Hoofdcategorieën
Topicacties

Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 75 76 77 78 last

Reageer Nieuw Topic
...smijt met geld!

quote:
Batsu schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:33:
[...]

hier ben ik ook erg benieuwd naar....
Opzich wel spannend stukje review
http://plasmatvbuyingguid...-vs-samsung-pn50a650.html

PN50A650=PS50A656
TH50PZ85=Zelfde paneel als TH46PZ85

Samsung komt er erg goed uit zeg maar, zeker als je naar het SD gedeelte kijkt. En je kan zeggen wat je wil, maar digitale TV van UPC blijft gewoon SD. DVD's scale ik al up naar 720p...binnenkort de DVD-speler maar eens meenemen naar de mediamarkt :D

ConZito wijzigde dit bericht 31-10-2008 17:28 (16%)

When Everything Goes Wrong, Take The Easy Way Out

Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
ConZito schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:19:
[...]

PN50A650=PS50A656

Samsung komt er erg goed uit zeg maar, zeker als je naar het SD gedeelte kijkt. En je kan zeggen wat je wil, maar digitale TV van UPC blijft gewoon SD. DVD's scale ik al up naar 720p...binnenkort de DVD-speler maar eens meenemen naar de mediamarkt :D
jep die site kende ik :)
Jammer dat ik de samsung nog nergens heb gezien (wel lcd versie dus design al kunnen bewonderen!)

binnenkort maar eens actiever op zoek (MM etc)

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

Reg. datum: 06 januari 2004

@B.A.L.:

http://www.jbscomputers.nl/mm.JPG

Ik kan je een grotere versie mailen, maar krijg mail naar je adres in je profiel terug.

Ik heb vanmiddag mijn PZ80 bij Mediamarkt Eindhoven besteld, leverdatum staat nu op 10 november. EUR 1113 inclusief bezorging.

- That's the way the cookie crumbles -

Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
JBS schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:29:
@B.A.L.:

[afbeelding]

Ik kan je een grotere versie mailen, maar krijg mail naar je adres in je profiel terug.

Ik heb vanmiddag mijn PZ80 bij Mediamarkt Eindhoven besteld, leverdatum staat nu op 10 november. EUR 1113 inclusief bezorging.
Heb je toevallig ook de samsung PS50a756 gezien?

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

Reg. datum: 13 november 2005

Niet normaal.

Hier in Heerlen kost die bij de MM nu ¤1239,-
En ik kom niet in de buurt van EHV deze week.

quote:
Batsu schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:43:
[...]

Heb je toevallig ook de samsung PS50a756 gezien?
Nee, ook niet naar gekeken. Ik was meer bezig met achter medewerkers aan te lopen om uiteindelijk iemand aan te kunnen spreken. Het was behoorlijk druk op de TV afdeling en er liep dus te weinig personeel rond om iedereen te helpen.

@yzf1kr: deze actie geldt ook alleen maar tot zondag.

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
ConZito schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:19:
[...]

PN50A650=PS50A656

Die review die kende ik ook en had daar toch behoorlijk mn vraagtekens bij. Niets ten nadele van de Samsung hoor, dat is gewoon een puik toestel, maar:

De Pana staat duidelijk niet goed afgesteld en later las ik waarom. De Samsung was wel gecalibreerd, maar de Pana kregen ze niet helemaal goed omdat ze het servicemenu niet in zijn gegaan 8)7
Je kunt het zien aangezien de primaire kleuren niet zijn gecalibreerd. In het gewone beeldinstellingenmenu van een Panasonic kan je bijzonder weinig instellen en dus niet calibreren.

Ook vreemd is dat ze de "normale" beeldinstelling hebben gekozen, terwijl ik nog nooit heb gehoord dat een Panasonic is gecalibreerd op een andere setting dan "Cinema"
De Samsung staat wel op Movie (vergelijkbaar met cinema).

Het contrast staat erg hoog en ook de sharpness staat behoorlijk hoog.

Ook verbaast de volgende zin mij: For example, with our Sony Blu Ray BPS1 we found the 1080i output to give us the best picture.
Dat is raar. Ik heb zelf natuurlijk een Panasonic en ben daar bijzonder tevreden over, maar het is echt algemeen bekend dat Panasonic plasma's een matige deinterlacer hebben.

De Panasonic staat duidelijk veels te licht afgesteld. Op de foto's doet het bijna pijn aan mn ogen.
Waarom staat de blacklevel bij op light icm de helderheid op 64%? (blacklevel op de Samsung staat wèl op low).

Van Samsungs heb ik weinig verstand, maar een contrast van 96%?? Holy mozes.

Nogmaals: de Samsung is ook prachtig en de toestellen zullen elkaar weinig ontlopen, maar ik vind dit gewoon een review van bedenkelijk niveau.

Pioneer KRP600M Kuro 60 inch plasma; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G; msi wind 10 inch netbook

...smijt met geld!

quote:
Ferry34 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 01:19:
[...]

Die review die kende ik ook en had daar toch behoorlijk mn vraagtekens bij. Niets ten nadele van de Samsung hoor, dat is gewoon een puik toestel, maar:

De Pana staat duidelijk niet goed afgesteld en later las ik waarom. De Samsung was wel gecalibreerd, maar de Pana kregen ze niet helemaal goed omdat ze het servicemenu niet in zijn gegaan 8)7
Je kunt het zien aangezien de primaire kleuren niet zijn gecalibreerd. In het gewone beeldinstellingenmenu van een Panasonic kan je bijzonder weinig instellen en dus niet calibreren.

Ook vreemd is dat ze de "normale" beeldinstelling hebben gekozen, terwijl ik nog nooit heb gehoord dat een Panasonic is gecalibreerd op een andere setting dan "Cinema"
De Samsung staat wel op Movie (vergelijkbaar met cinema).

Het contrast staat erg hoog en ook de sharpness staat behoorlijk hoog.

Ook verbaast de volgende zin mij: For example, with our Sony Blu Ray BPS1 we found the 1080i output to give us the best picture.
Dat is raar. Ik heb zelf natuurlijk een Panasonic en ben daar bijzonder tevreden over, maar het is echt algemeen bekend dat Panasonic plasma's een matige deinterlacer hebben.

De Panasonic staat duidelijk veels te licht afgesteld. Op de foto's doet het bijna pijn aan mn ogen.
Waarom staat de blacklevel bij op light icm de helderheid op 64%? (blacklevel op de Samsung staat wèl op low).

Van Samsungs heb ik weinig verstand, maar een contrast van 96%?? Holy mozes.

Nogmaals: de Samsung is ook prachtig en de toestellen zullen elkaar weinig ontlopen, maar ik vind dit gewoon een review van bedenkelijk niveau.
Zo goed had ik die review dus nog niet gelezen. In principe ben ik in de race voor een Panasonic (heb nu een TH-42PV70) TH-50PZ80/800 of een Pioneer PDP-508XD. Morgen maar weer eens 50PZ80/800 kijken @ Mediamarkt.

Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
ConZito schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 01:29:
[...]

Zo goed had ik die review dus nog niet gelezen. In principe ben ik in de race voor een Panasonic (heb nu een TH-42PV70) TH-50PZ80/800 of een Pioneer PDP-508XD. Morgen maar weer eens 50PZ80/800 kijken @ Mediamarkt.
Hey Conzito, ik stond voor exact de zelfde keuze ben uiteindelijk voor de Pioneer 508XD gegaan, nog geen dag spijt gehad van mijn keuze wat een heerlijk scherm de kleuren zijn echt geweldig , films zin welliswaar niet fullHD maar scherp is het zeker en had ik algezegd dat de kleuren heerlijk zijn om naar te kijken ;)

Gamen op dit paneel op een x360 gaat ook geweldig

Ben nog steeds heel erg tevredenover mn keus, :)

XBOX 360 Gamertag | Asus A8R32-MVP deluxe | X2 3800+ | Corsair 2048MB - 4000PT | PowerColorX1800XT | 3Dmark06

...smijt met geld!

quote:
BlowFish schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 08:36:
[...]

Hey Conzito, ik stond voor exact de zelfde keuze ben uiteindelijk voor de Pioneer 508XD gegaan, nog geen dag spijt gehad van mijn keuze wat een heerlijk scherm de kleuren zijn echt geweldig , films zin welliswaar niet fullHD maar scherp is het zeker en had ik algezegd dat de kleuren heerlijk zijn om naar te kijken ;)

Gamen op dit paneel op een x360 gaat ook geweldig

Het hele plaatje is ook zo'n 600 euro duurder met voet en speaker, dus ik moet voor mezelf even afwegen of ik dat het allemaal waard vind, maar sowieso is de SD kwalitieit van de Pio top en dat vind ik toch wel boeiend.

ConZito wijzigde dit bericht 01-11-2008 11:01 (16%)

Reg. datum: 26 oktober 2005

quote:
BlowFish schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 08:36:
[...]
Same here. Ook preciés dezelfde afweging gehad en ook voor de Pioneer gegaan. Die ik zowel qua kleuren mooier vond als ook scherper, ondanks de (veel) lagere resolutie.

Elke dag is het gewoon een feest om dat ding weer aan te zetten. Zeker met Blu-ray's en de PS3. Kost uiteraard wel meer, maar dan heb je ook een tv met een mooiere uitstraling (subjectief), betere remote. Ik heb incl. draaivoet, speakers en bezorgen 2450 betaald, is inderdaad een hoop geld, maar was het voor mij ruimschoots waard.

De PZ800 vond ik persoonlijk afvallen qua uiterlijk, de PZ85 is een prima tv om tegenaan te kijken met een ook prima beeld. Als er niet een Pioneer naast had gestaan had ik op zeker deze tv genomen.

Nickname does not reflect reality

Reg. datum: 28 maart 2004

Update voor wie het interesseert: zojuist de 42PZ80 bij de Block besteld :D

Na het laten zien van die foto (thx JBS!) hebben ze de prijs omlaag gedaan naar 1085 eu...ze hadden hem echter niet meer op voorraad, dus ik moest kiezen uit een winkelmodel of wachten tot ze woensdag een nieuwe lading krijgen...heb voor het laatste gekozen :)

Kijk er erg naar uit, zo nog ff langs de Bart Smit voor een PS3, en dan kan ik woensdag na een half jaar piekeren eindelijk Full HD gaan gamen! :D

Arwen / Kayne

Super, ga je je niet beklagen! :)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

quote:
B.A.L. schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:52:
Update voor wie het interesseert: zojuist de 42PZ80 bij de Block besteld :D

Na het laten zien van die foto (thx JBS!) hebben ze de prijs omlaag gedaan naar 1085 eu...
Geen probleem, als je de helft van het verschil naar me overmaakt praten we nergens meer over :9 .
Ik verwacht mijn PZ80 maandag 10 november, ook ik ga van Full HD gamen genieten met m'n 360 _/-\o_

Reg. datum: 17 maart 2001

Heb gisteren mijn 42PZ80 in ontvangst mogen nemen; mijn god wat een mooi beeld! meteen XBMC geinstalleerd en Hulk op 1080p gekeken :D:D

Ik wil bij dezen iedeen hier bedanken voor alle info die gepost is in de afgelopen delen (ben uiteindelijk toch eigenwijs geweest en de Full HD gekocht; gemoedsrust zullen we maar zeggen ;))

Heb nog niet mijn 360 erop aangesloten, moet van de week nog ff een HD kabel scoren..

Proud manager of Lzzrd FC (1225901)

1 + 1 = 3
Reg. datum: 28 december 2000

Heren experts :)

Ik ben mij aan het orienteren op 42" of 50" gebied. Gisteren bij de mediamarkt in Eindhoven wezen kijken, maar door het gezever van de verkoper en de drukte nog niet echt een duidelijke keuze kunnen maken.

Eenmaal thuis aangekomen tweakers maar weer eens geraadpleegd en veel gelezen hierzo :)

Mijn eerste voorkeur, zonder de tv nog in het echt goed gezien te hebben valt nu op de Panasonic TH-42PZ80.

Mijn wensen:

- Budget ongeveer 1000 euro
- Ik wil natuurlijke kleuren
- heb een hekel aan teveel "blokjes"
- smoothing filters etc. vind ik vaak niet een verbetering
- 42", maar nog liever 50" denk alleen niet dat dit mogelijk is binnen mijn budget. The bigger the better :)
- Ik vond eigenlijk alle lcd's binnen dit budget maar een matig beeld geven, het is me niet vloeiend en strak genoeg. Vandaar nu toch de interesse voor plasma.
- Ik wil de tv voornamelijk om goed films te kunnen kijken. Momenteel nog via scart op mijn xbox 1 met xmbc. Later mogelijk via bijvoorbeeld een media pc met hdmi aansluiting.
- Zitafstand is ongeveer 3 meter
- Geluid moet ok zijn. Geen eis want in de toekomst mogelijk een audio setje los erbij.
- Full HD

Als jullie zo kijken naar mijn lijstje, is de Panasonic TH-42PZ80. dan een goede keuze? Zijn er misschien beteren alternatieven binnen mijn budget en wensenlijstje?

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Als je in OP kijkt dan zie je dat 50" van Pana voor dat geld niet gaat werken. Verder ga je uberhaupt geen 50" full-HD plasma voor dat geld vinden.Dus wat is voor jou belangrijker? De resolutie of de grootte? En moet het per se Pana zijn?

Reg. datum: 30 juli 2000

th50px8 is 1050.............

px8 is wel minder beeld dacht ik

Je hebt wel Samsung plasma's 50'' voor iets meer dan 1000 eu, misschien ook wel de moeite waard om eens naar te kijken

...smijt met geld!

quote:
Meph schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:15:
Heren experts :)

Ik ben mij aan het orienteren op 42" of 50" gebied. Gisteren bij de mediamarkt in Eindhoven wezen kijken, maar door het gezever van de verkoper en de drukte nog niet echt een duidelijke keuze kunnen maken.

Eenmaal thuis aangekomen tweakers maar weer eens geraadpleegd en veel gelezen hierzo :)

Mijn eerste voorkeur, zonder de tv nog in het echt goed gezien te hebben valt nu op de Panasonic TH-42PZ80.

Mijn wensen:

- Budget ongeveer 1000 euro
- Ik wil natuurlijke kleuren
- heb een hekel aan teveel "blokjes"
- smoothing filters etc. vind ik vaak niet een verbetering
- 42", maar nog liever 50" denk alleen niet dat dit mogelijk is binnen mijn budget. The bigger the better :)
- Ik vond eigenlijk alle lcd's binnen dit budget maar een matig beeld geven, het is me niet vloeiend en strak genoeg. Vandaar nu toch de interesse voor plasma.
- Ik wil de tv voornamelijk om goed films te kunnen kijken. Momenteel nog via scart op mijn xbox 1 met xmbc. Later mogelijk via bijvoorbeeld een media pc met hdmi aansluiting.
- Geluid moet ok zijn. Geen eis want in de toekomst mogelijk een audio setje los erbij.
- Full HD

Als jullie zo kijken naar mijn lijstje, is de Panasonic TH-42PZ80. dan een goede keuze? Zijn er misschien beteren alternatieven binnen mijn budget en wensenlijstje?
Ik heb nog een TH-42PV70 staan (2e hands), blijf je helemaal binnen je budget, alleen geen full hd, maar dat is toch overgewaardeerd!

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
Ow foutje, had niet door dat de prijzen niet gelinkt waren naar de laagste prijs op dit moment.

quote:
Meph schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:15:

Mijn wensen:

- 42"
- Full HD
Nutteloos.

Gaan we weer :D

nee, geen banaan in m'n oor
Reg. datum: 20 februari 2000

Zo/// ik heb net de 42pz85 besteld.. voor 1285 bij BCC nav advertentie MM zoetermeer) . .Dacht dat dat wel een goeie prijs was maar vind bcc een prettiger winkel..
Ben benieuwd wanneer die geleverd wordt :)

Reg. datum: 04 april 2002

Ook ik ben al een tijdje aan het rondneuzen voor een 50" plasma scherm.
Het zal een Pana of een Samsung worden, Full HD welteverstaan.
Pioneer vind ik te duur.
Van het weekend op pad geweest maar ik heb nergens de Samsung kunnen vinden, ook de 6 serie niet.
Wel een Pana PZ85 kunnen aanschouwen en ik was zeer onder de indruk.

Nu vraag ik me af of het zinnig is om een paar honderd euro meer uit te geven voor de PZ800 tov de PZ80?
De PZ85 is er immers niet als 50"
Het zal hier best al eens voorbijgekomen zijn en ik heb ook al heel wat doorgespit maar ben het nog niet tegengekomen.

En ik vraag me af of de real 100Hz van de Samsung 7 van waarde is tov de 100Hz dual scan van de 6 serie?
De PS50A656 koop je al voor een kleine 1400¤ en lijkt me de meeste bang for the buck at the moment te geven.

A Life? Cool! Where can I download one of those from?

Pagina: 1 2 3 4 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 75 76 77 78 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: