Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond Topic (deel 4)

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 juli 2004

quote:
Low Level schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:40:
[...]

Hierbij mijn Register Sleutel (van een HTC v1.37 NL Rom)

Je kunt hem eventueel HIER downloaden en importeren!

Of even met de hand inkloppen ;)

-------------------------------------------------
...
-------------------------------------------------
Thanks. Zal eens kijken of ik e.e.a. hiermee weer aan de praat krijg!

Reg. datum: 03 februari 2005

Mensen, sinds gisteravond ook de trotse bezitter van een TD. Vergeef het me dus als ik een n00b vraag stel.

Mijn profiel staat op 'luid', dwz met signalen voor oproepen en SMS aan. Echter kreeg ik net een melding dat mijn voicemail was ingesproken, terwijl ik op dat moment de telefoon gewoon in mijn handen had en er mee aant spelen was. Ik zat ook vol in het dekkingsgebied. De telefoon is echter helemaal niet overgegaan. Een kwartiertje daarna kwam ik er helemaal in het messages menu achter dat ik een SMS had ontvangen van iemand. Wederom geen melding op het bureaublad of een melding gehad. Beetje vreemd. Ook valt het me op dat de telefoon niks anders doet als switchen tussen H (HSDPA) en G (GPRS/3G) komt nogal zenuwachtig over. Soms heeft hij ook minutenlang niets, maar wel een netwerk (T-Mobile btw).

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 29 juni 2005

quote:
Redchilly schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:59:
[...]

Dat kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n toestel dat je de back-cover er moet halen om een foto
te maken 8)7 Eigenlijk vindt ik dit soort dingen te gek voor woorden :X
Ook eigenlijk niet de bedoeling, maar druk dan het plastic glaasje er uit.
Zo bereik je volgens mij hetzelfde maar is "iets" gebruiks vriendelijker.

Zie je jezelf aan staan onderweg:
He, wat ben jij aan het doen?
"Oh, gewoon, ik heb volgens de specificaties een van de mooiste en meest geavanceerde mobiele toestellen van dit moment, dus ik haal even de achterkant er af om een foto te maken" :+
"wil jij misschien even mijn kapje vast houden? dank. Oh, moment, batterij valt er uit, even opnieuw starten, momentje hoor. Ja, zo'n fijn apparaat, beste die ik ooit heb gehad" ;)
(zo maar even een situatie schets van wat er kan gebeuren onderweg op deze manier)
Misschien komt er wel een of andere Chinese fabrikant op het idee om achterklepjes te fabriceren met glas in de lensopening i.p.v. plastic. Kunnen we die met z´n allen nog eens extra aanschaffen.
Ik vind dat HTC toch wel wat steekjes heeft laten vallen met dit toestel.

Reg. datum: 11 september 2004

Zo gaan we hier niet te werk..

DaannO wijzigde dit bericht 24-07-2008 11:59 (82%)

x

Reg. datum: 31 augustus 2006

quote:
Sleehond schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:47:
Sorry voor dubbel-post.

Was vandaag overigens in een zaak in Rotterdam, en dacht, laat ik nog eens die camera vergelijken (MET en ZONDER het achterklepje op de TD)

Foto MET achterklepje nog op de TD:

http://img152.imageshack.us/my.php?image=image015vu8.jpg

Foto ZONDER achterklepje op de TD:

http://img117.imageshack.us/my.php?image=image016jt0.jpg

Als je bijvoorbeeld het verschil bij die kroonluchter bekijkt....
Voortaan maar even het klepje eraf halen bij foto's, kwaliteit is ECHT veel beter mijn inziens!
Wel vervelend dat er gewoon dingen verdwijnen op foto zonder klepje. Bijvoorbeeld die man aan de rechterkant. :P

Nee serieus, wat een kwaliteitsverschil. Misschien een idee om klepjes te gaan produceren met een glaasje in ipv plastic? Kun je rijk worden....

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
Jaspur schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:31:
Hi, wat is 't goedkoopste abbo met eindeloos internet en sms? :P
Mag hier niet besproken worden, en kan je ook makkelijk zelf uitzoeken.

Vakantie was fijn :)

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
2be schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:36:
[...]
Nee serieus, wat een kwaliteitsverschil. Misschien een idee om klepjes te gaan produceren met een glaasje in ipv plastic? Kun je rijk worden....
Inderdaad, ik merk ook serieus verschil tussen met en zonder klepje. Ook als het glaasje strak gepoetst is...

Reg. datum: 24 juli 2008

Bestaat er geen verloopstukje (+ progje?) om een gewone usb stick aan de Diamond te koppelen? Op die manier heb je zoveel geheugen als je wil!

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
Bushtuk schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:58:
Bestaat er geen verloopstukje (+ progje?) om een gewone usb stick aan de Diamond te koppelen? Op die manier heb je zoveel geheugen als je wil!
funk-e in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"
check pagina 50, een sdcard-reader

denk niet dat die makkelijk verkrijgbaar is :p

funk-e wijzigde dit bericht 24-07-2008 12:13 (8%)

quote:
2be schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:36:
[...]

Wel vervelend dat er gewoon dingen verdwijnen op foto zonder klepje. Bijvoorbeeld die man aan de rechterkant. :P

En toch vind ik de foto's nog steeds behoorlijk bagger lol
Wat ik ook zie is dat de ene foto verder naar achter is gemaakt en lijkt het dat er meer lichtval is, waardoor de kleuren feller en fletser zijn. De 2e foto's is meer op een donker stuk gemaakt, waardoor deze kleuren er donkerder en warmer uit zien.

Komt dit allemaal door het klepje of stond de fotograaf idd op een andere plek en kan dit dan invloed hebben gehad?

Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82

Duty calls........on my mobile

quote:
mr. TCB schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:55:
Wat ik echt een groot minpunt vind van de Touch Diamond is de 4GB intern geheugen.
Dit is een premium product, 4 GB intern zónder mogelijke uitbreiding is toch absurd? Bij 8GB had ik het ontbreken van uitbreidingsmogelijkheden minder belangrijk gevonden,
maar 4GB heb je zo vol met wat filmpjes en muziek. Jammer..
Ik ben het er mee eens, maar ik ben het er net zo mee eens dat je dit van te voren wist.
Als je hier moeite mee hebt, koop dan een toestel wat meer geheugen heeft, simpel as that.
quote:
En wat heeft HTC toch met die mini-usb headphone connector? Veel mensen hebben betere koptelefonen thuis liggen, maar dan met minijack stekker. Waarom kan HTC niet gewoon net als Nokia dit standaard formaat ondersteunen?
Ook dit vindt ik een gemiste kans, maar de meeste merken hebben geen standaard jack aansluiting.
Je noemt Nokia als voorbeeld, maar ook daarvan is er slechts een kleine serie met jack aansluiting.
De overige modellen hebben ook gewoon een eigen aansluiting, eventueel met verloop.
Kijk ook eens naar andere HTC toestellen, Samsung, LG, SonyEricsson, etc.. ook allen geen jack.
quote:
Zijn er ook convertors te koop van mini-usb naar mini-jack?
Goede tip, lees hier eens rond ;) (is al meermalen ter sprake geweest, antwoord is nog steeds ja)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

swing it baby
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
205lacoste schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:00:
[...]

Ja.

Overigens, die 4Gb kies je zelf voor als je die telefoon koopt. Dat is zo duidelijk vooraf dat je weet waar je aan begint. Je gaat achteraf ook niet klagen dat er geen digitenne ontvanger op zit. Eventueel tegenvallende prestaties of andere ondoorzichtige zaken vind ik veel relevanter om als commentaar te geven op een dergelijk artikel.
klopt, dat is duidelijk. Het is wel een gemis/tekortkoming. Met de goedkope SD-HC kaartjes en een even dure iphone, is de 4GB op de TD een beperking. Een jaar geleden zou het nog royaal lijken, nu niet meer.

I'm just taking care of business

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
Low Level schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:04:

[...]

-Ram (telefoongeheugen) is wel belangrijk, daar Windows Mobile zelf een verdeling/scheiding aanmaakt tussen opslag van data /uitvoerbare programma's.
Ok, wacht ff, nou raak ik in de war (en zag ook al zoiets op de MDA 4 in de shop): sinds ppc 5 is het toch zo dat je RAM niet meer voor opslag wordt gebruikt zodat je niets kwijtraakt wanneer de stroom er helemaal af is? Is dat bij 6.1 weer anders dan?? :?

quote:
funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:12:
[...]

funk-e in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"
check pagina 50, een sdcard-reader

denk niet dat die makkelijk verkrijgbaar is :p
Als ik het goed lees heb je een Ycable en een aparte stroom voorziening nodig. Zou je niet rechtstreeks een usb stick kunnen aansluiten? op die kabel?
Wat me brengt op het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd een stick of cardreader via een USB hub aan te sluiten (zonder de pc dus, maar evt met stroom). Ik heb er zelf geen maar ik ben benieuwd of dit zou werken als geheugen uitbreiding op het moment dat je geen pc in de buurt hebt...

Ik had de foto's al eens eerder gepost dacht ik, maar omdat de klepje/geen klepje discussie weer opwaait zal ik ze nog eens posten.

Foto met achterklepje:
http://i36.tinypic.com/2lcl5sg.jpg

Foto zonder achterklepje:
http://i35.tinypic.com/9sb3ac.jpg

Hoewel ze niet helemaal op hetzelfde gericht staan zie je toch duidelijk verschil. Het water is veel minder dof en je ziet een stuk meer structuur in de boom. Ik ben over het algemeen tevreden over de camerakwaliteit. Vereiste voor een beetje foto is wel dat er voldoende licht is.
quote:
Low Level schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:15:
[...]

Dat antwoord had ik al verwacht ;)

[...]

Ja hij is aan te passen!

Maar bij je eerdere vraagstelling ging je er van uit, dat het eventjes handmatig veranderen v/h mac-adres op de TD wel sneller zou gaan, dan het even op de gebruikelijke manier doorvoeren op je huis-tuin-en-keuken netwerkje met Routertje/Accespoint :?

Je bent nu al een hele tijd aan het zeuren... in die tijd had je al lang klaar geweest, door het op de normale/gebruikelijke manier te doen 8)7

-Ik kan 1000x dingen verzinnen waarom jij o-zo-graag je mac-adres wilt veranderen ;)
-Maar ik kan er geen één bedenken waarom jij het mac-adres niet op de normale manier wilt doorvoeren :?

Al die moeite, kan maar één ding betekenen... :+
Ik snap eerlijk gezegd ook niet echt waarom iedereen zo moeilijk doet hierover. Ook al wil die een netwerk spoofen hiermee, so what? Hij vraagt toch naar de technische mogelijkheden? Wie zijn wij om te beoordelen wat wel of niet zou mogen? We gaan toch ook niet bij iedereen die een probleem heeft met een mp3-bestand vragen of die wel de originele CD erbij heeft gekocht?

Reg. datum: 08 juni 2005

quote:
DRvDijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:08:
Het voordeel van een níét branded telefoon is dat je je TD kan registreren op de HTC site. Dat kan ik niet met mn Vodafone branded ding (boeiuh :p)
Hmm probleem heb ik ook. Waar pluk jij die officiële updates dan vandaan?

Reg. datum: 01 juni 2001

Officieel? Why? Moet dat dan? :')

Ik heb de TD ook via telefonisch besteld, maar heeft Vodafone in de branded versie de leuke dingen eruit gesloopt? Dat was wel met mijn U700. Dacht dat ze bij de TD met de kleuren hebben lopen rommelen. Zoals bij de tijd die is nu rood. Normaal is de achtergrond kleur zwart, met witte letters/cijfers. zie de duitse site van Voda

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
Bushtuk schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:14:
[...]

Als ik het goed lees heb je een Ycable en een aparte stroom voorziening nodig. Zou je niet rechtstreeks een usb stick kunnen aansluiten? op die kabel?
Wat me brengt op het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd een stick of cardreader via een USB hub aan te sluiten (zonder de pc dus, maar evt met stroom). Ik heb er zelf geen maar ik ben benieuwd of dit zou werken als geheugen uitbreiding op het moment dat je geen pc in de buurt hebt...
Ja is allemaal al lang geprobeerd tot externe Hard Disken aan toe, helaas pindakaas ;)

Reg. datum: 13 januari 2004

Ik heb net een weekje mijn TD (T-mobile compact IV) en loop er nog een beetje mee te kutten. Ik heb nog nauwelijks wat aan de standaard instellingen veranderd en toch kan ik geen radiostreams spelen in de browser (zowel opera als IE). Als ik een stream aanklik krijg ik een Windows Media error die erop lijkt te wijzen dat ik een codec mis ("Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet").

Ik heb overigens wel (Adobe) flashplayer geïnstalleerd.

Zou dit kunnen komen door een botsing tussen Windows Media en HTC Streaming Media player?

Anyway, als iemand een idee heeft hoe dit te fixen hoor ik het graag. Overigens wil ik ook wel weten wat volgens jullie de beste player is om te installeren ipv WinMedia en/of HTCstream.

Alvast bedankt :)

.

Reg. datum: 03 februari 2005

Bij mij blijft de ontvangst de hele tijd wisselen tussen H en G. Dit resulteert in het feit dat ik pas heel laat meldingen krijg van gemiste oproepen, smsjes komen laat binnen en mail komt niet of veel te laat binnen. Of kan dit een andere oorzaak hebben? Gebruik T-Mobile i.c.m. PIT internet. Voor zover ik weet staan alle instellingen goed.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 17 mei 2005

Ik heb sinds een paar dagen de touch diamond... Erg tevreden, maar heb een vraagje... Als ik filmpjes via de YouTube applicatie wil afspelen, krijg ik bij elk filmpje: Kan deze video niet afspelen. Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik dit op kan lossen?
Sinds gister werkt ook Live Mail niet meer. Bij het ophalen van mail krijg ik dat Live niet beschikbaar is of dat er geen dataverbinding is. Dataverbinding is er wel, en Live werkt nog steeds niet.

Alvast bedankt.
Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
Milenco schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:29:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet echt waarom iedereen zo moeilijk doet hierover. Ook al wil die een netwerk spoofen hiermee, so what? Hij vraagt toch naar de technische mogelijkheden? Wie zijn wij om te beoordelen wat wel of niet zou mogen? We gaan toch ook niet bij iedereen die een probleem heeft met een mp3-bestand vragen of die wel de originele CD erbij heeft gekocht?
Maak mij ook niet echt uit hoor ;)

Maar stoor me wel aan de manier waarop, en de amateuristische argumenten, die deze persoon steeds gebruikt 8)7 Wees dan een vent :P

Arc Nature

quote:
bounzer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:48:
Bij mij blijft de ontvangst de hele tijd wisselen tussen H en G. Dit resulteert in het feit dat ik pas heel laat meldingen krijg van gemiste oproepen, smsjes komen laat binnen en mail komt niet of veel te laat binnen. Of kan dit een andere oorzaak hebben? Gebruik T-Mobile i.c.m. PIT internet. Voor zover ik weet staan alle instellingen goed.
Dan zou ik 'm even handmatig instellen op GSM netwerk i.p.v. WCDMA. Scheelt ook batterijverbruik.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Delta-dude

Ik heb via mijn werk een HTC Diamond besteld (KPN) maar krijg de melding dat deze uitgefaseerd is (!!). Dit zal eerder een leverprobleem zijn bij KPN aangezien deze telefoon pas 2 maanden op de markt is, is hier iemand daar toevallig van op de hoogte? (Dat KPN deze telefoon dus niet kan leveren)

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: