AMD Athlon64 3200+ Venice, MSI K8n-neo, Asus Extreme N6200TC TOP/TD, 2*512MB pc3200 kingston Dual Channel Soundblaster Live! Platinum 5.1, 2x 250 Gig Mirrored 7200rpm sata , Canon EOS350D
Reg. datum: 05 januari 2009
Was een beetje teleurgesteld dat er niet iets als
een browser op zat...
Lijkt me toch niet zo moeilijk met een wi-fi aansluiting.
Wellicht komt dit ooit nog!
Tevens is het mij nog niet gelukt om video
(vodcasts) via wifi te bekijken!
Weet iemand of dit eigenlijk wel mogelijk is?
De podcasts (amerikaans) vind ik toch een stuk
minder interessant.
Msn is trouwens lastig te configureren maar is
uiteindelijk wel gelukt...
En weet iemand wellicht waar en hoe je evt. een
een firmware upgrade kan uitvoeren...
p.s. jammer dat die website van zencasts uit de lucht is.....
(ik kon hem althans niet meer openen)
Groet Maurice
X-Fi SD-ondersteuningquote:BatmanHorizon schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:40:
Mijn enige vraag is of iemand nou al zeker weet of op de 8gb nou ook die 16gb (of zelfs 32gb) SD/HC kaartjes op passen. Als deze later voor mij betaalbaarder zijn lijkt t me wel leuk om te gebruiken.
In ieder geval dus volgens Creative link tm 16GB
AMD64-3200+@2000 - ASRock 939Dual S2 - 2x512 PC3200 Infineon - AOpen 6800LE@16x1,6vp - Seagate ST340824A 7200 40GB - Maxtor 6B250R0 7200k 250GB - Nec ND-3500 - AOpen 16XDVD - Antec Sonata TruePower 380Wat
Dat klopt, ik had nog een siliconen hoes van de Zen, deze past prima, een nadeel vande X-fi: de aan-uit-lock-toets zit onhandig aan de achterkant, bij de Zen zat deze aan de zijkant waar de mini-usb- en oortelefoonaansluiting ook al zitten, hoe dit bij bijv. de X-fi lederen pocket is opgelost weet ik zo niet, én de X-fi heeft een luidspreker aan de onderkant waar Zen- accessoires (die heeft immers geen luidspreker) geen rekening mee houden.quote:
AMD64-3200+@2000 - ASRock 939Dual S2 - 2x512 PC3200 Infineon - AOpen 6800LE@16x1,6vp - Seagate ST340824A 7200 40GB - Maxtor 6B250R0 7200k 250GB - Nec ND-3500 - AOpen 16XDVD - Antec Sonata TruePower 380Wat
Ik heb daar echt meer dan genoeg van, als niemand weet hoe ik dit kan oplossen heeft iemand dan een suggestie voor een andere mp3speler?
Het liefst vergelijkbaar met deze, zelfde afmetingen, of kleiner, dus. Ook ongeveer zelfde gewicht. Belangrijkste is dat die ook met +- 30gb komt.
waar kan ik voor advies terecht dan?quote:RoD schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:57:
Probeer eens een firmware update danwel een firmware refresh. Andere spelers aanbevelen doen we hier niet. Dit topic is namelijk bedoeld voor het bespreken van dit apparaatje, en niet voor aankoopadvies
quote:
In de Mediazine van Mediamarkt stond deze maand toevallig een heel artikel over de Zen X-Fi. Daarin stond dat de slot van de speler ook de "nieuwe, extra grote 32 gb SDHC-geheugenkaartjes ondersteunt". Leuk dat hij het dus kanquote:RoD schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:12:
Ik meende dat er ook al ergens een compatibilitylijst te vinden was waarop een 32GB kaartje stond. Die weet ik echter zo even niet meer te vinden. In ieder geval is dat ook gewoon logisch
Ik gebruik zelf nog steeds Super en werkt prima. Je moet alleen wel letten op de schaal en bitrates, soms worden bestandjes dan 3 maal zo groot. Een lagere bitrate lost dan alles op.quote:big_clarence schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 09:20:
Ook de al eerder genoemde instellingen in SUPER geprobeerd, tool van creative zelf gedownload: niets, telkens bij uploaden naar de zen krijg ik bericht: conversie mislukt. Slechts een paar kleine wma-files krijg ik op de zen.
Foto en muziek werken prima, film blijft een probleem.
Uitgesloten zijn volgens mij inmiddels:
instellingen videocoderingen (bijv Super)
ontbreken codecs (ik kan alle bestanden gewoon bekijken op mijn pc)
Eenmaal videobestandjes geconverteerd zou ik ze niet via de creative software synchroniseren, deze vraagt namelijk vaak een extra onnodige conversie
PSN: KingofCunnus / プレイステーション 3
Ik heb, na het formatteren van mijn pc, hetzelfde probleem. Windows herkend het hele ding zelfs niet meer (als externe hardeschijf). Ik kan hem erin pluggen en ik krijg het "error geluidje" (die 3x snelle "dunk dunk dunk").quote:Cube81 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:13:
[...]
Hier ook, hij heeft alleen vanmiddag even een uurtje goed in de device manager gestaan, toen heb ik er een aantal liedjes naartoe gekopieerd. nu springt hij na ongeveer 20 seconden aan een usb kabel in de device mananger op : This device cannot start. (Code 10)
geprobeerd:
windows xp sp1 , zelfde probleem
windows xp sp 2 , zelfde probleem
windows xp sp 2 met WMP10 zelfde probleem
windows xp sp 2 met WMP11 zelfde probleem
ook in de creative centrale blijft hij maar hangen op No Player Is Connected
bijgeleverde usb kabel/ps3/andere mp3 speler kabel geprobeerd, niks werkt
usb legacy 100x uit/in geschakelt.
handmatig uit devicemanager gooien > gaat even 10 seconden goed dan springt hij weer op This device cannot start. (Code 10)
ik ben nu al ongeveer 8 uur aan het rondzoeken maar heb nog geen oplossing. breng het ding morgen wel terug. wat een bagger
edit: Na het formatteren XP SP3 (van SP2) verder geen hardware oid veranderd. Erg frustrerend dit...
Mag wijzigde dit bericht 08-01-2009 23:23 (4%)
Reg. datum: 11 december 2004
Of zijn mensen nog grote fouten tegen gekomen in het ontwerp?
Ik had van te voren al van meer mensen gezien dat er problemen waren met connecten met de pc maar ging er vanuit dat ik niet een van de ongelukkige zou zijn: en gelukkig ! alles werkte perfect !quote:RoD schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:11:
Dat soort dingen had je hier ongetwijfeld gelezen als dat zo was. Natuurlijk heb je altijd kans dat je een maandagmorgenproduct treft.. maar ontwerpfouten? Nee.
Tot ik dus mijn pc had geformatteerd want sindsdien kan ik dus niet meer connecten met mn pc. Nou moet ik zeggen dat daarvoor er ook wel problemen waren; als ik mn zen x-fi aan het opladen was dan viel de verbinding met de pc constant weg en kreeg ik elke 2 min een popup in windows.
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, ik heb ook een Synology DS107+,quote:vmb schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:11:
[...]
Je hebt gelijk:
......
Ik heb toen twee stappen ondernomen:
1. Op mijn Synology DS heb ik toen een progje van TwonkyVision geïnstalleerd en de x-fi zag de mediaserver nu ineens wel. Het probleem lag dus bij de Synology.
2. .......
ik heb gezocht naar Twonky voor Synology (Linux Debian) maar alle links die daar nog van zijn geven een 404 error, op de site van Twonky vind je alleen nog maar windows versies, hoe heb jij dat gedaan?
Edit: Er is wel een installer voor
domst wijzigde dit bericht 24-01-2009 16:22 (6%)
Reden: Ik moet beter zoeken
Reg. datum: 04 februari 2007
Het betreft de klink Linksboven van het D-pad. het eerste ronde van de 9 dus zegmaar.
In principe wordt de knop niet veel gebruikt, maar aangezien de m'n X-Fi pas zo'n 6maanden oud is vind ik het toch wel jammer.
Ik heb mijne in USA gekocht toen ik daar op vakantie was afgelopen zomer, toen was hij nog nieteens uit hier..
Iemand enig idee hoe het dan gaat met garantie?
Reg. datum: 10 februari 2009
Ik krijg maar niet de albumhoezen bij mn nummers. Op mn oude Zen lukte dat wel. Gewoon met Mp3Tag de cover eraan taggen en dan stond ie automatisch op mn Zen. Op mn Zen Xfi lukt dat niet, er blijft zon grijsmuzieknootje staan. Ook via de Creativce Centrale lukt het me niet. Als ik klik op 'trackinfo bewerken' kan ik er geen afbeelding aan toevoegen.
Iemand?
Welkom op GoT trouwens
Reg. datum: 10 maart 2009
Had in het begin de fout gemaakt door de speler direct met MP3's te laden vanuit Windows Explorer. Alle muziekbestanden kwamen toen in de map My Zen\Albums terecht, terwijl je gewoon de Zen Centrale moet gebruiken voor het overzetten van bestanden. Muziek komt dan in de map My Zen\Music terecht. Alleen het laden van 27 Gb aan muziek kostte mij zo'n 5 a 6 uur!!
Het synchroniseren van nieuwe en gewijzigde bestanden/ muziek gaat supermakkelijk en snel, ook bv. om id-tags te veranderen.
TIP: als je nog werkt met WMP 11, zet dan de synchronisatiefunctie uit, want ik heb daar de nodige problemen mee gehad. Wellicht weet iemand hier raad mee?
Jammer dat de 32Gb op het apparaat los werkt van de bibliotheek op de SDHC-card, dit moet Creative echt gaan integreren, zeer jammer
Reg. datum: 13 september 2004
Vorige mp3 speler was de Zen V met ep-630 dopjes. Kwa geluid er een heel stuk op vooruit! Stemmen komen veel beter door en waar ik de vorige combi wat "kil" vond klinken (ondanks de bass) klinkt deze echt super!
X-Fi staat hier wel uit. Hou opzich wel van die truukjes.. Srs wow op de pc klink best aardig maar wat een gedrocht op de XFi! Staat er ook nog zo'n mp3 op met een tekst en muziek van "withouth X-Fi youre music sounds flat". Nou ik vind het heerlijk en met X-Fi aan verneukt hij zelfs het demomuziekje
Voor 120 euro een superdeal lijkt mij!
Join or beat me
Reg. datum: 14 oktober 2004
het enige wat ik niet heb kunnen vinden is welke nieuwe albums ik er heb opgezet.
aangezien dit er soms 4 a 5 tegelijk zijn en ik geen zin heb door iets van 100+ artiesten te zoeken vind ik die een functie die er toch bij had gemogen, voor de rest is ie super zelfs X-Fi heeft bij sommige albums wel nut.