Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
Drawer wijzigde dit bericht 16-07-2008 11:16 (5%)
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Het 3G icoon geeft volgens mij aan wanneer het beschikbaar is (en natuurlijk wanneer je provider dat ondersteund, want anders is het niet beschikbaar). Want er zijn bij mij ook momenten dat er geen 3G staat. Dat heb ik thuis bijvoorbeeld.quote:BastiaanN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:49:
[...]
Het 3G Icoon geeft aan dat je dat je provider beschikt over het UMTS netwerk. Als je telefoontjes pleegt gaan deze dan ook via het UMTS netwerk ipv het normale GSM netwerk. Het brengt geen extra kosten met zich mee, Je hebt alleen sneller toegang tot internet en kunt bijv. gebruik maken van videobellen. het zal ongetwijfeld nog meer voordelen hebben, maar die weet ik zelf zo niet.
Je kunt het overigens uitzetten door bij Instrum. -> Instellingen -> Telefoon -> Netwerk "Netwerkmodus" expliciet op "GSM" te zetten.
McGuider is een top app, kijk ook eens op :quote:Driek schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:58:
Ik kan ook niet overweg met NokiaMaps.
McGuider blijft vastlopen, dus ik blijf maar bij mijn TomTom
dafmay wijzigde dit bericht 16-07-2008 11:21 (5%)
Dan maak je gebruik van HSDPA maar dan staan er waarschijnlijk ook 2 pijltjes onder en dat betekent dat je verbinding hebt.quote:pim89 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:16:
[...]
Het 3G icoon geeft volgens mij aan wanneer het beschikbaar is (en natuurlijk wanneer je provider dat ondersteund, want anders is het niet beschikbaar). Want er zijn bij mij ook momenten dat er geen 3G staat. Dat heb ik thuis bijvoorbeeld.
Ander vraagje... soms staat er ook 3,5G. Weet iemand wat dit inhoudt?
Nokia N82 met SanDisk micro SD-HC Card 8GB, EEEPC 901, Blackberry 8310
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
3.5G krijg ik alleen bij internetten, niet als status bij de antenne sterkte, neem aan bij jou ook. Maar 3.5G = HSDPAquote:pim89 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:16:
[...]
Het 3G icoon geeft volgens mij aan wanneer het beschikbaar is (en natuurlijk wanneer je provider dat ondersteund, want anders is het niet beschikbaar). Want er zijn bij mij ook momenten dat er geen 3G staat. Dat heb ik thuis bijvoorbeeld.
Ander vraagje... soms staat er ook 3,5G. Weet iemand wat dit inhoudt?
Ook buiten internetten zie ik soms 3.5G in mijn scherm staan. Met een Nokia N78 welliswaar.quote:elpino.rv schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:22:
[...]
3.5G krijg ik alleen bij internetten, niet als status bij de antenne sterkte, neem aan bij jou ook. Maar 3.5G = HSDPA
Volgens mij heeft het ook als voordeel dat de spraak iets zuiverder is. En ik heb zelf het idee dat SMSjes net iets sneller binnen komen. Kun je goed merken bij de postbank met de TAN-code als SMS, die is echt absurd snel binnen nu met mijn Nokia N82 op UMTS. Sneller dan voorheen zonder UMTS.quote:BastiaanN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:49:
Het 3G Icoon geeft aan dat je dat je provider beschikt over het UMTS netwerk. Als je telefoontjes pleegt gaan deze dan ook via het UMTS netwerk ipv het normale GSM netwerk. Het brengt geen extra kosten met zich mee, Je hebt alleen sneller toegang tot internet en kunt bijv. gebruik maken van videobellen. het zal ongetwijfeld nog meer voordelen hebben, maar die weet ik zelf zo niet.
Je kunt het overigens uitzetten door bij Instrum. -> Instellingen -> Telefoon -> Netwerk "Netwerkmodus" expliciet op "GSM" te zetten.
Staat er dan toevallig toch nog een verbinding open van een programma dat op de achtergrond draait? Verbinding open is te zien aan de 2 pijltjes eronder heen en weer. Op mijn N82 heb ik het nog nooit gezien buiten dat er dan natuurlijk een verbinding is.quote:Leolinedance schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:24:
[...]
Ook buiten internetten zie ik soms 3.5G in mijn scherm staan. Met een Nokia N78 welliswaar.
Ik dacht al dat het HSDPA was, maar wist het niet zeker. Thanxquote:elpino.rv schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:31:
[...]
Staat er dan toevallig toch nog een verbinding open van een programma dat op de achtergrond draait? Verbinding open is te zien aan de 2 pijltjes eronder heen en weer. Op mijn N82 heb ik het nog nooit gezien buiten dat er dan natuurlijk een verbinding is.
Drawer wijzigde dit bericht 16-07-2008 12:18 (16%)
Bestaat "snake" nog op je telefoon? zoja probeer dan eens die andere "hard reset" uit te voeren als volgt:quote:Drawer schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:13:
AARGH!
Alweer een hard-reset gedaan. (Door middel van *#7370#). Zonder memkaart erin, helemaal cleane telefoon open ik op de pc een .sis, ga naar m'n telefoon toe om te installeren en jawel. Bestand beschadigd...
Wát doe ik fout? Dit is toch de manier om een hard-reset uit te voeren? Zoals het gewoon bij iedereen lukt?
Door middel van een net geformateerde geheugenkaart en de .sis daarop zetten lukt het ook niet, precies dezelfde melding...
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Dit is wel vreemd, je hebt dit bij ieder sis bestand? Niet toevallig een paar die je op hetzelfde moment hebt gedownload en mogelijk beschadigd zijn?quote:Drawer schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:13:
AARGH!
Alweer een hard-reset gedaan. (Door middel van *#7370#). Zonder memkaart erin, helemaal cleane telefoon open ik op de pc een .sis, ga naar m'n telefoon toe om te installeren en jawel. Bestand beschadigd...
Wát doe ik fout? Dit is toch de manier om een hard-reset uit te voeren? Zoals het gewoon bij iedereen lukt?
Door middel van een net geformateerde geheugenkaart en de .sis daarop zetten lukt het ook niet, precies dezelfde melding...
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Hoelang moet ik die ingedrukt houden? Want naast een licht gepiep gebeurt er vrij weinig.quote:BastiaanN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:20:
[...]
Bestaat "snake" nog op je telefoon? zoja probeer dan eens die andere "hard reset" uit te voeren als volgt:
[Green]+[def3]+[*+] Hiermee formatteer je je toestel. Gebruik deze code wanneer de gewone formatteercodes niet werken of wanneer je toestel niet wil rebooten.
Drawer wijzigde dit bericht 16-07-2008 12:25 (14%)
haha, sorry drawer. Je moet je telefoon uitschakelen. en bij het aanzetten bovenstaande toetsen combinatie ingedrukt houden.quote:Drawer schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:24:
[...]
Hoelang moet ik die ingedrukt houden? Want naast een licht gepiep gebeurt er vrij weinig.
En ja, Snakes staat er nog op na een hard-reset.
@ Hierboven: met verschillende .sis's. Heb ook al een .sis van Bastiaan gehad die bij hem en andere mensen probleemloos werkte.
BastiaanN wijzigde dit bericht 16-07-2008 12:28 (16%)
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
quote:Drawer schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:35:
Bastiaan! Held!
Zet dit in de TS. Duidelijk!
Dit werkte. Was wel even moeilijk, 4 toetsen tegelijk indrukken, had m'n zusje even nodig, maar hij werkt nu.
Bedankt allen en jij speciaal.
BastiaanN wijzigde dit bericht 16-07-2008 14:01 (12%)
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Zover ik weet is er inderdaad geen headset voor de N82, maar die standaard bij de N95 zit schijnt wel te werken, en daar kun je ook je eigen dopjes inpluggen.quote:AntiPasta schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:04:
Zo, na lang twijfelen eindelijk ook een N82 Black gehaald. Groter dan verwacht maar al die functionaliteit maakt een hoop goed![]()
Maar, omdat ik voorheen een verstokte Sony Ericsson-gebruiker was, is er toch een aantal dingen die ik mis van mijn W810i. Zo zijn, imho, de bijgeleverde oordopjes echt ruk! Na twee jaar met SE-in-ears te hebben rondgelopen kan ik echt niet meer tegen die plastic toestand in mijn oren. Bij mijn W810i kreeg ik indertijd een set uit twee delen, een kabeltje met daarin de microfoon en een 3.5mm connector, waar dan oordopjes naar keuze in konden worden geplugd. Bestaat er iets vergelijkbaars voor de N82? Op de Nokia-site kan ik iig niets vinden.
Daarnaast was het ook een hels karwei om mijn contacts over te zetten. Het hele telefoonboek als .vcf versturen werkte niet (N82 las alleen de eerste), losse contacts over BT was te veel werk, ik heb uiteindelijk de .vcf geimporteerd met Outlook Express, en vervolgens met PC Suite - wat er ongeveer 3 uur over deed om te installeren - gesynchroniseerd met mijn N82.
Die W810i kabel is zo verrekte kort zonder dat microfoon stukje, dus dat wordt hem ook niet tenzij je de telefoon aan je hoofd plaktquote:Drawer schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:26:
Je kan gewoon je oude W810 oordopjes erin proppen hoor? Alleen heb je dan geen mic in je kabel zitten.
En ja Bastiaan, dat is moeilijk.
Ik heb Sygic nu draaiend btw en ga zo TomTom proberen.
BastiaanN wijzigde dit bericht 16-07-2008 15:30 (61%)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Ja pfff, dan moet 'ie nieuwe halen. Creative's in-ears ofzo? Alles met een 3.5mm jack-plug past in ieder geval.quote:BastiaanN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:29:
[...]
Die W810i kabel is zo verrekte kort zonder dat microfoon stukje, dus dat wordt hem ook niet tenzij je de telefoon aan je hoofd plakt
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius