HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 52
Reg. datum: 21 januari 2007
Reg. datum: 21 januari 2007
Omdat Opera 9.5 er nooit komt geloof ik, heb ik als proef de Net Front browser geinstalleerd op mijn Touch. Een verrassing. Heel mooi is het beginscherm van je bookmarks. Je kunt door kleine thumbnails van je favorieten scrollen. Door te dubbelklikken zoom je in of weer uit. Download wel de concept versie!
http://www.access-company...ile/browser/35_wm_tp.html
HTC Touch Diamond
Reg. datum: 07 mei 2008
Je moet nog even wachten want er komt een nog veel betere browser aan nl Firefox mobilequote:rvb583 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:55:
Omdat Opera 9.5 er nooit komt geloof ik, heb ik als proef de Net Front browser geinstalleerd op mijn Touch. Een verrassing. Heel mooi is het beginscherm van je bookmarks. Je kunt door kleine thumbnails van je favorieten scrollen. Door te dubbelklikken zoom je in of weer uit. Download wel de concept versie!
Bekijk het filmpje maar eens op
http://www.pocketinfo.nl/...iet-het-eerste-licht.html
Het is soms handig om de mogelijkheid te hebben om via je PC je smartphone te besturen bijvoorbeeld voor het versturen van SMS-jes of instellingen aan te passen. . Met MTUX My Mobiler is er nu een gratis oplossing waarbij je je mobiele telefoon als Remote Desktop kunt gebruiken, kijk op http://www.mtux.com/

Die is er allang... en is ook al vaak genoemd. Klinkt wel heeeel erg als reclame...
Is geen reklame en dit is volgens mij de eerste keer dat MY Mobiler op dit forum is genoemd. Ik heb het wel op de HTC Cruise forum kunnen terugvindenquote:DizzyWeb schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:01:
Die is er allang... en is ook al vaak genoemd. Klinkt wel heeeel erg als reclame...
Is het nou eigenlijk wel verstandig om nu een Htc Touch te kopen? Die actie op Gsmtopdeal is wel erg intressant.
Koop ik nou dan niet al een te veel verouderd apperaat waarmee ik eigenlijk weinig mee kan...
Koop ik nou dan niet al een te veel verouderd apperaat waarmee ik eigenlijk weinig mee kan...
Kunt veel beter de Diamond uitvoering kopen. Die is sneller en heeft veel meer mogelijkhedenquote:lasharor schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:52:
Is het nou eigenlijk wel verstandig om nu een Htc Touch te kopen? Die actie op Gsmtopdeal is wel erg intressant.
Heel mooi.......maar deze browser lijkt me nog in een heel pril stadium.quote:mmf schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:41:
[...]
Je moet nog even wachten want er komt een nog veel betere browser aan nl Firefox mobile:
Bekijk het filmpje maar eens op
http://www.pocketinfo.nl/...iet-het-eerste-licht.html
Of weet jij al iets meer over een release datum??
HTC Touch Diamond
HTC Touch Diamond
Reg. datum: 15 maart 2004
Reg. datum: 15 maart 2004
Zelf ben ik ook pas in 2 weken in het bezit van een 2e hands Touch. Heb niet het idee met een verouderd apparaat te werken hoor. 't Is ook maar net wat je er voor over hebt. Ik heb zelf altijd een simonly-abo voor een paar euro per maand en het loont bij mij niet om een duur abo met toestel te nemen. De Touch (via MP) was aantrekkelijk geprijsd (met losse gps-ontvanger) en ik heb niet 500 euro over voor een nieuw toestel. Ja, je kan natuurlijk een tijdje wachten en dan voor wat minder een 2e hands Diamond kopen, maar daar had ik weer geen zin in, wilde nu een toestel met meer mogelijkheden, ook omdat mijn PDA overleden was.quote:lasharor schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:52:
En vandaag Mobile Shell 2.1 met Diamond-interface erop gezet. Ziet er erg gelikt uit. Alleen niet duidelijk hoe je items aan Mijn Menu enzo kan toevoegen, maar dat zoeken we later wel uit. ;-)
[img]afbeelding[/img]quote:rvb583 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:00:
[afbeelding]
Hoe krijg jij een plaatje in dit forum? Lukt mij niet via knippen plakken.
was niet meer nodig
Dark Angel wijzigde dit bericht 17-06-2008 21:46 (91%)
Lian Li PCV-2000 | Watercooling Danger Den TDX|DFI nF4 SLI-DR | 64X2 4400+| 2GB PC3200 OCZ Platium| 2x XFX 7800GT 256MB |Raptors 36gb raid 0|Samsung Syncmaster 970P
Reg. datum: 21 september 2007
Dat FireFox mobile ziet er wel prima uit.. Ik hoop dat hij dan ook een beetje rap komt. Zoals ik hem daar zie is het wel een grote stap voorwaarts. Maar jah het is altijd nog afwachten of het sliden wel zo soepeltjes gaat.
Wat is iedereen toch altijd lirisch over dat S2U2:O. Ik vind het een onprogramma. Druk gewoon op de uitknop als ik hem in mijn zak steek en op de aanknop als ik hem weer nodig hebt. wat is het voordeel van zon stom blokkie?
DIZONO.com
Dan vergis je je toch echt.... in deel 2 is ie al genoemdquote:mmf schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:07:
[...]
Is geen reklame en dit is volgens mij de eerste keer dat MY Mobiler op dit forum is genoemd. Ik heb het wel op de HTC Cruise forum kunnen terugvinden
Sorryquote:DizzyWeb schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:35:
[...]
Dan vergis je je toch echt.... in deel 2 is ie al genoemd
even een vraagje en ik kan het niet echt meer terugvinden.
tijdje geleden heb ik hier gelezen dat je die cube kan uitschakelen en dat dat nogal wat geheugen kan schelen. ik werk altijd met SPB mobile shell dus heb die hele cube niet meer nodig!
Hoe kan ik die cube uitzetten?
tijdje geleden heb ik hier gelezen dat je die cube kan uitschakelen en dat dat nogal wat geheugen kan schelen. ik werk altijd met SPB mobile shell dus heb die hele cube niet meer nodig!
Hoe kan ik die cube uitzetten?
Kan ik ook wel gebruiken aangezien ik vaak de melding krijg dat ik programmas moet afsluiten om meer geheugen te kunnen creeren om zo weer verder te kunnen
Hoe is de headset aan te sluiten op het toestel? Via de mini usb poort of via een 'gewone' aansluiting?
Harem ©2004
Je hebt een stekkertje nodig die het omzet naar een normaale speaker plug. Waar je je headset dan inplugt.. Kan je iig halen bij de media markt.
Of hier:
http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html

De origineleoordopjes kan je er gewoon onderin in pluggen, DuH
Of hier:
kima wijzigde dit bericht 18-06-2008 16:40 (8%)
Dat kan gelukkig stukken goedkoperquote:kima schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:38:
Je hebt een stekkertje nodig die het omzet naar een normaale speaker plug. Waar je je headset dan inplugt.. Kan je iig halen bij de media markt.
Of hier:
[afbeelding]
Ik ben nog niet echt thuis in de wereld van de HTC Touch/PPC, maar ik heb de volgende vraag. Ik wil deze telefoon eigenlijk puur en alleen als Tomtom apparaat in de auto gebruiken. Nu zouden 2 dingen dan handig zijn:
1. Dat de telefoon z.s.m. opstart (dat kan ik met die boost van batterystatus bewerkstelligen begrijp ik)
2. Dat tomtom meteen opgestart word zodra de telefoon aangezet wordt, hoe sneller hoe beter.
Voornamelijk voor dat laatste zoek ik momenteel een oplossing, iemand een idee?
1. Dat de telefoon z.s.m. opstart (dat kan ik met die boost van batterystatus bewerkstelligen begrijp ik)
2. Dat tomtom meteen opgestart word zodra de telefoon aangezet wordt, hoe sneller hoe beter.
Mag ik je aanraden om dan gewoon een tomtom aan te schaffen. Als je hem echt puur en alleen als tomtom wilt gebruiken ben je dan veel goedkoper uit. Bij de normale Touch zit geen gps ingebouwd, dus je zult daar een losse muis voor aan moeten schaffen.quote:flipjevandejam schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:04:
Ik ben nog niet echt thuis in de wereld van de HTC Touch/PPC, maar ik heb de volgende vraag. Ik wil deze telefoon eigenlijk puur en alleen als Tomtom apparaat in de auto gebruiken. Nu zouden 2 dingen dan handig zijn:
Neem bijvoorbeeld een TomTom One XL HD Traffic.
Je betaald dan +/- 250 euro en ben je klaar. Start gegarandeerd sneller op dan een touch en navi software, en is nog goedkoper ook. Voordeel is daarnaast het gratis HD Traffic!
Ik zeg dit niet als Tomtom gebruiker, maar als combi user. Ik heb zowel een touch met muis als een tomtom, maar gebruik toch liever de tomtom.
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last