Ik ben nu al 1 maand bezig om mijn nummer overt te zetten van telfort naar t-mobile.
Telfort geeft aan t-mobile door dat er 1 nummer tekort is op het door mij ingevoerde sim-kaartnummer.
Ik heb telfort al 3X gebeld om dit nummer te controleren. Steeds geven ze aan dat het nummer klopt!
Ik heb zelfs 1X gebeld met een t-mobile medewerker op de tweede lijn die het gesprek heeft opgenomen :-), waarin de telfort medewerker aangeeft dat het nummer klopt.
Kan er iemand kijken hoeveel cijfers er opzijn of haar sim-kaartje staan voor mij? Het moeten er 13 zijn en sommige zullen er 19 hebben.
Gisteren kreeg ik mijn laatste afrekening binnen... of ik even ¤1,33 wilde betalen voor een acceptgiro die ik nooit heb gehad??? Zelfs de medewerker van Telfort kon deze niet plaatsen. Deze wordt gecrediteerd maar ben wel ¤3,- armer door het belletje naar een 0900 nummer.
En om nog even verder te kankeren op telfort :-)
Ik heb een half jaar geleden bijna 1 maand niet kunnen bellen/gebeld worden sms-en internetten etc. in de buurt waar ik woon (Utrecht/overvecht)
Op mijn werk in Maarsssen of in De Meern bij mijn oom werkte alles wel. Blijkbaar is er een zendmast oid stuk in de buurt bij mij, maar gewoon niet toegeven he. Mijn opa (prepaid) had dit ook). Ik zou inmiddels als 6X teruggebeld worden... nooit gebeurd. Heb mijn thuisnummer opgegeven uiteraad).
Uiteindelijk advocaat van de rechtsbijstand erop gezet omdat er ook wordt beweerd dat aangetekende brieven die zijn aangekomen (heb hier de handtekening liggen) niet zijn aangekomen, maar die is er nog steeds mee bezig.
Maargoed...had er iemand nog het aantal cijfertjes op de simkaart voor mij? Het moeten er 13 of 19 zijn als het goed is.
mcman wijzigde dit bericht 15-08-2008 10:09 (0%)
Reden: Tikvout