Zo'n 16 uur na het aanbrengen zijn de oneffenheden al een stukje minder geworden, maar helaas zitten ze er nog steeds. Wellicht dat het na een paar dagen helemaal weg is, maar ik begin er voor te vrezen. M'n Touch Diamond is er sowieso niet mooier op geworden, ook op de plekken waar de screenprotector wel 'perfect' is gemonteerd. Het vlekt allemaal een heel stuk sneller (veel sneller dan met de standaard protector in ieder geval).quote:
Hoewel op de verpakking stond dat je 'lichtjes' moest sprayen op de folie is het moeilijk hierin maat te houden, één spray op de protector en de vloeistof druipt er al vanaf. Misschien dat het inderdaad nog wat vocht van de spray is die eronder uit moet trekken. Ik heb het in de woonkamer gemonteerd, achteraf was het verstandiger dit in de badkamer ofzo te doen vanwege het stof. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het stofdeeltjes zijn die eronder zitten en zo 'dik' zijn.
Achja, ik houd hem er sowieso op. Ik heb liever nu een iets minder mooie Touch Diamond die zo blijft (en weer mooi wordt als ik de protector verwijder), dan nu een mooie Touch Diamond die alleen maar minder mooi wordt door de krasjes en dergelijke. Maar dat is natuurlijk voor ieder z'n eigen keus.