Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Reageer Nieuw Topic
Klantenservicenummer
Vanaf 14 juli 2008 wordt het klantenservicenummer 1200 (0626001200) vervangen door 0900-9596. Ook het tarief voor het bellen naar de klantenservice gaat wijzigen. U gaat voor een gesprek met onze klantenservice ¤ 0,30 per minuut betalen (plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon). U betaalt vanaf het moment dat u in het gesproken menu komt.

Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. De Algemene Voorwaarden voor abonnement worden ook met ingang van 14 juli 2008 gewijzigd. Alle verwijzingen naar het oude klantenservicenummer in de Algemene Voorwaarden voor abonnementen komen met ingang van 14 juli 2008 te vervallen.

Indien u Telfort Prepaid heeft en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst beëindigen door eenvoudigweg geen gebruik van de dienst meer te maken. Wij raden u dan aan uw beltegoed te verbruiken omdat dit tegoed anders een jaar na uw laatste opwaardering vervalt.

nu hoef je je telefoon dus opeens NIET meer in te leveren???? CHILL :D

Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm

Reg. datum: 04 juni 2008

Telfort leest ook Tweakers ;)

penlighted
Reg. datum: 07 november 2002

het zal er wel mee te maken hebben dat zo'n gesubsidieerde telefoon bij een abo nooit echt een integraal onderdeel van de overeenkomst is. vaak komt het neer op: sluit een normaal abo af waar je 2 jaar aan vast zit, en krijg als dank een telefoon.

maarreh, goed nieuws dit. ik denk dat ik ook maar eens op ga zeggen. ben erg tevreden over telfort, maar zit nog wel aan een duur abo vast. straks eens bij de concurrentie een sim-only scoren :P

sig...

Reg. datum: 24 mei 2008

Dus als ik het goed begrijp kun je, zelfs ook al heb je net een 2-jarig contract afgesloten, gewoon je abonnement opzeggen, en daarmee de dure telefoon die je erbij gekregen hebt praktisch gratis maken?

Baal ik even dat ik mijn abonnement net 2 weken geleden heb opgezegd, met een opzegtermijn van 3 maanden.

Apple hoer

Kun je ook nu snel nog een abonnement afsluiten en dan opzeggen? :+

Reg. datum: 21 november 2002

quote:
bvwissen schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:43:
Dus als ik het goed begrijp kun je, zelfs ook al heb je net een 2-jarig contract afgesloten, gewoon je abonnement opzeggen, en daarmee de dure telefoon die je erbij gekregen hebt praktisch gratis maken?

Baal ik even dat ik mijn abonnement net 2 weken geleden heb opgezegd, met een opzegtermijn van 3 maanden.
Hier idem dito!

Maar, zou het niet mogelijk zijn om nu nog een brief te sturen naar telfort en ervoor te zorgen dat het contract per 14 juli afgelopen is en niet eind augustus...

Jafra007 (1004645) VIII.1812

Reg. datum: 21 november 2002

quote:
Mooi zo! Heb nl. eind mei andere phone gekocht + abbo. Scheelt weer overlapping in de abbonementskosten!

Jafra007 (1004645) VIII.1812

.is[b]E[/b]ngaged.

Is dit nou alleen voor de telecom? of ook voor het internet?(want 0900 staat al bij internet...)

.She's so .Lovely!
-Ankh- Gear: Nikon D80 | Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 AF-S DX VR
Op zoek naar een HTC Touch PRO!: V&A

ex GoT'er

Ik zocht 'n smoes om Telfort op te kunnen zeggen om de 3G iPhone te kunnen bestellen bij t-mobile, en tadaaa, zij leveren 'm op 'n presenteerblaadje aan.
Ze hadden 't niet stommer kunnen plannen......

Zodra T-Mobile duidelijkheid geeft over de prijzen dan is het simpel ; 11 juli brief sturen, 14 juli nummer laten porteren, 15 juli met m'n huidige nummer via T-Mobile op m'n 3G iPhone bellen. :P

MarcelG wijzigde dit bericht 11-06-2008 09:48 (45%)

Heeft betere specs!

Ik zou m iets eerder versturen... Grote kans dat ze 'm anders 'niet hebben gehad' of 'te laat hebben ontvangen'..
Gewoon in je brief vermelden dat je per 16 juli 2008 opzegt.
quote:
Telfort Klantenservice
T.a.v. afdeling contractbeheer
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost

<woonplaats>, <datum>.

Betreft: opzeggen abonnement

Geachte heer/mevrouw,

In verband met de tariefswijziging van de klantenservice wil ik middels deze brief wil ik mijn GSM abonnement per 14 juli 2008 opzeggen. Ik wens gebruik te maken van nummerbehoud. Mijn nieuwe provider neemt uiterlijk 2 weken voor het verlopen van het contract contact met u op om het nummer te porteren.

Mijn gegevens zijn:
Telefoonnummer: 06XXXXXXXX
Klantnummer: XXXXXX

Naam: <naam>
Adres: <adres>
Postcode + plaats: <postcode> <woonplaats>

De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer <rekeningnummer> komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag binnen 14 werkdagen een schriftelijke bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.

Met vriendelijke groet,

<naam>

Bijlage: kopie legitimatiebewijs
edit: voor het gemak ff een voorbeeldbrief gepost.
edit2: Ik zou de opzegbrief met aangetekend versturen om verdwijnende brieven te voorkomen.

Ethnocentrix wijzigde dit bericht 11-06-2008 10:07 (77%)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Specs: Intel 80286 @ 12mhz, 480KB extended memory, 40MB HDD, Hercules Graphics, MS-DOS 4, Windows 2.1 shell

VOORMALIG STUNTMAN
Reg. datum: 31 mei 2001

Weten jullie eigenlijk of het mogelijk is om te proteren naar pre paid? Ik vind die 3g ook wel spannend, maar wil eerst van de hoed en de rand weten.. Dus zat er aan te denken om mijn abbo op te zeggen, tijdelijk te porteren naar een prepaid nummer mo dan vervolgens of te kiezen voor een nieuwe iphone .. of gewoon ergens een spotgoedkoop simonly abbo.. Mischien weer bij telfort.. ha ha

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
hendrikjan schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:18:
Weten jullie eigenlijk of het mogelijk is om te proteren naar pre paid? Ik vind die 3g ook wel spannend, maar wil eerst van de hoed en de rand weten.. Dus zat er aan te denken om mijn abbo op te zeggen, tijdelijk te porteren naar een prepaid nummer mo dan vervolgens of te kiezen voor een nieuwe iphone .. of gewoon ergens een spotgoedkoop simonly abbo.. Mischien weer bij telfort.. ha ha
ik heb simyo gekozen, moet geen probleem zijn

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
MrAcid schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:46:
Kun je ook nu snel nog een abonnement afsluiten en dan opzeggen? :+
Nope, algemene voorwaarden zijn al aangepast. Wanneer je nu een abonnement neemt ga je al automatisch akkoord met de prijswijziging van de klantenservice per 14 Juli.

WoW:
Capa Human Warrior @ Outland
Eingana Draenei Shaman @ Outland

Apple hoer

Dacht ik al. ;)

Zo... dat zou eens goed uitkomen.. heb zelf een 2 jarig abo wat in september afloopt, maar als ik nu op zou zeggen zit ik alsnog met die opzegtermijn van 3 maanden.

Eigenlijk wil ik niet eens weg bij Telfort, maar ik wil ook ernstig graag een Iphone :) Dan ben ik er met deze constructie meteen vanaf als ik het goed begrijp?

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Apple hoer

Klopt, per 14 juli ben je er dan vanaf.

Zit ik nog wel met het feit dat ik graag m'n nummer wil behouden. Las ook dat in plaats van het beeindigen van het contract, ik m'n telfort abo om kan laten zetten naar prepaid, en dan zonder opzegtermijn dat nummer kan laten porteren naar een eventueel t-mobile abo :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Philflow wijzigde dit (47%)
Reg. datum: 22 april 2006

quote:
DenTeD123 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:56:
[...]
ik betwijfel namelijk dat telfort dat toestel mag/ kan innemen
Als je een dikke korting hebt gehad op een toestel, dan kunnen ze volgens mij een gedeelte terug eisen. Maar zeker weet ik dit ook niet.

Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:47:
Zit ik nog wel met het feit dat ik graag m'n nummer wil behouden. Las ook dat in plaats van het beeindigen van het contract, ik m'n telfort abo om kan laten zetten naar prepaid, en dan zonder opzegtermijn dat nummer kan laten porteren naar een eventueel t-mobile abo :)
Waar heb je dat gelezen dan? Lijkt me namelijk lastig om op te zeggen en dan een nieuw sim-only bij telfort aan te vragen met het zelfde oude nummer :)

Xbox 360 Live: Thrace Grumble

Apple hoer

Je kunt voor 5¤ een sim-only bij Simyo nemen, je kunt dan je nummer ook gewoon meenemen. Vervolgens kun je dan vanaf Simyo weer naar T-Mobile of een andere provider zodra er straks wat meer bekend is over een eventuele simlock vrije oplossing (België of via de VS). Dat is in elk geval wat ik ga doen.

Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
MrAcid schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:51:
Je kunt voor 5¤ een sim-only bij Simyo nemen, je kunt dan je nummer ook gewoon meenemen. Vervolgens kun je dan vanaf Simyo weer naar T-Mobile of een andere provider zodra er straks wat meer bekend is over een eventuele simlock vrije oplossing (België of via de VS). Dat is in elk geval wat ik ga doen.
Ik snap dat je een Simyo kunt nemen, maar kun je hetzelfde nummer kiezen als wat ik nu bij Telfort heb? Op zich is het nummer toch niet meer vna mij als ik het heb opgezegd per 16 juli?

Xbox 360 Live: Thrace Grumble

Apple hoer

Klopt, daarom moet je "nu" een pre-paid nemen en daarvoor nummerbehoud aanvragen per 14 juli.

pinkproject.nl

quote:
Ethnocentrix schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:01:
Ik zou m iets eerder versturen... Grote kans dat ze 'm anders 'niet hebben gehad' of 'te laat hebben ontvangen'..
Gewoon in je brief vermelden dat je per 16 juli 2008 opzegt.

[...]

edit: voor het gemak ff een voorbeeldbrief gepost.
edit2: Ik zou de opzegbrief met aangetekend versturen om verdwijnende brieven te voorkomen.
Welk adres is nu het juiste, die in Alphen a/d Rijn of Amsterdam? :?

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

http://www.telfort.nl/over/organisatie/contact/adres/mobiel/ geeft aan:

Adres- en andere gegevens Telfort mobiel

Postadres
Telfort B.V.
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost

Bezoekadressen
Voor vragen kunt u altijd een van de Winkels van Telfort bezoeken. De Winkels van Telfort zijn niet telefonisch bereikbaar. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van Telfort op nummer 06-2600 1200.

Kamer van koophandelnummer
Telfort B.V. is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Amsterdam onder nummer 34151641

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: