Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 augustus 2008
Geen matches

quote:
assassino schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Nu is hij meestal rond de 48, 49% met geheugenkaart...

Weet niet, niet echt bijgehouden, maar ongeveer anderhalve dag tot 2 dagen..
Dan zal er bij mij dus niets "verborgen draaien"... Ik vroeg me zomaar af of het % geheugenverbruik nog veel van invloed is op de batterijduur, maar die is bij mij dus ongeveer hetzelfde (1,5 dag zo'n beetje). Hoop dat het nog wat beter wordt....

Reg. datum: 24 oktober 2006
Geen matches

Weet iemand hoe je op de TP de toegangspunt voor t-zones instelt? Dus naast t-mobile internet en t-mobile mms? T-zones heb je/ik namelijk nodig om Rabomobiel te bereiken...

Of een andere manier? (en nee niet via de normale manier met rabo-reader voorstellen ;) )

Mau_Maus wijzigde dit bericht 31-08-2008 22:13 (21%)

Reg. datum: 19 oktober 2004
Matched: touch

Standaard staan er een aantal muziekjes op de TP... Deze "mag"ik niet verwijderen via de verkenner... Weet iemand hoe ik deze restrictie uit kan schakelen en zodoende toch de muziekjes kan verwijderen?

Ook heb ik zojuist eens die TouchFlo 3d customizer gedownload.. Erg handige tool. Heb nu ipv de standaard black theme de vodafone Red/white theme geinstalleerd.

Is een prima afwisseling mijns inzien :)

Dacide wijzigde dit bericht 31-08-2008 21:49 (34%)

FV
Reg. datum: 06 september 2002
Geen matches

quote:
Dacide schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:37:
Standaard staan er een aantal muziekjes op de TP... Deze "mag"ik niet verwijderen via de verkenner... Weet iemand hoe ik deze restrictie uit kan schakelen en zodoende toch de muziekjes kan verwijderen?
Via de PC kun je ze niet verwijderen, maar op de TP zelf kun je de mappen/mp3's wel verwijderen.

hallo

Reg. datum: 03 april 2008

quote:

Ook heb ik zojuist eens die TouchFlo 3d customizer gedownload.. Erg handige tool. Heb nu ipv de standaard black theme de vodafone Red/white theme geinstalleerd.

Via waar heb je deze gedownload, want ik wil ook graag een ander kleurtje..

Reg. datum: 26 augustus 2008
Geen matches

quote:
PcFer schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:08:
[...]

Via de PC kun je ze niet verwijderen, maar op de TP zelf kun je de mappen/mp3's wel verwijderen.
Kun je ook mappen toevoegen? Ik heb nl de bestaande mappen wel gevonden, maar de door mij aangemaakte map zie ik niet in de bibliotheek... :-S

Reg. datum: 24 juli 2007
Matched: touch, pro

quote:
PcFer schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:08:
[...]

Weet je ook waar deze bestanden staan? Ik heb ze volgens mij verwijderd uit de My Documents -> Mijn muziek map. Deze is nu helemaal leeg, maar 2 van de 4 standaard nummers van HTC staan nog in de Touchflo muziek speler. Ook wel raar dat je twee wel kunt verwijderen, en de andere 2 niet. :?

Ik heb de TP trouwens dinsdag binnen gekregen en sindsdien beetje gespeeld en getweaked en ook het alarm een paar keer gebruikt. Ben gelukkig geen rare dingen tegengekomen zoals de grijze schermen. Heeeel af en toe een reset omdat hij vastloopt (of ik heb gewoon geen geduld :P). Voor de rest geen problemen en ik ben er dan ook superblij mee!
quote:
Heppieboeddah schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:15:

De werkende versie WoW HD SRS kan je hier vinden. Wel op je device installen en niet op je geheugenkaart. Meer info hier. Als je in dat topic even bij post #54 kijkt zie je hoe je de input/outputgain-tab krijgt in SRS WOW.
Nog een vraagje, ik heb deze .cab geinstalleerd. Hij doet het wel, en ik merk volgens mij een kleine verbetering. Het volume is in ieder geval wat luider geworden. Alleen heb ik het probleem dat ik het volume op geen enkele manier meer kan regelen, zowel in de muziek speler van Touchflo als in Windows Media. Heeft iemand ditzelfde probleem?

S1ncere wijzigde dit bericht 31-08-2008 23:02 (33%)

As i reflect on before, and recap the situation. I guess from experience, comes education.

Reg. datum: 20 april 2006
Matched: pro

quote:
Voor de foutieve tekst gaan staan of deze selceteren en dan Del (fn+Backspace) gebruiken.
quote:
Mau_Maus schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:25:
Weet iemand hoe je op de TP de toegangspunt voor t-zones instelt? Dus naast t-mobile internet en t-mobile mms? T-zones heb je/ik namelijk nodig om Rabomobiel te bereiken...

Of een andere manier? (en nee niet via de normale manier met rabo-reader voorstellen ;) )
Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks -> New ->
Name: T-Mobile t-zones -> Modem tab -> New... ->
Name: T-Zones ; Modem: Cellulair Line (GPRS, 3G) -> Next -> Access Point Name: wap -> Finish

Echter, volgens mij zijn ze al een tijdje overgestapt naar het internet APN voor zowel t-zones als gewoon internet. Ik weet het niet zeker, ik zou zeggen probeer het maar zoals ik hierboven beschreef.

Ik internet steeds vaker met mijn TP dan met mijn laptop. Ook grijp ik voor de email sneller naar de TP dan naar de laptop. Alleen sommige flash sites rendert Opera niet helemaal goed, maar daar heb ik mee leren leven, het is de schuld van de websites die niet een betere begaanbare site aanbieden als alternatief op het flash gebeuren. Burgerking.nl laat mij altijd in de steek, ze hebben niet eens een HTML only gedeelte met de adressen van de restaurants, dus als ik mij ergens onbekend bevind en wil weten waar ik een BK kan vinden kom ik altijd bij een McD's terecht 8)7

Coromoto wijzigde dit bericht 31-08-2008 23:32 (11%)

quote:

Ik zou ook graag willen weten waar je het over hebt en waar vandaan vooral, ik kan er zo 1-2-3 niet uit komen.

FV
Reg. datum: 06 september 2002

quote:
S1ncere schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:51:
[...]

Weet je ook waar deze bestanden staan? Ik heb ze volgens mij verwijderd uit de My Documents -> Mijn muziek map. Deze is nu helemaal leeg, maar 2 van de 4 standaard nummers van HTC staan nog in de Touchflo muziek speler. Ook wel raar dat je twee wel kunt verwijderen, en de andere 2 niet. :?
Klopt, die andere muziek staat in een andere map, namenlijk ROOT/CONTENT. Als je de muziek uit deze map verwijderd zal alles weg zijn in de touchflo music player.

hallo

Reg. datum: 29 mei 2006
Geen matches

Ik heb een hele domme vraag misschien, maar is het ook mogelijk om bestanden (plaatjes ed) over bluetooth te versturen?

Zie zelf namelijk alleen maar de optie om te verzenden als sms en dergelijke, maar het lijkt me toch wel dat dit mogelijk moet zijn!?!

Verder ben ik echt enorm tevreden over het apparaatje :)

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Coromoto schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:10:
[...]
Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks -> New ->
Name: T-Mobile t-zones -> Modem tab -> New... ->
Name: T-Zones ; Modem: Cellulair Line (GPRS, 3G) -> Next -> Access Point Name: wap -> Finish

Echter, volgens mij zijn ze al een tijdje overgestapt naar het internet APN voor zowel t-zones als gewoon internet. Ik weet het niet zeker, ik zou zeggen probeer het maar zoals ik hierboven beschreef.
Eerlijk gezegt geen idee wat je met apn bedoeld, maar ik weet zeker dat ik een aparte data verbinding moet opzetten, als wap zodat mijn nummer wordt meegezonden, anders werkt rabo mobiel niet. maar super bedankt voor de info. ik ga er morgen even mee rommelen

Reg. datum: 12 augustus 2008
Geen matches

quote:
m0ridin schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:55:
Ik heb een hele domme vraag misschien, maar is het ook mogelijk om bestanden (plaatjes ed) over bluetooth te versturen?

Zie zelf namelijk alleen maar de optie om te verzenden als sms en dergelijke, maar het lijkt me toch wel dat dit mogelijk moet zijn!?!

Verder ben ik echt enorm tevreden over het apparaatje :)
Volgens mij moet je dat gewoon doen via de verkenner. Als je daar de muziek en plaatjes hebt gevonden krijg je de optie om te verzenden via Bluetooth.

Geen matches

quote:
assassino schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Je kan hem vinden op ftd.nu.

Of voor de thema's zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409901

Je hebt wel de nieuwste config tool nodig om de thema's te veranderen....

Meesters83 wijzigde dit bericht 01-09-2008 02:16 (10%)

SATA én PATA zijn allebei IDE!
Reg. datum: 19 september 2006
Matched: touch, pro

Misschien een hele domme vraag: Maar als ik een Nederlandse Windows Mobile koop. Kan ik deze dan om toveren in het Engels?

Ik heb op google niet meer kunnen vinden dan de rom flashen naar een Engelse... Is dit mogelijk door een HTC Touch Pro Engelse rom te gebruiken? Ook qua licentie?

Ik prefereer een Engelse namenlijk, maar ik kan een Nederlandse voor een leuk prijsje krijgen...

Iemand enig idee?

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000
Geen matches

Dat flashen kan als je eerst HardSPL installeert. Hoe dat dan met licenties zit, weet ik niet.

Upquark wijzigde dit bericht 01-09-2008 08:40 (4%)

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

quote:
assassino schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Ik heb hem via de nieuwsgroepen gedownload.. Maar hij zal vast ook op andere plekken te vinden zijn.

vooralsnog kan je er 3 andere themes bij downloaden.. O2 blue, Vodafone Red en Standard Black. Die van Vodafone vind ik erg mooi hoor.

Ook kan je alle standaard tweaks zo in een keer uitvoeren (o.a. wake on sms, TF3d performance tweaks, programma's sluiten met het kruisje (ipv minimaliseren). Ook kan je het aantal tabs aanpassen en de volgorde hiervan.. etc etc.

[edit]

zie hier:
http://www.slashphone.com...-configuration-tool-08836
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=405749

Dacide wijzigde dit bericht 01-09-2008 08:56 (10%)

Reg. datum: 04 oktober 2005
Geen matches

Wil toch nog even terug komen op Opra browser in combinatie met de site hyves.
Ik vind de site aardig werken. Hij laat hem goed zien maar volgensmij werken de javascripts ofzo gewoon niet. je kan namelijk niet gebruik maken van paging of bijvoorbeeld een "krabbel" plaatsen.
Doordat de paging niet werkt is het lastig om bijvoorbeeld foto's te bekijken.

Kan je niet ergens iets installeren zodat javascripts wel werkt?

Geen matches

javascript staat standaard aan in opera.. dus dat zal het niet zijn.

Maar is het niet zo dat het krabbelsysteem échte Java is ipv javascript. OF is het een ajax oplossing?

Reg. datum: 15 augustus 2008
Geen matches

Wie o wie kan me zeggen hoe ik kan zorgen dat de TP geen verbinding maakt met internet zonder dat ik daar uitdrukkelijk toestemming voor heb gegeven? Volgende week zit ik in verweggistan en heb liever niet dat de TP verbinding maakt met internet als ik per ongeluk het weer of google maps ofzo aanklik..

quote:
here2stay schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:58:
Wie o wie kan me zeggen hoe ik kan zorgen dat de TP geen verbinding maakt met internet zonder dat ik daar uitdrukkelijk toestemming voor heb gegeven? Volgende week zit ik in verweggistan en heb liever niet dat de TP verbinding maakt met internet als ik per ongeluk het weer of google maps ofzo aanklik..
Even het programma NoData zoeken op google en dan installeren.
Daarmee kan je alles permanent en heel eenvoudig uitzetten en ook weer aanzetten wanneer je terug bent van verwegistan.

Et voila! http://www.myblackjack2.c...utilities/modaco-no-data/

Meesters83 wijzigde dit bericht 01-09-2008 11:07 (6%)

Reg. datum: 04 oktober 2005
Geen matches

quote:
Dacide schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:23:
javascript staat standaard aan in opera.. dus dat zal het niet zijn.

Maar is het niet zo dat het krabbelsysteem échte Java is ipv javascript. OF is het een ajax oplossing?
Lijkt mij niet dat het java is... ik denk dan eerder ajax... maar dat is ook weer javascript :/

Het rare is ook dat je heel de paging ook gewoon niet ziet. Ok, dat de link niet werkt prima, maar je ziet ook helemaal niet pagina 1, 2, 3 staan enz...

LockTar wijzigde dit bericht 01-09-2008 11:18 (16%)

Reg. datum: 29 mei 2006
Geen matches

quote:
Meesters83 schreef op maandag 01 september 2008 @ 01:54:
[...]

Volgens mij moet je dat gewoon doen via de verkenner. Als je daar de muziek en plaatjes hebt gevonden krijg je de optie om te verzenden via Bluetooth.
Ah! Ik had idd ook in verkenner gekeken maar zag de optie 'bestand overzenden' niet. Zat ook daar weer bij verzenden te kijken. Tnx! (Wel matig dat je dat niet direct vanuit mediaplayer, album en al die dingen kunt doen...)

quote:
Meesters83 schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:02:
[...]

Even het programma NoData zoeken op google en dan installeren.
Daarmee kan je alles permanent en heel eenvoudig uitzetten en ook weer aanzetten wanneer je terug bent van verwegistan.

Et voila! http://www.myblackjack2.c...utilities/modaco-no-data/
Ik heb dat NoData tooltje vaak genoeg voorbij zien komen in deze thread. Maar waarom heb je dit nodig, als je in de Comm Manager al de optie hebt om Data Connections aan of uit te zetten. Ik heb in ieder geval nog nooit een data connectie opgezet / kunnen zetten als in Comm Manager Data Connections uit stond.

Tevens kan de internetconnectie veranderd worden naar een niet werkende connectie (bijv. WiFi) door in Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks een andere dan de mobiele connecties te kiezen.

Wat ik mij zowiezo afvraag is hoe je überhaupt in het buitenland een dataverbinding kan opzetten als je geen providerinstellingen hebt voor de provider waar je mee roamt.

Edit: Net even nog een keer getest. De optie in Comm Manager is een aan of uit switch, maar stopt het aanzetten door andere programma's niet. De reden dat ik geen dataconnecties op kon zetten was dat ik niet expliciet de T-mobile Internet connectie koos in Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks. Doe ik dat wel en start ik dan Opera op, dan opent ie wel de dataconnectie, ongeacht de stand van de Data Connections switch in Comm Manager.

Het kiezen voor een andere (al dan niet werkende) internetconnectie dan die van de provider lijkt dus een ingebouwde, reeds aanwezige manier te zijn om dataverbindingen te voorkomen volgens mij.

Coromoto wijzigde dit bericht 01-09-2008 11:31 (23%)

Op mijn oude SE W810i kon ik de verjaardagen van contacten automatisch in de agenda laten verschijnen. Is daar voor ook een programma voor op de WM?

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: