Heb vandaag mijn invisibleShield Full Body kit mogen ontvangen. Om 8 uur begonnen met het opbrengen, maar dat viel nog vies tegen! Uiteindelijk was ik pas om half 10 klaar met het aanbrengen en alle luchtbubbels eronder uit te krijgen, een hels karwei dus.
Misschien kwam het omdat ik teveel spray gebruikte ofzo, maar het duurde vrij lang voordat het spul een beetje op z'n plek bleef zitten en ik bezig kon gaan de randen af te werken.
Zoals al eerder was gemeld is het maken van gestures op je scherm inderdaad wat stroever geworden, maar voor mij is dit niet storend, ik kan alles nog vrij makkelijk doen. Het viel me alleen op dat het wat stroever ging.
Wat ik wel van baal is dat de screenprotector niet compleet egaal is op m'n scherm. Sommige stukken zitten wat oneffenheden op, dat zie je in het zonlicht en je voelt het ook als je met je vinger eroverheen gaat. Het zijn in ieder geval geen bubbels. Het lijkt alsnog de folie teveel is opgerekt en niet meer z'n oorspronkelijk vorm aanneemt, moeilijk te beschrijven. Ik heb in ieder geval niet lopen rekken met de folie, maar misschien is het gekomen omdat ik met het weghalen van de bubbels (met het bijgeleverde stuk rubber) iets te fanatiek ben geweest

. Ik hoop dat het nog aantrekt (volgens de handleiding duurt het 2-3 dagen voordat alle 'microbubbles' eruit zijn. Dat zijn het iig niet maar toch hoop ik dat het wegtrekt). Ik zal het in de gaten houden en kom er later nog wel op terug, evt. met foto's als het blijft.
@Low Level: Heb jij iets vergelijkbaars ervaren met het aanbrengen? Ik hoop niet dat ik tot een volksstam behoor die z'n screenprotector al heeft verneukt bij het aanbrengen

Milenco wijzigde dit bericht 23-07-2008 00:37 (11%)