Hoi
Ik ervaar sinds gisteren dat mijn drive light (het vierde ledje linksonder) de hele tijd aant knipperen is, gepaard met een ratel geluid op dezelfde frequentie als het knipperen. Sinds toen heb ik ook het gevoel dat de notebook langzamer is, en sommige internetpagina's werken mysterieus niet. Ik weet alleen niet welk proces of service dit veroorzaakt. Ik heb de search indexer al uitgeschakeld. Ik heb virusscans gedaan met avg en symantec, geen resultaten. Is er misschien iemand die zijn hijackthis report van zijn schone tue notebook zou willen delen zodat ik het kan vergelijken met die van mij?
Edit: Meer details:
Ik heb bij taskmanager onder het tabblad performance geklikt op "resource manager", waarna ik gedetailleerde informatie kon zien over welke processen mijn hdd belasten.
Er is een constante belasting van tussen de 5 en 20 mb/s, met explorer.exe en rundll32.exe als grootste boosdoeners.
Ik weet dat dit de meeste normale processen van windows zijn, maar ze schrijven constant naar de harde schijf, wat volgens mij mijn notebook een stuk langzamer maakt, op Windows XP heb ik zoiets nooit ervaren.
De bestanden die worden beschreven door de processen zijn:
c:/users/student/appdata/local/microsoft/windows/usrclass.dat door rundll32.exe
c:/users/student/appdata/local/microsoft/windows/usrclass.dat.LOG1 door rundll32.exe
c:/users/student/appdata/local/temp/egnoonpo.ini door explorer.exe
c:/slogfile (ntfs volume log) door rundll32.exe
Lijkt op gewoon logfiles, maar waarom in gods naam met meer dan 5 mb/s ?
[
Voor 43% gewijzigd door
stefanos1990 op 24-08-2008 15:11
]