Gathering of Tweakers

Quicksearch
Self promoted geek

quote:
Hij vermeld duidelijk dat die dit had gedaan.
quote:
Na een aantal softe resets en andere hopeloze pogingen heb ik maar een hard reset uitgevoerd maar het helpt niet!!!
Nogmaals probeer mijn suggestie eens:
quote:
Batterij er al geprobeerd uit te halen?

Zoja, batterij + simkaart er 5 seconden uitlaten.
Dan alleen de batterij terug doen.
Mobieltje opstarten, doet die lief. Sim weer terugplaatsen en dan maar hopen dat het goed werkt.
Anders zal ik Duttythroy vanavond eens vragen als ik hem spreek of hij je verder wilt helpen :)

daride wijzigde dit bericht 22-07-2008 22:31 (38%)

DLL's, binaries, executables, drivers...getting confused yet? :)

quote:
maniacshouse schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:34:
[...]

Op TouchFlo uitgekeken? Ligt eraan wat voor eisen je stelt aan je phone. Inmiddels heb ik SPB Mobile Shell op staan en dat werkt lekker. TouchFlo vond ik soms wat onduidelijk. Maar ik zie mijn telefoon niet als een stukje speelgoed en zolang ik kan bellen, navigeren en internetten vind ik het prima. En wat games erop ofzo. Maar belangrijkste vind ik de eerder genoemd 3.

De camera valt mij ook zwaar tegen, op de een of andere manier zijn de foto's onscherp of lijkt er een waas overheen te zitten, had iets beter verwacht. Vergeleken met de w800i vind ik het toestel zelf een verademing. Lekker makkelijk WM6.

Geweldig toestel eigenlijk. Alleen was mijn accu toch best snel leeg met een beetje internetten, heb er nog niet eens echt mee gebeld.
wat ik bedoelde met uitgekeken op touchflo was dat het toch HET verkoopargument is van het toestel. maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee. inderdaad af en toe wat onoverzichtelijk. maar ik zou het zelf denk ik wel gewoon aan laten staan. heb nu SPB MS op mn touch. alleen omdat het lekker makkelijk werkt. maar met TF3D zou ik die niet meer gebruiken denk ik

die vriend van mij die een vodafone branded heeft heeft dus gebruik gemaakt van de actie waarbij je met een eenjarig abonnement alle toestellen kon krijgen. betaalt nu geloof ik iets van 17 euro zoveel per maand en heeft het toestel gratis gehad bij eenjarig abonnement als ik me goed herinner. het was in ieder geval spot goedkoop.
vertelde me verder dat vodafone dus maar 5 toestellen had binnengehad voor deze actie. en dat hij er een aan de haak kon slaan omdat ie er werkt. triest weer dat ze de actie van de daken af schreeuwen maar gewoon toestellen minimaal laten leveren om niet teveel verlies te leiden.

quote:
FAKKELTEIT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:45:
[...]

En nu?
Wie moet ik nu geloven?
Jezelf natuurlijk, vertrouw op je instinkt ;)

Zoveel mensen zoveel ervaringen en zoveel keuze's :?

Ik ken hele volkstammen die in staat zijn om elke Screenprotector te verkloten met het opbrengen, hoe goed dat ding ook is, en dan toch nog de schuld geven aan het produkt 8)7

Ben je tevreden met Brando Ultra Clear, gebruik je die toch gewoon, kan je ook zo overal kopen enz. en het opbrengen is voor elke ScreenProtector hetzelfde, dus dat moet geen probleem zijn ;)

ScreenProtectors worden door tig fabrikanten gemaakt en kan je overal halen en kosten betrekkelijk weinig, maar voor een Full Body Protection heb je niet veel keus vrees ik ;)

Bovendien de meeste soorten folie ademen niet, dus kleine luchtbellen/blazen trekken niet mooi weg.

Echter bij een Full Body Protection, waarbij je om hoekjes moet enz., moet je de folie inderdaad iets besprenkelen, daardoor wordt het materiaal tijdelijk soepel en buigt zo gewillig mee met de contouren van je apparaat.
Dus lieden die mekkeren dat je het moet besprenkelen met vloeistof, tja, hoe wou je dat anders doen :?

quote:
running man schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:07:
[...]

Volledig mee eens!
Martin Fields is de beste screen protector die ik tot nu toe (en dat zijn er velen) heb gezien _/-\o_
Gezien, ja wie niet ;) , maar heb je ze ook gebruikt/getest :X

Ik heb er ook in het mobiele tijdperk al tig gebruikt/getest en ben eigenlijk nog nooit een slechte tegengekomen, sommige zijn wat harder/spiegelen/stroef/glad enz., maar beschermen doen ze toch allemaal ;)

Unsubbed

quote:
daride schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:30:
[...]

[...]

[...]

Anders zal ik Duttythroy vanavond eens vragen als ik hem spreek of hij je verder wilt helpen :)
Helaas, werkt ook niet. Dit is zo langzamerhand niet leuk meer, zeker niet aangezien ik al eens de Unsigned-Hard-SPL-Diamond-OliNex had toegepast en daarmee de garantie gecanceld heb ;(

Non taken

quote:
daride schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:30:
[...]

[...]

[...]

Oops sorry, eroverheen gelezen 8)7
Maar idd even 15 min batterij eruit halen, of opnieuw flashen ( handmatig in de bootscreen zetten )

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

MesR
UR MY HERO!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bedankt voor het helpen sneakerboy ;)

Unsubbed

quote:
MesR schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:09:
[...]

Oops sorry, eroverheen gelezen 8)7
Maar idd even 15 min batterij eruit halen, of opnieuw flashen ( handmatig in de bootscreen zetten )
ik zal de batterij er even een tijdje uit laten dan maar, hoe kom je in bootscreen?

Non taken

quote:
FAKKELTEIT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:10:
MesR
UR MY HERO!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bedankt voor het helpen sneakerboy ;)
Hehe tnx m8, altijd leuk om iemand op weg te helpen ;)
quote:
bornin7ty2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:13:
[...]

ik zal de batterij er even een tijdje uit laten dan maar, hoe kom je in bootscreen?
Reset knop indrukken en volume naar beneden, dat moet zeker wel gaan werken ;)

MesR wijzigde dit bericht 22-07-2008 23:14 (33%)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

quote:
bornin7ty2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:13:
[...]

Volume down + pennetje in het rode gaatje .. en vasthouden! ;)

EDIT: MesR, GRRRRRR .. snel editten he! 8)7

FAKKELTEIT wijzigde dit bericht 22-07-2008 23:17 (7%)

Reg. datum: 23 augustus 2007

quote:
Crusader schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:15:
Iets wat ik nog niet ben tegengekomen in dit topic of elders via Google:
De Brando screenprotector voor de HTC versie van de TD, past die ook op de T-Mobile MDA Compact IV? Als ik de foto's zo zie denk ik niet namelijk, maar bij Brando kom ik geen screenprotector tegen voor de HTC P3702 (=MDA Compact IV).

Ook ben ik benieuwd naar een vraag die hier eerder is gesteld maar ik ook nog geen antwoord op heb kunnen vinden, past de MDA Compact IV ook in de Brodit actieve houder voor de HTC TD? Ik vermoed van wel, maar als ik een miskoop kan voorkomen dan doe ik dat, vandaar nog even deze vraag.
Ik was degene die de vraag eerder al gesteld had. Daarna heb ik PDAShop gemaild. Zij konden het me niet zeggen. Brodit zelf kon me ook geen uitsluitsel geven.

Een andere webwinkel (digitalsonline.nl) gaf me de volgende reactie:
quote:
Mijn dank voor uw interesse. Het klopt inderdaad dat de MDA Compact IV iets breder is dan de HTC Touch Diamond. We hebben recentelijk een klant aan de deur gehad die in het bezit was van de MDA Compact IV en we hebben toen deze houder direkt uitgeprobeerd. Hij past er niet perfect in (zoals de HTC Touch Diamond) en zit redelijk strak, maar het gaat net. De actieve houders zijn echter niet echt bruikbaar, aangezien de connector er niet makkelijk ingaat.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag van u.
Als ik de compact iv eindelijk heb (T-mobile Arnhem heeft hem niet op voorraad) ga ik de passieve houder dus denk ik wel bestellen. Mocht hij echt te stroef gaan, probeer ik hem wel iets ruimer te maken. Ik wil wel perse een brodit, omdat ik al zo'n proclip in de auto heb.

Ik heb ergens op gelezen dat iemand de brodithouder van de eerste iphone ruimer had gemaakt, zodat de 3G erin paste. Dit had hij gedaan met een vijl. Daarna heeft hij alles weer mooi vlak gekregen met een polijstvijl voor nagels.. Dit moet dus voor de compact iv ook wel lukken denk ik.. Weet dus niet zeker hoe makkelijk dit is, maar het valt te proberen..

quote:
FAKKELTEIT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:14:
[...]

Volume down + pennetje in het rode gaatje .. en vasthouden! ;)

EDIT: MesR, GRRRRRR .. snel editten he! 8)7
Goed leren dan, dat "pennetje"heet een stylus :p

Hoeveel mensen zijn er nou al die wat last hebben het verf dat loslaat, ik zelf zie een heeeeeeeel klein inimini puntje, ten dikte van een haar.

Hoop niet dat die groter wordt, is er geen bescherming te krijgen voor de zijkant van het toestel, of andere tips? zit altijd alleen in de broekzak of op het bureau of nachtkastje

You catch me? No you wont

quote:
Niekjuh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:39:
Hoeveel mensen zijn er nou al die wat last hebben het verf dat loslaat, ik zelf zie een heeeeeeeel klein inimini puntje, ten dikte van een haar.

Hoop niet dat die groter wordt, is er geen bescherming te krijgen voor de zijkant van het toestel, of andere tips? zit altijd alleen in de broekzak of op het bureau of nachtkastje
Full body shield, silicone case. Deze staan volgens mij zelfs de pagina hiervoor

Ja die las ik idd, maar dat is me wel een gekloot denk ik, ik ben echt iemand die zo iets flink kan verprutsen :S.

De ori screenprotector bevalt me wel, maar dat is zoals de naam het zegt, alleen screen :(.
Jij ook geen last van loslatendverf, mijn ouders zien het niet eens, het is echt super klein

You catch me? No you wont

quote:
Niekjuh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:43:
Ja die las ik idd, maar dat is me wel een gekloot denk ik, ik ben echt iemand die zo iets flink kan verprutsen :S.

De ori screenprotector bevalt me wel, maar dat is zoals de naam het zegt, alleen screen :(.
Jij ook geen last van loslatendverf, mijn ouders zien het niet eens, het is echt super klein
Ik heb er nog geen last van. Heb hem tot nu toe ook amper buiten gebruikt/gedragen. En heb bijna altijd de silicone case eromheen. Er is volgens mij ook een andere soort silicone case die je eromheen klikt. Ik zal ff zoeken.

EDIT: Het is de crystal case. Een rijtje op ebay met foto's http://search.ebay.nl/sea...ntrypage=search&fgtp=

wontcachme wijzigde dit bericht 22-07-2008 23:49 (23%)

nee zoiets liever niet

misschien wel iets voor op het werk, of kan ik dan beter een echt hoesje nemen

Unsubbed

quote:
MesR schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:13:
[...]

Hehe tnx m8, altijd leuk om iemand op weg te helpen ;)

[...]

Reset knop indrukken en volume naar beneden, dat moet zeker wel gaan werken ;)
K dan, via bootscreen de boel geregeld en hij doet het weer :)

Tnx _/-\o_

Non taken

Heb vandaag mijn invisibleShield Full Body kit mogen ontvangen. Om 8 uur begonnen met het opbrengen, maar dat viel nog vies tegen! Uiteindelijk was ik pas om half 10 klaar met het aanbrengen en alle luchtbubbels eronder uit te krijgen, een hels karwei dus. :P

Misschien kwam het omdat ik teveel spray gebruikte ofzo, maar het duurde vrij lang voordat het spul een beetje op z'n plek bleef zitten en ik bezig kon gaan de randen af te werken.

Zoals al eerder was gemeld is het maken van gestures op je scherm inderdaad wat stroever geworden, maar voor mij is dit niet storend, ik kan alles nog vrij makkelijk doen. Het viel me alleen op dat het wat stroever ging.

Wat ik wel van baal is dat de screenprotector niet compleet egaal is op m'n scherm. Sommige stukken zitten wat oneffenheden op, dat zie je in het zonlicht en je voelt het ook als je met je vinger eroverheen gaat. Het zijn in ieder geval geen bubbels. Het lijkt alsnog de folie teveel is opgerekt en niet meer z'n oorspronkelijk vorm aanneemt, moeilijk te beschrijven. Ik heb in ieder geval niet lopen rekken met de folie, maar misschien is het gekomen omdat ik met het weghalen van de bubbels (met het bijgeleverde stuk rubber) iets te fanatiek ben geweest :?. Ik hoop dat het nog aantrekt (volgens de handleiding duurt het 2-3 dagen voordat alle 'microbubbles' eruit zijn. Dat zijn het iig niet maar toch hoop ik dat het wegtrekt). Ik zal het in de gaten houden en kom er later nog wel op terug, evt. met foto's als het blijft.

@Low Level: Heb jij iets vergelijkbaars ervaren met het aanbrengen? Ik hoop niet dat ik tot een volksstam behoor die z'n screenprotector al heeft verneukt bij het aanbrengen :Y)

Milenco wijzigde dit bericht 23-07-2008 00:37 (11%)

Reg. datum: 13 december 2005

Op mijn MDA Compact IV met web 'n' walk had ik op het TF3D tabblad 'Internet' het web 'n' walk logo staan. Daarnaast stond er nog een bladwijzer die er al standaard instond, namelijk 'Search'. Verder kon er niets op dit tabblad bijkomen te staan. Terwijl je op de HTC Touch Diamond daar je eigen bladwijzers ziet die je in Opera toegevoegd hebt.

Daar is een oplossing voor en wel de volgende: http://forum.xda-develope...p=2434247&postcount=8 (ik heb het getest en het werkt)

Misschien iets voor in de FAQ? ;)

ktart wijzigde dit bericht 23-07-2008 00:55 (5%)

Nikon D40 | Nikkor AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G II | Nikkor AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6G | SB-600 | Fastpack 200

Zeu, bijgelezen! Ik heb alle vorige draadjes doorgelezen. Dat was veel werk :N

Touch Diamond, krasvrij.. Helaas. Een horloge-schroevendraaier (om een horloge open te maken nota bene) kwam op het bureau onder mn TD terecht: mooie kras. Voor het voorkant-cameratje langs, dus niet in de weg van het scherm zelf gelukkig, maar toch balen.

ROMS :D ROMS zijn leuk. Ik schreef al eerder dat het gelukt is m'n Vodafone ROM te backuppen, waar ik erg blij mee ben. Nu even wat andere ROMs testen. Mijn meningen (gebaseerd op ongeveer 10 minuten met een ROM spelen):
  • TLR 3.08.07.16: Leuk die batterijmeter Batti, ik kende m nog niet :) Verder jammer dat je niet fijn kan scrollen door de landenlijst/stedenlijst bij het weer. AppToDate faalt helaas.
  • Elite 3: echt heel kort getest, alleen om door te flashen terug naar Vodafone. Draaide wel snel
  • Shine on 0.6: Hier ben ik op het moment echt verliefd op aan het worden :D Rete snel omdat die telefoon-schil uit is, weinig programma's mee geinstalleerd (Opera apart downloaden -> nieuwere versie volgens mij), extra scherm in de TF3D: gemiste oproepen *O*
Ik speel even leuk verder :)

Uhm. Heeft iemand ervaringen met de Anycom headset (BSH-100) icm MDA IV? Na het paren krijg ik netjes mijn muziek over de headset te horen.

Vervolgens test ik of de MDA hem ook herkend, ndat de headset is uit geweest.

Headset uit / aan telefoon ziet hem niet, muziek gaat over telefoon. Druk ik op knoppen op de headset, gaat de telefoon bellen(geluid door headset, goed teken).

Ik zoek eigenlijk ergens een functie "headset gebruiken".

- Ik heb geprobeerd het apparaat opnieuw te paren, dit lukt echter de muziek komt niet meer terug over headset
- BLuetooth uit/aan gezet op telefoon.
- Gezocht hier op GoT waar ik enkele links vond naar een third party tooltje die dit zou kunnen. Ik vraag me af om WM dit niet zelf in zich heeft.

quote:
DRvDijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 03:59:
dat het gelukt is m'n Vodafone ROM te backuppen, waar ik erg blij mee ben. Nu even wat andere ROMs testen. Mijn meningen (gebaseerd op ongeveer 10 minuten met een ROM spelen):
Heeft die ook een vodafone simlock?
tijdje geleden vertelden ze me hier nog dat er geen vodafone rom op zou zetten en dus ook geen simlock.

Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82

quote:
Floris-K schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:44:
[...]

Heeft die ook een vodafone simlock?
tijdje geleden vertelden ze me hier nog dat er geen vodafone rom op zou zetten en dus ook geen simlock.
Mijn toestel is iig wel gesimlocked volgens de winkel. En ik heb ook die vodafone rom trouwens.
Ik heb 1 hotmail account aangemaakt op de TD nu heb ik geprobeert om nog een
ander hotmail account toe te voegen (dmv nieuw account enz.), helaas lukt dit me niet.

Kan iemand mij vertellen of het op de een of andere manier mogelijk is om meerdere hotmail accounts te installeren op de TD?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws