Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 januari 2006
Matched: pro

quote:
Coromoto schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:23:
[...]

Wat ik mij zowiezo afvraag is hoe je überhaupt in het buitenland een dataverbinding kan opzetten als je geen providerinstellingen hebt voor de provider waar je mee roamt.
Dat werkt gewoon... Je kunt met de instellingen van je provider in nederland ook in het buitenland gewoon verbinding maken. En zodra dat niet lukt, zoekt windows mobile zelf meteen de nieuwste instellingen op.

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
JackPoint schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:26:
Op mijn oude SE W810i kon ik de verjaardagen van contacten automatisch in de agenda laten verschijnen. Is daar voor ook een programma voor op de WM?
Dit moet dus in Outlook gebeuren lijkt mij, daarvoor heb ik in ieder geval dit gevonden.

Een WM app die dit doet zou ook wel mooi zijn overigens, misschien dat het al bestaat? :?

Coromoto wijzigde dit bericht 01-09-2008 11:46 (16%)

Geen matches

quote:
Coromoto schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:37:
[...]

Dit moet dus in Outlook gebeuren lijkt mij, daarvoor heb ik in ieder geval dit gevonden.

Een WM app die dit doet zou ook wel mooi zijn overigens, misschien dat het al bestaat? :?
De app voor op de desktop is betaald. Maakt mij niet uit of het op de WM of desktop gebeurt. Als het maar gebeurt :P

quote:
JackPoint schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:26:
Op mijn oude SE W810i kon ik de verjaardagen van contacten automatisch in de agenda laten verschijnen. Is daar voor ook een programma voor op de WM?
Bij mij zet hij ze automatisch in de agenda als ik een "verjaardag"(lees: geboortedatum) toevoeg bij contacten.

Reg. datum: 27 februari 2005

quote:
MXL schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:28:
Even een kleine vraag,

Als ik de bel toets indruk krijg ik de laatst gebruikte nummers. Bij sommige contacten kan ik met de pijltjestoetsen switchen tussen mobiel, huis en werk, bij andere contacten kan dit niet. Dit terwijl er bij deze contacten wel meerdere nummers beschikbaar zijn. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen. Ik moet nu dan eerst het volledige contact oproepen en handmatig het juiste nummer opzoeken.
Als ik mij niet vergis worden in de "re-dail" lijst alleen meerdere nummers weergegeven als je die ook daadwerkelijk eerder hebt gebeld (of er door gebeld bent.)
Het is dus geen link met het adresboek.

felixk wijzigde dit bericht 01-09-2008 13:26 (27%)

WoW
Reg. datum: 20 januari 2000
Geen matches

quote:
groofoo schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:07:
@DPu
mijn vriendin heeft de diamond, en ze is voor 40% doof, en klaagt steen en been over het zachte geluid.
ze had hiervoor een trinity en daar kon ze wel alles goed mee horen.
en ik vind het geluid ook vrij zacht i.v.m. de trinity.
ook ik heb hier nog niks voor gevonden.

dus als iemand daar een oplossing voor heeft?
Inderdaad ik zou dolgraag het gesprekvolume en de ringtone volume flink omhoog hebben.
Is dat niet via het windows register aan te passen?

Software testen - You build it, I break it!

left part of the evil twins
Geen matches

quote:
here2stay schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:58:
Wie o wie kan me zeggen hoe ik kan zorgen dat de TP geen verbinding maakt met internet zonder dat ik daar uitdrukkelijk toestemming voor heb gegeven? Volgende week zit ik in verweggistan en heb liever niet dat de TP verbinding maakt met internet als ik per ongeluk het weer of google maps ofzo aanklik..
Hoewel iedereen hier graag met NoData rondslingert zodra deze vraag langskomt is dat tooltje knap nutteloos want..... WM roept uit zichzelf als je aan het roamen bent dat je toestemming moet geven voor het openen van een dataconnectie.
Reg. datum: 19 oktober 2004
Geen matches

Is dat zo?

Ik dacht dat je die melding alleen kreeg bij het Weer.... Dus om de nieuwste updates te krijgen.

Reg. datum: 12 augustus 2008
Geen matches

quote:
curry684 schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:59:
[...]

Hoewel iedereen hier graag met NoData rondslingert zodra deze vraag langskomt is dat tooltje knap nutteloos want..... WM roept uit zichzelf als je aan het roamen bent dat je toestemming moet geven voor het openen van een dataconnectie.
Dat zal misschien wel zo zijn maar ik als Telfort gebruiker ben continu aan het roamen omdat Telfort het KPN netwerk gebruikt. Dus ik heb al die meldingen afgezet.

Bovendien betwijfel ik het ten zeerste of hij overal die melding geeft. Bij het weer en je mail doet iet het wel maar wanneer je op internet gaat oid vraagt ie het volgens mij niet. Ok, je gaat bewust op internet dus je kan weten dat je met dataverkeer bezit bent, maar toch.....

En wat is er mis met een tooltje waarbij je alles écht definitief kan afsluiten. Lijkt me wel een fijne gedachte wanneer je terugkomt uit het buitenland en zeker kan weten dat je geen torenhoge rekening krijgt gepresenteerd.

En als WM alles zo perfect zou regelen, waarom zou die tool er dan überhaupt zijn? Ik denk dat zo'n tool ontwikkeld is voor alle mensen die onaangenaam verrast waren door het vele onbewuste/ongecontroleerde datagebruik icm een WM-phone.

left part of the evil twins
Matched: touch

quote:
Meesters83 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:23:
[...]

Bovendien betwijfel ik het ten zeerste of hij overal die melding geeft. Bij het weer en je mail doet iet het wel maar wanneer je op internet gaat oid vraagt ie het volgens mij niet. Ok, je gaat bewust op internet dus je kan weten dat je met dataverkeer bezit bent, maar toch.....
Ik ben een maand geleden een week in Tsjechie geweest met een Touch Cruise die geconfigureerd is om weer te syncen, mail te syncen, Exchange te syncen en alles. Geloof me, hij geeft op alles een roam-warning met "Houd u rekening met kosten ivm dataverkeer tijdens roamen".
quote:
En als WM alles zo perfect zou regelen, waarom zou die tool er dan überhaupt zijn? Ik denk dat zo'n tool ontwikkeld is voor alle mensen die onaangenaam verrast waren door het vele onbewuste/ongecontroleerde datagebruik icm een WM-phone.
Dat tooltje is een archaisch overblijfsel uit de tijd dat je binnen Nederland nog datalimieten had op de meeste abo's.
Reg. datum: 29 mei 2006

Probleempje, ik zat met de verkenner te spelen... kwam opeens het toetsenbordje naar boven en heb ik per ongeluk de naam van een folder veranderd! Dus mijn vraag, kan iemand via bijvoorbeeld Total Commander oid kijken welke map ik nu hernoemd heb?

Het is de nederlandse versie en ziet er nu als volgt uit:
Application Data
ConnMgr
Content
Music
My Documents
Opslagkaart
Program Files
Programmabestan...
r <-- deze is dus hernoemd
Temp
Tomtom
Windows

In die map staat weer een submap 'default' en de bestanden 'default.vol' en 'system.hv'. Na zoeken op internet lijkt dit 'Documents and Settings' te zijn. Kan dat kloppen?

Alvast bedankt!

m0ridin wijzigde dit bericht 01-09-2008 15:17 (11%)

Reg. datum: 06 mei 2005

quote:
m0ridin schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:14:
Probleempje, ik zat met de verkenner te spelen... kwam opeens het toetsenbordje naar boven en heb ik per ongeluk de naam van een folder veranderd! Dus mijn vraag, kan iemand via bijvoorbeeld Total Commander oid kijken welke map ik nu hernoemd heb?

Het is de nederlandse versie en ziet er nu als volgt uit:
Application Data
ConnMgr
Content
Music
My Documents
Opslagkaart
Program Files
Programmabestan...
r <-- deze is dus hernoemd
Temp
Tomtom
Windows

In die map staat weer een submap 'default' en de bestanden 'default.vol' en 'system.hv'. Na zoeken op internet lijkt dit 'Documents and Settings' te zijn. Kan dat kloppen?

Alvast bedankt!
Klopt is "Document and Settings" hier staat bij mij het bestand "default" in.

Heeft verder nog iemand, TT7 aan de gang gekregen? bij mij was die echt traag... iGO8 werkt als een zonnetje (SD Kaart is Class6).

Ik het TD forum, heeft iemand wel TT7 Snel werkend gekregen, raar?

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005

quote:
DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:20:
[...]

Heeft verder nog iemand, TT7 aan de gang gekregen? bij mij was die echt traag... iGO8 werkt als een zonnetje (SD Kaart is Class6).

Ik heb TT7 prima lopen op mijn TP. iGO8 was juist weer erg langzaam dus die heb ik eraf gegooid...

(misschien moet je het eens met een legale versie proberen >:) )

Reg. datum: 29 mei 2006
Geen matches

quote:
DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:20:
[...]

Tnx! Is weer terugveranderd... (Een undo actie zou toch handig zijn in die dingen ;) ).

Over TT7. Werkt hier prima, wat gaat er traag bij jou? Heb nog niet echt genavigeerd ermee maar door menus ed werkt prima en ook redelijk vlot een fix...

Geen matches

quote:
m0ridin schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:29:
[...]

Tnx! Is weer terugveranderd... (Een undo actie zou toch handig zijn in die dingen ;) ).

Over TT7. Werkt hier prima, wat gaat er traag bij jou? Heb nog niet echt genavigeerd ermee maar door menus ed werkt prima en ook redelijk vlot een fix...
Tomtom (spraak) is 3 straten verder, terwijl ik pas 1 straat verder ben :P

Reg. datum: 20 april 2006
Matched: touch, pro

quote:
curry684 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:42:
[...]

Ik ben een maand geleden een week in Tsjechie geweest met een Touch Cruise die geconfigureerd is om weer te syncen, mail te syncen, Exchange te syncen en alles. Geloof me, hij geeft op alles een roam-warning met "Houd u rekening met kosten ivm dataverkeer tijdens roamen".

[...]

Dat tooltje is een archaisch overblijfsel uit de tijd dat je binnen Nederland nog datalimieten had op de meeste abo's.
Helemaal mee eens. Zoals ik eerder aangaf lijkt het mij beter om een niet werkende internetconnectie te kiezen als standaard, dat heeft hetzelfde effect en kost geen extra geheugen, opslag, en processor cycles.

quote:
Coromoto schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:35:
[...]

Helemaal mee eens. Zoals ik eerder aangaf lijkt het mij beter om een niet werkende internetconnectie te kiezen als standaard, dat heeft hetzelfde effect en kost geen extra geheugen, opslag, en processor cycles.
Als ik door de TFL3D zit te scrollen en per ongeluk op Weather kwam, opende hij direct een Data verbinding, ook bij de e-mails is me dit eens gebeurd. Ik gebruik nu Advanced Config om de data verbindingen te disablen.

Reg. datum: 24 juli 2008

quote:
Hier geen problemen met TT7, werkt als een zonnetje. Ook al getest met navigeren en ook daar geen problemen

quote:
Topgun7405 schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:03:
[...]

Hier geen problemen met TT7, werkt als een zonnetje. Ook al getest met navigeren en ook daar geen problemen
Dan zal het wel een andere oorzaak hebben ;)

Heeft iemand de datum notatie goed gekregen in de TFL3D ik zie alleen: sep 1, 2008
graag wil ik nog een dag erbij Monday ofzo... met advanced config lijkt hij het niet te accepteren?

Reg. datum: 24 oktober 2006
Geen matches

quote:
DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:06:
[...]

Dan zal het wel een andere oorzaak hebben ;)

Heeft iemand de datum notatie goed gekregen in de TFL3D ik zie alleen: sep 1, 2008
graag wil ik nog een dag erbij Monday ofzo... met advanced config lijkt hij het niet te accepteren?
ik heb: ddd d MMMM yyyy = za 01 sepember 2008

ik had eerst dddd d MMMM yyyy (zaterdag 01 sepember 2008) maar dat werd te lang..

Wel eerst op change drukken voordat je op OK drukt.. en daarna misschien soft-reset?

En tomtom werkt bij mij ook prima, heb je misschien teveel poi's aanstaan?

Mau_Maus wijzigde dit bericht 01-09-2008 16:42 (6%)

Reg. datum: 04 maart 2008
Geen matches

quote:
dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:36:
[...]

Inderdaad ik zou dolgraag het gesprekvolume en de ringtone volume flink omhoog hebben.
Is dat niet via het windows register aan te passen?
Ik heb in DiamonTweak een optie gezien dat je een 100dB begrenzer in of uit kun stellen. Heb geen flauw idee of dit soelaas biedt en of een oplossing is, maar wie weet....

Reg. datum: 24 oktober 2006

Ik heb trouwens ook gemerkt dat met opnemen, de persoon je pas veel later hoort...

Als ik opneem en gelijk zeg: Met ...

Dan moet ik het altijd nog een keer zeggen.

Met die tweak-progjes, zie ik wel iets van: delay... maar dat staat uit... iemand daar iets op gevonden?

Reg. datum: 18 oktober 2002

dat probleem had ik in het begin ook, de oplossing die ik daarvoor bedacht heb is heel simpel. je hoeft niks te installeren. ik wacht gewoon 1 tel voordat ik iets zeg na het opnemen.

Bauke 1000RR
Geen matches

quote:
Spooktram schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:47:
[...]

Ik heb in DiamonTweak een optie gezien dat je een 100dB begrenzer in of uit kun stellen. Heb geen flauw idee of dit soelaas biedt en of een oplossing is, maar wie weet....
Heb je een linkje?
SATA én PATA zijn allebei IDE!
Reg. datum: 19 september 2006

Kan iemand mij vertellen of Remote Desktop/Terminl Service Client aanwezig is?

Zo nee, wat is het alternatief?

Exchange server kan deze HTC mee conecten neem ik aan? Ongeacht bij welke provider?

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: