BradKing schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:00:
Het is eindelijk gelukt, ik heb een probleem waar ik de oplossing niet van kan vinden.
Een week of wat geleden heb ik mijn TD geflashed naar de 1.37 WWE (van de 1.35 WWE), alles ging goed (dacht ik) en ik was zo druk met werk en studie dat ik eigenlijk alleen de basis zaken met m'n TD heb kunnen doen, bellen, sms-en, agenda, foto/film, elke dag het weer en een beetje youtuben, alles via WiFi.
Nu probeerde ik van het weekend googlemaps maar weer eens een keer, wilde iemand even snel wat laten zien in de gang, en ik kreeg een foutmelding dat ik dataverkeer nodig had. Nu heb ik googlemaps veel gebruikt toen ik nog op de 1.35 zat, dus ik snapte er niks van.
Eigenlijk heb ik alles hetzelfde ingesteld als bij de 1.35, dus voor de wifi, dezelfde AP, IP, DNS, power mode (best performance), alleen 1 ding is anders:
Bij Settings --> Connections --> Connections heb ik KPN Internet (Hi abbo) en Work (eigen stuff, hernoemd naar BradLocal, mijn wifi AP). Bij de 1.35 had ik onder de 'set up my proxy' bij mijn eigen wifi set up het vinkje 'This network connects to the Internet' aangevinkt, geen proxy want die heeft ie niet nodig. Nu kan ik dat vinkje niet meer aanzetten. Als ik deze aanvink onthoudt hij deze setting niet, na het drukken van 'ok' is het weer uitgevinkt.
Ik draai weinig andere progjes, heb advanced config en NoData maar ik kan er niks in vinden wat voor dit probleem zou zorgen.
Kwa data verkeer is het gevolg dus:
- ik kan gewoon weather updaten
- ik kan gewoon youtube kijken via het youtube progje
- ik kan geen google maps laden
- ik kan geen webpage laden
(alles dus alleen via wifi) Ik krijg het bericht dat ik geen dataverkeer connectie heb in google maps.
Any thoughts?