Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Milenco schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:58:
[...]

Ik maak gebruik van de standaard Nokia bluetooth carkit (ik dacht de CK-7W) en kan het zonder problemen gebruiken. Eerder in het topic (een vorig deel) werd gemeldt dat het mogelijk problemen geeft icm ruisonderdrukking (die de CK-7W blijkbaar niet heeft), maar ik heb al verschillende gesprekken gevoerd zonder problemen (uiteraard aangesloten via Bluetooth)
Oke, tnx, ik heb die CK-7W (kon er effe niet opkomen).

btw...standaart :X ;(
Reg. datum: 21 september 2007

Ik ben tot nu toe ook tevreden met mijn touch diamond, enige waar ik nogal commentaar op heb is, wanneer je aan het internetten bent, en je draait op de achtergrond muziek (ik gebruik hem als mp3 speler) dan, is de telefoon ZOOOOOO traag. Vooral als je msn messenger nog hebt draaien op de background. Dit komt voornamelijk omdat de browser zoveel resources vraagt, al browse ik met opera mini gaat alles wel vlug, maar die browser is niet goed aangepast op de hogere reso van de diamond, waardoor de knopjes enorm klein worden..........

Jammer jammer.... iemand ervaringen met mp3 icm internet met TF3d uit?

mn tytn2 die ik nog heb liggen had hier allemaal totaal geen problemen mee. terwijl dat ding een langzamere processor heeft, minder werkgeheugen en ook nog eens geen videodrivers....

Bert2000 wijzigde dit bericht 17-07-2008 20:14 (13%)

quote:
Low Level schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:54:
[...]

Daarom juist ;) , ligt er toch aan hoeveel data je er per uur doorheen kan raggen, de één type/leest/reageer sneller dan een ander enz.
Kan je toch nooit zeggen :+, ook niet ongeveer ;)

Enigste wat rest, is dat hij een goed datametertje installeerd en gratis via WiFi gaat chatten.
Dan kan hij daarna zien hoeveel hij op dat moment verbruikt met chatten met zijn gewoonte's/gebruikt.
ja grapjas...het gaat er mij dus om dat ik weet hoeveel er verbruikt word op msn...had er per uur bijgezet omdat ik ok best per bericht kan vragen maar dan zal er ook verschil in zitten met hoeveel je typt en waarschijnlijk krijg je dan een debiel laag getal...

en vraag dit omdat mijn internet abbo aan een limiet van 40mb zit, en ik dus wil weten of er een beetje mee te msnen valt zonder dat ik daar zo overheen zit

C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15

quote:
J0YR1D3R schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:06:
[...]

Scherm blijft bij mij ook uit, flip doet het niet ook al pas ik de registersetting aan. Ik gebruik die functie regelmatig dus ik heb de phone skin weer aangezet. Echter werkt het nu nog steeds niet terwijl de registersetting goed staat. Maar eens kijken wat ik daaraan kan doen.
Mute on flip doet het weer, maar een backup van Sprite teruggezet. Afgelopen dagen toch weinig sms/telefoonverkeer gehad en de rest werkt ie vanzelf weer bij per mail/outlook. Jammer dat het niet samengaat, telefoonskin uit en flip.

Simpel zat!

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
Bert2000 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:13:
Ik ben tot nu toe ook tevreden met mijn touch diamond, enige waar ik nogal commentaar op heb is, wanneer je aan het internetten bent, en je draait op de achtergrond muziek (ik gebruik hem als mp3 speler) dan, is de telefoon ZOOOOOO traag. Vooral als je msn messenger nog hebt draaien op de background. Dit komt voornamelijk omdat de browser zoveel resources vraagt, al browse ik met opera mini gaat alles wel vlug, maar die browser is niet goed aangepast op de hogere reso van de diamond, waardoor de knopjes enorm klein worden..........

