Reg. datum: 13 februari 2006
Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!
Forum » Consumentenelektronica » LCD, Plasma & Projectie » Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 last
Reageer Nieuw Topicje kan ook voor een eenvoudig surround setje gaan (dus alles in 1 koop, receiver, dvd, boxen)quote:EvertonPride schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:12:
Mooi, ja ik kan het niet te bont maken met geluid hier maar ik wil wel graag mooie luidsprekers, zoiets?
http://images.kenwood.eu/..._8/original/KS-8200HT.jpg
Een submover dan en een receiver halen. Ik ben wel niet van plan om veel uit te geven.. als het geluid maar goed is.. hoeft voor mij niet zo optimaal te zijn als ik meer dan 400,- moet uitgeven.
Maargoed bedankt voor de reacties.. ik zal foto's plaatsen als de TV staat in de woonkamer. We zijn toevallig net woonkamer aan het verbouwen.. dus vervangen alles hehe.
Loonens wijzigde dit bericht 17-11-2008 12:31 (10%)
Asus M4A78-EM / AMD Phenom II X4 945 / Club3D Radeon HD 4890 SC-Edition / Kingston 4GB DDR2-800 / Samsung F1 1TB
kabelvrij gaat je no-way lukken voor de prijs die jij in gedachten hebtquote:EvertonPride schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:31:
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Ik hoorde als je een setje van Panasonic hebt dat je VIERA-link(?) hebt en dat je dan met 1 afstandbediening alles kunt besturen? Ook zou ik graag kabelvrij dit setje willen hebben aangezien de vloer en plinten al liggen dus ik kan het niet meer eronder leggen. Maarja dan zal wel het prijskaartje duurder worden?
Conclusie: kabelvrij setje, panasonic dan? en mooi design.. geluid moet goed zijn maar hoeft niet geweldig te zijn.. en natuurlijk niet al te prijzig.
Weet niet of ik het met je eens ben. Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe TV in mijn net verbouwde huis. Situatie is dat de afstand van muur tot muur 4.60 meter is, dus zeg maar 4 meter als ik op de bank zit tot de TV. Mij leek een 46 of 50incher dan de juiste maat. Aangezien ik de 46PZ85 vrij lelijk vind, had ik de samsung 50 inch 756 op het oogquote:Loonens schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:28:
Maar ga je echter de tv in een woonkamer neerzetten waar elke avond ook het journaal, Opsporing verzocht en alle andere normale programma's worden bekeken, dan is 50" toch wel heel erg groot vind ik. Rustig tv kijken is er dan niet meer bij.
En bedenk dat 95% van alle zenders nog gewoon SD zijn en SD op een 50" tv is echt niet geweldig. Ook niet met een HD-decoder. Veel zenders hebben gewoon zulke brakke uitzendingen dat een HD-decoder en een leuke tv hier niks aan veranderen.
Je kan ook voor eens systeem met 3 speakers gaan (geen achterspeakers) dan liggen er geen kabels door je kamerquote:EvertonPride schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:20:
Dan moet ik toch voor wel kabels gaan dus.. Ach dan moet ik ze maar creatief wegplaatsen.
Als je 5.1 geluid wil moet je echt niet gaan lopen klooien met die 3 speakers gebeuren van Bose ofzo... Het is het gewoon niet!quote:Batsu schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:29:
[...]
Je kan ook voor eens systeem met 3 speakers gaan (geen achterspeakers) dan liggen er geen kabels door je kamer
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind (digitaal) SD kijken op een 50" scherm prima te doen. Uiteraard is het geen Blu-ray ervaring, maar om te zeggen dat het er niet uitziet, integendeel! En van rustig kijken is wel degelijk sprake. Nog niemand horen zeggen dat het beeld brak was.quote:Loonens schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:28:
Maar ga je echter de tv in een woonkamer neerzetten waar elke avond ook het journaal, Opsporing verzocht en alle andere normale programma's worden bekeken, dan is 50" toch wel heel erg groot vind ik. Rustig tv kijken is er dan niet meer bij.
En bedenk dat 95% van alle zenders nog gewoon SD zijn en SD op een 50" tv is echt niet geweldig. Ook niet met een HD-decoder. Veel zenders hebben gewoon zulke brakke uitzendingen dat een HD-decoder en een leuke tv hier niks aan veranderen.
Nickname does not reflect reality
Ja mee eens. Ik probeerde een prakitische middenweg te vinden voor wat hij wil en wlek budget hij heeft ;-)quote:orange.x schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:36:
[...]
Als je 5.1 geluid wil moet je echt niet gaan lopen klooien met die 3 speakers gebeuren van Bose ofzo... Het is het gewoon niet!
Ja, sorry voor de misschien ietwat overtrokken reactie van mijn kantquote:Batsu schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:44:
[...]
Ja mee eens. Ik probeerde een prakitische middenweg te vinden voor wat hij wil en wlek budget hij heeft ;-)
orange.x wijzigde dit bericht 17-11-2008 13:48 (7%)
Panasonic SC-PTX50: http://www.kieskeurig.nl/...anasonic/sc-ptx50/216714/quote:orange.x schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:45:
[...]
Ja, sorry voor de misschien ietwat overtrokken reactie van mijn kantMaar bestaan er dan 3 wegsystemen voor 400 euro??
MrSleeves wijzigde dit bericht 17-11-2008 14:08 (16%)
Ik heb zelf een 42PZ80 en iedereen die komt kijken zegt dat het beeld erg mooi is, en dat met gewone digitale TV van ziggo. Nu heb ik net een PS3 en heb nu de Earth Blu-ray gekocht. Maar dat is toch net even wat anders als SD materiaal, heb laatst al een HD-film gehuurd maar daar was maar in enkele scenes te zien dat het duidelijk HD was. Vooral met bomen enzo zie je het duidelijk vind ik. Ik ben in ieder geval positief verrrast en hoop dat er snel meer HD materiaal beschikbaar komt.quote:Brad Pitt schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:39:
[...]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind (digitaal) SD kijken op een 50" scherm prima te doen. Uiteraard is het geen Blu-ray ervaring, maar om te zeggen dat het er niet uitziet, integendeel! En van rustig kijken is wel degelijk sprake. Nog niemand horen zeggen dat het beeld brak was.
Jij hebt dan ook wel een Pioneer natuurlijk chef, ook daar zit wat verschil in natuurlijkquote:Brad Pitt schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:39:
[...]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind (digitaal) SD kijken op een 50" scherm prima te doen. Uiteraard is het geen Blu-ray ervaring, maar om te zeggen dat het er niet uitziet, integendeel! En van rustig kijken is wel degelijk sprake. Nog niemand horen zeggen dat het beeld brak was.
Asus M4A78-EM / AMD Phenom II X4 945 / Club3D Radeon HD 4890 SC-Edition / Kingston 4GB DDR2-800 / Samsung F1 1TB
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Als ik het goed heb is van de PX8/80 serie de 37 1024x720, de 42 1024x768, en de 50 1366x768.quote:EvertonPride schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:30:
Hallo,
Ik ben van plan om binnen een week de Panasonic PX80 aan te schaffen bij Mediamarkt of te bestellen bij Megapool. Echter zie ik nu in de MediaMarkt krantje dat de Panasonic TH 50 PX 8 EA te koop is voor 999,-.
Is dit hetzelfde scherm als de PX80 maar dan een andere inch formaat (127cm) met dezelfde resolutie? Volgens het krantje heeft het namelijk ook de resolutie 1024x720 maar de 50PX80 heeft schijnbaar 1366 x 768 volgens internet?
Ik kijk TVzenders graag via digitale TV van ZIGGO, DVD's en soms Xbox360-spellen. Zou ik het bij de 42PX80 houden of toch voor de TV die in de MM-krantje staat?
MM-krantje: http://img238.imageshack.us/my.php?image=imglargetj7.jpg
Jasper Janssen wijzigde dit bericht 18-11-2008 13:00 (11%)
Ik heb nu enkele weken de 42PX80. Geluid is buiten verwachting goed. TV staat iets van de muur af. Je hebt 2 instellingen die je in kan stellen (aan de muur, iets van de muur). Heb ook een surroundsetje van Panasonic, die is met DVD erg gaaf. Wel veel bas, dus de buren luisteren mee.quote:Dale Cooper schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:25:
Ik heb nu een paar dagen een 37PX80, en ben zéér tevreden! Geluid is OK, volume kan in ieder geval flink omhoog als je wil. Het haalt het natuurlijk nooit bij een mooie speakerset, dus daar ben ik ook nog over aan het nadenken.
Wie o wie?
Ik ben wel enigszins audiofiel, maar zal het journaal en Studio Sport toch meestal via de tv kijken en horen, vind het op de juiste ingang opde versterker zetten, en juiste volume instellen teveel gedoe voor ff tv kijken. Voor films of een opening OS zal ik uiteraard wel de versterker en goeie boxen aanzetten (arcam/JBL).quote:gas0line schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:24:
[...]
Ben je een echte audiofiel dan zal ik wel voor gek verklaard worden, en gelijk hebben ze![]()
Maar voor mij is het prima.
Sjah wijzigde dit bericht 17-11-2008 22:31 (19%)
Volgens mij heeft Logitech een normaal geprijsde surroundsetje met draadloze achterspeakers voor minder dan ¤400, de Z-5450 dacht ik.quote:EvertonPride schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:31:
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Ik hoorde als je een setje van Panasonic hebt dat je VIERA-link(?) hebt en dat je dan met 1 afstandbediening alles kunt besturen? Ook zou ik graag kabelvrij dit setje willen hebben aangezien de vloer en plinten al liggen dus ik kan het niet meer eronder leggen. Maarja dan zal wel het prijskaartje duurder worden?
Conclusie: kabelvrij setje, panasonic dan? en mooi design.. geluid moet goed zijn maar hoeft niet geweldig te zijn.. en natuurlijk niet al te prijzig.
Panasonic TH50PV70; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G; msi wind 10 inch netbook
Ik had t al eerder gevraagd maar je gaf geen antwoord:quote:Realgamez schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:28:
Vraagje, hebben hier mensen ook last van slecht beeld als ze via een hdd recorder opnemen?
Ik heb het er al eerder over gehad, maar ik heb echt brak beeld als ik iets opneem en weer afspeel. Ik heb een panasonic 46pz85 en ook een hdd recorder van panasonic. (En ja idd via hdmi van recorder naar tv en vanaf de decoder met een goeie scart naar de recorder).
Panasonic TH50PV70; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G; msi wind 10 inch netbook
Een banaan wordt nooit een appel
Pagina: 1 2 3 4 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: