Reg. datum: 13 juli 2008
- Kan je meerdere internetvensters (of tabs) openen?
- Kan je kopieren en plakken? Hele stomme vraag misschien
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond Topic (deel 4)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 56 57 58 59 last
[Nieuw Topic]Ja en jaquote:RickV. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:55:
Paar vraagies, wil misschien een touch pro kopen, maar wil iets over de functionaliteit weten (die zal wel ongeveer hetzelfde zijn):
- Kan je meerdere internetvensters (of tabs) openen?
- Kan je kopieren en plakken? Hele stomme vraag misschienMaar ik moet soms van het ene e-mail adres naar het andere kunnen kopiëren. (dit kan dus niet bij de iphone
)
Je hoeft niet continue een verbinding te hebben.quote:Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:21:
[...]
Nadelen IMAP
Continu een verbinding nodig om de mail te kunnen lezen.
De mailbox op de mailserver kan erg groot worden qua omvang. [/i]
Moet je wel instellen dat de hele mail gedownload wordtquote:wens schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:20:
[...]
Je hoeft niet continue een verbinding te hebben.
Ik gebruik IMAP en m'n TD synchroniseert de mail en verbreekt daarna de verbinding.
De mail is daarna offline te lezen.
vista prem. XP 4200 dualcore m2 - asus mn2e - 1gb ddr2 kingston, maxtor diamondmax 10 300gb - nvidia xfx 7600 extreme -
Mooi man. Vind het hardstikke goed van je dat je er zo veel tijd in steekt.quote:Neok_ schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:49:
Ik ben van plan een nieuw deel te maken, enkel wil ik de TS en de FAQ eerst nog een upgrade geven. Verwacht dit morgen of ergens in deze week![]()
Ga je via HSDPA, 3G of GPRS niet via een proxy van je tel-provider die dit misschien niet doorlaat?quote:WhistlerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:
Ja dat snap ik, maar zodra ik mijn ActiveSync verbinding verbreek heb ik hier nog altijd verbinding via WiFi, en anders nog wel via HSDPA, 3G of GPRS. Maar die pakt ie allemaal niet, hij blijft proberen om te syncen via ActiveSync, wat dus niet meer mogelijk is.
EDIT: Ai.. zie net dat ik wat verkeerde info gaf. Als ik via ActiveSync of WiFi verbonden ben kan ik mijn IMAP account syncen, maar zodra ik deze verbindingen verbreek en via HSDPA, 3G of GPRS verbinding heb met het internet kan ik dit niet meer. Dit terwijl mijn collega wel prima via deze verbindingen zijn IMAP account kan syncen. Het lijkt er dus op alsof mijn mail applicatie niet terugvalt op de 'mindere' verbindingen ofzo?
[...]
En heeft je collega ook dezelfde GSM provider voor (H/3G/GPRS)?quote:WhistlerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:
EDIT: Ai.. zie net dat ik wat verkeerde info gaf. Als ik via ActiveSync of WiFi verbonden ben kan ik mijn IMAP account syncen, maar zodra ik deze verbindingen verbreek en via HSDPA, 3G of GPRS verbinding heb met het internet kan ik dit niet meer. Dit terwijl mijn collega wel prima via deze verbindingen zijn IMAP account kan syncen. Het lijkt er dus op alsof mijn mail applicatie niet terugvalt op de 'mindere' verbindingen ofzo?
Je kunt natuurlijk ook de plugin installeren en dan één van de softtoesten aanpassen en laten verwijzen naar de plugin.quote:Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:29:
[...]
Het probleem is dat dit nagenoeg allemaal PlugIns zijn, progjes die op het Today niveau moeten werken.
Met andere woorden je kan wel in progjes afzonderlijk je profielen samenstellen maar om deze profielen snel te activeren via het scherm, moet er natuurlijk constant een progje op de achtergrond draaien, en dat zijn PlugIn's.
Dit geeft standaard problemen met TouchFLO3D, omdat deze dus nagenoeg geen andere PlugIns toestaat.
Daarom is er ook een alternatief, SecondToDay, zodat je letterlijk een 2e ToDay Scherm krijgt, de 1e kan je dan voor TouchFLO3D gebruiken, de tweede is dan het normale ToDay van Windows Mobile zelf, waar je dus wel al je eigen PlugIns op kunt installeren en zo wel het uiterlijk kunt veranderen naar je eigen wensen.
Deze 2eToDay zet je dan onder de knop (rechts-onderin) waar nu de programma's staan zeg maar. Dus je kan met één druk (rechts-onderin) wisselen welk ToDay scherm je wilt zien/gebruiken!
Progje is wel nog in ontwikkeling en is te vinden op XDA.
Pamas wijzigde dit bericht 22-07-2008 11:51 (4%)
quote:Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:47:
[...]
En heeft je collega ook dezelfde GSM provider voor (H/3G/GPRS)?
De TD kan (zonder Tweaks) 4 dataverbindingen tegelijk aan, misschien heb je er wat meer openstaan ?
Mijn collega heeft ook Vodafone. Heb trouwens maar 2 verbindingen open staan.quote:GHB363 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:44:
[...]
Ga je via HSDPA, 3G of GPRS niet via een proxy van je tel-provider die dit misschien niet doorlaat?
WhistlerNL wijzigde dit bericht 22-07-2008 11:57 (22%)
Ik hoop dat dit helpt:quote:zimonia schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:31:wlan gaat automatisch uit een paar seconden nadat ik het heb geactiveerd, ik heb de energiemodus al op beste prestaties gezet maar hij blijft uitgaan.
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
dan is dat het verschil... wanneer je de proxy goed (definitief...) uitschakeld gaat het syncen met exchange helemaal foutloos... en dat heb ik liever dan vodafone-tv (kwaliteit om te janken trouwens)of live (die juist weer wel een proxy vereisen) kortom de proxy heb ik weer weggehaald (uitzetten kan ook maar dan gaat het sync met de desktop pc weer met allerlei rare meldingen...). Nu werkt alles (behalve vodavone-live dus) weer primaquote:Leon1969 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:26:
[...]
Nee. Ik heb mijn gewoon mijn pop-mail ingesteld en dat gaat goed.
Moet wel zeggen dat nadat ik het tweede modem had ingesteld en de automatische keuze er in eerste instantie geen mail binnenkwam, hij bleef vragen om een wachtwoord van Vodafone (en ik gebruik mijn Vodafone-email niet...).
Een soft reset heeft dat verholpen en tot nu toe gaat het zonder problemen.
Neok_ wijzigde dit bericht 22-07-2008 13:19 (96%)
Reden: foutje
Op vakantie tot 24/08 :)
server || workstation || carputer || lifestory
Search. Dit is al meerdere malen genoemd. Gellof zelfs de afgelopen 2 pagina's nogquote:bresbres schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:42:
Ik heb de Manila geinstalleerd en de Tmobile look is weg. Werkt goed, lijkt wel iets trager.
Nog wel een vraagje: Hoe kan ik de soft toetsen van de TF3D aanpassen.
Nordrassil: Level 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / SquidWardy (shaman) - Alts/Support: Dejager (hunter) / Bikkeltje (warrior)
Volgens mij gaat ie dan niet stand-by maar wordt alleen het scherm uitgeschakeld, met als nadeel dat hij stand-by lijkt, maar in feite doen alle toetsen het dan dus nog. verder wel een geinig programmaatje, vooral omdat je zelf kunt aangeven bij welke programma's hij het scherm niet moet roteren.quote:crashoverride schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:59:
Zojuist GSen geïnstalleerd zodat je diamond het scherm automatisch mee draait naar bijv landscape.
Het mooiste is dat het ook werkt in progs zoals TomTom
Ook is de functie dat als je 'm op de kop legt dat tie dan op standby gaat erg makkelijk
Argh lelijk.... niet gezien, hij schakelt idd alleen het scherm uit...quote:TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:24:
[...]
Volgens mij gaat ie dan niet stand-by maar wordt alleen het scherm uitgeschakeld, met als nadeel dat hij stand-by lijkt, maar in feite doen alle toetsen het dan dus nog. verder wel een geinig programmaatje, vooral omdat je zelf kunt aangeven bij welke programma's hij het scherm niet moet roteren.
Nordrassil: Level 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / SquidWardy (shaman) - Alts/Support: Dejager (hunter) / Bikkeltje (warrior)
'k Heb net een antwoord gehad van de HTC helpdesk, misschien handig om het hier te posten:quote:Upquark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:13:
Heeft iemand PBAP (Phonebook Access Profile) al kunnen testen? M.a.w., is op b.v. een carkit het telefoonboek te gebruiken als je met Bluetooth verbonden bent?
quote:Good Afternoon
The Touch Diamond definitely supports the PBAP Bluetooth feature but please note we only have a working partnership with Parrot and we cannot guarantee that the Bluetooth feature will work with all other branded devices.
Best Regards,
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond Topic (deel 4)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 56 57 58 59 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona