Oke, tnx, ik heb die CK-7W (kon er effe niet opkomen).quote:
btw...standaart
Mijn Lancia Delta Integrale Evolution 2 Special Edition: "Bianco Perlato" nr 131 / 385
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond Topic (deel 4)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 56 57 58 59 last
[Nieuw Topic]Oke, tnx, ik heb die CK-7W (kon er effe niet opkomen).quote:Milenco schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:58:
[...]
Ik maak gebruik van de standaard Nokia bluetooth carkit (ik dacht de CK-7W) en kan het zonder problemen gebruiken. Eerder in het topic (een vorig deel) werd gemeldt dat het mogelijk problemen geeft icm ruisonderdrukking (die de CK-7W blijkbaar niet heeft), maar ik heb al verschillende gesprekken gevoerd zonder problemen (uiteraard aangesloten via Bluetooth)
Mijn Lancia Delta Integrale Evolution 2 Special Edition: "Bianco Perlato" nr 131 / 385
Bert2000 wijzigde dit bericht 17-07-2008 20:14 (13%)
ja grapjas...het gaat er mij dus om dat ik weet hoeveel er verbruikt word op msn...had er per uur bijgezet omdat ik ok best per bericht kan vragen maar dan zal er ook verschil in zitten met hoeveel je typt en waarschijnlijk krijg je dan een debiel laag getal...quote:Low Level schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:54:
[...]
Daarom juist, ligt er toch aan hoeveel data je er per uur doorheen kan raggen, de één type/leest/reageer sneller dan een ander enz.
Kan je toch nooit zeggen, ook niet ongeveer
Enigste wat rest, is dat hij een goed datametertje installeerd en gratis via WiFi gaat chatten.
Dan kan hij daarna zien hoeveel hij op dat moment verbruikt met chatten met zijn gewoonte's/gebruikt.
C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15
Mute on flip doet het weer, maar een backup van Sprite teruggezet. Afgelopen dagen toch weinig sms/telefoonverkeer gehad en de rest werkt ie vanzelf weer bij per mail/outlook. Jammer dat het niet samengaat, telefoonskin uit en flip.quote:J0YR1D3R schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:06:
[...]
Scherm blijft bij mij ook uit, flip doet het niet ook al pas ik de registersetting aan. Ik gebruik die functie regelmatig dus ik heb de phone skin weer aangezet. Echter werkt het nu nog steeds niet terwijl de registersetting goed staat. Maar eens kijken wat ik daaraan kan doen.
Simpel zat!
Ja dat merkte ik ook al, al word het bij mij naar mijn idee niet extreem traag. Ik heb het idee dat die TF3d mp3 speler nogal een cpu vreter is. Je kan het natuurlijk simpel testen door even je mp3's via mediaplayer te spelen en dan te gaan internetten.quote:Bert2000 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:13:
Ik ben tot nu toe ook tevreden met mijn touch diamond, enige waar ik nogal commentaar op heb is, wanneer je aan het internetten bent, en je draait op de achtergrond muziek (ik gebruik hem als mp3 speler) dan, is de telefoon ZOOOOOO traag. Vooral als je msn messenger nog hebt draaien op de background. Dit komt voornamelijk omdat de browser zoveel resources vraagt, al browse ik met opera mini gaat alles wel vlug, maar die browser is niet goed aangepast op de hogere reso van de diamond, waardoor de knopjes enorm klein worden..........
Jammer jammer.... iemand ervaringen met mp3 icm internet met TF3d uit?
mn tytn2 die ik nog heb liggen had hier allemaal totaal geen problemen mee. terwijl dat ding een langzamere processor heeft, minder werkgeheugen en ook nog eens geen videodrivers....
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
Die lui spreken elkaar weer lekker tegen, tegen mij en anderen hebben ze beweerd dat er geen simlock op zit. Ik had de helpdesk gebeldquote:dangerpaki schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:58:
[...]
dit kreeg ik als antwoord van studentmobiel:
[...]
Ja Pluizebolquote:darkpluisje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:17:
[...]
ja grapjas...het gaat er mij dus om dat ik weet hoeveel er verbruikt word op msn...had er per uur bijgezet omdat ik ok best per bericht kan vragen maar dan zal er ook verschil in zitten met hoeveel je typt en waarschijnlijk krijg je dan een debiel laag getal...
en vraag dit omdat mijn internet abbo aan een limiet van 40mb zit, en ik dus wil weten of er een beetje mee te msnen valt zonder dat ik daar zo overheen zit
Windows live?quote:SaDeWii schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:10:
Ik ben sinds vandaag in het bezit van de fantastische MDA Compact IV.
De hele handleiding en het forum afgespit, maar ik kom er niet uit.
Graag wil ik mijn MSN Messenger installeren.
Via zoeken kom ik keurig in een beschrijving hoe ik dit moet aanpakken, maar tussen mijn programma's staat nergens een 'Messenger'.
Wie kan mij helpen?!
De MDA, is zo Compact dat ze wel wat software hebben weggelaten t.o.v. de TDquote:SaDeWii schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:10:
Via zoeken kom ik keurig in een beschrijving hoe ik dit moet aanpakken, maar tussen mijn programma's staat nergens een 'Messenger'.
Wie kan mij helpen?!
Low Level wijzigde dit bericht 17-07-2008 21:43 (7%)
http://windowslivemobile.msn.com/Homepage.aspx?lang=nl-nlquote:SaDeWii schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:10:
Wie kan mij helpen?!
Neok_ wijzigde dit bericht 17-07-2008 22:56 (3%)
Op vakantie tot 24/08 :)
Petje af hoor, pure klasse die FAQ,quote:Neok_ schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:56:
Huge update @ FAQ
Helaas zie ik dat er nog behoorlijk wat vragen langskomen die daar gewoon instaan. Ik zal bij de volgende update opnieuw naar de categorieen kijken, maar let zelf ook een beetje op mensen
quote:
Thxquote:CodeIT schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:03:
En heel hartelijk dank! Het ziet er gelikt en volledig uit! Tof dat je er zoveel aandacht aan hebt besteed.
Misschien een idee om de Touch Pro er weer uit te halen omdat deze nu zijn eigen topic heeft.
Neok_ wijzigde dit bericht 17-07-2008 23:15 (15%)
Op vakantie tot 24/08 :)
Dat is 100% zeker al eerder hier geweest. FF zoeken want dit is geen helpdeskquote:Artemis 2008 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:12:
Weet iemand hoe je een eigen geluid aan een sms kan geven?
quote:wontcachme schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:19:
[...]
Dat is 100% zeker al eerder hier geweest. FF zoeken want dit is geen helpdesk
In de topic versie van hiervoor gezocht op "sms ringtone":quote:Artemis 2008 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:43:
Even gezocht met alleen zoekterm sms, maar nog niet gevonden. Gaat in ieder geval niet zoals bij beltoon.
Iemand die wel het antwoord heeft?
Bedtijd!

wontcachme wijzigde dit bericht 18-07-2008 00:14 (12%)
Je vergeet 3G er bij te zettenquote:wontcachme schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:49:
Dit is ook een leuke achtergrond voor de telefoon:
[afbeelding]
Redchilly wijzigde dit bericht 18-07-2008 00:43 (4%)
nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL
Staat in de faqquote:maniacshouse schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:45:
Jaaaa ik heb de iPhone3g!!! HTC Diamond Touch!!!
Ik las in een van de topics iets over een LightsabreStarwars-geval-game. Zit me rot te zoeken maar kan het niet meer vinden.
Niekjuh wijzigde dit bericht 18-07-2008 01:36 (54%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond Topic (deel 4)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 56 57 58 59 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos