Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

*edit* was duidelijk op Pothofkearl bedoelt

Ik zou garmin eens opnieuw installeren, bij vele mensen werkt het wel inclusief bij mij.
zorg er zeker voor dat je de laatste nieuwe versie hebt de .30 achteraan

[ Voor 48% gewijzigd door vDR op 16-03-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
Anoniem: 295483 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:09:

Wil graag een navigatie systeem er opzetten, (weet dat ik dan de garmin xt moet hebben, had daarvoor TomTom en MC Guider geprobeerd maar die hadden ook het zelfde probleem).
Wat bedoel je met hetzelfde probleem? TomTom en Mc Guider werken sowieso (nog) niet op S60 v5.
GarminXT werkt bij mij perfekt. Overigens vraag ik me af als ik de problemen met Garmin lees op dit forum of diegenen weten dat het niet gratis is :+ ......... althans O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-07 11:07
Anoniem: 289641 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:18:
Ok jongens, net een tutorial gevolgt om het bestte je filmpjes te converten, zal em hier eff vertaald neer zetten(niet dat hij moeilijk is)

Download Free Zune Converter 1.0 Hierrr: http://download.cnet.com/...3000-2194_4-10814878.html

Ga naar File List--->Add file to list(het des betreffende video bestand)

......
Ik gebruik persoonlijk eRightsoft Super (als video converter) icm met het settings bestandje van deze site: http://www.techiechips.co...es-and-videos-nokia-5800/ (hele tutorial voor als je Super nog nooit hebt gebruikt met bij stap 4. het settings bestandje wat ik bedoel)
werkt ook erg goed, deze convert de videos @ 640x360 (zo te zien doet de zune converter het met 640x350) weet niet of dat uiteindelijk veel uitmaakt maar 640x360 is iig de echte nHD 16:9 resolutie van het schermpje van de nokia 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 295483 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:09:
Heb nu de nokia 5800 net 2 weken en tot nu toe ben ik zeer blij met de telefoon, maar ik heb toch 1 probleempje.
Wil graag een navigatie systeem er opzetten, (weet dat ik dan de garmin xt moet hebben, had daarvoor TomTom en MC Guider geprobeerd maar die hadden ook het zelfde probleem).

Het installeren op de telefoon gaat allemaal goed, geen problemen daar mee.
maar als ik hem wil openen doet hij niks, hij reageert er niet op.

Heb de nokia zaterdag ook de nieuwste update gegeven.
Hebben meer mensen daar last van? en zijn er mensen die er een oplossing ervoor hebben?

alvast bedankt
Versie 4 gaf bij mij hetzelfde probleem. Versie 5.00.30 doet het uitstekend (zoals hierboven al aangegeven).

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295483

footoo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:27:
[...]

Wat bedoel je met hetzelfde probleem? TomTom en Mc Guider werken sowieso (nog) niet op S60 v5.
GarminXT werkt bij mij perfekt. Overigens vraag ik me af als ik de problemen met Garmin lees op dit forum of diegenen weten dat het niet gratis is :+ ......... althans O-)
dat weet ik ook, maar geen programma reageerde, gaven ook geen fout meldingen enz, enz.

maar bedankt voor de tips die gegeven zijn, ga er mee aan de slag en bekijken of het lukt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 295483 op 17-03-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140896

Mensen, ik heb iets vrij geniaals gevonden: Mobile web server
en het schijnt te werken op de 5800 (kep m zelf nog niet binnen, maar hoop er binnenkort mee te kunnen spelen)

het idee is het volgende: je zet een soort van aangepaste (apache?) web server op de symbian device met features als php, mysql (addon vereist) met toegang tot je contacten, kalender, je gps ontvanger en je camera. zo kan je dus vanaf je computer een foto maken en de locatie van je telefoon zien. verder hebben ze er nog een programma of widget voor uitgebracht waarmee je met je vrienden een afspraak kunt maken, omdat je elkaars agenda kan zien (toestemming vereist natuurlijk)

enniewee, dit lijkt me een geweldig platform voor tweakers en moet geweldige features mogelijk maken! :9~ je kan zomaar je eigen website hosten op je foon en je eigen php scriptjes schrijven. Ik ben zelf een kleine hobby-php programmeur, dus ik ga hier zeker wat mee doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294960

Ik zie veel goeds over navigatie van Garmin.
Maar waar kan ik Garmin downloaden?
Is dit gratis?
Heb gegoogled maar wordt er niet echt wijs uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272626

Buster82

Garmin is inderdaad niet gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282354

Heeft iemand al het draadloze internet van de Hogeschool Arnhem en Nijmegen op z'n mobiel kunnen instellen? Ik heb geprobeerd mijn telefoon te verbinden en toen vroeg hij om een WEP-sleutel. Deze heb ik ingevuld en verbonden kon wel maar internetten, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282354 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:30:
Heeft iemand al het draadloze internet van de Hogeschool Arnhem en Nijmegen op z'n mobiel kunnen instellen? Ik heb geprobeerd mijn telefoon te verbinden en toen vroeg hij om een WEP-sleutel. Deze heb ik ingevuld en verbonden kon wel maar internetten, ho maar.
Zo te zien heeft HAN ook eduroam en dus zou het hetzelfde moeten werken als bij de tudelft.

even zoeken dus:
Anoniem: 157137 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:57:
[...]
TU Delft. Ehm nee niet eens. Nokia 5800 heeft een ingebouwde client hiervoor. Kwesite van de juiste instellingen invoeren. K heb wel dit gedaan op basis van instellingen voor symbian s60v3, maar er zat nauwelijks een verschil in. En ik had ook een andere certificaat gekozen (GTE Cybertrust i.p.v surfnet).

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

http://luchthaven.tudelft.nl/peap.htm
voor zover ik weet werkt het niet met een WEP key en als dat al zo is, krijg je die vanzelf aangeleverd. Als niks lukt, kan je ook nog het servicepunt vragen om hulp (die zijn heel behulpzaam bij de tudelft tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272626 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:56:
Buster82

Iemand al ervaring met nav4all toevallig?
Die is wel gratis namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-07 13:40
Vraagje voor de mensen met Vodafone-branded toestel: Zit hier nou veel extra 'rotzooi' op van Vodafone?

Ik vind het niet erg als een update wat langer duurt, maar heb geen zin in extra traagheid door hun plug-ins en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-07 13:16
Even wat vraagjes. ik heb nu de SE G900, UIQ met klein touchscherm

-kan ik tomtom vanop UIQ(legaal gekocht) gebruiken?
-is de gps ontvangst goed genoeg voor autonavigatie
-indien nee op vraag 1, welke (betalende) software is aan te raden, om volledig een tomtom te vervangen :) (scherm op mijn G900 is echt te klein...)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
dj_raoul schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:15:
Vraagje voor de mensen met Vodafone-branded toestel: Zit hier nou veel extra 'rotzooi' op van Vodafone?

Ik vind het niet erg als een update wat langer duurt, maar heb geen zin in extra traagheid door hun plug-ins en dergelijke...
Nee helemaal niks, hij is niet eens branded :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Schmoove schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:30:
[...]

Ja maar toch... het hoort niet. Laat ze het maar fixen. Daar heb je garantie voor toch..?
Dat had ik ook met mijn 5800. In eerste instantie zouden ze het toestel omruilen voor een nieuwe. Nu ging ik vandaag kijken of de nieuwe er al was. De man die mij hielp liep even met het toestel naar de buren (vodafone) om even te vragen wat precies het probleem zou kunnen zijn. Nu bleek dat die man van de technische dienst van vodafone hetzelfde probleem had met zijn 5800. Het blijkt gewoon aan de rand te liggen en schijnt heel simpel gerepareerd te kunnen worden door een nieuwe rand erop te zetten. Nu worden voor mij alle kosten op Nokia verhaald en ik ben mijn telefoon eigenlijk niet eens kwijt aangezien hij gewoon in de winkel wordt gerepareerd terwijl ik wacht.

Mocht het nu niet opgelost zijn dan mogen ze hem wel vervangen voor een nieuwe die dit probleem niet heeft, maar dan heb ik dus wel de kans dat ik mss een ander defect heb.

Had trouwens last van het certificaat probleem en was er mee naar een nokia servicepunt geweest die niks voor mij konden betekenen. Nu vroeg ik het maar aan die van van de technische dienst van vodafone en hij wist hier ook niks vanaf. Toen wilde ik het hem laten zien en ineens installeerde hij wel alles :o (altijd op zo'n moment....)
Ik had de batterij er een tijdje uit en de simkaart eruit gehaald (1dag), omdat ik dacht dat de telefoon vervangen zou worden. Nadat ik de datum en tijd weer had ingesteld installeerde hij wel alles 8)

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Laatst online: 07:34
Ik heb sinds 2 dagen nu ook mijn 5800.
Ik vind het een fantastisch toestel. Hiervoor heb ik 4 jaar met Windows Mobile gewerkt en ik snap niet wat me bezielde als ik dit nu gebruik. De functies als agenda, e-mail, internet en dergelijke zijn een stuk beter te bedienen dan bij WM vind ik.

Ik heb alleen 1 probleem. Ik krijg geen trilfunctie meer als ik een SMS ontvang. Bij bellen wel gewoon. Gisteren deed hij dat nog wel. Bij het "profielen" menu (ik gebruik "stil") staat berichtensignaaltoon gewoon aan, en trilfunctie ook, maar hij trilt niet. Bekend probleem?
Trilling bij bellen werkt dus wel, en ook als je een toest indrukt (ook al zo'n handige feature!)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Niet online
Acid_Schnitzel schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:23:
Ik heb sinds 2 dagen nu ook mijn 5800.
Ik vind het een fantastisch toestel. Hiervoor heb ik 4 jaar met Windows Mobile gewerkt en ik snap niet wat me bezielde als ik dit nu gebruik. De functies als agenda, e-mail, internet en dergelijke zijn een stuk beter te bedienen dan bij WM vind ik.

Ik heb alleen 1 probleem. Ik krijg geen trilfunctie meer als ik een SMS ontvang. Bij bellen wel gewoon. Gisteren deed hij dat nog wel. Bij het "profielen" menu (ik gebruik "stil") staat berichtensignaaltoon gewoon aan, en trilfunctie ook, maar hij trilt niet. Bekend probleem?
Trilling bij bellen werkt dus wel, en ook als je een toest indrukt (ook al zo'n handige feature!)
Heb ik ook gehad. Een aantal dagen de telefoon gereboot om de zoveel tijd. Dan deed ie het een paar keer. Wanneer hij het niet meer deed, opnieuw opstarten.

Na een paar dagen bleef ie het doen. Kan ook zijn omdat ik toen opnieuw software update heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
Dankje, ik zal eens checken of er updates beschikbaar zijn.

edit: Laatste update gedaan. Hij trilt nog niet. Even een paar keer aan en uit dan maar...

[ Voor 44% gewijzigd door Acid_Schnitzel op 17-03-2009 21:59 ]

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Niet online
Acid_Schnitzel schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:36:
Dankje, ik zal eens checken of er updates beschikbaar zijn.

edit: Laatste update gedaan. Hij trilt nog niet. Even een paar keer aan en uit dan maar...
Hij trilt ook niet na een reboot? En doet hij het wel met het algemeen profiel?

Bij mij deed hij het dus na een reboot wel weer even, maar als ie het dan niet deed werkte ook echt beide profielen niet en liet hij ook geen visuele melding zien. Alleen maar een nieuw berichtje in mn inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-07 15:18

JaccoW

Kijkt en Luistert

Nessie 09 heeft het al eerder uitgezocht. Ik heb ook het probleem dat ie maar een keer trilt.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
jakob schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:11:

-indien nee op vraag 1, welke (betalende) software is aan te raden, om volledig een tomtom te vervangen :) (scherm op mijn G900 is echt te klein...)

thx
Vraag 1, nee. Vraag 2, ja. Aangezien vraag 1 nee is, is het antwoord Garmin.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
F_demon schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:01:
Nessie 09 heeft het al eerder uitgezocht. Ik heb ook het probleem dat ie maar een keer trilt.
Dankje!! Mijn probleem was dus dat hij aan de oplader hangt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:11:
[...]

Vraag 1, nee. Vraag 2, ja. Aangezien vraag 1 nee is, is het antwoord Garmin.
ok, de G900 staat op ebay ;)

heb vandaag de 5800 uitgetest in de winkel, ik was echt onder de indruk, zowel van het mooie prijskaartje, als van het scherm, als de functionaliteit... ik zat al 5 jaar vast bij SE, maar nokia is toch duidelijk de betere...
net nog een 7310 gekocht voor de vriendin ook trouwens...

en nu on topic:
heeft de 5800 PTT en is dat bruikbaar in belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272626 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:56:
Buster82

Ik zag op de site van Garmin dat Europa 99,- kost. :/
Kan ik beter een aparte Tom Tom kopen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47
Anoniem: 294960 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:21:
[...]

Ik zag op de site van Garmin dat Europa 99,- kost. :/
Kan ik beter een aparte Tom Tom kopen hahaha
om vervolgens los nog een extra beeldscherm in de auto te hebben met nog een extra snoer om te laden. Ik zou het wel weten, die €99,- zou ik er wel voor over hebben.

Zie je jezelf met die tomtom al op de fiets, of wandelend gebruiken? ik gebruik daar mijn huidige (N95) telefoon wel voor, ideaal tijdens wandeltochten en/of wielrentochten!

Trouwens vond dit op internet;
http://www.algebeld.nl/gs...ssmusic/silver-black.html

de zilvere versie is dus al te koop en op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jarnoootje schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:44:
[...]

om vervolgens los nog een extra beeldscherm in de auto te hebben met nog een extra snoer om te laden. Ik zou het wel weten, die €99,- zou ik er wel voor over hebben.

Zie je jezelf met die tomtom al op de fiets, of wandelend gebruiken? ik gebruik daar mijn huidige (N95) telefoon wel voor, ideaal tijdens wandeltochten en/of wielrentochten!

Trouwens vond dit op internet;
http://www.algebeld.nl/gs...ssmusic/silver-black.html

de zilvere versie is dus al te koop en op voorraad!
Tja maar het beeldscherm is veel duidelijker.
Je hebt Tom Tom die toch beter en duidelijker is dan Garmin.
Want Garmin is nou niet bepaald de beste e navigator.
En dat oplaadsnoer zou je dan bij de telefoon ook hebben.
Voor fietsen en lopen gebruik ik geen navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Waarom kopen je kunt toch deze versie ook toch gebruiken ?
http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,2419.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar die moet je toch kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Als je garmin "legaal" wilt gebruiken moet je betalen. De verise die alpac aangeeft is een trial versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295735

Hallo,

ik heb een probleem met mijn nokia.
Ik weet niet of het aan mijn toestel ligt, of dat het bij iedereen zo is.

Ik zal even uitleggen stap voor stap hoe het probleem ontstaan
- Je bent ergens mee bezig op je telefoon, maar er komt even iets tussen en je laat je telefoon even liggen, na een tijdje springt ie dan automatisch op de toetsblokkering
- Je wilt weer verder gaan waar je mee bezig was, en ziet een zwart scherm, logisch want hij staat op de toetsblokkering, je drukt in plaats van de ontgrendelingsschuifknopachtigding, op één van de drie knopjes op de voorkant.
- Je krijgt dan een schermpje waarin staat: Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.
- Doe je dit vervolgens, dan is het scherm een stuk donkerder dan dat het was vóórdat ie op de blokkering sprong

Ditzelfde probleem doet zich voor als je de telefoon gewoon op de toetsenblokkeringzet, en dan ook op één van de drie knopjes aan de voorkant drukt. Dan krijg je ook het schermpje met: 'Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.' En dan werkt het vervolgens ook niet goed.

Ik vraag me af of dit een fout is in mijn toestel, of dat dit bij elk toestel zo is?

M.v.g.,
Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272626

Hoe kan je hem trouwens het best opaden gewoon als hij leeg is og maakt dat niet meer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272626 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:40:
Hoe kan je hem trouwens het best opaden gewoon als hij leeg is og maakt dat niet meer uit?
Het is natuurlijk het beste om de batterij volledig leeg te laten lopen en hem dan op te laden, laad je de batterij op voordat hij leeg is, wordt hij lui, en zal hij het uiteindelijk minder lang kunnen doen. Laad de telefoon op als hij aangeeft dat hij bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 12:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 295735 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:48:
[...]

Het is natuurlijk het beste om de batterij volledig leeg te laten lopen en hem dan op te laden, laad je de batterij op voordat hij leeg is, wordt hij lui, en zal hij het uiteindelijk minder lang kunnen doen. Laad de telefoon op als hij aangeeft dat hij bijna leeg is.
Dit is niet meer nodig en zelfs slecht.

Wil je echt weten hoe je je accu het best kan behandelen -> www.batteryuniversity.com

Antwoord van die site: Het beste kan je je accu opladen als je 40% gebruikt heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 18-03-2009 16:50 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295735 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:21:
Hallo,

ik heb een probleem met mijn nokia.
Ik weet niet of het aan mijn toestel ligt, of dat het bij iedereen zo is.

Ik zal even uitleggen stap voor stap hoe het probleem ontstaan
- Je bent ergens mee bezig op je telefoon, maar er komt even iets tussen en je laat je telefoon even liggen, na een tijdje springt ie dan automatisch op de toetsblokkering
- Je wilt weer verder gaan waar je mee bezig was, en ziet een zwart scherm, logisch want hij staat op de toetsblokkering, je drukt in plaats van de ontgrendelingsschuifknopachtigding, op één van de drie knopjes op de voorkant.
- Je krijgt dan een schermpje waarin staat: Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.
- Doe je dit vervolgens, dan is het scherm een stuk donkerder dan dat het was vóórdat ie op de blokkering sprong

Ditzelfde probleem doet zich voor als je de telefoon gewoon op de toetsenblokkeringzet, en dan ook op één van de drie knopjes aan de voorkant drukt. Dan krijg je ook het schermpje met: 'Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.' En dan werkt het vervolgens ook niet goed.

Ik vraag me af of dit een fout is in mijn toestel, of dat dit bij elk toestel zo is?

M.v.g.,
Paul
Kun je deze vraag ook beantwoorden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-07 20:24
Anoniem: 295735 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:51:
[...]

Kun je deze vraag ook beantwoorden dan?
Heb je je telefoon al een keer opnieuw gestart? Anders misschien even een reset doen ofzo. Ik heb het net geprobeerd door zelf de toetsen te blokkeren. Wanneer ik de toetsen blokkeer en op een toets druk krijg ik een vrij donker scherm met 'Ontgrendel het scherm...' als ik dit doe is het scherm nog eventjes donker en daarna weer gewoon even licht als altijd. Wat jij hebt hoort dus niet.
Ginz schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:50:
[...]

Dit is niet meer nodig en zelfs slecht.

Wil je echt weten hoe je je accu het best kan behandelen -> www.batteryuniversity.com

Antwoord van die site: Het beste kan je je accu opladen als je 40% gebruikt heb.
Inderdaad :) Ik laat m'n toestellen meestal op wanneer er 1 of 2 streepjes leeg zijn (die dingen zijn toch zo onnauwkeurig als de pest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko306 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:13:
[...]

Heb je je telefoon al een keer opnieuw gestart? Anders misschien even een reset doen ofzo. Ik heb het net geprobeerd door zelf de toetsen te blokkeren. Wanneer ik de toetsen blokkeer en op een toets druk krijg ik een vrij donker scherm met 'Ontgrendel het scherm...' als ik dit doe is het scherm nog eventjes donker en daarna weer gewoon even licht als altijd. Wat jij hebt hoort dus niet.

[...]

Inderdaad :) Ik laat m'n toestellen meestal op wanneer er 1 of 2 streepjes leeg zijn (die dingen zijn toch zo onnauwkeurig als de pest).
Nee ik heb hem al gereset en alles geprobeerd maar hij blijft donker.
Dan maar opsturen en hopelijk repareren ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

*nvmind verkeerd gelezen

[ Voor 89% gewijzigd door Rmg op 18-03-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 07:50
hmm oppassen met applicaties zal ik maar zeggen..
(ik denk dat het de applicatie Handy Shell was die hem liet crashen) die deed al raar..
Maar ik heb vanochtend ook een aantal andere applicaties geinstalleerd, en vanmiddag was mijn accu op. Nu start mijn nokia niet meer op. Hij blijft staan met Nokia in beeld. En mijn pinocde veld komt niet in beeld..

Kwam dit forum topic tegen en daar staat dat je alleen maar langs een service point kan gaan :(
http://discussions.europe...=by_date_ascending&page=2

Iemand het zelfde ervaren?

UPDATE
ik heb het nog niet helemaal gefixed, maar zonder microsd kaart doet hij het weer. Dus ik denk dat ik sd kaart moet formateren en dan doet hij het weer..

[ Voor 59% gewijzigd door thaisie op 18-03-2009 19:13 . Reden: niet duidelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295254

Bij mij bleef de foon ook op de Nokia scherm staan, toen heb ik de accu eruit gehaald, paar seconden gewacht en weer opgestart. Was weer oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
jakob schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:11:

thx
- tomtom= nee
- gps is perfect, fixt zelfs binnenshuis heel snel (secondenwerk).
- Garmin, veel alternatieven zijn er niet- behalve Nokia Maps dan- hoe goed dat werkt weet ik niet, het schijnt in ieder geval voor voetgangersnavigatie perfect te zijn hoewel het ook voor auto en dergelijke geschikt is.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Anoniem: 295735 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:48:
[...]

Dit is allang niet meer waar, voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur benadeelt. Er is hier ergens een link met een heel verhaal gepost over hoe het beste uit je 5800 batterij te halen trouwens.

[ Voor 0% gewijzigd door Soepster op 19-03-2009 09:49 . Reden: edit: foutje ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik denk dat je ergens een woordje bent vergeten ;)

werkt de sms-app vlotjes bij grotere aantallen smsjes? is soms wel tergend traag bij uiq, evenals bij een aantal emails...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 23:42
Soepster schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:36:
[...]
Dit is allang niet meer waar, voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur bevordert. Er is hier ergens een link met een heel verhaal gepost over hoe het beste uit je 5800 batterij te halen trouwens.
Neem aan dat je bedoelde: "voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur verslechterd." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293570

Voordelen:

* Hoogste energiedichtheid, op de lithium-ion-polymeer-accu na
* Geringe zelfontlading (alleen door geïntegreerde regelsysteem)
* geen geheugen-effect (= capaciteitsvermindering bij het laden van een niet-lege accu)
* hoog vermogen (sterk afhankelijk van kathodemateriaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Aeonis schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:06:
[...]

Neem aan dat je bedoelde: "voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur verslechterd." :)
De eerste keer dat je een moderne Li-ION batterij gebruikt moet je deze gebruiken tot dat de batterij leeg is. Daarna tot het 100% laden en dan weer gebruiken tot dat de batterij het apparaat niet meer kan ondersteunen. Dit moet je dan 2 of 3x herhalen. Dan pas heb je maximale capaciteit bereikt. Staat als het goed is in je Nokia (Battery) Care handleiding.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
guide voor het behalen van maximale accuduur uit je 5800

http://www.allaboutsymbia...t_as_long_as_possible.php

[ Voor 21% gewijzigd door Soepster op 19-03-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de topicstart nog te wijzigen? Het valt me op dat er vrij regelmatig dezelfde dingen worden gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 140896 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:54:
Is de topicstart nog te wijzigen? Het valt me op dat er vrij regelmatig dezelfde dingen worden gevraagd.
offtopic:
Volgens mij wel... Moet je even contact opnemen met de topicstarter Ursamajor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197658

1. Is er niet een applicatie die je accu-stand aangeeft. Dit moet mogelijk zijn want in Ovi wordt het wel aangegeven
2. Is het trouwens mogelijk om zelf proggies te ontwikkelen? Waar kan ik dat dan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag mijn nokia headset binnen gekregen en echt top kwaliteit spul en de geluid dat eruit komt is super , alleen vraag ik me af of ik em ook kan gebruiken voor op de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:52

Vis

Anoniem: 200262 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:58:
Vandaag mijn nokia headset binnen gekregen en echt top kwaliteit spul en de geluid dat eruit komt is super , alleen vraag ik me af of ik em ook kan gebruiken voor op de pc ?
Die Bluetooth headset die je gratis bij een T-Mobile abo krijgt nadat je het formulier hebt opgestuurd?
Ik wacht er ook nog steeds op.. Hoop hem deze week ook binnen te krijgen, ben echt benieuwd!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup die ik van t-mobile heb ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
hoelang heeft dat geduurt?

ik heb het formulier direct opgestuurd sinds de lancering van de telefoon in de t-mobile shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook en heb hem vandaag binnen ik denk dat de meeste deze week em zullen krijgen want ik was gisteren naar t-mobile shop gegaan . En die zeiden of vandaag of morgen moeten ze afgeleverd worden

Hij zit echt lekker net alsof er niks op je hoofd ziet en de geluidskwaliteit en bass is echt goed hij klinkt beter dan mijn seinheiser pc161 op mijn pc .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:58:
Bluetooth? op vista schijnt ad2p (ofzo) niet ingebouwd te zijn in de bluetooth stack. ik heb op mn eigen laptop een of andere tutorial gevolgd om de bluetooth te vervangen in die van broadcomm. is te vinden op google. als je dat doet, kan je ook headsets aansluiten op je vista pc. (beetje offtopic denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140896 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:53:
[...]

Bluetooth? op vista schijnt ad2p (ofzo) niet ingebouwd te zijn in de bluetooth stack. ik heb op mn eigen laptop een of andere tutorial gevolgd om de bluetooth te vervangen in die van broadcomm. is te vinden op google. als je dat doet, kan je ook headsets aansluiten op je vista pc. (beetje offtopic denk ik)
Ja ik dacht dat er al meerdere mensen al hebben en dus misschien al hebben gedaan , maar ja ik heb windows xp dus dat is denk ik geen probleem thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-07 10:19

ptjuh

New day, same old shit

Hey mensen,

Ik heb nu een paar weken me Nokia5800..En heb deze al een keer ge-update naar versie 2.0..
Sindsdien krijg ik als ik aan het smsen ben opeens groenbeeld..en als ik dan verder ga met smsen springt deze weer terug op normale kleur. En als dat niet gebeurd dan springt vaak tussen het smsen mijn beeld naar de tekst en dan weer terug naar mijn Qwerty.

iemand anders hier al problemen mee gehad? Of oplossingen voor?

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Nu online

Rmg

Anoniem: 197658 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:57:
1. Is er niet een applicatie die je accu-stand aangeeft. Dit moet mogelijk zijn want in Ovi wordt het wel aangegeven
2. Is het trouwens mogelijk om zelf proggies te ontwikkelen? Waar kan ik dat dan downloaden
http://www.forum.nokia.com/ het dev forum van nokia zelf. staat heel veel op ook in hun wiki staat een hoop. er is ook een python toolkit voor symbian kan je met python progs maken erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
als iemand een applicatie van een oudere symbian versie wil gebruiken..
Dan kan je dit programma gebruiken om toch een nummerriek toetsenbord te krijgen..

http://nokiafanboy.com/20...-freeware-wf-virtual-key/

ik heb het nog niet getest, maar klinkt handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
Is het trouwens niet handig om een nieuw topic te openen?

Nokia 5800 tube - Deel 2
Met de meest besproken problemen, handig links naar werkende apps, handige accesoires. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47
thaisie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:42:
Is het trouwens niet handig om een nieuw topic te openen?

Nokia 5800 tube - Deel 2
Met de meest besproken problemen, handig links naar werkende apps, handige accesoires. etc..
dat is het zeker, alleen zie nu maar iemand te vinden die het echt bij wil gaan houden, het kan en het ook nog eens wil doen :)

opzich wil ik het topic wel bij gaan houden ... alleen moet er dan wel een nette opzet zijn zoals bij het forum van de N95 o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 21:57

Amiet01

Master_A

Kan je misschien een wachtwoord zetten als je je inbox opent van je smsberichten?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282354

Anoniem: 140896 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:49:
[...]

Zo te zien heeft HAN ook eduroam en dus zou het hetzelfde moeten werken als bij de tudelft.

even zoeken dus:

[...]

voor zover ik weet werkt het niet met een WEP key en als dat al zo is, krijg je die vanzelf aangeleverd. Als niks lukt, kan je ook nog het servicepunt vragen om hulp (die zijn heel behulpzaam bij de tudelft tenminste)
Ik heb weer even zitten klieren maar hij vraagt toch om een WEP-sleutel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278433

Beste leden, waar kan ik theme's downloaden voor mijn tube ? (betrouwbaar en gratis) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is eigenlijk een google vraag maar vooruit:

http://www.mahunyal.com/
http://dailymobile.se/forum/index.php?board=52.0
http://nokia5800.net/forum/
http://www.pizero.net/archives/category/theme-posting

Hier is de gratis headset net binnengekomen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jarnoootje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:48:
[...]

dat is het zeker, alleen zie nu maar iemand te vinden die het echt bij wil gaan houden, het kan en het ook nog eens wil doen :)

opzich wil ik het topic wel bij gaan houden ... alleen moet er dan wel een nette opzet zijn zoals bij het forum van de N95 o.i.d.
Ik wil wel meehelpen met het de topicstart, mooi sogprojectje. En sowieso is het wel mn nieuwe gadget aan het worden en dan ben ik er altijd wel veel mee bezig, dus vind t leuk om t op de tweakers beetje bij te houden. en het scheelt ook voor de zinloze vragen die 100x gesteld worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Ik zou het alvast op prijs stellen moest iemand zich daarmee willen bezig houden. Vooral handige programma's en nuttige tips zijn meer dan welkom. Ik slaag er niet altijd in om bij te blijven met dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb nu ook mijn T-mobile versie binnen. Productcode aangepast en de nieuwste firmware erop geïnstalleerd. Alleen had ik een vraag, is het mogelijk om de speaker uit te schakelen?
Voorbeeld:
Ik zit in de trein en haal mijn telefoon uit mijn broek en trek perongeluk het kabel eruit, dan schakelt het geluid naar de speaker, en kan iedereen meegenieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Bluetooth Headset van Nokia ook binnengekregen vandaag :)
Relaxt en stevige koptelefoon, alleen het volume mag wel wat harder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Het begint mij ondertusse wel uitermaten te irriteren , mijn 5800 kan ik nog altijd niet updaten !:s

vind dit best irritant, is er een andere methode om mijn firmware up te daten zonder dat ik mijn garantie verlies?

ik heb productcode : 0579762
iemand die connecties heeft bij nokia / mobistar ( daar aangekocht) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-07 09:04
Iemand enig idee van de levertijden bij T-Mobile momenteel? Gister online contract verlengd ook met de Nokia Tube erbij...kan op zn langst 10 dagen duren lees ik, maar op zn kortst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:22

robertwebbe

Robert Webbe

AgoNitE schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 07:03:
Iemand enig idee van de levertijden bij T-Mobile momenteel? Gister online contract verlengd ook met de Nokia Tube erbij...kan op zn langst 10 dagen duren lees ik, maar op zn kortst?
AgoNitE, deze vraag kun je betere in het andere topic stellen waar het specifiek gaat over de levertijden en prijzen van de 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-07 09:04
robertwebbe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:03:
[...]

AgoNitE, deze vraag kun je betere in het andere topic stellen waar het specifiek gaat over de levertijden en prijzen van de 5800.
Ja sorry, zo snel niet aan gedacht 's ochtends vroeg om 7 uur :p net al geprobeerd te bellen..maar mnpauzes zijn te kort voor de wachtrij bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73303

vDR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:00:
Het begint mij ondertusse wel uitermaten te irriteren , mijn 5800 kan ik nog altijd niet updaten !:s
Heb de mijne bijna 3 weken geleden bij Mobistar gaan halen. Onmiddellijk geupdate naar versie 20.0.0.12.
Geen probleem met het updaten dusver (via pc/ Nokia software updater)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Laatst online: 18-06 10:49
Gisteren heb ik ook maar een 5800 gehaald. Lekker compact, redelijk materiaal gebruik, goed reagerend scherm en dik in de accessoires.

Minpunten tot nu toe:
- geen divx, maar had ik kunnen lezen
- Scrollen gaat niet zoals ik gewend ben, omhoog vegen is omhoog gaan ipv tegenovergesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Anoniem: 73303 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:29:
[...]

Heb de mijne bijna 3 weken geleden bij Mobistar gaan halen. Onmiddellijk geupdate naar versie 20.0.0.12.
Geen probleem met het updaten dusver (via pc/ Nokia software updater)
heb jij de zelfde productcode als mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231825

Ik heb inmiddels ook een "probleempje" maar dit is meer software matig. Maar denk dat het niet kan, aangezien ik hier met mijn N95 ook niet uitkwam.

Weet iemand of het mogelijk is de ringtone op de telefoon uit te schakelen en deze alleen via de headset af te spelen? Bijvoorbeeld voor in de bus voel ik de tril functie niet altijd en niet iedereen hoeft te horen dat ik telefoon krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

De afwijking in de behuizing is nog niet verholpen :(
Nieuwe rand opgezet, maar daar zit het probleem dus blijkbaar niet in. Wel wijkt hij nu ietsje minder, maar ik kan alsnog mijn plectrum er gewoon tussen steken en zo als ik wil de hele rechterkant loswippen, ook zie ik gewoon wat electronica zitten door die kier (rechtsboven).

Heb Hi maar gevraagd voor een nieuwe, want ik wil wel een degelijke telefoon. Schijnt alleen een veel voorkomend probleem te zijn, dus hopen dat ik niet eerst 4 andere moet proberen voordat ik een goede heb.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 21-07 20:49
Rye schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:57:
De afwijking in de behuizing is nog niet verholpen :(
Nieuwe rand opgezet, maar daar zit het probleem dus blijkbaar niet in. Wel wijkt hij nu ietsje minder, maar ik kan alsnog mijn plectrum er gewoon tussen steken en zo als ik wil de hele rechterkant loswippen, ook zie ik gewoon wat electronica zitten door die kier (rechtsboven).

Heb Hi maar gevraagd voor een nieuwe, want ik wil wel een degelijke telefoon. Schijnt alleen een veel voorkomend probleem te zijn, dus hopen dat ik niet eerst 4 andere moet proberen voordat ik een goede heb.
Ik heb nergens geen last van. Bij mij sluit de rand perfect.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:00
Heeft iemand anders ook problemen met het aanmaken van contact groepen? In de handleiding staat dat ik gewoon op het groepen tabblad kan drukken, maar dat heeft bij mij geen enkel effect. Ik kan ook geen andere mogelijkheid vinden om groepen aan te maken. Ik heb al de laatste software versie draaien.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198787

Ook de 5800 een paar dagen in bezit.. klein dingetje waar ik me eigenlijk over verbaas bij een telefoon die zichzelf xpressmusic noemt... Waarom zit er dan niet een programa als Shazam op, voor muziekherkenning? Verder zeer tevreden, lijst me goede apps in de startpost zou niet verkeerd zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
IceM schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:56:
Heeft iemand anders ook problemen met het aanmaken van contact groepen? In de handleiding staat dat ik gewoon op het groepen tabblad kan drukken, maar dat heeft bij mij geen enkel effect. Ik kan ook geen andere mogelijkheid vinden om groepen aan te maken. Ik heb al de laatste software versie draaien.
Heb je allicht een theme die het niet ondersteunt. Probeer maar eens met een default theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb steeds meer last van certificaat-meldingen. Wat houd dat certficaten nu precies in. Kan je deze weghalen of juist niet (ik zie nl tutjes die aangeven hoe deze te verwijderen). Alle info welkom !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
IceM schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:56:
Gebruik je het standaard thema wel? Bij andere thema's (bijv van Pizero) kan je de tabbladen (ook bij BT) niet kiezen, met het standaard thema kan dit wel :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139714

Weet iemand hoe dat geluidje dat bij de wekker/alarm word afgespeeld heet en waar ik dat kan vinden op mijn 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ik krijg Garmin maar niet geopend op mn 5800... Ik heb m wel geinstalleerd, maar als ik erop druk krijg ik het intro scherm van Garmin te zien (zwart met Garmin logo etc) en dan springt ie ineens weer terug naar het Toepassingen menu..
Hoe kan dit en hebben meerdere mensen hier last van?
Ik heb trouwens de nieuwste versie van Garmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Vis schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:00:
Ik krijg Garmin maar niet geopend op mn 5800... Ik heb m wel geinstalleerd, maar als ik erop druk krijg ik het intro scherm van Garmin te zien (zwart met Garmin logo etc) en dan springt ie ineens weer terug naar het Toepassingen menu..
Hoe kan dit en hebben meerdere mensen hier last van?
Ik heb trouwens de nieuwste versie van Garmin.
*edit* Na het nog eens te installeren gaat hij wel
Geen problemen en ik zie zo meteen ook niet directe grootschalige veranderingen.

[ Voor 12% gewijzigd door vDR op 20-03-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 21:57

Amiet01

Master_A

Heb je misschien een soort VanDale applicatie voor de nokia? Dus dat je een woordenboek waar je moeilijke woorden kunt opzoeken en de betekenis ervan krijgt. De woordenboek die standaard bij de nokia 5800 bijzit vertaalt het alleen naar een andere taal. Alvast bedankt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Laatst online: 21-07 11:07
Anoniem: 231825 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:51:
Ik heb inmiddels ook een "probleempje" maar dit is meer software matig. Maar denk dat het niet kan, aangezien ik hier met mijn N95 ook niet uitkwam.

Weet iemand of het mogelijk is de ringtone op de telefoon uit te schakelen en deze alleen via de headset af te spelen? Bijvoorbeeld voor in de bus voel ik de tril functie niet altijd en niet iedereen hoeft te horen dat ik telefoon krijg.
niet echt een oplossing maar meer een idee: zet je ringtone volume op zn laagst dan hebben de mensen om je heen er niet _heel_ veel last van en gaat wel je muziek oid op pauze en de ringtone via je headphones (neem aan dat je het ook wel door hebt als je tussen je muziek ineens heel zacht je ringtone te horen krijgt)
PinokkioTV schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:21:
[...]

Gebruik je het standaard thema wel? Bij andere thema's (bijv van Pizero) kan je de tabbladen (ook bij BT) niet kiezen, met het standaard thema kan dit wel :)
themes van pizero zijn onlangs geupdate en nu wel compatible met de nokia 5800!
http://www.pizero.net/archives/1235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
cuberob schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:42:
[...]

themes van pizero zijn onlangs geupdate en nu wel compatible met de nokia 5800!
http://www.pizero.net/archives/1235
Da's mooi, bedankt voor de tip :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

vDR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:52:
[...]

*edit* Na het nog eens te installeren gaat hij wel
Geen problemen en ik zie zo meteen ook niet directe grootschalige veranderingen.
Heb ik ook al 2x gedaan, gedeinstalleerd, en weer erop, maar niks daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-07 15:20
Amiet01 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:56:
Heb je misschien een soort VanDale applicatie voor de nokia? Dus dat je een woordenboek waar je moeilijke woorden kunt opzoeken en de betekenis ervan krijgt. De woordenboek die standaard bij de nokia 5800 bijzit vertaalt het alleen naar een andere taal. Alvast bedankt.
De standaard woordenboek-applicatie kan inderdaad maar half. Start de applicatie op en klik op opties>talen>bron/doel
Als je de bron insteld op Nederlands en de doeltaal op Engels geeft ie bij mij een mooie definitie in het Engels. Dit voldoet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285667

heb een bug gevonden ?? de teller van m'n uitgaande smsjes zit vast op 20 ? terwijl ik veel meer uitgaande sms'n heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Anoniem: 285667 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:10:
heb een bug gevonden ?? de teller van m'n uitgaande smsjes zit vast op 20 ? terwijl ik veel meer uitgaande sms'n heb
dit is geen bug. In je instellingen staat dat hij maximaal 20 berichten opslaat
als je dit getal naar 50 veranderd zullen er 50 berichten worden opgeslagen.

het is ergens in je SMS instellingen :-)
als het dit is wat je bedoelt

[ Voor 3% gewijzigd door vDR op 21-03-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil contact maken met de router van mijn broer en deze heeft een vreselijk (lees: veilige) key. Deze kanik via slick binnenhalen (copy) maar hoe kan ik deze PASTEn? Bij het invoeren van de key heb ik alleen een keyboard en geen extra toetsen om bv te PASTEn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Anoniem: 197658 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:55:
Ik wil contact maken met de router van mijn broer en deze heeft een vreselijk (lees: veilige) key. Deze kanik via slick binnenhalen (copy) maar hoe kan ik deze PASTEn? Bij het invoeren van de key heb ik alleen een keyboard en geen extra toetsen om bv te PASTEn
Als je de button met drie horizontale strepen indrukt krijg je daarna de optie Paste te zien.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graham, da's nu net het probleem. Bij het invullen van de key krijg ik die niet te zien. Ik zie nl een (eenvoudige) keyboard met letters icm cijfers (zoals het is op een 'ouderwets' mobieltje met een vast keyboard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een nieuw topic gemaakt, zoals besproken. zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1342085

Aanvullingen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verder in Nokia 5800 Tube - Deel 2 dus.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic