Hoofdcategorieën
Reg. datum: 28 juli 2004

quote:
Ome_Les schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:18:
Het ziet er heel erg gaaf uit, maar ik krijg het met geen mogelijkheid geinstalleerd.

Ik heb zo'n vermoeden dat mijn Radio niet compatible is met de system.img.
(Oh ja, mocht dit hier niet neergezet worden... Laat het mij even weten, dan bewerk ik deze post wel.)
Als je die ROM 3LIT3 bedoeld? Heeft dat niets met je radio rom te maken. Geef eens aan welke foutmelding je krijgt? Want je bent heel erg summier met je informatie. Wees duidelijker.

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

«zo niet, dan toch»

Ik wist niet in hoeverre ik hier erover mag praten.

Ik heb de Touch Cruise over genomen van MaDLiVe, en ik wilde gaan kijken of ik inderdaad ook Android op mijn telefoon geprobeerd.
(Onder andere een versieloze HaRet geprobeerd, ook 0.5.1 en 0.5.2 en deze zijn mij niet gelukt.)

ik ga nu vanavond eens kijken naar de Android + Sense GUI die te vinden is op XDA dev. Kijken of ik daar mee uitkom.

Ik probeer het nu met:
ROM versie 3.13.404.0 NLD
ROM Datum: 08/24/08
Radioversie: 1.59.42.15
Protocolversie: 25.85.30.07H

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

[quote]Ome_Les schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:27:
Ik wist niet in hoeverre ik hier erover mag praten.
quote:
Ik heb de Touch Cruise over genomen van MaDLiVe, en ik wilde gaan kijken of ik inderdaad ook Android op mijn telefoon geprobeerd.
(Onder andere een versieloze HaRet geprobeerd, ook 0.5.1 en 0.5.2 en deze zijn mij niet gelukt.)

ik ga nu vanavond eens kijken naar de Android + Sense GUI die te vinden is op XDA dev. Kijken of ik daar mee uitkom.
Adroid wordt gewoon geladen en niet in een ROM gegooid. Is een Linux variant.

http://www.allaboutphones...u-ook-Google-Android.html
of deze
quote:
Ik probeer het nu met:
ROM versie 3.13.404.0 NLD
ROM Datum: 08/24/08
Radioversie: 1.59.42.15
Protocolversie: 25.85.30.07H
Dat is een standaard ROM

Ik ga het ook eens proberen met deze versie

Onder WM6.1 start de zaak niet. Ik heb twee versies geprobeerd.

Dutchphoto wijzigde dit bericht 21-08-2009 20:24 (15%)

«zo niet, dan toch»

Ik heb alleen die van de lgorris site nog niet geprobeerd, maar verder bijna allemaal.

Ik denk dat ik moet kijken of ik een gedeelde van mijn memstick op ext2 kan zetten, of anders mijn memstick moet formatteren naar FAT32.

:(

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

Ik heb nu 3LITVII op me telefoon staan alleen als ik hem verbind met mijn pc kon je altijd kiezen uit sync en gedeeld internet nu heb ik per ongeluk op gedeeld internet geklikt, en elke keer als ik hem met de pc verbind komt dat schermpje met die 2 keuzes niet meer en doet hij niet meer synce.
Weet iemand een oplossing?

www.stoeprand.nl

quote:
Ome_Les schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:18:
Ik heb alleen die van de lgorris site nog niet geprobeerd, maar verder bijna allemaal.

Ik denk dat ik moet kijken of ik een gedeelde van mijn memstick op ext2 kan zetten, of anders mijn memstick moet formatteren naar FAT32.

:(
Vanaf een card werkt ie niet.

Overigens heb ik nu die M.Amine ROM erop staan en die werkt ook fijn.

Reg. datum: 08 januari 2002

quote:
Pinobigbird schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 20:50:
[...]

Na het lezen van jouw probleem heb ik gekeken of dit ook bij mij het geval was. En.... dat is het inderdaad!
Mijn configuratie:
  • 3LIT3 VIII Full NLD
  • Radio 1.59.46.12
  • Vodafone
Getest met een sms'je van Vodafone -> Vodafone, Nokia

Heb jij al een oplossing gevonden? Niet dat het me erg veel uitmaakt, maar het klopt niet.
Heb je al gekeken naar deze registersleutel?
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Arcsoft\ArcSoft MMS UA\Config\UI]
"SendDeliveryTimeInAbsolute"=dword:00000000
Drie dagen na mijn post was het probleem opeens "opgelost". Althans, bij smsjes naar mijn vriendin en naar mijn moeder. Ik zal nog even checken of een sms van HTC (T-Mobile) -> Nokia nog wel problemen geeft.

K draai nu 3LIT3 VIII Full NLD en ik stop de telefoon soms in mijn broekzak als ik op de scooter zit, ik gebruik tevens s2u2 voor scherm beveiliging.
Maar soms als ik van de scooter afstap en even mijn telefoon check staat er op het s2u2 een vliegtuig (vliegtuig modes) als ik naar de instellingen, ga staat de telefoon inderdaad op vliegtuig modes.
Weet iemand hoe dit kan, en wat de oplossing is?

www.stoeprand.nl

Right back @ ya
Reg. datum: 18 augustus 2000

quote:
Dw1-nl schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 00:37:
K draai nu 3LIT3 VIII Full NLD en ik stop de telefoon soms in mijn broekzak als ik op de scooter zit, ik gebruik tevens s2u2 voor scherm beveiliging.
Maar soms als ik van de scooter afstap en even mijn telefoon check staat er op het s2u2 een vliegtuig (vliegtuig modes) als ik naar de instellingen, ga staat de telefoon inderdaad op vliegtuig modes.
Weet iemand hoe dit kan, en wat de oplossing is?
Dit soort vage problemen had ik ook bij het gebruik van S2U2, en na het verwijderen hiervan was alles weer in orde.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Reg. datum: 13 februari 2004

Ik gebruik de standaard HTC ROM met WM6.1 en ben daar (nog) prima tevreden mee. Wat me alleen stoort, zijn al die meldingen die je krijgt over binnengekomen mail, smsjes en gemiste calls. Ik klik me regelmatig suf om alle meldingen kwijt te raken terwijl diezelfde informatie al op het standaard 'Today screen' wordt getoond (de 3 getallen onder de grote tijdsaanduiding).

Is het mogelijk om de meldingen uit te zetten?

quote:
JosD schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:05:
Ik gebruik de standaard HTC ROM met WM6.1 en ben daar (nog) prima tevreden mee. Wat me alleen stoort, zijn al die meldingen die je krijgt over binnengekomen mail, smsjes en gemiste calls. Ik klik me regelmatig suf om alle meldingen kwijt te raken terwijl diezelfde informatie al op het standaard 'Today screen' wordt getoond (de 3 getallen onder de grote tijdsaanduiding).

Is het mogelijk om de meldingen uit te zetten?
Er is een verschil tussen die twee. Die jij bedoeld zijn tellers, die onder de tijdsaanduiding. Die je weg wilt hebben zijn de bubbels waarin ook daadwerkelijk informatie verschijnt.En die laatste wil je weg hebben? Nou zijn er wel meer die dat willen. Maar bijna nooit allemaal, zie hier

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
Dw1-nl schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:24:
Ik heb nu 3LITVII op me telefoon staan alleen als ik hem verbind met mijn pc kon je altijd kiezen uit sync en gedeeld internet nu heb ik per ongeluk op gedeeld internet geklikt, en elke keer als ik hem met de pc verbind komt dat schermpje met die 2 keuzes niet meer en doet hij niet meer synce.
Weet iemand een oplossing?
Start - Instellingen - Verbindingen - USBtoPC

Reg. datum: 09 april 2004

Ik heb klein probleempje en dat is dat me contacten 1 grote zooi is. Ik zou deze graag willen aanpassen en verwijderen via de pc maar niet via outlook. Is dat mogelijk? Mischien met een stukje extra software?

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
wishmaster1986 schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:02:
Ik heb klein probleempje en dat is dat me contacten 1 grote zooi is. Ik zou deze graag willen aanpassen en verwijderen via de pc maar niet via outlook. Is dat mogelijk? Mischien met een stukje extra software?
Je kan met PPCPimbackup (freeware) een backup van je contacten maken naar je SD-kaart, deze aanpassen op je PC en de boel weer restoren op je PDA.

Je moet dan in de backup-opties aangeven dat je geen binary backup wil, zodat het bestand als platte tekst wordt opgeslagen.

Keep firing, Assholes!

quote:
mno schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:10:
[...]

Je moet dan in de backup-opties aangeven dat je geen binary backup wil, zodat het bestand als platte tekst wordt opgeslagen.
het ziet er dan uit als een delimited text file te openen/bekijken/editten in Excel

Dutchphoto wijzigde dit bericht 22-09-2009 17:09 (18%)

quote:
jbr schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 08:28:
[...]

Dit soort vage problemen had ik ook bij het gebruik van S2U2, en na het verwijderen hiervan was alles weer in orde.
Die bug is allang opgelost. Dat gebeurd nadat je een gesprek gevoerd hebt.Als je hem daarna weg stopt en weer te voorschijn haalt kan hij inderdaad in de flightmode staan.
Tijd voor een upgrade dus :)

Ja hij gaat in vliegtuigmodes als scherm zwart is en ik druk zet op veel knoppen tegelijk bij bukken in een strakke broek.

www.stoeprand.nl

Reg. datum: 07 oktober 2008

Zojuist Opera Mini 5 Beta geinstalleerd.
Lijkt prima te werken. Alleen jammer dat animated gifs nog niet ondersteund worden.
Ik kijk nogal eens op buienradar enzo...
Iemand anders nog ervaring met deze browser?

Inmiddels zie ik een HTC Sense UI (youtube video)
Zelf nog niets geprobeerd.

http://www.skoutz.nl

Mensen ik heb een probleem. Ik wil bestanden wissen van mijn storage card alleen zodra ik ze wis en mijn telefoon reset staan de bestanden er weer op. Heb al een hard reset gedaan, de wizard bestanden weggooien, via cardreader gedaan maar niks helpt. Formatteren via een cardreader werkt ook niet want dan zegt windows dat het formatteren niet is gelukt. Iemand een idee?

Inmiddels erachter gekomen dat de kaart beveiligd is tegen schrijven. Maar heb 2 adapters geprobeerd die beide met het schuifje naar boven staan en het werkt nog niet. Gevalletje helaas pindakaas of heeft iemand nog een idee?

Groentenman wijzigde dit bericht 19-10-2009 02:15 (23%)
Reden: Meer info.

Is er een msn versie voor op mijn htc dat ik op 2 locaties kan inloggen op mijn telefoon en op de gewone msn?

www.stoeprand.nl

quote:
Groentenman schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:20:
Mensen ik heb een probleem. Ik wil bestanden wissen van mijn storage card alleen zodra ik ze wis en mijn telefoon reset staan de bestanden er weer op. Heb al een hard reset gedaan, de wizard bestanden weggooien, via cardreader gedaan maar niks helpt. Formatteren via een cardreader werkt ook niet want dan zegt windows dat het formatteren niet is gelukt. Iemand een idee?
Bestanden die je wist staan NIET na een reset van de hardware er weer op. Dat zou in veel gevallen erg handig zijn.
Jij het het waarschijnlijk over de bestanden in je Cruise zelf. Die kunnen niet gewist worden. Die staan in ROM En die komen ook weer terug na een hardreset. Dat hoort ook zo. Behalve die bestanden die je er zelf opgezet hebt.
quote:
Inmiddels erachter gekomen dat de kaart beveiligd is tegen schrijven. Maar heb 2 adapters geprobeerd die beide met het schuifje naar boven staan en het werkt nog niet. Gevalletje helaas pindakaas of heeft iemand nog een idee?
Dan heb je een slecht werkende adapter.

Dutchphoto wijzigde dit bericht 24-10-2009 00:05 (17%)

http://www.skoutz.nl

Ik heb het met 2 adapters geprobeerd en uiteindelijk de handdoek in de ring gegooid en een nieuw kaartje gekocht want volgens mij was die gewoon kapot. Iig werkt alles nu weer goed.

quote:
Dutchphoto schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:29:
Inmiddels zie ik een HTC Sense UI (youtube video)
Zelf nog niets geprobeerd.
Nog reacties betreft de htc SENSE UI?

www.stoeprand.nl

quote:
Dw1-nl schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:21:
[...]

Nog reacties betreft de htc SENSE UI?
Euhmm, nee. Je kan hem gewoon downloaden en uitproberen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: