Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Weet iemand toevallig een freeware "flash"light programma'tje waarmee je kan schijnen met je mobiel? Dat de backlight bijvoorbeeld op hoogste stand gaat met witte achtergrond.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Tutti-frutti schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:10:
Weet iemand toevallig een freeware "flash"light programma'tje waarmee je kan schijnen met je mobiel? Dat de backlight bijvoorbeeld op hoogste stand gaat met witte achtergrond.
Of dat het oranje licht gaat branden? Ben ik ook wel geintresseerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen ? Als ik navigeer met Sygic blijft voortdurend de toetsenbord verlichting branden. Hoe krijg ik die uit ?
Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook last van een weigerende camera? Wanneer ik het cameraklepje open dan gebeurd er niks, telefoon rebooten heeft een paar keer geholpen maar werkt nu niet meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Laatst online: 06-08 09:27
MaPzel schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:57:
Sinds ik de update heb gedaan (afgelopen weekend), valt het me ineens op dat spontaan het rode lichtje van de camera op begint te lichten / knipperen! Wanneer ik dan het camera klepje open en sluit gaat het lichtje na een keer knipperen weer uit.
barzi schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 07:46:
Ruilen van telefoon?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

barzi schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 07:46:
[...]

Ik dacht bijna het goede tooltje gevonden te hebben... Heeft namelijk de functie om backlight met witte achtergrond aan te laten staan (maar helaas niet de functionaliteit om de backlight op zijn hoogst te zetten) en je kan het rode lampje laten branden.... maar dan brandtie helaas niet zo fel als wanneer je scherp stelt met de camera. Hij is dan even fel als je een filmpje maakt. Niet super dus.. maar misschien toch wel bruikbaar:

S60SpotOn v0.07

EDIT
Nog een gevonden, NiceLight. Deze heeft dezelfde functionaliteit, maar je zet de backlight wel op zijn hoogst :) Hij kost helaas wel $9,95. 7-dagen trail is hier te downloaden: NiceLight.

[ Voor 33% gewijzigd door Tutti-frutti op 03-10-2008 13:44 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het echt zo jammer van dit toestel dat de batterij zo snel leeg is.

Op een volle batterij:

- Max. 2 uur Nokia internet radio via 3G
- Max 8 uur Batterij bij automatisch imap mail ophalen elke 30 minuten (gmail, standaard mail cliënt)
- Bij continue internetten via laptop Bluetooth/Wlan -> 3,5G 1,5 uur
- Aansluiten op usb -> Max 4 uur batterij...

Vind dat toch wel erg jammer van de smartphones van tegenwoordig. Neem bijvoorbeeld de N96, wat heb je er nou aan dat je ff 3 á 4 uur tv kunt kijken en daarna onbereikbaar bent omdat je batt. leeg is? Hoe moeilijk is het nu om een krachtigere batterij te maken? :/

Vroegah! toen was 1 keer per 2 weken mijn telefoon opladen veel... :P

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

BastiaanN schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:01:
Ik vind het echt zo jammer van dit toestel dat de batterij zo snel leeg is.

Op een volle batterij:

- Max. 2 uur Nokia internet radio via 3G
- Max 8 uur Batterij bij automatisch imap mail ophalen elke 30 minuten (gmail, standaard mail cliënt)
- Bij continue internetten via laptop Bluetooth/Wlan -> 3,5G 1,5 uur
- Aansluiten op usb -> Max 4 uur batterij...

Vind dat toch wel erg jammer van de smartphones van tegenwoordig. Neem bijvoorbeeld de N96, wat heb je er nou aan dat je ff 3 á 4 uur tv kunt kijken en daarna onbereikbaar bent omdat je batt. leeg is? Hoe moeilijk is het nu om een krachtigere batterij te maken? :/

Vroegah! toen was 1 keer per 2 weken mijn telefoon opladen veel... :P
Vroegah, deed je ook niet al die dingen die je hier boven opnoemde. Vroegah gebruikte je je telefoon, naast bellen, alleen om beltonen mee af te spelen :+

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook iemand last van dat screensaver geactiveerd wordt tijdens de navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:06:
Heeft er ook iemand last van dat screensaver geactiveerd wordt tijdens de navigatie?
Iets specifieker graag. Welke navigatie software bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:03:
Wie kan mij helpen ? Als ik navigeer met Sygic blijft voortdurend de toetsenbord verlichting branden. Hoe krijg ik die uit ?
Cor
Dat heb ik dus, echter komt ook bij sygic de screensaver erover heen... zie ik dus de route niet meer :(

Voor Bastiaann sorry met Sygic navigatie software

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Welke navigatiesoftware gebruik je? Bij Sygic heb ik er geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:08:
Welke navigatiesoftware gebruik je? Bij Sygic heb ik er geen last van...
Zie vorige post Sygic, had ik er inderdaad niet bijgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:08:
[...]

Dat heb ik dus, echter komt ook bij sygic de screensaver erover heen... zie ik dus de route niet meer :(

Voor Bastiaann sorry met Sygic navigatie software
Toevallig de smart backlight functie van sygic op iets anders gezet dan "Altijd Aan"? Zoja, zet hem dan terug op Altijd Aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:15:
[...]

Toevallig de smart backlight functie van sygic op iets anders gezet dan "Altijd Aan"? Zoja, zet hem dan terug op Altijd Aan.
Bedankt, dat was hem... ik had hem op smart gezet.. nu krijg ik de screensaver niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hier laatst al gemeld dat het me op welke manier dan ook niet wilde lukken om mijn @home webmail op mijn mobiel te ontvangen.. Alle instellingen nagelopen , echter geen succes. Ik kreeg toen als tip om bij mijn internettoegangspunt de proxy waarden te verwijderen, dit heeft ook niet geholpen. Nu probeerde ik vanochtend gmail op mijn N82 in te stellen maar ook hier het zelfde probleem. Hij blijft gewoon hangen op verbinden met mailbox.

Heb de gmailinstellingen hier: http://www.then82blog.com...il-on-your-nokia-n82.html

vandaan gehaald ...

Mijn provider is HI (prepaid) . Internetten etc lukt prima.

Iemand een idee waar het aan kan liggen, of iemand die ook HI heeft en wel webmail of gmail op zijn n82 aan de gang heeft gekregen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Ga gewoon met je toestel naar gmail.com en klik op het linkje "snellere gmail" bovenin de pagina.

Dan installeert hij de losse applicatie voor Gmail. Werkt prima bij mij, moet wel zeggen dat ik het alleen via Wifi gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was ik al wel tegengekomen.. is een java app. en die wil ik niet gebruiken, kan dan ook mijn mail niet automatisch op laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Hij is eindelijk terug, wat heb ik hem gemist zeg!
En wat een vriendelijkheid bij KPN business point:
Ja hier is die veel plezier ermee.
ik: Maar wat was het probleem?
Hij: Geen idee staat ook niet op het formulier maar hij is gerepareerd.

Mmmk....

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Beetje lullig, blijkbaar ben ik geneukt na die firmware update, want t9 geeft nu enkel engelse woorden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Ik heb een probleem met mijn keypad: de vorige eigenaar heeft daar schijnbaar nogal enthousiast aan zitten plukken met een schroevendraaier waardoor het voetje van de toestenbord aansluiten is beschadigd. Heeft iemand een idee wat ik daaraan kan doen?

Dacht zelf aan een nieuw voetje er op solderen, maar ik heb geen idee waar ik zo'n voetje kan kopen.

Iemand?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ernst schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:37:
Ik heb een probleem met mijn keypad: de vorige eigenaar heeft daar schijnbaar nogal enthousiast aan zitten plukken met een schroevendraaier waardoor het voetje van de toestenbord aansluiten is beschadigd. Heeft iemand een idee wat ik daaraan kan doen?

Dacht zelf aan een nieuw voetje er op solderen, maar ik heb geen idee waar ik zo'n voetje kan kopen.

Iemand?
Ik heb ook een keer gehad dat die middelste knop los liet. Ben er mee naar service point gegaan en werd kosteloos vervangen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 14:15

aerofreak

Steve Jobs

MaPzel schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:57:
Sinds ik de update heb gedaan (afgelopen weekend), valt het me ineens op dat spontaan het rode lichtje van de camera op begint te lichten / knipperen! Wanneer ik dan het camera klepje open en sluit gaat het lichtje na een keer knipperen weer uit.

Om te controleren waar het aan zou kunnen liggen (openstaande progjes, vreemde handelingen, klap op de telefoon,...). Heb ik mn telefoon gewoon eens op de kop weggelegd, dus zonder er iets mee te doen / aan te hebben staan. Na een paar uur (ondertussen ben ik gewoon aant werk ;) ) niks te zijn gebeurd, knipperde hij toch weer een paar keer. En even later bleef hij gewoon continue branden!

Ik vind dit echt een vreemd verhaal en het lijkt me aan de firmware update te liggen! Heeft iemand meer dit probleem? Dat hoop ik dan, anders kan ik mn telefoon ook nog eens gaan opsturen ook...
Dit heb ik ook gehad, bij mij bleef die gewoon continue branden ook als die uit was. De enige manier was om de batterij er uit te halen en zo was het lichtje uit. Uiteindelijk is het lichtje wel uitgegaan door veel rebooten en de batterij er uit te trekken, maar echt heel blij was ik hier natuurlijk niet mee. ;)

Ik heb nu alleen wel het gevoel dat mn batterij iets minder lang meegaat, maar ach, ik mag toch weer bijna verlengen bij Vodafone :+

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
Welke Wifi USB connector gebruiken jullie om internetten op de N82 via je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
aerofreak schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:05:
[...]

Dit heb ik ook gehad, bij mij bleef die gewoon continue branden ook als die uit was. De enige manier was om de batterij er uit te halen en zo was het lichtje uit. Uiteindelijk is het lichtje wel uitgegaan door veel rebooten en de batterij er uit te trekken, maar echt heel blij was ik hier natuurlijk niet mee. ;)

Ik heb nu alleen wel het gevoel dat mn batterij iets minder lang meegaat, maar ach, ik mag toch weer bijna verlengen bij Vodafone :+
Bij heeft het probleem zichzelf ook al opgelost na een aantal keren rebooten en batterij er uit trekken. Heel af en toe begint het rode lampje nog wel eens te knipperen. Gelukkig want, nu moet ik +/- om de 2/3 dagen opladen ipv om de dag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
roger1984 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:17:
Je kunt daar verder elk merk/type gebruiken. Maar de g is boven de n-standaard een stuk goedkoper, maar snel genoeg! Als je het op jou manier wilt doen, moet je bij netwerkverbindingen je netwerkverbinding naar internet zelf delen.

Ik internet zelf via een draadloze ontvanger die bedraad is aangesloten op een router. Dan hoeft je pc dus niet aan te staan om te kunnen internetten op je N82.

[ Voor 21% gewijzigd door MaPzel op 09-10-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roger1984 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:17:
Ik heb een goedkoop usb-stickje van sweex van 11 euro, werkt prima i.c.m. joikuspot :) Mijn laptop wireless kaartje werkt ook prima, zolang het maar wifi certified is zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet..

Zou de camera het meeste binnen een kroeg ofzo gebruiken. Heeft iemand daar een paar voorbeelden van?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Dan krijg je foto's zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://hugodejong.net/filehost/get.php?h=443300e100710bd51e546bb5a8a68590

Afbeeldingslocatie: http://hugodejong.net/filehost/get.php?h=c477f997327d1402df1dfc49df7d0fbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Kijk, dat zijn nette foto's zeg! Maar vind de N82 net iets te groot. M'n oog viel op de 6220 Classic. Die is net wat kleiner en volgens mij een vergelijkbare camera. Of heb ik het mis? De flitser op de N82 lijkt het prima te doen zo zie ik hier boven.
Iemand een idee hoe dat met de 6220 Classic is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat echt hevig te twijfelen tussen N82 en G900...

Uiteindelijk toch G900 gedaan, maar kan iemand me helpen met het opstellen van een lijstje wat ik moet missen?

-Accelerometer
-Mindere camera
-S60
-Camera sluiterding
-Mindere processor

verder...? Kan me zo snel niks bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:20:

Uiteindelijk toch G900 gedaan, maar kan iemand me helpen met het opstellen van een lijstje wat ik moet missen?

-Accelerometer
-Mindere camera
-S60
-Camera sluiterding
-Mindere processor

Quad band t.o.v. Tri band
HSDPA t.o.v. UMTS
24 bits kleuren t.o.v. 18 bits kleuren
A-GPS
Video-out

[ Voor 5% gewijzigd door DaJohn op 11-10-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thanks. Dat is het ook wel zo'n beetje of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:06:
Ok, thanks. Dat is het ook wel zo'n beetje of niet
En ik weet niet of de G900 een 3,5mm aansluiting heeft voor een hoofdtelefoon, of dat daar een aparte aansluiting voor nodig is, zo niet: dan is dit zeker een nadeel als je een eigen hoofdtelefoon wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:20:

-Accelerometer
-Mindere camera
-S60
-Camera sluiterding
-Mindere processor

http://www.gsmarena.com/c...Phone2=2247&idPhone1=2177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaJohn schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

En ik weet niet of de G900 een 3,5mm aansluiting heeft voor een hoofdtelefoon, of dat daar een aparte aansluiting voor nodig is, zo niet: dan is dit zeker een nadeel als je een eigen hoofdtelefoon wilt gebruiken.
Zit geen aansluiting voor, maar dat ervaar ik niet echt als een nadeel, SE heeft geweldig fijne dopjes die niet vervangen hoeven worden voor 3rd party ofzo.

Verder nog thanks @ bastiaan EDIT ook een vroomshoper zie ik :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Kan iemand daar een indicatie van ge ven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Kan iemand daar een indicatie van ge ven ?
Ik denk weet haast wel zeker dat deze nokia het niet beter zal doen dan je HTC daimond. Ik kan ongeveer 1,5 uur via mijn telefoon internetten op mijn laptop voordat de batterij leeg is. Bij 2 uur gewoon internetten per dag zal deze telefoon het ook niet waar weten te maken om het langer dan een halve dag vol te houden.

Edit2; Steker nog, ik denk dat je geen enkele telefoon vind die dit zal volhouden. Al die features vragen nu helaas enorm veel batterij.

[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanN op 12-10-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
BastiaanN schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:59:
[...]
Edit2; Steker nog, ik denk dat je geen enkele telefoon vind die dit zal volhouden. Al die features vragen nu helaas enorm veel batterij.
Mijn e65 die ik hier nog heb liggen deed het altijd wel, zijn de specs iets minder maar hij hield het wel vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Heeft er iemand ervaring met een N82 in combinatie met een Ford met Bluetooth Voice Control? Werkt dat een beetje? Ik las ergens dat Nokia's over het algemeen het best werken, maar van de N82 kan ik niets vinden icm Ford.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Jozz schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:11:
Heeft er iemand ervaring met een N82 in combinatie met een Ford met Bluetooth Voice Control? Werkt dat een beetje? Ik las ergens dat Nokia's over het algemeen het best werken, maar van de N82 kan ik niets vinden icm Ford.
Toevallig heeft mijn pa sinds vandaag een nieuwe ford.

Bluetooth werkt goed, alleen moet nog even uitzoeken hoe hij altijd meteen verbindt, zodra je de auto instapt.
Verder werkt dat voice control goed. (echt leuk!)

Heb dat nog niet verder getest icm mijn n82.

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:53
Johantjuuh schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:43:
[...]

...alleen moet nog even uitzoeken hoe hij altijd meteen verbindt, zodra je de auto instapt.
Dan moet je in je telefoon naar je menu, instrumenten, bluetooth (gekoppelde apparaten), dan zoek je de carkit op, die staat er ongetwijfeld in, dan kies je voor opties en kies je voor 'geautoriseerd'. Ik heb dat in m'n vaders auto ook gedaan op z'n nokia car-kit. Hij gaat vandaag een nieuwe mondeo bestellen. Dan kan ik 'm daarop ook instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie wel al een sms gekregen met de link naar de nieuwe nokia email beta ? Ik heb me keurig hier : https://email.nokia.com/account/home.action geregistreerd. Je zou dan een sms moeten krijgen met een link naar de applicatie ... heb het sinds afgelopen zaterdag echter al tientallen keren geprobeerd maar krijg geen sms en dus ook geen link ... Wel erg jammer want vind de huidige emailverwerking van de n82 nou niet echt geweldig ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
Ik heb net mijn Nokia n82 binnen gekregen, alleen ik krijg een paar dingen niet voor elkaar.

1. Hoe zet je er verjaardagen in DAT DEZE OOK HERHAALD WORDEN in het jaar erop? Het kan wel als je het als vergadering doet, maar dan moet je de einddatum ook invullen tot hoe ver die het moet herhalen..... beetje luguber.
2. Wennen die mini knopjes snel, als je een echte smser bent?
3. Op welke manier kan je het best muziek albums op je mobiel zetten? Vaak geeft die bij normaal kopiëren een foutmelding.
4. Waar zitten de emoticons voor smsen???

[ Voor 30% gewijzigd door roger1984 op 15-10-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoeloeloe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 12:43
roger1984 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:43:
2. Wennen die mini knopjes snel, als je een echte smser bent?
Smsen gaat prima als je eenmaal aan de knoppen gewend bent.
3. Op welke manier kan je het best muziek albums op je mobiel zetten? Vaak geeft die bij normaal kopiëren een foutmelding.
Het makkelijkste is om de geheugenkaart even in je PC te prikken en dan de muziek over te kopiëren. Vervolgens zul je de muziekspeler vernieuwen (dit kan lang duren, hier zo'n 5 min voor 700 nummers)
4. Waar zitten de emoticons voor smsen???
Bij mijn weten zitten die er niet op.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoeloeloe op 15-10-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41
roger1984 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:43:
1. Hoe zet je er verjaardagen in DAT DEZE OOK HERHAALD WORDEN in het jaar erop? Het kan wel als je het als vergadering doet, maar dan moet je de einddatum ook invullen tot hoe ver die het moet herhalen..... beetje luguber.
Dat zou ik ook wel willen weten.
Ik loop er eigenlijk al jaren mee te stoeien.
Het lijkt alsof iedere nokia er anders mee omgaat, synchroniseren met outlook doe ik al sinds mijn nokia 6150, en iedere keer gaat het bij verjaardagen mis.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:43:
Heeft iemand van jullie wel al een sms gekregen met de link naar de nieuwe nokia email beta ? Ik heb me keurig hier : https://email.nokia.com/account/home.action geregistreerd. Je zou dan een sms moeten krijgen met een link naar de applicatie ... heb het sinds afgelopen zaterdag echter al tientallen keren geprobeerd maar krijg geen sms en dus ook geen link ... Wel erg jammer want vind de huidige emailverwerking van de n82 nou niet echt geweldig ..
Heb je jouw nr wel in het juiste formaat in gegeven?
Gewoon 06 werkt niet. Je moet 31612345678

Ze hebben trouwens een update van Nokia e-mail, je zou nu meerdere mailboxen aan kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nummerformaat had ik goed ingevoerd..Blijkt dat vodafone het probleem was. Heb een ander mobiel nummer opgegeven (van KPN) toen kwam het smsje wel gelijk aan. Heb dit smsje door laten sturen naar mijn telefoon en alles werkt nu. Ben wel zeer tevreden over deze email applicatie! Kan inderdaad zonder problemen meerdere mailboxen aan laten maken en van al die mailboxen haalt hij ook de email automatisch op voor al die emailboxen ( ook voor Gmail, alleen hotmail kun je niet instellen als mailbox).. Ophalen van mail gaat vlot, en op zich vind ik de layout ook wel okay. kan nu ook gewoon mail versturen vanaf mijn telefoon zonder de smtp server van mijn telco te gebruiken.

Kortom ik vind het wel een aanrader en als je niet tevreden bent over de emailfunctionaliteit die nu in de N82 zit (ik vond het in ieder geval 3x niks) dan moet je deze app zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:39:
Ja nummerformaat had ik goed ingevoerd..Blijkt dat vodafone het probleem was. Heb een ander mobiel nummer opgegeven (van KPN) toen kwam het smsje wel gelijk aan. Heb dit smsje door laten sturen naar mijn telefoon en alles werkt nu. Ben wel zeer tevreden over deze email applicatie! Kan inderdaad zonder problemen meerdere mailboxen aan laten maken en van al die mailboxen haalt hij ook de email automatisch op voor al die emailboxen ( ook voor Gmail, alleen hotmail kun je niet instellen als mailbox).. Ophalen van mail gaat vlot, en op zich vind ik de layout ook wel okay. kan nu ook gewoon mail versturen vanaf mijn telefoon zonder de smtp server van mijn telco te gebruiken.

Kortom ik vind het wel een aanrader en als je niet tevreden bent over de emailfunctionaliteit die nu in de N82 zit (ik vond het in ieder geval 3x niks) dan moet je deze app zeker proberen.
Worden die meerdere mail adressen apart opgehaald?
Ik heb namelijk mijn eigen mail en een mail adres wat ik maar 1x per dag op wil halen.
Deze mail wil ik ook niet mengen tussen mijn huidige mail.

Dus krijg je dan 2 inboxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Alle mailboxen die je aanmaakt worden als een apart "envelopje aangegeven". De binnegehaalde mail komt dus op de afzonderlijke mailboxen binnen en worden niet gecombineerd in 1 box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Ik heb onlangs Sygic geinstalleerd, werkt perfect. Hiervoor had ik even de fabrieksinstellingen teruggezet..
Nu wil men camera niet meer scherpstellen sinds ik dit gedaan heb :x de fotos zijn allemaal out of focus!

Iemand raad?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al 2 nokia n82 black's teruggestuurd vanwege een kier links naast de display waardoor je de usb poort kunt zien zitten
Binnenkort komt de derde, ik hoop dat het een andere batch is zonder deze produktiefout.
Helaas heb ik alleen in reviews kunnen lezen dat de build quality van de n82 enkel en alleen goed is
Tot mijn spijt heb ik moeten vaststellen dat dit zeker niet waar is, wat betreft de aansluiting van de behuizing.
Gegarandeerd verzamelt ie ontzettend veel stof zo en het ziet er niet uit i.m.o.
Denk niet dat ik nog ooit een telefoon over internet bestel want dit terugsturen schiet voor geen meter op en maar al te vaak zijn er toestellen uit een slechte partij die gewoon op de markt komen
Ben expres van SE naar Nokia overgestapt omdat ik ontevreden was over de goedkope (lees slechte) bouwkwaliteir.
Nu is me dat bij Nokia ook erg tegengevallen.
Goedkope (nokia) telefoons hebben een prima, stevige bouwkwaliteit. De "dure" high end N82 heeft kieren :X
Heeft iemand enige ervaring wat een Nokias Sevicepoint met zo'n klacht doet?
Ik hoor ze al bijna zeggen: "dat hebben ze allemaal meneer" en als je dan uiteindelijk vocht of stofschade hebt hierdoor: "dit valt niet onder de garantie!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
geemfriek schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:26:
Ik heb onlangs Sygic geinstalleerd, werkt perfect. Hiervoor had ik even de fabrieksinstellingen teruggezet..
Nu wil men camera niet meer scherpstellen sinds ik dit gedaan heb :x de fotos zijn allemaal out of focus!

Iemand raad?

Mvg
probleem opgelost, dmv hard reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:26:
Ik heb nu al 2 nokia n82 black's teruggestuurd vanwege een kier links naast de display waardoor je de usb poort kunt zien zitten
Binnenkort komt de derde, ik hoop dat het een andere batch is zonder deze produktiefout.
Helaas heb ik alleen in reviews kunnen lezen dat de build quality van de n82 enkel en alleen goed is
Tot mijn spijt heb ik moeten vaststellen dat dit zeker niet waar is, wat betreft de aansluiting van de behuizing.
Gegarandeerd verzamelt ie ontzettend veel stof zo en het ziet er niet uit i.m.o.
Denk niet dat ik nog ooit een telefoon over internet bestel want dit terugsturen schiet voor geen meter op en maar al te vaak zijn er toestellen uit een slechte partij die gewoon op de markt komen
Ben expres van SE naar Nokia overgestapt omdat ik ontevreden was over de goedkope (lees slechte) bouwkwaliteir.
Nu is me dat bij Nokia ook erg tegengevallen.
Goedkope (nokia) telefoons hebben een prima, stevige bouwkwaliteit. De "dure" high end N82 heeft kieren :X
Heeft iemand enige ervaring wat een Nokias Sevicepoint met zo'n klacht doet?
Ik hoor ze al bijna zeggen: "dat hebben ze allemaal meneer" en als je dan uiteindelijk vocht of stofschade hebt hierdoor: "dit valt niet onder de garantie!"
Wat betekent die kier voor jou? Dat is gewoon een design-beslissing; het front zit namelijk tussen de zijkanten ingeklemd. Of je die USB-poort nu kan zien of niet, maakt dat wat uit? Stof komt er langs daar niet bij.

Gebruik de telefoon ipv er naar te zitten kijken. Het is een gebruiksvoorwerp, geen onderdeel van een tentoonstelling... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 14:44
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:45:
[...]

Wat betekent die kier voor jou? Dat is gewoon een design-beslissing; het front zit namelijk tussen de zijkanten ingeklemd. Of je die USB-poort nu kan zien of niet, maakt dat wat uit? Stof komt er langs daar niet bij.

Gebruik de telefoon ipv er naar te zitten kijken. Het is een gebruiksvoorwerp, geen onderdeel van een tentoonstelling... :/
Ik heb zelf ook een N82 met de bewuste kier bij het USB-poort. Ik heb echter wel last van stof onder mijn scherm. Je ziet zelfs duidelijk een klein haartje in het midden van het scherm zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat er hier op dit forum wat mensen rondlopen die vanwege die kier het toestel zonder problemen hebben kunnen ruilen bij een NSP. Mijn eigen toestel heeft gelukkig geen kieren en ook geen stofvorming :) Alleen zijn bij mij de toetsen al aan verslijten, dus dat is ook niet om over naar huis te schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Ik heb net een uitnodiging gekregen voor de nieuwe nokia pc suite versie 7.1.11.3
Alleen zit ik nog op het werk dus kan hem niet uit testen.

Iemand meer die mag betatesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Ruffian schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:28:
Ik heb net een uitnodiging gekregen voor de nieuwe nokia pc suite versie 7.1.11.3

Kreeg ook net de uitnodiging en met hetzelfde probleem dat ik nog op werk zit.

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
NokNok12 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:34:
[...]

Kreeg ook net de uitnodiging en met hetzelfde probleem dat ik nog op werk zit.
Ik ben alleen bang dat het systeem straks niet lekker werkt en ik weer mag kloten met de back-up functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die al gewerkt hebben met de barcode lezer?
Ik heb al zoveel barcodes geprobeerd maar er gebeurd niets.
Je ziet de camera scherpstellen en en in het beeld een gele en rode lijn constant bewegen maar er gebeurd verder niets. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:08:
Zijn er mensen die al gewerkt hebben met de barcode lezer?
Ik heb al zoveel barcodes geprobeerd maar er gebeurd niets.
Je ziet de camera scherpstellen en en in het beeld een gele en rode lijn constant bewegen maar er gebeurd verder niets. :?
Het werkt ook niet op gewone barcodes. Enkel barcodes die speciaal voor de telefoon zijn gemaakt, met bijv. het adres van een website erin.

Meer info: http://mobilecodes.nokia.com/scan.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chazzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 00:57
Een dezer dagen ga ik een nieuwe telefoon bestellen. Mijn ervaringen van de laatste 5 toestellen is dat Samsung beter was (c100 / e760) dan die van Nokia (5310 / 7650 en nu N73).

Vooral die laatste waarbij ik anderhalf jaar tob en meerdere updates heb gedaan blijft deze (zonder geheugenkaart of applicaties lopende) om de dag vastlopen. Plus dat het menu traag is.

Hoewel ik al vele topiconderwerpen van de N82 heb doorgelezen, de vraag hoe deze telefoon zich na verloop van tijd gedraagd. Traag of met vastlopers -zonder dat geheugen- of juist een hele stabiele telefoon en een aanrader?

Zit nu nog met de keuze tussen de U900 Soul Gray of deze N82. Wie heeft deze twee toestellen al eens naast elkaar gebruikt en zou welke keuze maken (behalve dat natuurlijk hier DE gebruikers van een Nokia zitten :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
AversusZ schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 19:19:
[...]

Ik heb zelf ook een N82 met de bewuste kier bij het USB-poort. Ik heb echter wel last van stof onder mijn scherm. Je ziet zelfs duidelijk een klein haartje in het midden van het scherm zitten :/
bij mij zit er een puntje "op" het scherm, ik dacht eerst flink vuil, maar volgens mij is het een beschadiging of iets anders aan de onderkant van mijn scherm, zou dat binnen de garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:07
Chazzo schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:11:
Wie heeft deze twee toestellen al eens naast elkaar gebruikt en zou welke keuze maken
Ik gebruik de N73 (zakelijk) en de N82 (prive) naast elkaar. Niet helemaal jouw vraag, maar het verschil tussen die 2 is heel groot. Zowel in snelheid van de menu's, het nemen van een foto en afspelen van filmpjes.

Als snelheid je probleem was/is, kan ik je de N82 aanbevelen. Vastlopers (media player, tomtom, maps, sms) heb ik helaas nog steeds regelmatig (1x per week); als ik vergeten ben dagelijks te rebooten ...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:27:
Ja. Alle mailboxen die je aanmaakt worden als een apart "envelopje aangegeven". De binnegehaalde mail komt dus op de afzonderlijke mailboxen binnen en worden niet gecombineerd in 1 box.
Ook nokia e-mail geinstalleerd! Erg mooie prog. Volgende probleem kreeg ik met mijn pop3 mail van vodafonevast. Sinds ik de mail ophaal met de telefoon krijg ik een error bij het ophalen van mail via outlook. Nokia gemaild die hebben inmiddels mijn account weer weggehaald en die kan ik opnieuw aanmaken. Sindsdien kan ik ook weer normaal mailen via outlook. Zometeen ga ik wederom probreren de boel in te stellen. Ben benieuwd of ik gewoon pech heb of weer een mail moet sturen aan nokia. Anderen ook dit probleem ondervonden? Of heb ik gewoon 1 keer pech gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Als ik twee N82's heb, is het dan ook mogelijk om de back-up van de ene eveneens op de andere N82 te zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 18:36

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Weet iemand ook een manier om zonder hack 'online delen' kunt verwijderen van je 'bureaublad'? Ik vind het heel lelijk staan. Naast dat online zoeken eigenlijk ook wel weg mag van mij..

Ik heb al heel lang rond gekeken maar het lijkt allemaal niet te werken zonder een hack. En daar heb ik eigenlijk geen zin in.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinAkuma
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08 23:20
Weet iemand hoe je iemand kan blokkeren? Zodat je niet door die personen gebeld kan worden. Ik heb de freeware tools callfilter en mobiegenie geprobeerd maar die werken niet goed of ik snap niet hoe het werkt?! Iemand die ze wel aan de praat heeft gekregen of iets anders gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
ShinAkuma schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:14:
Weet iemand hoe je iemand kan blokkeren? Zodat je niet door die personen gebeld kan worden. Ik heb de freeware tools callfilter en mobiegenie geprobeerd maar die werken niet goed of ik snap niet hoe het werkt?! Iemand die ze wel aan de praat heeft gekregen of iets anders gebruikt?
Advanced call manager van Webgate.

[ Voor 85% gewijzigd door dafmay op 20-10-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Nokia N82. Werkt perfect, echter één klein probleempje.
Als ik de telefoon via USB aansluit op mijn computer, waar PC Suite op geïnstalleerd is, hoor ik wel een windowspiepje dat hij herkent wordt, maar wordt hij niet herkend in Nokia PC Suite. Eergister deed hij het nog wel gewoon, nu niks meer.

Als ik mijn telefoon bij USB instellingen op 'gegevensoverdracht' zet, kan hij wel gewoon gegevens overbrengen. Het lijkt dus aan PC Suite te liggen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:51:
Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Nokia N82. Werkt perfect, echter één klein probleempje.
Als ik de telefoon via USB aansluit op mijn computer, waar PC Suite op geïnstalleerd is, hoor ik wel een windowspiepje dat hij herkent wordt, maar wordt hij niet herkend in Nokia PC Suite. Eergister deed hij het nog wel gewoon, nu niks meer.

Als ik mijn telefoon bij USB instellingen op 'gegevensoverdracht' zet, kan hij wel gewoon gegevens overbrengen. Het lijkt dus aan PC Suite te liggen.

Iemand een idee?
Al gereboot? Je kunt ook een andere USB poort proberen.
Als dat niet werkt kun je bij configuratiescherm > software (programmas etc) > Nokia connectivity cable driver o.i.d. herinstalleren/repairen. (Dit werkt ook als je NSU, Nokia Software Updater, je Nokia niet meer herkent.)
Eventueel moet je hierna je PC Suite herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu alles herïnstalleerd en verschillende keren de telefoon en de PC gereboot.
Heb nog steeds hetzelfde.

Toelichting: Als ik in PC Suite de wizard om verbinding met een telefoon te maken start, krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/7896/naamloosdy8.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Probeer eens de telefoon direkt op usb poort achter op pc (!) aan te sluiten. Het is een bekend fenomeen dat soms bij aansluiten via usb-hub, vaak aan voorkant pc, pc suite de telefoon niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helaas. Nog steeds geen verschil.
Raar is wel dat hij het gister dus nog wel deed.
Zal morgen nog eens proberen mijn firmware opnieuw op de telefoon te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ruffian schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:28:

Je kan 'm hier ook gewoon downloaden hoor 8)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
heeft iemand al Shazam ID of een ander "vertel me welk liedje ik hoor"-programmatje aan de praat gekregen op zijn N82?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:45
Weet iemand of je je telefoon kan downgraden bij een Nokia Care Point (Bijv. de Phone House)? En is dat dan gratis?
Het gaat om: V30 naar V20.

[ Voor 21% gewijzigd door Perzikvrucht op 23-10-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29
Dapie007 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:07:
heeft iemand al Shazam ID of een ander "vertel me welk liedje ik hoor"-programmatje aan de praat gekregen op zijn N82?
Ik gebruik Shazam. Als je een probleem ondervindt met installeren, zet dan de datum even een jaar terug tijdens de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

robertwebbe schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:43:
[...]

Ik gebruik Shazam. Als je een probleem ondervindt met installeren, zet dan de datum even een jaar terug tijdens de installatie.
Heej, dit soort tooltjes is nieuw voor mij en het werkt echt super :D Pakt tot nu toe allerlei niet-commerciële muziek!
Moest idd even installeren met datum 1 jaar terug.

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-10-2008 19:56 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
barzi schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:15:
Weet iemand of je je telefoon kan downgraden bij een Nokia Care Point (Bijv. de Phone House)? En is dat dan gratis?
Het gaat om: V30 naar V20.
Volgens mij kan het niet, maar waarom zou je het willen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Oke.. Ik heb nu een mindere ervaring met de standaard muziekspeler van Nokia. Bij het afspelen van M4A bestanden (om precies te zijn, dance department podcasts) geeft de muziekspeler steeds meer interupts naarmate de tijd van de track toeneemt. Het klinkt bijvoorbeeld bij 50 minuten dan zo:

N82 hickups bij grote m4a bestanden

Ik draai firmware V30 en heb dit zowel met een geformatteerde memory kaart als een volle (geprobeerd met de standaard microsd kaart en een snelle 2GB microsd kaart). Dus daar ligt het lijkt me niet aan.

Weet iemand hier een oplossing voor ? Ik erger me er best wel aan 8)7

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
robertwebbe schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:43:
[...]

works like a charm inderdaad! bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Tutti-frutti schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:55:
[...]

Heej, dit soort tooltjes is nieuw voor mij en het werkt echt super :D Pakt tot nu toe allerlei niet-commerciële muziek!
Moest idd even installeren met datum 1 jaar terug.
waar kan ik Shazam downloaden, kan het niet vinden voor de N82.......

edit al gevonden :+

[ Voor 3% gewijzigd door bartaa op 24-10-2008 15:03 ]

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:35:
Oke.. Ik heb nu een mindere ervaring met de standaard muziekspeler van Nokia. Bij het afspelen van M4A bestanden (om precies te zijn, dance department podcasts) geeft de muziekspeler steeds meer interupts naarmate de tijd van de track toeneemt. Het klinkt bijvoorbeeld bij 50 minuten dan zo:

N82 hickups bij grote m4a bestanden

Ik draai firmware V30 en heb dit zowel met een geformatteerde memory kaart als een volle (geprobeerd met de standaard microsd kaart en een snelle 2GB microsd kaart). Dus daar ligt het lijkt me niet aan.

Weet iemand hier een oplossing voor ? Ik erger me er best wel aan 8)7
Dat heb ik ook!
Volgens mij ligt dit aan een 'fout' in de afspeelsoftware. Is bij de N95 ook zo. Niets aan te doen, behalve m4a omzetten (idiote oplossing, ik weet het, maar geen alternatief volgens mij - behalve een andere muziekspeler te installeren?)

Erg lastig omdat Tiesto's Club Life podcast in dit formaat is, en dus ook die hiccups vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg Nokia PC Suite niet werkend op mijn computer, wat kan er loos zijn?
Heb de DVD geïnstalleerd en de nieuwste versie gedownload van het internet.

Ik stop de USB-kabel in mijn computer en telefoon en selecteer op de telefoon PC Suite.
Vervolgens ziet Windows (Vista, 32bit) hem niet, ik kan ook gegevensoverdracht selecteren wat wel gewoon werkt.

Uiteraard de programma's al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd en de PC opnieuw opgestart.
Ook heb ik de telefoon al meerdere keren opnieuw gestart.

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/9857/hoiri2.jpg
Een melding die ik krijg op een andere USB-poort? |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heerhugo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12-2020
Zijn er nog meer mensen die last hebben van het continue stoteren van youtube video's ?

Wanneer ik via vodafone zorgeloos internet de filmpjes wil bekijken stoteren ze continue.
Met HSDPA/UMTS in huis/buiten en vlakbij een mast het maakt allemaal niet uit.
Ik heb de nieuwste firmware (30.0.019) erop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerhugo schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:18:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van het continue stoteren van youtube video's ?

Wanneer ik via vodafone zorgeloos internet de filmpjes wil bekijken stoteren ze continue.
Met HSDPA/UMTS in huis/buiten en vlakbij een mast het maakt allemaal niet uit.
Ik heb de nieuwste firmware (30.0.019) erop staan
Doen ze dit ook als je surft via WLAN?

En het stotteren kan je mss oplossen door even te pauzeren aan het begin en te wachten tot het filmpje verder ingeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heerhugo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:05:
[...]

Doen ze dit ook als je surft via WLAN?

En het stotteren kan je mss oplossen door even te pauzeren aan het begin en te wachten tot het filmpje verder ingeladen is.
Via WLAN is het helemaal drama dan gebeurt er of niets of na een lange tijd ( 3-4 min ).
Ik had de N82 samen met mijn E90 (duo sim, uiteraard eerst de N82 uitgezet om daarna de E90 te testen) getest en m'n E90 had nergens last van dus denk niet dat het aan de vodafone ligt.
Btw ook het kantelen van mijn scherm duurt lang, soms denk ik dat ie weer vast zit maar dan draait het scherm weer net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Deze changelog heb ik gevonden voor firmware v. 30.0.019
Helaas in engels dus als iemand zo vrij is om hem te vertalen...

Changes/improvements:

* Alarm: Updates to Calender for Alarm related Issues
* Audio: Enhancement to Radio Apps
* Barcode reader: Decoded data view, Unsaved barcode with no links, options list is in wrong order
* Bluetooth Enhancements
* Browser Enhancements
* Core Telephony: Security, USIM, PCP, TTY related fixes, E.g.
* From PCP: Aino: WCDMA OTC USIM Freeze GSM Access and Security disabled
* CommonTsy copyerror: From PCP: Aino: WCDMA OTC USIM Freeze GSM Access and Security disabled
* From PCP: Cert Nonpass: TC 31.9.2.1 (51.0101) PCS1900
* TTY doesn’t work (QC defect ID 188)
* Video Editors fix & Enhancements
* Email fixes and enhancements
* Music Player enhancement & Fixes, for e.g.
* Orange XML GSM/WCDMA OTC Refreshing Music Library Looks like app has locked up
* Phone hangs while playing the video “Batman Begins”
* Java Core Runtime and Java Extension Fixes and Enhancements, e.g.
* SFR GSM/WCDMA OTC Misc: Applications stored on the mass memory are very slow
* When playing OMA1 protected files in a J2ME app using JSR135 throws an exception in S60 3.1 devices
* Lifeblog Enhancement wrt DB file
* Maps2.0 related Fixes and Enhancement need to maturize the same
* NGage related Error Fixes and Enhancements
* Camera Related Enhancements and fixes
* Security Fixes
* ASR enhancement
* Share Online Related Fixes needed for Maturization of application
* SIP enhancements and Fixes
* SMS Related Fixes and Enhancements
* Telephony adaptation Related Fixes and Enhancements
* UPnP Enhancements
* Video Center Enhancements
* VoIP Related Error Fixes and Enhancements
* Flash Lite3 Related Enhancements and Fixes
* WLAN related Fixes and Enhancements
* Sharaku Restore Factory Settings Misses Data for NGage in UDA

New features/functionalities:

* Full NGI (Ngage Application)
* Settings Wizard Update
* Maps 2.0
* Online Share 3.0
* Mosh & Ovi Bookmark
* Startup Setting Update
* One Way Refresh over PIM
* Default Calender Year to be 2008
* ASR Improvements
* Mobile Search 4.0 with Google Plugin
* VMBX call divert Indicator Removal for Orange variant
* Download Client Version Update to 3150
* Ngage Trial Games on UDA: Snakes Subsonic and Block Breaker
* Snakes Only in MEA Region
* Block Breaker Game in Indonesia & Philipines Region

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
p.s. digene die al versie 30 hebben willen die even testen of het schakelen tussen video opnemen en foto maken nog net zo lang duuurt als bij verse 20 (heb ik nog steeds) dit zou voor mij namelijk de doorslag geven op up te daten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 18-08 16:39
Heb een probleempje,

Wanneer ik een willekeurig software probeer te installeren, krijg ik een foutmelding iets met certificaten :S hoe kan ik dit fixen?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 14:52
fatihbatur schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:18:
Heb een probleempje,

Wanneer ik een willekeurig software probeer te installeren, krijg ik een foutmelding iets met certificaten :S hoe kan ik dit fixen?
kun je 'willekeurig software' specificeren? Sommige software pakketten moet je namelijk 'signen' voor je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 18-08 16:39
Mobitubia & Emtube & e-buddy, dit zijn allemaal freeware dus ik weet niet waar het probleem ligt.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Garmin Mobile XT op mijn telefoon staan, leuk navigatiesysteem.
Nu vindt de telefoon alleen geen GPS-satellieten, enig idee hoe dat komt?
Onderhand heb ik door het hele huis geprobeerd, zelfs buiten, geen effect.

Ook de ingebouwde software (GPS-gegevens) vindt lange tijd niets.
Pas na een minuut of 10 vindt hij wel wat, maar dan is het signaal maar slecht.

Assisted-GPS en dergelijke staan allemaal aan!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:54:
Ik heb nu Garmin Mobile XT op mijn telefoon staan, leuk navigatiesysteem.
Nu vindt de telefoon alleen geen GPS-satellieten, enig idee hoe dat komt?
Onderhand heb ik door het hele huis geprobeerd, zelfs buiten, geen effect.

Ook de ingebouwde software (GPS-gegevens) vindt lange tijd niets.
Pas na een minuut of 10 vindt hij wel wat, maar dan is het signaal maar slecht.

Assisted-GPS en dergelijke staan allemaal aan!
Welke versie heb je?
je moet je serie nr in een bestand opslaan genaamd SW.UNL dit kan je aanmaken met kladblok.
zet hier je registratiesleutel in vervolgens moet je dit bestand in de root van je garmin directory zetten
dan werkt de interne gps wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Megapaul op 28-10-2008 20:13 . Reden: fout ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:04:
[...]

Welke versie heb je?
je moet je serie nr in een bestand opslaan genaamd SW.UNL dit kan je aanmaken met kladblok.
zet hier je registratiesleutel in vervolgens moet je dit bestand in de root van je garmin directory zetten
dan werkt de interne gps wel.
Dat heb ik ook gedaan. ;)

Nog een probleem, ik heb mijn (oude Prepaid) nummer overgezet naar dit abonnement. Tot vandaag zat mijn oude simkaart in mijn (nieuwe) telefoon, vanmiddag kreeg ik een bericht dat alles overgezet was. Opeens verscheen het bericht "Registratie SIM-kaart mislukt". Toen mijn nieuwe simkaart erin gedaan, kreeg ik precies hetzelfde! De oude simkaart er weer in en het lijkt alsof het werkt, ik kan er namelijk mee bellen. Mooi, maar moet de nieuwe simkaart er niet in? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:14:
[...]

Dat heb ik ook gedaan. ;)

Nog een probleem, ik heb mijn (oude Prepaid) nummer overgezet naar dit abonnement. Tot vandaag zat mijn oude simkaart in mijn (nieuwe) telefoon, vanmiddag kreeg ik een bericht dat alles overgezet was. Opeens verscheen het bericht "Registratie SIM-kaart mislukt". Toen mijn nieuwe simkaart erin gedaan, kreeg ik precies hetzelfde! De oude simkaart er weer in en het lijkt alsof het werkt, ik kan er namelijk mee bellen. Mooi, maar moet de nieuwe simkaart er niet in? :?
wat voor nummerbehoud is het (welke provider en blijf je binnen een provider of ga je van provider a naar provider b?)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgu
  • Laatst online: 12-09-2022
Barres B. schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:57:
Weet iemand ook een manier om zonder hack 'online delen' kunt verwijderen van je 'bureaublad'? Ik vind het heel lelijk staan. Naast dat online zoeken eigenlijk ook wel weg mag van mij..

Ik heb al heel lang rond gekeken maar het lijkt allemaal niet te werken zonder een hack. En daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Ik zit ook met dit probleem. Naast het punt dat ik geen zin heb om mn telefoon te hacken doet die hack het uberhaupt niet meer als je onlangs geupdate hebt naar de nieuwste firmware. Gisteren heb ik dus geupdate en ik ben zeer verbolgen over het feit dat die lelijke zoekregel nu maar liefst twee regels in beslag neemt en ik er opeens een zeer nutteloze applicatie op mijn 'bureaublad' bij heb. Deze crap ga ik nooit gebruiken en mijn kalender, die ik dus WEL vaak gebruik is nu compleet nutteloos geworden, omdat deze nu niet meer dan 1 regel kan laten zien, en dan is mijn scherm vol. Handig Nokia! Ik ben bot ontevreden over die laatste update.

Dus, als iemand een oplossing weet hoor ik dat graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Morgu schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:23:
[...]

Ik zit ook met dit probleem. Naast het punt dat ik geen zin heb om mn telefoon te hacken doet die hack het uberhaupt niet meer als je onlangs geupdate hebt naar de nieuwste firmware. Gisteren heb ik dus geupdate en ik ben zeer verbolgen over het feit dat die lelijke zoekregel nu maar liefst twee regels in beslag neemt en ik er opeens een zeer nutteloze applicatie op mijn 'bureaublad' bij heb. Deze crap ga ik nooit gebruiken en mijn kalender, die ik dus WEL vaak gebruik is nu compleet nutteloos geworden, omdat deze nu niet meer dan 1 regel kan laten zien, en dan is mijn scherm vol. Handig Nokia! Ik ben bot ontevreden over die laatste update.

Dus, als iemand een oplossing weet hoor ik dat graag :)
Same here, ik zie het nut er niet van in dat die applicatie niet van het hoofdscherm af kan worden gehaald :X
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste