Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Allemaal al geprobeerd. Ik zat voor mijn router, beveiliging erop en eraf gedaan hielp niks, gps heb ik ook geen ontvangst meer van. Hardreset heeft ook niet geholpen. Zometeen maar eens proberen de radio weer terug te zetten om te kijken of dat helpt. en daarna eventueel de rom zelf naar standaard nl. Daarna nog niks dan ook maar de bootloader erop en opsturen voor reparatie
Back to Basics :'(

Als een hardreset niet helpt, moet het wel aan de Rom/Hardware liggen, laten we hopen op een Rom/Radio probleempje ;)

quote:
Xanion schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:02:
[...]

Wellicht dat je zelf ook zou kunnen begrijpen dat de Diamond skin vooral gemaakt is voor mensen die geen Diamond hebben, maar wel graag een soortgelijke UI op hun telefoon willen?
Al beetje mee bezig geweest
wat is de beste manier om tf3d HELEMAAL uit te schakelen?

You catch me? No you wont

quote:
Low Level schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:26:
[...]

Back to Basics :'(

Als een hardreset niet helpt, moet het wel aan de Rom/Hardware liggen, laten we hopen op een Rom/Radio probleempje ;)
Ik flash mijn 05 radio weer met 05 en heb opeens wifi weer :X maar geen gps. Bij gps geeft hij in google maps aan dat op com4 en 4800 baud geen gps ontvanger is gevonden. Schiet mij maar lek. Nu dus terug naar 03 rom

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:33:
[...]

Ik flash mijn 05 radio weer met 05 en heb opeens wifi weer :X maar geen gps. Bij gps geeft hij in google maps aan dat op com4 en 4800 baud geen gps ontvanger is gevonden. Schiet mij maar lek. Nu dus terug naar 03 rom
Ik heb verschillende keren gelezen dat gps het niet doet na een flash maar na een hardreset wel weer, dat zou je nog kunnen proberen

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:33:
[...]

Probeer eens je GPS zelf te restarten, misschien lukt het hiermee:

http://rapidshare.com/files/84815853/Nadavi_HTC_GPS_TOOL.cab

Ik heb gehard reset, softreset en dat tooltje gedraaid maar na 5 minuten met dat tooltje nog steeds geen gps contact

EDIT:
Nog niks. nu helemaal terug naar de 1.37 rom en hopen op het beste. Maar voor de zekerheid vast studentmobiel nummer zoeken.

wontcachme wijzigde dit bericht 18-07-2008 14:03 (36%)

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:58:
Ik heb gehard reset, softreset en dat tooltje gedraaid maar na 5 minuten met dat tooltje nog steeds geen gps contact
Haal je accu er even uit (5 minuten) en probeer het dan nog eens ;)

Code IT

Bij de MDA Compact IV zat een screenprotector in de vorm van het toestel (ronde hoeken dus). Verder ook een BT headset (wat nergens op de site van T-Mobile vermeld stond, maar wel leuk is), een zakje en kabeltjes/extra stylus etc.

offtopic:
Voor mensen die hun contract kunnen verlengen bij T-mobile is het toestel erg goedkoop. Ik betaalde ¤89 bij een verlenging van 1 jaar met Flex 20 (ex internet, want ik heb bijna overal Wifi)

quote:
Low Level schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:04:
[...]

Haal je accu er even uit (5 minuten) en probeer het dan nog eens ;)
Gedaan en nu kan mijn hele gps niet meer eens gevonden worden. Com4 is niet gevonden krijg ik nu de melding.

EDIT: Op alle com poorten en baudrates niks. Kortom deze gaat return to sender

wontcachme wijzigde dit bericht 18-07-2008 15:14 (12%)

quote:
dangerpaki schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:37:
[...]
en dit is gewoon een normale HTC TD??? dus niet van die afgeronde hoeken zoals de tmobile versie??? en is die wel branded. dus vodafone logotje op de voorkant??? of dat ook al niet?

dat zou heel erg mooi zijn.
Normale TD, dus ook geen Vodafone logo.

- NAC Breda -

Heb net telefoon gekregen van PDA-Shop. Eerder deze dag had ik gebeld ivm men achterkant. Als ik op Home toets druk dan kraakt het een beetje omdat ie niet goed meer aansluit.

Nu op mijn vraag hebben ze geantwoord dat het niet aan het toestel ligt maar aan het hoesje. Nu kunnen zij het niet opsturen dus moet ik naar de hersteldienst van HTC bellen voor te vragen of zei deze kunnen opsturen.

Ik vind het natuurlijk wel raar wrm het aan de telefoon zou liggen volgens jullie. Het kan toch niets anders zijn dan het hoesje?

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:07:
[...]

Gedaan en nu kan mijn hele gps niet meer eens gevonden worden. Com4 is niet gevonden krijg ik nu de melding.

EDIT: Op alle com poorten en baudrates niks. Kortom deze gaat return to sender
Vergeet niet om de originele Bootloader terug te zetten (je weet maar nooit ;) )

quote:
Low Level schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:33:
[...]

Vergeet niet om de originele Bootloader terug te zetten (je weet maar nooit ;) )
Ben al bezig :)

quote:
Matthyken schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:25:
Heb net telefoon gekregen van PDA-Shop. Eerder deze dag had ik gebeld ivm men achterkant. Als ik op Home toets druk dan kraakt het een beetje omdat ie niet goed meer aansluit.

Nu op mijn vraag hebben ze geantwoord dat het niet aan het toestel ligt maar aan het hoesje. Nu kunnen zij het niet opsturen dus moet ik naar de hersteldienst van HTC bellen voor te vragen of zei deze kunnen opsturen.

Ik vind het natuurlijk wel raar wrm het aan de telefoon zou liggen volgens jullie. Het kan toch niets anders zijn dan het hoesje?
Hoesje :?
Het is gewoon een waardeloos prut ontwerp, in mijn opzicht gewoon een pure fabrikagefout.

De mijne kraakte ook, had ook speling enz.
Ik heb het opgelost door een dun reepje (5mm/1,5cm) stukje zwart isolatietape in de binnenkant van de achterklep te plakken (tot halverwege de hoek).

Nu zit hij wel vast, bovendien na veel GPS gebruik en opladen wordt hij zo warm dat de boel een beetje (gelukkig positief) vervormd, trekt naar binnen. dus klemt vast, nu zie je er niks meer van (geen gleufje) en hij zit muurvast en kraken doet hij dus niet meer.

Maar het blijft natuurlijk gewoon een waardeloos prut ontwerp van HTC, had niet gemogen voor zo'n toestel ;) En als je goed kijkt in de achterkant nabij de accu, dan zie je dat ze zelf ook met zwart-isolatietape in de weer zijn geweest, het is hier en daar gewoon als het ware opgevult met tape!

quote:
Zal je net zien dat hij zodadelijk weer doet :)

quote:
Low Level schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:50:
[...]

Zal je net zien dat hij zodadelijk weer doet :)
Im gonna shoot you. Je raad nooit wat hij net deed :X :X :X

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:09:
[...]

Ik zou het niet weten ;)

quote:
[...]

Hahaha, maar toch nice dat je hem nu niet hoeft op te sturen, mits alles het nu weer doet en blijft doen natuurlijk.

quote:
Nu maar weer updaten en alles en nog eens checken. Kan toch pas maandag de boel opsturen eventueel.

quote:
[...]

En wat deed ie dan? Dacht het ook net te doen maar kwil wel eerst weten wat het heeft gedaan bij jou!

Sry dacht dat je ook op die isolatietape antwoorde!

Matthyken wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:21 (8%)

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:15:
[...]

Nu maar weer updaten en alles en nog eens checken. Kan toch pas maandag de boel opsturen eventueel.
Daarom, je hebt nog even de tijd.
Je moet er toch achter zien te komen wat nu precies de oorzaak was, anders slaap je toch niet lekker, blijft alleen maar knagen O-)

Wel even je bevindingen neerdumpen ;)

Sterkte.

quote:
Matthyken schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:18:
[...]

En wat deed ie dan? Dacht het ook net te doen maar kwil wel eerst weten wat het heeft gedaan bij jou!
Hij besloot net nadat ik hem voor reparatie had aangemeld opeens na tich hardreset's en originele bestanden teruggezet te hebben opeens wel weer gps te hebben 8)7

Ik ga vanavond/morge denk ik alles er stap voor stap weer op doen. En zal per stap ff testen wat het nu was en of alles het nog doet. Hoop alleen dat vanavond een nieuwe rom van tom online komt. Zul je zien als ik dat nu snel doe, vanavond er een nieuwe is.

Euhm Low Level ksnap je niet echt, hoe heb je die Isolatietape bevestigd? Halverwege hoek ?

Als ik buiten in het daglicht sta en ik wil mijn TD ontgrendelen dan is het schermpje zo slecht verlicht dat ik niet kan zien waar ik moet drukken. Is hier iets aan te doen? Ik heb al op dit forum gezocht of er een oplossing voor is maar kwam het niet tegen. Toch zijn er vast meer mensen die hier problemen mee hebben.
Of ik zoek knudde, dat kan natuurlijk ook. :?

The Chaos Industry, Industrial Music with a Twist.

quote:
TCIndustry schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:23:
Als ik buiten in het daglicht sta en ik wil mijn TD ontgrendelen dan is het schermpje zo slecht verlicht dat ik niet kan zien waar ik moet drukken. Is hier iets aan te doen? Ik heb al op dit forum gezocht of er een oplossing voor is maar kwam het niet tegen. Toch zijn er vast meer mensen die hier problemen mee hebben.
Of ik zoek knudde, dat kan natuurlijk ook. :?
Is het scherm te donker dan? Heb je de lichtsensor uitgeschakeld op een of andere manier? Anders kan je via start-instellingen-systeem-energie-verlichting de boel aanpassen

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws