Ik krijg bij wireless wel vaak "some of your settings were not applied to your wireless connection" ofzo; wireless werkt hier thuis brak
An eye for an eye and the whole world goes blind - System
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [TU/e laptop 2008/2009] HP Compaq 8510w
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]An eye for an eye and the whole world goes blind - System
Ik weet niet wat jij zeurt, maar over het algemeen willen de gebruikers niet terug naar een lagere resolutie omdat het zo ontzettend fijn is om een scherp beeld te hebben waarbij er meer letters oppassen of dat de letters scherper zijn.quote:Cassius schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:27:
Ow en btw voor iemand die zei dat 1920x1200 zo'n goed idee was ...
hp 8710w beeldscherm weergave
Fail.
Who the f**k is General Failure and why is he reading my disk ?
Ok bedankt!quote:mobilepeet schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:54:
@ golflars & Oliesjeik1
Je moet je weer opnieuw aanmelden op het domein op de TUE.
Zie: http://w3.tue.nl/nl/diens...notebook_in_domain_zetten
Succes
Wat denk je waarom we in 2000 hier een 20" CRT hadden staan? Omdat 1024x768 veel te weinig is.quote:Cassius schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:13:
"Ik weet niet wat jij zeurt";
Feit is dat vroeger 1024x768 pixels nog steeds net zoveel pixels waren als nu 1024x768 pixels zijn. Stel je nu eens voor dat je een 15" inch crt / tft had in 2000. Dan was dat die resolutie en niets meer, misschien zelfs 800x600. Nu zetten we er even 1920x1200 op. Bijna 5 keer zoveel pixels op hetzelfde oppervlak en bij dezelfde dpi worden letters en tekst dus bijna 5 keer (!) zo klein.
Pak nou eens een 15" laptop met 1920x1200 en zeg me dat je dat op een comfortable 60cm werkafstand in je laptopstandaard nog steeds met rustige ogen kan lezen zonder de DPI aan te passen. Want scherp zijn je letters vast wel door die kleine dotpitch; maar of veel mensen het nog kunnen lezen - nee zeker niet.
Ik denk dat 1680x1050 een veel en veel betere keuze is voor een 15,4 inchje, klaar. Maar je mag mij een zeur noemen hoor.
jcvjcvjcvjcv wijzigde dit bericht 23-08-2008 04:31 (9%)
stefanos1990 wijzigde dit bericht 24-08-2008 15:11 (43%)
is het niet windowsupdatequote:stefanos1990 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:28:
Hoi
Ik ervaar sinds gisteren dat mijn drive light (het vierde ledje linksonder) de hele tijd aant knipperen is, gepaard met een ratel geluid op dezelfde frequentie als het knipperen. Sinds toen heb ik ook het gevoel dat de notebook langzamer is, en sommige internetpagina's werken mysterieus niet. Ik weet alleen niet welk proces of service dit veroorzaakt. Ik heb de search indexer al uitgeschakeld. Ik heb virusscans gedaan met avg en symantec, geen resultaten. Is er misschien iemand die zijn hijackthis report van zijn schone tue notebook zou willen delen zodat ik het kan vergelijken met die van mij?
Edit: Meer details:
Ik heb bij taskmanager onder het tabblad performance geklikt op "resource manager", waarna ik gedetailleerde informatie kon zien over welke processen mijn hdd belasten.
Er is een constante belasting van tussen de 5 en 20 mb/s, met explorer.exe en rundll32.exe als grootste boosdoeners.
Ik weet dat dit de meeste normale processen van windows zijn, maar ze schrijven constant naar de harde schijf, wat volgens mij mijn notebook een stuk langzamer maakt, op Windows XP heb ik zoiets nooit ervaren.
De bestanden die worden beschreven door de processen zijn:
c:/users/student/appdata/local/microsoft/windows/usrclass.dat door rundll32.exe
c:/users/student/appdata/local/microsoft/windows/usrclass.dat.LOG1 door rundll32.exe
c:/users/student/appdata/local/temp/egnoonpo.ini door explorer.exe
c:/slogfile (ntfs volume log) door rundll32.exe
Lijkt op gewoon logfiles, maar waarom in gods naam met meer dan 5 mb/s ?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Je kunt superfetch natuulijk ook (gewoon) uitzetten (m.b.v. TWEAK VI):quote:Cassius schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:04:
Ik werd helemaal gestoord van de HDD actviteit van Vista omdat seeks/write's op schijven nooit super stil zijn en heb dus XP op de HP staan.
Nokia N73 :: Canon Ixus 70 :: Canon 350D - Sigma 17-70 & 70-300 :: HP Compaq 8510W :: Conceptronic CH3SNAS :: Canon Pixma MP160
wielrenner wijzigde dit bericht 29-08-2008 18:45 (16%)
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [TU/e laptop 2008/2009] HP Compaq 8510w
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus