Hoofdcategorieën
Ik heb ook sinds kort de x-fi 8 gb in handen. Mooi apparaatje, alleen heb ik een paar vraagjes erover...

Als hij gewoon muziek aan het spelen is en je raakt geen toetsen aan, dan blijft het scherm gewoon aan. Teminste de achtergrondverlichting gaat wel uit maar het scherm zelf blijft aan, bij mn oude zen v ging ie helemaal uit voor energiebesparing. Dit kan je niet instellen?

IK heb hem nu 1 week en het is al 2x voorgekomen dat hij uit volleding opgeladen in mn jas zit terwijl hij uit staat, de ochtend erop wil ik hem gebruiken en is de accu gewoon helemaal leeg. Hij wil niet eens meer opstarten... Als ik m dan in pc steek wordt de accu weer helemaal opnieuw opgeladen.. Maar hoe kan dit?? Gaat hij ineens snachts spontaan aan en vervolgens loopt hij helemaal leeg?? Ik heb zelf geen idee...

Alvast bedankt!!

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Wat betreft de eerste vraag, heb je al in de handleiding cq. instellingen gekeken? Wat betreft je tweede vraag. Dat is niet normaal. Als dat aanhoudt vrees ik dat het een RMA wordt...

Ik heb tot zondag om hem om te ruilen bij de mediamarkt... Ik heb nu de nieuwste firmware erop gezet en ga kijken wat hij deze week doet. Als ik er weer last van krijg gaat ie zeker terug :o

Reg. datum: 30 november 2008

ik wil wat video's om mn creative zetten.
nou heb ik ook een ps3 en heb hiervoor een aantal films omzet (in mp4 formaat)
op de creative kan je ook mp4 afspelen. Maar als ik de film op mijn creative zet dan gaat ie als nog beginnen
met converteren ( in creative centrale)
is het nou zo dat de creative alle mp4 bestanden aankan of alleen bepaalde mp4 bestanden?
ik vindhet een beetje vaag

Zoek eens uit wat de precieze specs van je videofiles zijn, en wat de X-Fi precies ondersteunt :)

Heilige TDU data koeien
Reg. datum: 01 augustus 2005

Ik ben zelf op zoek naar een leuke nieuwe portable music player en de Zen lijkt mij op zich wel wat. Een ding kan ik alleen niet terug vinden: Kan je enkel op tags browsen of is het ook mogelijk om door folders heen te bladeren?

Aangezien ik geen postzegels maar muziek spaar (collectie over 1100GB) is dit gewoon een vereiste voor mijn toekomstig nieuwe speler ;). Jammergenoeg valt daardoor de 120GB ipod al af...

Striker II, Q9450 @ 3,4GHz aircooled, 9800 GX2, Twin2x2048 PC6400PRO @ 550MHz, 2x36GB WD-Raptor, Dell 2405 FPW, AudioEngine A5 & A2`s, Squeezebox, XFI-Fatil!ty, DIY Beamer & Samsung LED-Beamer --> RaceMeeMetOnnoB <-- G25 wheel, IR-headtracker

Je kunt alleen op tags browsen. Als je op folders wilt browsen kun je misschien beter eens naar de D2+ kijken.

is het mogelijk om makkelijk de nieuwe nummers die in je creative centrale bibliotheek staan (en nog niet op je mp3speler) op je mp3 speler te zetten. Mij is het namelijk nog niet gelukt dat wanneer ik mijn creative op de pc aansluit en nog niet alle nummers die in de biblotheek staan ook op mijn mp3 staan, dat ze dan automatisch bijgewerkt worden. Is hier een functie voor of moet dit handmatig gedaan worden?

ik de creative x-fi nu al een paar maanden.
Maar als ik druk op creative centrale wordt het programma niet meer geopend :(
Als ik de creative verbind met mijn computer wordt het apparaat wel herkend maar als ik dan op 'de mediabestanden op dit apparaat organisen' (creative centrale) druk dan wordt creative centrale weer niet geopend :S
Hoe kan ik dit oplossen, iemand een idee?

Problemen horen niet thuis in een ervaringentopic. Svp hier dus even een topic voor openen. We verwachten overigens wel een wat meer uitgebreidere beschrijving met wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen :)

Reg. datum: 04 oktober 2008

Persoonlijk weet ik niet wat de meeste mensen zo slecht vinden aan de X-Fi cristalizer, het werkt wel niet goed bij alle soorten muziek, maar ik vind dat het soms mp3 bestanden een wat voler geluid geeft.

Op Max klinkt het jammer genoeg niet zo goed meer in de meeste gevallen, net als bij die 3D sound ,dit geeft je wel een beetje het gevoel dat je naar een optreden in de verte kijkt, maar wie verkist dat boven de mooie, heldere kwaliteit van een audiospeler?

Reg. datum: 17 juli 2009

Ik trots op mijn ZEN X-FI ( twee weken oud - 8 gb )

Eindelijk wat afspeellijsten er op, en nu kan ik de zen niet meer opstarten ( batterij stuk ? ) of is er iets wat ik kan doen. Het apparaat al gereset maar dat werkt niet.

Kan ik nog wat anders doen?

Doet ook maar wat.

Kan iemand op deze opmerking nog een antwoord geven?
quote:
Vihaio schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:28:
Ik hoop dat bij deze speler de geheugenkaartjes wel geïntegreerd worden, Dat is IMO 1 van de weinige dingen die bij de Zen missen.
Dus of dit 'probleem' van de Zen verholpen is in de X-fi?
quote:
RoD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:59:
Geen integratie, in combinatie met verminderde afspeelfunctionaliteit van het gedeelte wat op de SD-kaart staat. Bijzonder irritant als je alles gewoon samengevoegd af wilt spelen. Natuurlijk is het op te lossen door je muziek op het interne geheugen te zetten en je video/data op de SD-kaart... maar dit mag toch beter.

Het is afwachten :)
Ik twijfel overigens heel erg tussen deze en de aankomende Zune HD. Ben bang dat de Zune in prijs heel erg tegen gaat vallen, dus in dat geval wil ik graag voor de X-fi gaan.

If your computer says, "Printer out of Paper," this problem can be resolved by continuously clicking the "OK" button.

Reg. datum: 24 maart 2008

quote:
Hmail schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:30:
Dus of dit 'probleem' van de Zen verholpen is in de X-fi?
Nee.
quote:
vldnet schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 22:52:
Ik trots op mijn ZEN X-FI ( twee weken oud - 8 gb )

Eindelijk wat afspeellijsten er op, en nu kan ik de zen niet meer opstarten ( batterij stuk ? ) of is er iets wat ik kan doen. Het apparaat al gereset maar dat werkt niet.

Kan ik nog wat anders doen?
Pauzeknop inhouden bij opstarten geprobeerd?

Reg. datum: 20 juli 2002

Goed nieuws voor Synology gebruikers, de beta firmware 2.2 (914) is nu echt DLNA Compliant Media Server,
de synology (107+ bij mij) wordt nu direct gevonden door de X-Fi en Twonky kan overboord.

AMD64-3200+@2000 - ASRock 939Dual S2 - 2x512 PC3200 Infineon - AOpen 6800LE@16x1,6vp - Seagate ST340824A 7200 40GB - Maxtor 6B250R0 7200k 250GB - Nec ND-3500 - AOpen 16XDVD - Antec Sonata TruePower 380Wat

Reg. datum: 18 augustus 2008

Kan iemand mij ASJEBLIEFT vertellen of deze speler icm bijgeleverde oortjes in ieder geval beter geluid produceren dan een telefoon (LG Secret hehe...)?

Grtz,
LG

Reg. datum: 08 februari 2007

Ik ken de LG Secret niet goed, maar de bijgeleverde oortjes zijn iig zeer goed van de x-fi, en de speler zelf geeft ook mooi geluid naar mijn mening. Ik kan me niet voorstellen dat de Zen X-fi niet beter presteert dan een lg telefoon.

quote:
LG Secret schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:40:
Kan iemand mij ASJEBLIEFT vertellen of deze speler icm bijgeleverde oortjes in ieder geval beter geluid produceren dan een telefoon (LG Secret hehe...)?

Grtz,
LG
Voortaan graag zelf eerst even Googlen voordat je hier je vraag dumpt. Over de speler en de bijgeleverde oortjes zijn voldoende reviews / ervaringen te vinden.

Reg. datum: 03 augustus 2008

Is er iemand die weet hoe ik zonder de computer muziek kan toevoegen aan een playlist? Het is mij nog niet gelukt.
De software van Creative voor op de computer vind ik ook niet erg handig. Sorteren van de lijst van all tracks gaat volgens een voor mij onbekend alfabet. Als je dan door een lijst van een paar duizend mp3's moet zoeken naar die ene, dan is dat wel lastig. Wel of geen tags heeft hier weinig invloed op. De lijsten met muziek behorende bij een playlist zijn helemaal niet te sorteren.

Kortom, het beheren van playlists vind ik niet zo sterk. Als mensen nog tips hebben, dan hoor ik die uiteraard graag.

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

Ik heb er sinds gister ook een Zen X-Fi, de 16GB versie voor 80euro, via marktplaats. Nog helemaal nieuw in de verpakking :P Heb hem gelijk opgehaald, die man wilde liever een iphone kopen. Leuke speler :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Reg. datum: 03 augustus 2008

quote:
Cthulhu schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:37:
Ik heb er sinds gister ook een Zen X-Fi, de 16GB versie voor 80euro, via marktplaats. Nog helemaal nieuw in de verpakking :P Heb hem gelijk opgehaald, die man wilde liever een iphone kopen. Leuke speler :)
Blijkt Sinterklaas toch te bestaan... Nieuw uit de doos voor de helft van het geld verkopen?! Op zaterdag is hij vast met regelmaat in Beverwijk te vinden?

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

Geen idee, toevallig woonde de verkoper ook in Enschede, wist helemaal niet dat die gloednieuw was, zag ik pas toen ik hem ophaalde :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Reg. datum: 07 november 2009

Ik heb een vraag over het stuurprogramma; hoeveel GB neemt het ongeveer in beslag, en wordt me aangeraden een SD kaartje te kopen?

Alvast bedankt :)

Reg. datum: 31 december 2003

ik heb de 8GB variant maar ik kan sinds kort niks meer deleten dat er op staat. Ik kan alleen erop zetten, weet iemand hoe ik dit weer goed kan zetten?

Ik heb al meerdere usb poorten geprobeerd en ook andere computers, het probleem ligt dus echt bij de speler... :(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: