Gathering of Tweakers

Quicksearch
Paar vraagies, wil misschien een touch pro kopen, maar wil iets over de functionaliteit weten (die zal wel ongeveer hetzelfde zijn):
- Kan je meerdere internetvensters (of tabs) openen?
- Kan je kopieren en plakken? Hele stomme vraag misschien ;) Maar ik moet soms van het ene e-mail adres naar het andere kunnen kopiëren. (dit kan dus niet bij de iphone :+)

quote:
RickV. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:55:
Paar vraagies, wil misschien een touch pro kopen, maar wil iets over de functionaliteit weten (die zal wel ongeveer hetzelfde zijn):
- Kan je meerdere internetvensters (of tabs) openen?
- Kan je kopieren en plakken? Hele stomme vraag misschien ;) Maar ik moet soms van het ene e-mail adres naar het andere kunnen kopiëren. (dit kan dus niet bij de iphone :+)
Ja en ja :)
Ik heb sinds gisteren een MDA compact IV.Prima toestel. Toch een klein issue. Ik heb ook een my faves abo. Deze zie ik nu ook terug in de TF3d. Dit wil ik niet. kan iemand mij vertellen hoe ik deze uit de TF3d kan krijgen. Ik kom er niet uit :'(

Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:21:
[...]
Nadelen IMAP
Continu een verbinding nodig om de mail te kunnen lezen.
De mailbox op de mailserver kan erg groot worden qua omvang. [/i]
Je hoeft niet continue een verbinding te hebben.
Ik gebruik IMAP en m'n TD synchroniseert de mail en verbreekt daarna de verbinding.
De mail is daarna offline te lezen.

quote:
wens schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:20:
[...]

Je hoeft niet continue een verbinding te hebben.
Ik gebruik IMAP en m'n TD synchroniseert de mail en verbreekt daarna de verbinding.
De mail is daarna offline te lezen.
Moet je wel instellen dat de hele mail gedownload wordt :) Standaard staat hij geloof ik op een max van 2kb ofzo? Ikzelf download alleen de berichtkoppen.

En voor de mensen die mn vorige post hebben gelezen, heb het een en ander aangepast met wat meer info :/
scott me up Beamy

bah, tijdens vakantie terwijl het toestel altijd in een tasje zit het toestenbord beschadigd.

Er zit een transparante kunststof folie op het toestenpaneel en die is op de linker bovenhoek los gegaan, waarschijnlijk doordat de toets iets hoger ligt als de behuizing.
Lijkt nu erg lelijk, ga eens kijken wat ze ervan zeggen bij de internetwinkel waar ik hem weg heb.
Of sturen ze je meteen door naar htc?

verder fijn films gekeken en internet gebruikt, ideaal behalve de korte batterij duur.

pocket mechanic gebruikt om het register op te schonen...... vervolgens deden er vele instellingen het niet meer ;-(

vista prem. XP 4200 dualcore m2 - asus mn2e - 1gb ddr2 kingston, maxtor diamondmax 10 300gb - nvidia xfx 7600 extreme -

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
Neok_ schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:49:
Ik ben van plan een nieuw deel te maken, enkel wil ik de TS en de FAQ eerst nog een upgrade geven. Verwacht dit morgen of ergens in deze week :)
Mooi man. Vind het hardstikke goed van je dat je er zo veel tijd in steekt. d:)b

quote:
WhistlerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:
Ja dat snap ik, maar zodra ik mijn ActiveSync verbinding verbreek heb ik hier nog altijd verbinding via WiFi, en anders nog wel via HSDPA, 3G of GPRS. Maar die pakt ie allemaal niet, hij blijft proberen om te syncen via ActiveSync, wat dus niet meer mogelijk is.

EDIT: Ai.. zie net dat ik wat verkeerde info gaf. Als ik via ActiveSync of WiFi verbonden ben kan ik mijn IMAP account syncen, maar zodra ik deze verbindingen verbreek en via HSDPA, 3G of GPRS verbinding heb met het internet kan ik dit niet meer. Dit terwijl mijn collega wel prima via deze verbindingen zijn IMAP account kan syncen. Het lijkt er dus op alsof mijn mail applicatie niet terugvalt op de 'mindere' verbindingen ofzo?

[...]
Ga je via HSDPA, 3G of GPRS niet via een proxy van je tel-provider die dit misschien niet doorlaat?

quote:
WhistlerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:
EDIT: Ai.. zie net dat ik wat verkeerde info gaf. Als ik via ActiveSync of WiFi verbonden ben kan ik mijn IMAP account syncen, maar zodra ik deze verbindingen verbreek en via HSDPA, 3G of GPRS verbinding heb met het internet kan ik dit niet meer. Dit terwijl mijn collega wel prima via deze verbindingen zijn IMAP account kan syncen. Het lijkt er dus op alsof mijn mail applicatie niet terugvalt op de 'mindere' verbindingen ofzo?
En heeft je collega ook dezelfde GSM provider voor (H/3G/GPRS)?
De TD kan (zonder Tweaks) 4 dataverbindingen tegelijk aan, misschien heb je er wat meer openstaan ?

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:29:
[...]

Het probleem is dat dit nagenoeg allemaal PlugIns zijn, progjes die op het Today niveau moeten werken.
Met andere woorden je kan wel in progjes afzonderlijk je profielen samenstellen maar om deze profielen snel te activeren via het scherm, moet er natuurlijk constant een progje op de achtergrond draaien, en dat zijn PlugIn's.

Dit geeft standaard problemen met TouchFLO3D, omdat deze dus nagenoeg geen andere PlugIns toestaat.

Daarom is er ook een alternatief, SecondToDay, zodat je letterlijk een 2e ToDay Scherm krijgt, de 1e kan je dan voor TouchFLO3D gebruiken, de tweede is dan het normale ToDay van Windows Mobile zelf, waar je dus wel al je eigen PlugIns op kunt installeren en zo wel het uiterlijk kunt veranderen naar je eigen wensen.
Deze 2eToDay zet je dan onder de knop (rechts-onderin) waar nu de programma's staan zeg maar. Dus je kan met één druk (rechts-onderin) wisselen welk ToDay scherm je wilt zien/gebruiken!

Progje is wel nog in ontwikkeling en is te vinden op XDA.
Je kunt natuurlijk ook de plugin installeren en dan één van de softtoesten aanpassen en laten verwijzen naar de plugin.

SecondToday heb ik er overigens ook op staan.

Pamas wijzigde dit bericht 22-07-2008 11:51 (4%)

quote:
Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:47:
[...]

En heeft je collega ook dezelfde GSM provider voor (H/3G/GPRS)?
De TD kan (zonder Tweaks) 4 dataverbindingen tegelijk aan, misschien heb je er wat meer openstaan ?
quote:
GHB363 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Ga je via HSDPA, 3G of GPRS niet via een proxy van je tel-provider die dit misschien niet doorlaat?
Mijn collega heeft ook Vodafone. Heb trouwens maar 2 verbindingen open staan.
Maar door deze vraag, samen met GHB363 zijn suggestie bedacht ik me ineens dat Vodafone inderdaad standaard een proxy heeft ingesteld. Heb deze verwijderd en nu werkt alles prima :)

Heel erg bedankt beiden!

WhistlerNL wijzigde dit bericht 22-07-2008 11:57 (22%)

[DPC]TCF Divisie Kruidvat

quote:
zimonia schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:31:wlan gaat automatisch uit een paar seconden nadat ik het heb geactiveerd, ik heb de energiemodus al op beste prestaties gezet maar hij blijft uitgaan.
Ik hoop dat dit helpt:
Zet je WLAN aan. Ga naar het Wi-Fi scherm (waar je een netwerk kan selecteren). Menu -> Advanced -> Turn off Wi-Fi if not connected in: Never

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

quote:
Leon1969 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:26:
[...]

Nee. Ik heb mijn gewoon mijn pop-mail ingesteld en dat gaat goed.
Moet wel zeggen dat nadat ik het tweede modem had ingesteld en de automatische keuze er in eerste instantie geen mail binnenkwam, hij bleef vragen om een wachtwoord van Vodafone (en ik gebruik mijn Vodafone-email niet...).
Een soft reset heeft dat verholpen en tot nu toe gaat het zonder problemen.
dan is dat het verschil... wanneer je de proxy goed (definitief...) uitschakeld gaat het syncen met exchange helemaal foutloos... en dat heb ik liever dan vodafone-tv (kwaliteit om te janken trouwens)of live (die juist weer wel een proxy vereisen) kortom de proxy heb ik weer weggehaald (uitzetten kan ook maar dan gaat het sync met de desktop pc weer met allerlei rare meldingen...). Nu werkt alles (behalve vodavone-live dus) weer prima

Reg. datum: 08 februari 2005

nm

Neok_ wijzigde dit bericht 22-07-2008 13:19 (96%)
Reden: foutje

Op vakantie tot 24/08 :)

Download voor de MDA compact IV

http://www.phibiansoft.net/files/mdacompactiv-debrand.rar

allerlei tooltjes en applicaties die ik gevonden heb om de MDA meer op de diamond te laten lijken.
bestand bevat:

manila.zip
Installatie:
Kopieer de htc_manila_skin.cab bestand naar je telefoon. Schakel vervolgens TouchFLO3D uit ( via instellingen -> vandaag -> Items en dan TouchFLO3D uitschakelen.

Vervolgens installeer je de CAB (via de File Explorer)

Na het installeren kun je de TouchFLO3D interface weer inschakelen. Als het goed is het je nu de zwarte diamond look ipv de roze T-Mobile look.

WindowsLiveMobile.zip - Die van mij had dus geen WLM (en dat met onbeperkt internet foei)
Installatie:
Kopieer de cabs (1st en 2nd) naar je telefoon. Installeer eerst de 1st ( softreset je telefoon ), daarna de 2nd en softreset je telefoon weer. Als het goed is heb je nu weer Windows Live Messenger.

opera_wm5_ppc_951b1.cab - Alleen nodig als je web'n'walk dus geen Opera is
Installatie:
Kopieer de cab naar de telefoon en installeer het.

Diamond Tweak 0.2 NL.cab - Kun je bepaalde registerinstellingen makkelijk aanpassen.
Installatie:
Kopieer de cab naar de telefoon en installeer het.

Heb voor de zekerheid ook de Youtube player bijgedaan.
Het kan zijn dat je MDA Compact IV allang Youtube heeft, dus eerst even controleren
Mocht je deze installeren. voer dan eerst de HTC Youtube install 1st uit en vervolgens extract je de bestanden van HTCYouTubeVGA install 2nd uit naar je \Windows\ Folder. Mocht het nog niet werken. probeer dan ook "AdobeFlashLite.cab" te installeren. (alleen DOEN als het allemaal niet functioneert)
Ik heb de Manila geinstalleerd en de Tmobile look is weg. Werkt goed, lijkt wel iets trager.

Nog wel een vraagje: Hoe kan ik de soft toetsen van de TF3D aanpassen.

You catch me? No you wont

quote:
bresbres schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:42:
Ik heb de Manila geinstalleerd en de Tmobile look is weg. Werkt goed, lijkt wel iets trager.

Nog wel een vraagje: Hoe kan ik de soft toetsen van de TF3D aanpassen.
Search. Dit is al meerdere malen genoemd. Gellof zelfs de afgelopen 2 pagina's nog

Zojuist GSen geïnstalleerd zodat je diamond het scherm automatisch mee draait naar bijv landscape.
Het mooiste is dat het ook werkt in progs zoals TomTom :)
Ook is de functie dat als je 'm op de kop legt dat tie dan op standby gaat erg makkelijk :D

Nordrassil: Level 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / SquidWardy (shaman) - Alts/Support: Dejager (hunter) / Bikkeltje (warrior)

quote:
crashoverride schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:59:
Zojuist GSen geïnstalleerd zodat je diamond het scherm automatisch mee draait naar bijv landscape.
Het mooiste is dat het ook werkt in progs zoals TomTom :)
Ook is de functie dat als je 'm op de kop legt dat tie dan op standby gaat erg makkelijk :D
Volgens mij gaat ie dan niet stand-by maar wordt alleen het scherm uitgeschakeld, met als nadeel dat hij stand-by lijkt, maar in feite doen alle toetsen het dan dus nog. verder wel een geinig programmaatje, vooral omdat je zelf kunt aangeven bij welke programma's hij het scherm niet moet roteren.

quote:
TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:24:
[...]

Volgens mij gaat ie dan niet stand-by maar wordt alleen het scherm uitgeschakeld, met als nadeel dat hij stand-by lijkt, maar in feite doen alle toetsen het dan dus nog. verder wel een geinig programmaatje, vooral omdat je zelf kunt aangeven bij welke programma's hij het scherm niet moet roteren.
Argh lelijk.... niet gezien, hij schakelt idd alleen het scherm uit...
Ff prutsen :D

Nordrassil: Level 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / SquidWardy (shaman) - Alts/Support: Dejager (hunter) / Bikkeltje (warrior)

Ps. 90:1

quote:
Upquark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:13:
Heeft iemand PBAP (Phonebook Access Profile) al kunnen testen? M.a.w., is op b.v. een carkit het telefoonboek te gebruiken als je met Bluetooth verbonden bent?
'k Heb net een antwoord gehad van de HTC helpdesk, misschien handig om het hier te posten:
quote:
Good Afternoon

The Touch Diamond definitely supports the PBAP Bluetooth feature but please note we only have a working partnership with Parrot and we cannot guarantee that the Bluetooth feature will work with all other branded devices.

Best Regards,

HIER kan je weer wat Nederlandse POI downloaden voor iGO8 navigatie op je TD

De POI's gewoon in de onderstaande MAP zetten

\Intern geheugen\iGO8\content\userdata\poi

Is getest met de NL-kaart van 15 februari 2008 (Netherlands8_2008.01_080215.fbl)

Apperaatje bevalt me goed, wel een paar ergenisjes, en wat gekloot waarvan ik benieuwd ben naar andere hun ervaringen

Allereerst moet ik nog een screenprotector bestellen, de 1e kras zit er nu op (kleintje), denk wat zand in mn broekzak oid..
Verder is de accuduur nog niet hosanna, een dag haalt hij niet (tenzij ik hem nauwelijk gebruik), heb hem al een aantal keer helemaal leeg laten lopen, is wel wat verbeterd, maar helaas....
Gebruik is: 's nachts laden, ochtends bus in, radio aan (3fm), wat mail checken, internetten (1,5 uur ongeveer) Overdag op werk staat msn en pocketirc aan, en daarna weer terug in de bus (met mediaplayer/mp3's en weer internetten). De reis terug naar huis overleeft hij niet als ik hem niet op mijn werk aan de usb hang...

Valt me verder op dat hij erg veel moeite heeft met de Live Messenger client. Vaak wanneer ik hem een tijdje niet gebruikt heb, en ik krijg een berichtje, kan ik die nog lezen, maar antwoorden zegt hij: kan antwoord niet verzenden, probleem met verbinding. Uitloggen/inloggen geeft ook verbinding probleem, alsmede na een herstart van de live messenger client. De verbinding zelf blijft staan, want pocket irc houdt verbinding.. Soms vliegt bij het via het snelmenu sluiten van de live messenger client, de complete statusbalk bovenin weg, en krijg ik na een minuut een error mbv services.exe... Het rooie knopje is dan de enigste optie :(

het is een unbranded diamond icm een vodafone abbo (over 3 maand de kpn sim erin)
De rom die ik gebruik is 1.37.404.3 (stond er op toen ik hem kocht)

"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!

Iets wat ik nog niet ben tegengekomen in dit topic of elders via Google:
De Brando screenprotector voor de HTC versie van de TD, past die ook op de T-Mobile MDA Compact IV? Als ik de foto's zo zie denk ik niet namelijk, maar bij Brando kom ik geen screenprotector tegen voor de HTC P3702 (=MDA Compact IV).

Ook ben ik benieuwd naar een vraag die hier eerder is gesteld maar ik ook nog geen antwoord op heb kunnen vinden, past de MDA Compact IV ook in de Brodit actieve houder voor de HTC TD? Ik vermoed van wel, maar als ik een miskoop kan voorkomen dan doe ik dat, vandaar nog even deze vraag.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws