ik heb ook de pz81 in bezit sinds vrijdag (besteld bij iisshop, schitterende winkel, goeie service en vriendelijke mensen !) en wat een juweeltje ! Is idd quasi gelijk aan de pz80 muv de dvb-t digitale ipv analoge tuner en de optical out. Voor de rest identiek (en een stuk goedkoper

)
alles meteen op cinema gezet en contrast/brightness op 50% , elke keer als ik niet iets actief doe draait de sd-card continu 1080p beelden in verschillende kleuren om de tv in te spelen. Tot nu toe nog geen greintje last van eender wat gehad:
- xbox360 via hdmi: superbeeld (burnout paradise, gta4, pgr 4, fifa 09 demo): geen spoor van ghosting of trailing of wat dan ook, geweldig en dan heb ik nog niet eens met de instellingen gespeeld
- telenet digital tv via scart: best ok maar zou beter kunnen, op termijn een hd digicorder maar dat is nog niet echt de moeite gezien het beperkte aantal kanalen
- htpc via dvi-->hdmi kabel en 720p content (x264) ziet er fenomenaal uit ! Ook hier geen artifacts, geluid perfect in synch (verloopt wel via digital out naar een logitach z680 of hoe heette dat ding ook weer, ...)
lang getwijfeld tussen de lcd 656 en deze en nog geen seconde spijt gehad van de keuze ! Kleuren, zwartwaardes, snelheid, alles voldoet ruimschoots (maar ik ben ook een echte gebruiker en ga niet alles in detail beginnen bekijken en analyseren, als het er goed uit ziet en me niets verkeerds opvalt ben ik meer dan tevreden); Ik zit op ongeveer 2,5 meter en ben al gewend aan de grootte (42")