Jammer jammer.... iemand ervaringen met mp3 icm internet met TF3d uit?

mn tytn2 die ik nog heb liggen had hier allemaal totaal geen problemen mee. terwijl dat ding een langzamere processor heeft, minder werkgeheugen en ook nog eens geen videodrivers....
Ja dat merkte ik ook al, al word het bij mij naar mijn idee niet extreem traag. Ik heb het idee dat die TF3d mp3 speler nogal een cpu vreter is. Je kan het natuurlijk simpel testen door even je mp3's via mediaplayer te spelen en dan te gaan internetten.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

quote:
dangerpaki schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:58:
[...]

dit kreeg ik als antwoord van studentmobiel:

[...]
Die lui spreken elkaar weer lekker tegen, tegen mij en anderen hebben ze beweerd dat er geen simlock op zit. Ik had de helpdesk gebeld

quote:
darkpluisje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:17:
[...]

ja grapjas...het gaat er mij dus om dat ik weet hoeveel er verbruikt word op msn...had er per uur bijgezet omdat ik ok best per bericht kan vragen maar dan zal er ook verschil in zitten met hoeveel je typt en waarschijnlijk krijg je dan een debiel laag getal...

en vraag dit omdat mijn internet abbo aan een limiet van 40mb zit, en ik dus wil weten of er een beetje mee te msnen valt zonder dat ik daar zo overheen zit
Ja Pluizebol ;) ,
dat hebben we begrepen, maar jij begrijpt het niet echt volgens mij :'(

Of het nu één 1 uur is of twee uur enz. is niet relevant!
Het ligt toch echt allemaal aan:
- jouw persoonlijke chat-gedrag en/of
- aan de degene waarmee jij zit te chatten en/of
- aan alle overhead (ook al doe je niks, verbruiken doe je toch ;) ) en/of
- error's/foutcorrectie's/handshake op de 3G/H/(WiFi) verbinding van dat moment!

Kortom, wil je enig inzicht krijgen in deze data-verbruik-zaken, zou je dus zelf je eigen data-verbinding moeten monitoren, daarom zijn dergelijke progjes juist ontwikkeld ;)

En daarom had ik ook (als je wat verder had gelezen) speciaal voor jou het onderstaande neergezet (dacht dat je dan de rest zelf wel kon invullen :? )
Enigste wat rest, is dat hij een goed datametertje installeerd en gratis via WiFi gaat chatten.
Dan kan hij daarna zien hoeveel hij op dat moment verbruikt met chatten met zijn gewoonte's/gebruikt.

Ik ben sinds vandaag in het bezit van de fantastische MDA Compact IV.

De hele handleiding en het forum afgespit, maar ik kom er niet uit.
Graag wil ik mijn MSN Messenger installeren.
Via zoeken kom ik keurig in een beschrijving hoe ik dit moet aanpakken, maar tussen mijn programma's staat nergens een 'Messenger'.

Wie kan mij helpen?!

You catch me? No you wont

quote:
SaDeWii schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:10:

Via zoeken kom ik keurig in een beschrijving hoe ik dit moet aanpakken, maar tussen mijn programma's staat nergens een 'Messenger'.

Wie kan mij helpen?!
Windows live?

quote:

Wie kan mij helpen?!
De MDA, is zo Compact dat ze wel wat software hebben weggelaten t.o.v. de TD ;)
Had ik in iedergeval ergens gelezen, maar niet getreurd, als het er niet op zit (op TD Start>Programma's\Windows Live), gewoon ergens Windows Live (for Mobile) downloaden en installeren (Youtube progje hadden ze dacht ik ook niet meegeleverd!)

Low Level wijzigde dit bericht 17-07-2008 21:43 (7%)

Ondertitel Not Found

quote:

Wie kan mij helpen?!
http://windowslivemobile.msn.com/Homepage.aspx?lang=nl-nl
Reg. datum: 08 februari 2005

:) Huge update @ FAQ :)
Helaas zie ik dat er nog behoorlijk wat vragen langskomen die daar gewoon instaan. Ik zal bij de volgende update opnieuw naar de categorieen kijken, maar let zelf ook een beetje op mensen :'(

Neok_ wijzigde dit bericht 17-07-2008 22:56 (3%)

Op vakantie tot 24/08 :)

Code IT

En heel hartelijk dank! Het ziet er gelikt en volledig uit! Tof dat je er zoveel aandacht aan hebt besteed.
Misschien een idee om de Touch Pro er weer uit te halen omdat deze nu zijn eigen topic heeft.

quote:
Neok_ schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:56:
:) Huge update @ FAQ :)
Helaas zie ik dat er nog behoorlijk wat vragen langskomen die daar gewoon instaan. Ik zal bij de volgende update opnieuw naar de categorieen kijken, maar let zelf ook een beetje op mensen :'(
Petje af hoor, pure klasse die FAQ, _/-\o_

Weet iemand hoe je een eigen geluid aan een sms kan geven?

:)

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
Low Level schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:09:
[...]

Petje af hoor, pure klasse die FAQ, _/-\o_
quote:
CodeIT schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:03:
En heel hartelijk dank! Het ziet er gelikt en volledig uit! Tof dat je er zoveel aandacht aan hebt besteed.
Misschien een idee om de Touch Pro er weer uit te halen omdat deze nu zijn eigen topic heeft.
Thx :*)

Ik heb de video's er al uit gehaald, echter de banners zijn door iemand anders gefabriceerd.
De plaatjes zal ik ook zsm eruit halen.

Neok_ wijzigde dit bericht 17-07-2008 23:15 (15%)

Op vakantie tot 24/08 :)

quote:
Artemis 2008 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:12:
Weet iemand hoe je een eigen geluid aan een sms kan geven?

:)
Dat is 100% zeker al eerder hier geweest. FF zoeken want dit is geen helpdesk

Ik heb eerst gezocht voordat ik de vraag plaatste. Niet gevonden natuurlijk anders zou ik het niet vragen ;)
quote:
wontcachme schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:19:
[...]

Dat is 100% zeker al eerder hier geweest. FF zoeken want dit is geen helpdesk

Even gezocht met alleen zoekterm sms, maar nog niet gevonden. Gaat in ieder geval niet zoals bij beltoon.

Iemand die wel het antwoord heeft?

:O Bedtijd!

quote:
Artemis 2008 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:43:
Even gezocht met alleen zoekterm sms, maar nog niet gevonden. Gaat in ieder geval niet zoals bij beltoon.

Iemand die wel het antwoord heeft?

:O Bedtijd!
In de topic versie van hiervoor gezocht op "sms ringtone":
Ringtones telefoon: My documents - My ringtones
Ringtones SMS: My Device - Application Data - Sounds

Dit is ook een leuke achtergrond voor de telefoon:
http://img139.imageshack.us/img139/5119/screenqn3.th.jpg

wontcachme wijzigde dit bericht 18-07-2008 00:14 (12%)

Duty calls........on my mobile

quote:
wontcachme schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:49:

Dit is ook een leuke achtergrond voor de telefoon:
[afbeelding]
Je vergeet 3G er bij te zetten ;)
(grappig is hij wel :+ )

Redchilly wijzigde dit bericht 18-07-2008 00:43 (4%)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

HuT HuT HuT all the way!!!!

Jaaaa ik heb de iPhone3g!!! HTC Diamond Touch!!!
Ik las in een van de topics iets over een LightsabreStarwars-geval-game. Zit me rot te zoeken maar kan het niet meer vinden.

quote:
maniacshouse schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:45:
Jaaaa ik heb de iPhone3g!!! HTC Diamond Touch!!!
Ik las in een van de topics iets over een LightsabreStarwars-geval-game. Zit me rot te zoeken maar kan het niet meer vinden.
Staat in de faq

Wie o wie kan me helpen met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=402021, dat spb mobile shell , dat je alles andere kleur kan etc

Ik kom er maar niet uit.

Is het toegestaan dat ik een email/msn van iemand vraag?

Damn Damn Damn
o.a. het laden gaat nu vet traag :S
aub help me, hoe krijg ik het weer in z'n oude staat

/edit het begint er een beetje op te lijken, kreeg het er niet af, dus maar verder gegaan.

Die kerel die dit gemaakt heeft heeft ook allerlei kleurtjes voor als je bericht hebt ontvangen etc, dat is normaal groen, hoe krijg ik dat veranderd ?

Niekjuh wijzigde dit bericht 18-07-2008 01:36 (54%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws