Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Matthyken schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:22:
Euhm Low Level ksnap je niet echt, hoe heb je die Isolatietape bevestigd? Halverwege hoek ?
Als je de achterkant er even afhaalt, en je legt hem even met de mooie kant naar beneden en met de cameralens-opening naar boven.

Dan heb ik een stukje zwart isolatietape geplakt, van de linkeronder-hoek tot aan dat nokje wat je ziet zitten (strookje tape van ca. 1,5 cm x 0,5 cm).

Tevens heb ik om hem op te vullen, een strook geplakt op de TD zelf (naast de SIM en tusse nhet nokje) van ca. 2,5 cm lang x 1cm breed.
In het dekseltje zit een uitstekend pinnetje dat prikt dan bij monteren door die tape heen en blijft goed vast zitten.

*En als je goed kijkt zie dat die HTC-prutsers ook isolatie-tape hebben gebruikt en wel vanaf de gehele onderkant tot aan de SIM over de gehele breedte (valt bijna niet op, maar als je goed kijkt zie je het vast wel!

quote:
BradKing schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:00:
Het is eindelijk gelukt, ik heb een probleem waar ik de oplossing niet van kan vinden.

Een week of wat geleden heb ik mijn TD geflashed naar de 1.37 WWE (van de 1.35 WWE), alles ging goed (dacht ik) en ik was zo druk met werk en studie dat ik eigenlijk alleen de basis zaken met m'n TD heb kunnen doen, bellen, sms-en, agenda, foto/film, elke dag het weer en een beetje youtuben, alles via WiFi.

Nu probeerde ik van het weekend googlemaps maar weer eens een keer, wilde iemand even snel wat laten zien in de gang, en ik kreeg een foutmelding dat ik dataverkeer nodig had. Nu heb ik googlemaps veel gebruikt toen ik nog op de 1.35 zat, dus ik snapte er niks van.

Eigenlijk heb ik alles hetzelfde ingesteld als bij de 1.35, dus voor de wifi, dezelfde AP, IP, DNS, power mode (best performance), alleen 1 ding is anders:

Bij Settings --> Connections --> Connections heb ik KPN Internet (Hi abbo) en Work (eigen stuff, hernoemd naar BradLocal, mijn wifi AP). Bij de 1.35 had ik onder de 'set up my proxy' bij mijn eigen wifi set up het vinkje 'This network connects to the Internet' aangevinkt, geen proxy want die heeft ie niet nodig. Nu kan ik dat vinkje niet meer aanzetten. Als ik deze aanvink onthoudt hij deze setting niet, na het drukken van 'ok' is het weer uitgevinkt.

Ik draai weinig andere progjes, heb advanced config en NoData maar ik kan er niks in vinden wat voor dit probleem zou zorgen.

Kwa data verkeer is het gevolg dus:

- ik kan gewoon weather updaten
- ik kan gewoon youtube kijken via het youtube progje
- ik kan geen google maps laden
- ik kan geen webpage laden

(alles dus alleen via wifi) Ik krijg het bericht dat ik geen dataverkeer connectie heb in google maps.

Any thoughts?
Het is me uiteindelijk niet meer gelukt het onder de 1.37 aan de praat te krijgen, maar ik draai nu de TLR 3 rom, hieronder werkt alles weer puik. Ik gok dat ik ergens echt iets naar fout had ingesteld, dat heeft een full rerom dus gefixed :)

Ik kan niet wachten tot de htc official 1.93 rom uitkomt, het werkt hier heerlijk weer, op de issues die ook al op xda gezegd zijn.

Ik zag de geekie (grappig tho) lightsaber applicatie, hebben mensen al meer leuke dingen gevonden voor de motion detection?

quote:
TCIndustry schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:23:
Als ik buiten in het daglicht sta en ik wil mijn TD ontgrendelen dan is het schermpje zo slecht verlicht dat ik niet kan zien waar ik moet drukken. Is hier iets aan te doen? Ik heb al op dit forum gezocht of er een oplossing voor is maar kwam het niet tegen. Toch zijn er vast meer mensen die hier problemen mee hebben.
Of ik zoek knudde, dat kan natuurlijk ook. :?
Zou je dan niet bij Instellingen>Systeem>Energie, het vinkje weghalen bij
Verlichting dimmen bij geblokkeerd toestel

You catch me? No you wont

Ik heb te vroeg gesproken. Net weer uit standby gehaald, google maps aangeslingerd en nu vindt hij weer helemaal niks meer. Dit terwijl ik niks meer heb veranderd.

EDIT: en nu weer gelijk wel nadat ik dit typte WTF

wontcachme wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:46 (14%)

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:26:
[...]

Is het scherm te donker dan? Heb je de lichtsensor uitgeschakeld op een of andere manier? Anders kan je via start-instellingen-systeem-energie-verlichting de boel aanpassen
Ik heb de verlichting op automatisch staan. Maar ook als ik dat uitschakel en zelf een instelling regel dan maakt dit niet uit als ik de telefoon na een aantal minuten wil ontgrendelen. Dan is het scherm praktisch helemaal donker en zie ik niks meer op het scherm. Als ik heeeeeel goed kijk zie ik dat linksonder 'ontgrendelen' staat. Binnenshuis is dit geen probleem maar buiten is het daglicht te fel.

The Chaos Industry, Industrial Music with a Twist.

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
TCIndustry schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:45:
[...]

Ik heb de verlichting op automatisch staan. Maar ook als ik dat uitschakel en zelf een instelling regel dan maakt dit niet uit als ik de telefoon na een aantal minuten wil ontgrendelen. Dan is het scherm praktisch helemaal donker en zie ik niks meer op het scherm. Als ik heeeeeel goed kijk zie ik dat linksonder 'ontgrendelen' staat. Binnenshuis is dit geen probleem maar buiten is het daglicht te fel.
verlichting op automatisch is prima inderdaad. Maar het vinkje daaronder uitvinken, dan gaat hij feller branden als je wilt unlocken...

Reg. datum: 19 februari 2004

Kan iemand bevestigen dat je de roze kleuren van de MDA kan veranderen zonder flashen ofzo. Maar gewoon door een ander theme te kiezen.

Ik wil zo nog naar de TM shop om 'm te halen :-)

quote:
bureno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:01:
[...]

verlichting op automatisch is prima inderdaad. Maar het vinkje daaronder uitvinken, dan gaat hij feller branden als je wilt unlocken...
Dat ga ik proberen. En als dat de oplossing is ben ik een domkop dat ik dat zelf niet uitgevonden heb. 8)7

Bedankt! :)

Ben ook trotse eigenaar van een diamond ;)

Nou had ik even een vraagje over podcasts.

Deze speelt hij prima af, maar ik krijg niet de 'cover' te zien.
Nou luister ik dus alle Dance Department podcasts en daar zit altijd uitgebreid beeldmateriaal bij, hoe krijg ik deze te zien in de cover?
Of moet ik daar een 3rd party software voor gaan gebruiken?
quote:
TCIndustry schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:21:
[...]

Dat ga ik proberen. En als dat de oplossing is ben ik een domkop dat ik dat zelf niet uitgevonden heb. 8)7

Bedankt! :)
En al helemaal omdat het hier al tig keer helemaal is voorgekauwd :'(

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
Low Level schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:00:
[...]

En al helemaal omdat het hier al tig keer helemaal is voor gekauwd :'(
En omdat het ook gewoon allang in de FAQ staat :'(

Op vakantie tot 24/08 :)

Heb nu iets meer dan een week een TD, bevalt prima maar heb één ding waar ik niet uitkom.

Onder Comm. instellingen, telefoon heb ik de band "hard" ingestels op GSM. Nu komt het regelmatig voor dat deze terugspringt op Auto (merk het dan ook op omdat er een H in het display komt). Heeft iemand dit probleem ook en/of een oplossing?

quote:
Neok_ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:21:
[...]

En omdat het ook gewoon allang in de FAQ staat :'(
Ja maar daar staat '- Waarmee schakel ik het 'Verlichting dimmen bij geblokkeerd toestel' aan of uit?'. Maar ik wist niet dat dat de veroorzaker van het probleem was.

Ik heb echt wel gezocht hoor. :(

Reg. datum: 30 december 2006

Even een vraag die zeker al aan bod is geweest ,maar die ik nergens meer kan vinden.
Mijn contact foto's zijn heel onscherp, terwijl het origineel absoluut goed is.
Wie weet de oplossing nog??? Bedankt!!

rvb583 wijzigde dit bericht 18-07-2008 19:02 (4%)

HTC Touch Diamond

quote:
rvb583 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:02:
Even een vraag die zeker al aan bod is geweest ,maar die ik nergens meer kan vinden.
In de faq onder tips en handleidingen

Na mijn problemen vanmiddag ff een update:
- Alles standaard = gps werkt weer met 10meter afwijking.
- Hardspl gedaan = gps werkt nog met 10 meter afwijking
- Radio update naar .05 = gps werkt nog met <1meter afwijking en 9 sattelieten :)
Straks ff testen met de rom van tom (nieuwe denk ik) en eventueel de TLR rom.

wontcachme wijzigde dit bericht 18-07-2008 19:22 (31%)

quote:
rvb583 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:02:
Foto's niet via outlook aan adressen koppelen maar via het menuutje rechtsonder bij people/mensen dus "menu"-"afbeelding toevoegen" (moet je de foto's wel ergens op je telefoon hebben staan natuurlijk)

net geflashed naar Diamond Project Team Rom Release V2 - wow, ongelooflijk snel. Dus zo kan het ook. Aanrader!
Alleen jammer dat ze de TouchFlo 3D effect tussen de verschillende tabs er uit hebben gehaald. Weet iemand hoe je dit weer aanzet in het register?

quote:
badflower schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:08:
net geflashed naar Diamond Project Team Rom Release V2 - wow, ongelooflijk snel. Dus zo kan het ook. Aanrader!
Alleen jammer dat ze de TouchFlo 3D effect tussen de verschillende tabs er uit hebben gehaald. Weet iemand hoe je dit weer aanzet in het register?
Dit is als ik het goed begreep op xda standaard in de nieuwe versie van touchflo3d

standaard in de nieuwe TouchFlo, of is de TouchFlo dan nieuw omdat ze dat permanent eruit hebben getweaked?
Want als HTC dit zelf zo heeft gedaan, vind ik dat zwak, omdat dan hun verkoopargument, TouchFlo 3D, niet meer opgaat. Het is nu TouchFlo 2D. Wel erg veel sneller, maar ziet er minder slik uit.

Ik dacht dat htc dat zelf had gedaan. Anders moet je ff de originele versie erop flashen. Die staat daar ook

quote:
badflower schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:44:
standaard in de nieuwe TouchFlo, of is de TouchFlo dan nieuw omdat ze dat permanent eruit hebben getweaked?
Want als HTC dit zelf zo heeft gedaan, vind ik dat zwak, omdat dan hun verkoopargument, TouchFlo 3D, niet meer opgaat. Het is nu TouchFlo 2D. Wel erg veel sneller, maar ziet er minder slik uit.
Hij is nog steeds 3D hoor, die telefoonboek, albums en het weer.
Maar er is een versie uit gekomen met neon icons ook erg leuk ;) ff zoeken op Tom_manila_color.cab

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

quote:
MesR schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:48:
[...]

Hij is nog steeds 3D hoor, die telefoonboek, albums en het weer.
Maar er is een versie uit gekomen met neon icons ook erg leuk ;) ff zoeken op Tom_manila_color.cab
Heb je een linkje toevallig want ik heb verschillende opties geprobeerd maar google vind em niet, en op xda vind ik hem ook niet met de zoek functie. ik ga er vanuit dat ie daar vandaan komt.

quote:
zimonia schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:13:
[...]

Heb je een linkje toevallig want ik heb verschillende opties geprobeerd maar google vind em niet, en op xda vind ik hem ook niet met de zoek functie. ik ga er vanuit dat ie daar vandaan komt.
http://tom.x-files.lv/Cabs/Tom_manila_color.cab ;)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

quote:
Dank je, nu maar hopen dat TNT opschiet, hij is onderweg :*)

Kan ik ook ergens screens vinden btw?

zimonia wijzigde dit bericht 18-07-2008 21:21 (9%)

Reg. datum: 06 oktober 2007

Ik heb vorige week mijn TD ontvangen en ben er erg blij mee.
Heb een paar tweaks geprobeerd en dat werkt ook goed.
Ik heb alleen een probleempje met de email notificatie. Daar kan ik niks van vinden.
Ik heb mijn telefoon momenteel ingesteld dat hij om de 5 minuten moet controleren
of er email is. Als er email is blijft het scherm gewoon uit en er komt ook geen geluid.
Zodra ik de telefoon ontwaak met de aan/uit knop staat er een groen getalletje bij
de email en maakt hij geluid. Dat doet hij dus niet als de telefoon gewoon
standby staat.
Als ik handmatig de mail ophaal en de telefoon is gewoon "aan" dan krijg ik wel geluid.
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb of wat ik moet aanpassen?
De sms notificatie heb ik ook aangepast in het register maar kan daar niets vinden
over eventueel de email.

Bedankt alvast

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws