Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Reageer Nieuw Topic
Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

Per 14 juli wijzigt Telfort het tarief van haar klantenservice. Hierdoor is het mogelijk je abonnement per die datum op te zeggen. Ze verwachten wel dat je je telefoon inlevert :S Ik vraag me af hoe ze dit willen bereiken! Want volgens mij is het bij Telfort niet bekend welke telefoon ik heb. Tevens vraag ik me af hoe ze dat willen doen als je hebt bijbetaald voor een telefoon.

bron: http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten/
quote:
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008 . De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. U dient wel uw mobiele telefoon in te leveren als u uw abonnement opzegt per 14 juli 2008.
Iemand een idee hierover?

Reg. datum: 09 juni 2008

Is waar!

Je kunt opzeggen met onderstaande gegevens :)

Het adres:

Postbusnummer: (staat bovenaan je factuur!)
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Postbus 512
2400 AM Alphen aan de Rijn

Het antwoordnummer:
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Antwoordnummer 11407
2400 VC Alphen aan de Rijn

Fax: (algemeen!) 020-2005454.

Reg. datum: 02 juli 2007

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat willen gaan regelen van die telefoon inleveren ik heb nog wel een oude telefoon liggen die ze kunnen krijgen maar weten ze welke je hebt op dit moment?

- Znote 6625WD - T7500 2.2GHz - 8600GT 512MB - 2GB DDR2 PC6400 -

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ik gok dat ze daar de telefoons mee bedoelen die je rechtstreeks bij de webshop van Telfort hebt besteld. Telefoons die via andere webshops zijn besteld, daar heeft Telfort geen zicht op.
Hed Kandi

Ik heb vandaag mijn opzegbrief opgestuurd. Ik houd jullie op de hoogte

Reg. datum: 11 november 2004

Mijn opzegbrief is ook verstuurd :)
Mijn abonnement loopt in principe nog tot december 2008, maar dit komt als een waar geschenk, gezien mijn voorgenomen overstap naar T-Mobile voor de iPhone 3G ;) hehehe

Reg. datum: 12 februari 2004

Hmmz...klinkt prima! Maar wat nu als ik bij gsm.nl een telefoon + abo van Telfort heb besteld, deze telefoon ondertussen heb verkocht en nu met een andere telefoon (iPhone) loop? Iemand die hier opheldering over kan geven? :)

Xbox 360 Live: Thrace Grumble

Reg. datum: 28 oktober 2007

Wat is dat nu weer, in plaats van dat ze de helpdesk beter maken, maken ze hem duurder! De mensen aan de helpdesk weten meestal helemaal niks. Ligt UMTS er al uren (landelijk) uit, weten ze dat bij de helpdesk niet. Je kan net zo goed je oma bellen.

Als het nu ipv een kastje-naar-de-muur service een echte helpdesk met kennis van zaken word, zou ik die 30 cent misschien nog wel de moeite waard vinden. Anders zou het echt bizar zijn, moet je (nog meer) geld betalen om hun te vertellen dat er een storing is.

Over de telefoon, ik heb toendestijds 100e extra betaald voor m'n telefoon (N73), dan zou ik zowel die 100e als de telefoon kwijt zijn? Ik zou zeggen dat ik die 100e dan ook terug zou moeten krijgen.

*Plop*
Reg. datum: 19 mei 2000

Hoe zit het met nummerbehoud als je opzegt en over gaat naar een andere aanbieder?

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

it's just me
Reg. datum: 24 maart 2003

Ik persoonlijk ben heel benieuwd hoe men dit denkt aan te gaan pakken.
Kan iemand me op de hoogte houden hoe een opzegging verloopt?

ex GoT'er

quote:
BlackShift schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:19: Ligt UMTS er al uren (landelijk) uit, weten ze dat bij de helpdesk niet. Je kan net zo goed je oma bellen
Ah, dus het ligt niet aan mij??! Ik heb dus al twee dagen zitten kloten met m'n TyTN2 ; 3 keer geflashed, instellingen geprobeerd te vinden op Telfort.nl, maar niks...geen GPRS/UMTS....grmbl.
M'n oma kan ik makkelijker bellen ; haar nummer kan ik opzoeken...dat van Telfort kan ik nérgens vinden op hun website.
quote:
Demon Hunter schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:15:
Hmmz...klinkt prima! Maar wat nu als ik bij gsm.nl een telefoon + abo van Telfort heb besteld, deze telefoon ondertussen heb verkocht en nu met een andere telefoon (iPhone) loop? Iemand die hier opheldering over kan geven? :)
Hier hetzelfde, alleen telefoon niet verkocht, is kapot. Daarnaast wil ik de iPhone 3G straks nemen bij T-Mobile. Is het dan handig om nu een sim only abonnement af te nemen bij T-Mobile om de mogelijke tijd op te vullen? Zodat ik makkelijk een nieuw abonnement kan kiezen?

Nielsvr wijzigde dit bericht 10-06-2008 09:42 (21%)

pinkproject.nl

Zo dat is nog eens goed nieuws! _/-\o_
Ik vind het mobiel internet van Telfort verschrikkelijk traag en wil daarom terug naar Vodafone.
Mijn contract loopt tot december 2008 dus als ik er eerder vanaf kan, graag!

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Hed Kandi

quote:
Nielsvr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:36:
[...]

Hier hetzelfde, alleen telefoon niet verkocht, is kapot. Daarnaast wil ik de iPhone 3G straks nemen bij T-Mobile. Is het dan handig om nu een sim only abonnement af te nemen bij T-Mobile om de mogelijke tijd op te vullen? Zodat ik makkelijk een nieuw abonnement kan kiezen?
als ik jou was zal ik je nummer overzetten naar een prepaid-aanbieder. Ik heb een verzoek tot nummerportering aangevraagd bij simyo. Kan ik straks makkelijk overstappen op een andere provider.

Reg. datum: 11 januari 2007

Ik snap echt niks van telfort. Ik heb een paar weken geleden een abonnement afgesloten, en niet gekozen voor de rekening omdat dit 2.50 (!) per maand extra kost. Maar ja, er stond bij dat het geheel op internet ook te lezen was.

Op het moment heb ik nog niet één stukje informatie kunnen achterhalen bij Mijn Telfort, de rekening staat al weken op 'niet beschikbaar vanwege technische storing'. Hoe kan je nou zo lang een storing hebben?? Belminuten resterend is niet beschikbaar. Ik kan zelfs m'n adresgegevens, abonnementsvorm, of rekeningnummer niet bekijken, je krijgt gewoon een leeg vlak te zien...

Ik ben het opzich nu al weer zat, dus dit komt goed uit, maar ik ben wel erg bang voor m'n nummerbehoud.

WaWaWiiiiWa wijzigde dit bericht 10-06-2008 12:02 (8%)

Hed Kandi

quote:
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:59:
Ik snap echt niks van telfort. Ik heb een paar weken geleden een abonnement afgesloten, en niet gekozen voor de rekening omdat dit 2.50 (!) per maand extra kost. Maar ja, er stond bij dat het geheel op internet ook te lezen was.

Op het moment heb ik nog niet één stukje informatie kunnen achterhalen bij Mijn Telfort, de rekening staat al weken op 'niet beschikbaar vanwege technische storing'. Hoe kan je nou zo lang een storing hebben?? Belminuten resterend is niet beschikbaar. Ik kan zelfs m'n adresgegevens, abonnementsvorm, of rekeningnummer niet bekijken, je krijgt gewoon een leeg vlak te zien...

Ik ben het opzich nu al weer zat, dus dit komt goed uit, maar ik ben wel erg bang voor m'n nummerbehoud.
Ik heb op dit moment geen problemen met mijn telfort. Ik kan al mijn informatie en rekeningen zien.
Resterende saldo bekijken is sowieso niet mogelijk bij Telfort. Je moet gewoon afwachten tot je je rekening krijgt. Is elke maand weer een verrassing

Hm, hoe zit dat met je teostel? ik heb m van een externe dealer? hoe zit dat dan?

Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm

VOORMALIG STUNTMAN
Reg. datum: 31 mei 2001

quote:
DenTeD123 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:50:
Hm, hoe zit dat met je teostel? ik heb m van een externe dealer? hoe zit dat dan?
tja dat zat ik me ook af te vragen...k zal ze eens bellen...

hendrikjan wijzigde dit bericht 10-06-2008 12:56 (4%)

quote:
hendrikjan schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:54:
[...]

tja dat zat ik me ook af te vragen...
ik betwijfel namelijk dat telfort dat toestel mag/ kan innemen

Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm

Hed Kandi

quote:
hendrikjan schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:54:
[...]

tja dat zat ik me ook af te vragen...k zal ze eens bellen...
ben benieuwd...

Aut bibat, aut abeat
Reg. datum: 14 juni 2002

quote:
DenTeD123 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:50:
Het lijkt me erg sterk dat je dat moet inleveren, dat kunnen ze nooit verplichten. Misschien hooguit voor bepaalde abonnementsvormen waar een telefoon bij zat, al lijkt me zelfs dat erg sterk. Maar voor sim only abo's heb je nooit een telefoon gehad, dus die hoef je ook echt niet terug te geven.

Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.

Apple hoer

Ik zag dit bericht inderdaad ook! Goed nieuws met de komst van de iPhone 3G. Mijn huidige iPhone moet ik dan nog even verkopen natuurlijk maar dat komt vast wel goed. :)

Alleen nog even afwachten tot er wat meer nieuws is van T-Mobile wat ze met de 3G tarieven gaan doen. Als het schreeuwend duur is dan regel ik wel weer wat uit de USA ofzo.

Reg. datum: 04 juni 2008

Mijn vriendin heeft vorig jaar een 2-jarig abo bij Telfort afgesloten... omdat we vrij veel belden en ze constant over de bundellimiet ging heeft ze het abo 2 keer verhoogd. Later kwamen we erachter dat je alleen niet kan verlagen! Nu zit ze dus aan standaard 65e per maand vast, en daar wilt ze uiteraard vanaf.
De Nokia n73 wilt ze niet kwijt, dus ik vraag me af of Telfort idd kan eisen dat de phone wordt ingeleverd... wat een vreemde eis is dat! Wie weet meer?

Reg. datum: 09 november 2006

Ik zou het ook graag willlen weten... [bookmarked]

Wii : Wii Sports, Wii Play, Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Mario & Sonic at the Olympic Games, FarCry, The Godfather, Scarface, WarioWare, Paper Mario, Super Mario Bros. (VC), Super Mario Bros. 3 (VC), Street of Rage (VC)

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
funk-e schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:39:
[...]

Ik heb op dit moment geen problemen met mijn telfort. Ik kan al mijn informatie en rekeningen zien.
Resterende saldo bekijken is sowieso niet mogelijk bij Telfort. Je moet gewoon afwachten tot je je rekening krijgt. Is elke maand weer een verrassing
Hmm ik kan al de hele dag niet op de site komen. Zelfs www.telfort.nl ligt gewoon plat. (vanuit mijn provider althans, is KPN en TweakDSL, hier op het werk)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: