mijn telefoon. Geen gesprekken, geen belsignaal, niets.
Ik heb uiteindelijk handmatig het register moeten terug zetten om mijn telefoon te fixen.
Bij deze: http://pdaphonehome.com/f...emote-desktop-client.htmlquote:tim427 schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:41:
Kan iemand mij vertellen of Remote Desktop/Terminl Service Client aanwezig is?
Zo nee, wat is het alternatief?
Exchange server kan deze HTC mee conecten neem ik aan? Ongeacht bij welke provider?
Heeft iemand nog tips voor leuke games (evt met de G-Sensor)?
Geen paniek.. als je de verkeerde versie gebruikt... en je uninstalled hem.. en daarna softreset, dan werkende geluiden gewoon weer hoor.. Tenminste bij mij... En als je de diamond_proof versie gebruikt die hij mee leverd in zijn bericht, dan werkt het wel... Maar goed ik weet niet of jij die dingen geprobeerd hebt, maar bij mij kreeg ik zo het geluid terug en die diamond versie werkt gewoon perfect...quote:dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
[...]
WAARSCHUWING
Klopt het dat de TP een microSD kaart nodig heeft, en dus geen mini of standaard SD kaart. Telefoon komt binnenkort binnen, maar wil alvast een geheugenkaartje bestellen.
Hey nog bedankt voor dit, maar het is me toch niet gelukt... de APN is inderdaad nu ook gewoon internet....quote:Coromoto schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:10:
[...]
Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks -> New ->
Name: T-Mobile t-zones -> Modem tab -> New... ->
Name: T-Zones ; Modem: Cellulair Line (GPRS, 3G) -> Next -> Access Point Name: wap -> Finish
Echter, volgens mij zijn ze al een tijdje overgestapt naar het internet APN voor zowel t-zones als gewoon internet. Ik weet het niet zeker, ik zou zeggen probeer het maar zoals ik hierboven beschreef.
Maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb met jouw instellingen en deze:
http://www2.hyloasp.nl/tm...mp;tr=2&lg=0&ch=0
Van alles geprobeerd. Maar helaas... Eigenlijk verschilt het inderdaad niks met 'gewoon internet':
http://www2.hyloasp.nl/tm...mp;tr=2&lg=0&ch=0
Op startpagina en naampje na. Echt vreemd. Ergens moet je toch je verbinding of je browser in WAP modus zetten. Zoiets staat wel bij proxy.. maar geen idee hoe ik die voorrang geef of moet activeren...
Iemand nog meer ideeën die mij kunnen helpen om t-zones te activeren via de Touch Pro?
Gewoon uninstallen had ook gewerkt. En verder werken de volup/voldown knoppen niet als ik naar muziek luister. Maar daar heb ik de knopjes voor op mijn headset en oortjes. Verder is er wel degelijk winst [misschien gering] als je SRS Wow op internalspeaker zet. Bij bellen en elke andere applicatie werken de hardware knoppen wel degelijk. En gewoon de diamondproof versie nemen.quote:dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
[...]
WAARSCHUWING
Heppieboeddah wijzigde dit bericht 01-09-2008 21:27 (25%)
HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.09.25.23: Unsigned Hspl Olinex v1.40. HTC-Hero-rooted. Modaco 2.5.1 Apps2sd
Reg. datum: 07 december 2007
Reg. datum: 07 december 2007
Geen matches
Staat in de startpost dat de TP een microSD slot heeft.quote:mbr01 schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:02:
Klopt het dat de TP een microSD kaart nodig heeft, en dus geen mini of standaard SD kaart. Telefoon komt binnenkort binnen, maar wil alvast een geheugenkaartje bestellen.
Heb sinds een paar dagen ook de Touch Pro en vind het een super toestel heb hiervoor TYTN 1 en 2 gehad en was daar ook altijd over te spreken 
Wat ik wel raar vind is dat je nergens in de TouchFLO 3D instellingen je toetsenbord kan vergrendelen
Ik had al op Developers dingen gelezen dat je je register aan moet passen maar is dat wel voor de Pro of alleen voor de Diamond en zo ja moet je die string dan zelf maken
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mvg,Rob
Wat ik wel raar vind is dat je nergens in de TouchFLO 3D instellingen je toetsenbord kan vergrendelen
Ik had al op Developers dingen gelezen dat je je register aan moet passen maar is dat wel voor de Pro of alleen voor de Diamond en zo ja moet je die string dan zelf maken
Mvg,Rob
Als je je ophang knop ff een paar seconden indrukt dan vergrendeld je toestelletje ook. Is dan wel niet via TF maargoed, werkt prima! Of bedoel je dat niet...i.v.m. toetsenbord zeg je?quote:geronimo1e schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:05:
Heb sinds een paar dagen ook de Touch Pro en vind het een super toestel heb hiervoor TYTN 1 en 2 gehad en was daar ook altijd over te spreken
Mvg,Rob
MentalMatthew wijzigde dit bericht 01-09-2008 23:17 (3%)
pffff ik schaam me dood ben al dagen aan het zoeken en is het zo makkelijkquote:MentalMatthew schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:09:
[...]
Als je je ophang knop ff een paar seconden indrukt dan vergrendeld je toestelletje ook. Is dan wel niet via TF maargoed, werkt prima! Of bedoel je dat niet...i.v.m. toetsenbord zeg je?
maar toch bedankt voor de tip
Op de een of andere manier werkt de datum notatie nog steeds niet, heb je ook de UK versie?quote:Mau_Maus schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:38:
[...]
ik heb: ddd d MMMM yyyy = za 01 sepember 2008
ik had eerst dddd d MMMM yyyy (zaterdag 01 sepember 2008) maar dat werd te lang..
Wel eerst op change drukken voordat je op OK drukt.. en daarna misschien soft-reset?
En tomtom werkt bij mij ook prima, heb je misschien teveel poi's aanstaan?
Vriend van me heeft de TD NL daarbij werkt het wel.
TomTom met de poi's geen idee, was een kale installatie. Eens testen binnenkort.
Ik heb ook NL versie. je zou het ook is met de Diamond TF3D Config kunnen proberen. Daarmee kan het ook. Daar moet je ook perse eerst de taal van je rom aangeven voor je het kan aanpassen.quote:DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:46:
[...]
Op de een of andere manier werkt de datum notatie nog steeds niet, heb je ook de UK versie?
Vriend van me heeft de TD NL daarbij werkt het wel.
TomTom met de poi's geen idee, was een kale installatie. Eens testen binnenkort.
Dat doe ik dus ook maar er zitten dus ook nadelen aan (probleem had ik ook bij mijn vario 2). Ik synchroniseer tussen 2 computers. als ik dan inderdaad bij de outlook contact de verjaardag invul (geboortedatum zodat je ook meteen de leeftijd weet omdat hij dat voor je uitrekend) en ik synchroniseerd de contacten tussen de 2 computers wilt hij daar nog wel eens problemen mee geven. Hij zal geen error geven maar hij zal óf de verjaardagen meerdere keren in je agenda zetten en óf hij zal de herrinnering van de persoon weer activeren naar je default. Herrinnering is bij default bij mij 15 min. Soms als je dan vroeg naar bed wilt en je slaapt net, schrik je wakker door het alarm van de dude die jarig is de volgende nacht... Hij zet namelijk het alarm dan om 23:45....quote:Blackruby schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:54:
[...]
Bij mij zet hij ze automatisch in de agenda als ik een "verjaardag"(lees: geboortedatum) toevoeg bij contacten.
Ik had eens die slide2unlock geprobeerd. Nou snel weer verwijderd. Ik vind er niks aan.
Gaat mijn alarm 's ochtends af. moet ik eerst mijn ogen openen --> unlocken --> en dan kan ik pas alarm afzetten.
vind het echt irritant. Dan maar gewoon de standaard vergrendeling.
Gaat mijn alarm 's ochtends af. moet ik eerst mijn ogen openen --> unlocken --> en dan kan ik pas alarm afzetten.
vind het echt irritant. Dan maar gewoon de standaard vergrendeling.
He bravely ran away
heb de TP sinds gisteren, probeer even mijn persoonlijke instellingen er goed in te krijgen.
Valt me op dat sommige foto's bij je contacten in TF3D erg wazig/blurry zijn en andere juist goed scherp. Waar ligt dat aan? Resolutie lijkt niets uit te maken, mijn beste resolutie foto geeft die ook wazig weer..
En ik snap ook weer waarom ik nooit Windows Media Player gebruik... speellijsten en bibliotheken, sodemieter op, ik wil gewoon mp3'tjes uit een mapje afspelen. Iemand een goed alternatief?
Valt me op dat sommige foto's bij je contacten in TF3D erg wazig/blurry zijn en andere juist goed scherp. Waar ligt dat aan? Resolutie lijkt niets uit te maken, mijn beste resolutie foto geeft die ook wazig weer..
En ik snap ook weer waarom ik nooit Windows Media Player gebruik... speellijsten en bibliotheken, sodemieter op, ik wil gewoon mp3'tjes uit een mapje afspelen. Iemand een goed alternatief?
Reg. datum: 15 maart 2007
Reg. datum: 15 maart 2007
Matched: pro
Wat kan je eigenlijk allemaal installeren op Windows Mobile, ik heb er vrijwel nooit mee gewerkt?
Moeten het speciale programma's zijn of kan je bijvoorbeeld een klein programma als Winamp2 ook installeren? Hoe zit het met Dos? Is er een emulator voor dos spelletjes? (Stunts, scorch etc.)
Iedereen klaagt trouwens over het volume van de ringtone. Wat ik vaak doe is mijn eigen MP3 volume boosten. Dus net tegen het clippen aan. Meestal gaat het dan al een stuk harder. Met een programma als Audacity (gratis) is dit goed te zien. Je raakt wel een klein beetje kwaliteit kwijt maar dat hoor je toch niet op de ingebouwde speaker.
Moeten het speciale programma's zijn of kan je bijvoorbeeld een klein programma als Winamp2 ook installeren? Hoe zit het met Dos? Is er een emulator voor dos spelletjes? (Stunts, scorch etc.)
Iedereen klaagt trouwens over het volume van de ringtone. Wat ik vaak doe is mijn eigen MP3 volume boosten. Dus net tegen het clippen aan. Meestal gaat het dan al een stuk harder. Met een programma als Audacity (gratis) is dit goed te zien. Je raakt wel een klein beetje kwaliteit kwijt maar dat hoor je toch niet op de ingebouwde speaker.
Je moet speciale programmatjes hebben. Je kan dus niet zomaar echte windows xp programma's of dergelijke erop installeren.quote:wiene schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:11:
Wat kan je eigenlijk allemaal installeren op Windows Mobile, ik heb er vrijwel nooit mee gewerkt?
Over het volume... de ringtone valt nog wel mee en is een goede oplossing voor dat. het grootste nadeel is, dat het volume van de telefoongesprekken zo zacht is.
Afspeellijsten maken????quote:Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
Die foto's zijn inderdaad erg wazig. ik snap ook niet hoe dat kan. ik heb echt goede kwaliteit foto's gebruikt bij de contacten...
quote:Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
heb de TP sinds gisteren, probeer even mijn persoonlijke instellingen er goed in te krijgen.
Ik heb voor al mijn contacten de plaatjes met Thumbsplus 7 gecropt naar een vierkant formaat met voornamelijk alleen het gezicht in de uitsnede, liefst een meervoud van 256pixels breed en hoog, en vervolgens resized naar 256x256 pixels en opgeslagen als PNG bestand. Dit is het formaat waarin de foto's opgeslagen en getoond worden bij de contacten. Door het resizen zelf te doen hoefde dat niet in de telefoon te gebeuren, misschien dat dat wat uitmaakt. Al mijn contactfoto's zijn in ieder geval scherp.quote:LockTar schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:34:Die foto's zijn inderdaad erg wazig. ik snap ook niet hoe dat kan. ik heb echt goede kwaliteit foto's gebruikt bij de contacten...
Hebben jullie in Opera ook dat het pannen/scrollen met de vinger een zoom actie (in of uit, allebei gehad) geeft in plaats van de verplaatsing van het beeld?
Reg. datum: 10 oktober 2002
Reg. datum: 10 oktober 2002
Matched: pro
ter info: KOOP GEEN cases bij BeyzaCases, ze verkopen de gewone HTC Diamond case als een Pro case wat niet past.
http://www.beyzacases.com...ertical-leather-cases.cfm
fotos verzonden en ze zeggen doodleuk dat het inderdaad niet past met een extension battery.
(die ik niet heb) inhoud van de case is maximaal 1,4 1,6cm dik.. gaat gewoon niet passen.
http://www.beyzacases.com...ertical-leather-cases.cfm
fotos verzonden en ze zeggen doodleuk dat het inderdaad niet past met een extension battery.
(die ik niet heb) inhoud van de case is maximaal 1,4 1,6cm dik.. gaat gewoon niet passen.
ik heb die HTC screen protector erop zitten, maar ik vind het beeld echt zwaar achteruit gegaan. Soms lijkt wel btje beslagen en buiten is het echt stuk slechter. Meer mensen die ervaring?
Multimonitor is relax :P
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.