Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond Topic (deel 4)

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 april 2006

quote:
mike123 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:22:
Ik heb vorige week mijn TD ontvangen en ben er erg blij mee.
Heb een paar tweaks geprobeerd en dat werkt ook goed.
Ik heb alleen een probleempje met de email notificatie. Daar kan ik niks van vinden.
Ik heb mijn telefoon momenteel ingesteld dat hij om de 5 minuten moet controleren
of er email is. Als er email is blijft het scherm gewoon uit en er komt ook geen geluid.
Zodra ik de telefoon ontwaak met de aan/uit knop staat er een groen getalletje bij
de email en maakt hij geluid. Dat doet hij dus niet als de telefoon gewoon
standby staat.
Als ik handmatig de mail ophaal en de telefoon is gewoon "aan" dan krijg ik wel geluid.
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb of wat ik moet aanpassen?
De sms notificatie heb ik ook aangepast in het register maar kan daar niets vinden
over eventueel de email.

Bedankt alvast
zoeken op "mail" en "meldingen" levert al heel wat mogelijke oplossingen op: klik

quote:
b3n666 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:30:
[...]

Nope. Viel me net wel opeens op dat het interngeheugen nu interngeheugen2 heet, daar staat ook alles op. Kan wel kloppen dat ie dan niks kan vinden want dat stond natuurlijk allemaal naar intergeheugen verwezen. Alleen hoe komt ie opeens op interngeheugen 2 en hoe krijg ik dat weer weg? Ga zo eerst eens alles formatten.
Goed, ik ben ook de pineut sinds vanavond. Geen idee hoe het gekomen is, maar hij startte net niets meer op van m'n intern geheugen. Blijkt nu dus ook Intern Geheugen2 te heten. Echt iets waar je heel vrolijk van kan worden op het moment dat je net alles goed ingericht hebt. Drama ding..

Simpel zat!

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
bluecupra schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:31:
Heb nu iets meer dan een week een TD, bevalt prima maar heb één ding waar ik niet uitkom.

Onder Comm. instellingen, telefoon heb ik de band "hard" ingestels op GSM. Nu komt het regelmatig voor dat deze terugspringt op Auto (merk het dan ook op omdat er een H in het display komt). Heeft iemand dit probleem ook en/of een oplossing?
Ik merk ook dat deze instelling vanzelf terug op Auto komt als ik 'm aanpas en daarna weer kijk.
Verder merk ik nog iets vreemds; Als ik via instellingen-->telefoon-->services "oproep doorschakelen" de stellingen laat ophalen staat er een vinkje bij "geen antwoord", "niet beschikbaar" en "bezet". Dit betekent dat na 20 seconden een inkomende oproep al wordt doorgeschakeld naar voicemail. Als ik vervolgens het vinkje weghaal en op OK klik worden de instellingen naar het netwerk weggeschreven. Echter dit wordt niet onthouden, als ik daarna weer de instellingen laat ophalen staan alle vinkjes weer aan :( Hebben meer mensen hier last van? Provider is Hi, TD met rom 1.37.404.3NLD

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
bureno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:20:
[...]

Ik merk ook dat deze instelling vanzelf terug op Auto komt als ik 'm aanpas en daarna weer kijk.
Verder merk ik nog iets vreemds; Als ik via instellingen-->telefoon-->services "oproep doorschakelen" de stellingen laat ophalen staat er een vinkje bij "geen antwoord", "niet beschikbaar" en "bezet". Dit betekent dat na 20 seconden een inkomende oproep al wordt doorgeschakeld naar voicemail. Als ik vervolgens het vinkje weghaal en op OK klik worden de instellingen naar het netwerk weggeschreven. Echter dit wordt niet onthouden, als ik daarna weer de instellingen laat ophalen staan alle vinkjes weer aan :( Hebben meer mensen hier last van? Provider is Hi, TD met rom 1.37.404.3NLD
Misschien kan je er wat mee.

Ik denk dat het te maken heeft met de voorgeprogrammeerde uSIM instellingen en je GSM-Provider.
Ik kan ze hier met T-Mobile namelijk gewoon blijvend veranderen in 30sec en/of in/uitschakelen.
Kan me nog wel herinneren dat ik met een provider (ik dacht Vodafone), waar ik soortgelijke problemen mee had, kon ze niet via het toestel zelf instellen, ik moest daarvoor speciaal de klantenservice bellen.

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
J0YR1D3R schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:55:
[...]

Goed, ik ben ook de pineut sinds vanavond. Geen idee hoe het gekomen is, maar hij startte net niets meer op van m'n intern geheugen. Blijkt nu dus ook Intern Geheugen2 te heten. Echt iets waar je heel vrolijk van kan worden op het moment dat je net alles goed ingericht hebt. Drama ding..
Probeer eens alleen het geheugen te formatteren, ik heb het vermoeden dat ie dan gewoon je goede geheugen weer ziet.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
Low Level schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:35:
[...]
Misschien kan je er wat mee.

Ik denk dat het te maken heeft met de voorgeprogrammeerde uSIM instellingen en je GSM-Provider.
Ik bedenk me net dat ik bij m'n verlenging een nieuwe usim gekregen heb. Niet direct de link gelegd... Jaren geleden voicemail eens uitgezet, dit kan bij Hi niet via de toestel instellingen maar door te bellen met 12339 merk ik :X

quote:
b3n666 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:46:
[...]

Probeer eens alleen het geheugen te formatteren, ik heb het vermoeden dat ie dan gewoon je goede geheugen weer ziet.
Daar was ik ook bang voor gezien jouw ervaring. Echter, het komt volgens mij inderdaad door de combinatie messaging/mailaccounts + opslaan op de Storage Card. Op XDA heb ik het volgende gevonden wat voor mij werkte:
quote:
this internal storage 2 is because of messaging (attachments of email messages that are appointed to be stored in internal storage). when u want account to store messages to the internal storage some times it doesnot work in order to get this worked just go to MESSAGING and MENU >>>> OPTIONS >>>> and here u see all accounts and just at left side u see storage and there uncheck the item that says When available use this storage card to store attachements and then RESTART and the problem should now be solved.
Heb wel even de al aanwezige map Intern Geheugen een andere naam gegeven, maar alles doet het nu weer prima _/-\o_

Simpel zat!

Reg. datum: 24 september 2003

Wel vreemd dat het daardoor komt aangezien ik geen mail accounts had ingestelt :P

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 05 februari 2008

Ik heb een zwaar irritant probleem:

Krijg continue de melding dat mijn password niet zou kloppen (bij het inloggen op mijn email, msn, whatever...)

1e keer denk je: ach verkeerd ingevoerd, laat ik het nog eens proberen!
Echter, inmiddels wel 50 keer mijn mail en password ingevoerd, ik krijg maar steeds de melding dat het niet klopt. Vriendin kan gewoon wel inloggen op mijn TD, net als mijn broer. Ligt dus persoonlijk aan mijn mailadres, echter ik ben er 200% van overtuigd dat ik alles goed invoer, zeker na een keer of 50 invoeren... :(

quote:
J0YR1D3R schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:50:
[...]

Daar was ik ook bang voor gezien jouw ervaring. Echter, het komt volgens mij inderdaad door de combinatie messaging/mailaccounts + opslaan op de Storage Card. Op XDA heb ik het volgende gevonden wat voor mij werkte:
Nee deze Mail-Tweak op zich zelf is het niet, tenminste als de juiste procedure is aangehouden.

Ik heb toevallig voor de 80.0000e keer deze week :Y wederom deze Tweak doorgevoerd, 15 minuten geleden overigens ook nog ;)
En ik heb die \Intern geheugen(2) problemen niet hoor (op dit moment gebruik ik weer HTC Rom 1.37NL)

Het is echter wel zo dat bij typefouten wordt er gewoon een map aangemaakt op je telefoongeheugen!
En niet ZELF de mappen gaan aanmaken op je \Interne geheugen, deze mappen worden vanzelf na uit/aanzetten of softreset aangemaakt, misschien dat je deze zelf hebt aangemaakt en hij daarom met \Intern geheugen2 op de proppen komt.

Maar ik vermoed echter dat het probleem veroorzaakt wordt, doordat je er voor/er na ,het zelf aanpassen van deze Mail-RegisterTweak, een config(tweak)progje hebt gebruikt om wellicht nog andere dingen te tweaken.
Dit progje zou die Mail-Tweak ook proberen door te voeren in het register/Interne geheugen. Aangezien deze mappen op dat moment gelocked zijn, en op dat moment dus niet gewijzigd kunnen worden, worden deze dus aangepast in \\Intern geheugen2 enz. met alle gevolgen van dien.

Je ziet steeds meer config(tweak) progjes, dus alert blijven op dubbele Register Tweaks.
Het betrouwbaarst is gewoon zelf alle Tweaks doorvoeren middels hetR aanpassen van het register, die progjes doen in feite niks anders!

Onderstaande geldt voor Nederlandstalige Rom's, anders \Internal storage gebruiken.

----------Mail Accounts & bijlage op Intern geheugen-------------
HKLM/System/Inbox/Settings

Voeg twee strings toe onder Settings

Stringnaam: PropertyPath
Stringwaarde:\Intern geheugen\Mail

Stringnaam: AttachPath
Stringwaarde: \Intern geheugen\Mail\Attachments
----------Mail Folder & attachements op Intern geheugen-------------

De dingen die jij noemt Low Level, heb ik allemaal niet uitgevoerd :) Het probleem deed zich vanmiddag ook ineens voor, heb geen tweaks uitgevoerd de afgelopen dagen die ermee te maken zouden kunnen hebben. Ik heb de mappen niet zelf aangemaakt en de tweak voor de mailfiles heb ik echt al 2 weken zo draaien. Dus het zal wel een combi zijn met het gebruiken van mn TD als diskdrive en wat aan/uit geklooi door binnenkomende smsjes.

Simpel zat!

quote:
Sleehond schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:25:
Ik heb een zwaar irritant probleem:

Krijg continue de melding dat mijn password niet zou kloppen (bij het inloggen op mijn email, msn, whatever...)

1e keer denk je: ach verkeerd ingevoerd, laat ik het nog eens proberen!
Echter, inmiddels wel 50 keer mijn mail en password ingevoerd, ik krijg maar steeds de melding dat het niet klopt. Vriendin kan gewoon wel inloggen op mijn TD, net als mijn broer. Ligt dus persoonlijk aan mijn mailadres, echter ik ben er 200% van overtuigd dat ik alles goed invoer, zeker na een keer of 50 invoeren... :(
Als die andere wel kunnen inloggen op jouw TD, is je TD in iedergeval goed.
Verwijder gewoon je account waar je problemen mee hebt, daarna softreset (of uit/aanzetten) en daarna opnieuw aanmaken met de juiste gegevens.
Heb je het daarna nog dan toch maar eens met dezelfde gegevens die je op de TD gebruikte op je PC proberen in te loggen, kijken of het daar wel lukt.

En anders gewoon je vriendin je gegevens laten intypen ;) ,
soms ben je blind (van woede/frustratie ;) )

Van de week ook iemand hier die het ook had, die bleef maar xxx@google.com intypen _O- en maar beweren dat hij het goed had ingetypt, moest natuurlijk xxx@gmail.com zijn :+

Low Level wijzigde dit bericht 18-07-2008 23:56 (14%)

quote:
J0YR1D3R schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:43:
De dingen die jij noemt Low Level, heb ik allemaal niet uitgevoerd :) Het probleem deed zich vanmiddag ook ineens voor, heb geen tweaks uitgevoerd de afgelopen dagen die ermee te maken zouden kunnen hebben. Ik heb de mappen niet zelf aangemaakt en de tweak voor de mailfiles heb ik echt al 2 weken zo draaien. Dus het zal wel een combi zijn met het gebruiken van mn TD als diskdrive en wat aan/uit geklooi door binnenkomende smsjes.
Ja waarschijnlijk.

Rot alleen dat we nooit precies weten hoe het nou komt, is eigenlijk maar afwachten wanneer de volgende keer weer toeslaat (even afkloppen, ben net klaar met alles en draait nu top ;) )

Als HTC nou eens gewoon een goed geprogrammeerd telefoontje had afgeleverd zaten we nu niet zo lang te experimenteren, we blijven zo wel bezig :'(

Ik zal het binnenkort eens proberen, weet nu ook hoe ik het op moet lossen tenslotte. Zijn nog wel een paar andere bugjes die ik hier nog niet ben tegengekomen waar ik ook wel eens tegenaan loop maarja :)

Simpel zat!

Code IT
Reg. datum: 13 juni 2002

Hmmm... Mijn nieuwe (vandaag) TD blijft rebooten. Als ik er spanning van de lader opzet trilt het even en zie ik het scherm oplichten om daarna weer uit te gaan en weer vanaf voren te beginnen.
Zo te zien is mijn batterij te ver ontladen. Op zich raar omdat ik het aan mijn pc had hangen terwijl het begon.
Iemand op XDA heeft het apparaat weer aan kunnen krijgen door het een nacht uit te laten. Zijn batterij liep alsnog binnen 1,5 uur leeg, dus ik denk dat de mijne ook een garantiegevalletje wordt. :S

Reg. datum: 30 juli 2006

quote:
CodeIT schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:03:
Hmmm... Mijn nieuwe (vandaag) TD blijft rebooten. Als ik er spanning van de lader opzet trilt het even en zie ik het scherm oplichten om daarna weer uit te gaan en weer vanaf voren te beginnen.
Zo te zien is mijn batterij te ver ontladen. Op zich raar omdat ik het aan mijn pc had hangen terwijl het begon.
Iemand op XDA heeft het apparaat weer aan kunnen krijgen door het een nacht uit te laten. Zijn batterij liep alsnog binnen 1,5 uur leeg, dus ik denk dat de mijne ook een garantiegevalletje wordt. :S
dat is k*t. En het ergste is niet dat die kapot is, maar dat je WEER terug kan naar de winkel(of opsturen natuurlijk) kost allemaal onnodig veel tijd..

Reg. datum: 17 januari 2008

Weet iemand of het mogelijk is om meerdere hotmail accounts aan te maken op de TD?

Reg. datum: 21 september 2007

quote:
mike123 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:22:
Ik heb vorige week mijn TD ontvangen en ben er erg blij mee.
Heb een paar tweaks geprobeerd en dat werkt ook goed.
Ik heb alleen een probleempje met de email notificatie. Daar kan ik niks van vinden.
Ik heb mijn telefoon momenteel ingesteld dat hij om de 5 minuten moet controleren
of er email is. Als er email is blijft het scherm gewoon uit en er komt ook geen geluid.
Zodra ik de telefoon ontwaak met de aan/uit knop staat er een groen getalletje bij
de email en maakt hij geluid. Dat doet hij dus niet als de telefoon gewoon
standby staat.
Als ik handmatig de mail ophaal en de telefoon is gewoon "aan" dan krijg ik wel geluid.
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb of wat ik moet aanpassen?
De sms notificatie heb ik ook aangepast in het register maar kan daar niets vinden
over eventueel de email.

Bedankt alvast
dit probleem had ik op mn tytn2 ook als ik via windows live mn mail liet syncen, andere mailboxen gaven wel meldingen.

Reg. datum: 13 juli 2008

Weet iemand of het mogelijk is om omgehaalde mail op je toestel te laten staan?
Ik heb het hier over een inbox van Chello waarvan ik de mail netjes kan ophalen, maar na een tijdje is deze verdwenen uit mijn inbox. Erg lastig als je nog dingen terug moet lezen.

Rob

Reg. datum: 05 juli 2004

Is het mogelijk om de TD te syncen via Activesync met een "standaard" miniusb kabel in plaats van de meegeleverde HTC-EXTusb kabel?

Ik heb de "Veripart Cradle HTC Touch Diamond" binnen gekregen. Deze heeft een gewone mini-usb kabel en ook geen aansluiting voor de HTC EXTusb-kabel. Als ik de TD hiermee aansluit op mijn XP-pc, start op TD het keuzescherm Activesync/Diskdrive, maar pc geeft aan "Het USB-apparaat wordt niet herkend"
Gebruik ik de HTC-EXTusb kabel dan wordt TD wel herkend en krijg ik op pc verbinding via Activesync.

Ik had al wel iets gevonden over verschil in laadtijden bij de verschillende kabels, maar niet over niet willen syncen met een normale mini-usb. Iemand die dat kan? Cradle wordt anders natuurlijk wel een beetje useless.

Ondertitel Not Found
Reg. datum: 23 maart 2000

Ik zoek ale en uurtje naar een fatsoenlijke flashplayer browserplugin waarmee ik bijvoorbeeld uitzenddinggemist kan bekijken, tot nu toe zonder resultaat. Blijkbaar heb ik flaslite 3 nodig maar die is nog niet beschikbaar. Ik loop wel tegen wat alternatieven aan middels alternatieve players maar echt duidelijk is het mij niet. Heeft iemand dit al opgelost?
Code IT
Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
DejaVu86 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:19:
[...]

dat is k*t. En het ergste is niet dat die kapot is, maar dat je WEER terug kan naar de winkel(of opsturen natuurlijk) kost allemaal onnodig veel tijd..
Ja erg irritant. Gelukkig zit ik nog in een omruilperiode bij T-mobile dus ik moet maandag Aftersales bellen om mijn toestel te laten omruilen. Gelukkig geen weken wachten.

Reg. datum: 16 september 2003

je kan dus je foto's geotaggen met de Diamond, maar ik had eigenlijk geen idee wat je daar nu mee kunt. Even rondgezocht, en iemand op XDA legt uit hoe je die foto's in Google Earth krijgt ;-)

klik

Weet iemand trouwens hoe je door je foto's kunt scrollen? Nu is het meer een flip en gaat zo langzaam. Zou graag door de foto's scrollen zoals op de iPhone, zeg maar alle foto's achter elkaar geplakt je scrolt er gewoon langs en zoomt in wanneer je dat wilt. Iemand?

Reg. datum: 02 juni 2008

quote:
badflower schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 10:32:
Weet iemand trouwens hoe je door je foto's kunt scrollen? Nu is het meer een flip en gaat zo langzaam. Zou graag door de foto's scrollen zoals op de iPhone, zeg maar alle foto's achter elkaar geplakt je scrolt er gewoon langs en zoomt in wanneer je dat wilt. Iemand?
Je bedoelt doormiddel van scrollwheel.. staat daar niet iets over op xda. Via tweak voor programma's aangeven of scroll enabeled is..

Reg. datum: 02 juni 2008

quote:
noteboeki schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 01:34:
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere hotmail accounts aan te maken op de TD?
Dit moet gewoon mogelijk zijn, maar kan het vanmiddag wel even voor je testen!

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: