Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
nappie333 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:19:
Dus club3d is dus wel een slecht merk die videokaarten maakt die niet lang meegaan door bezuiniging?
zowat elk merk bezuinigd. Dus dat zegt niets over een merk. Het gaat erom tot hoever wil je bezuinigen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Reg. datum: 05 november 2000

als het echt een slecht merk zou zijn dan zouden ze niet lang bestaan maar waar het omgaan is dat waarschijnlijk de potentieel om over te clocken minder is dan de duurdere kaarten maar dat merk je dus ook in de goedkopere prijs zou ik zeggen maar om het dan als slecht te bestempelen is overdreven als het doet wat het moet doen volgens de specificaties en als jij er meer wilt uit persen dan is dat jouw keuze en als dat niet lukt dat moet je niet gaa klagen over dat het een slecht merk is als het niet de over clokc prestaties levert wat jij er van verwacht want ze maken geen reklame volgens mij met de bewering dat je het super over kunt clocken

P3 1.1 Ghz, Asus CUBX , 512 MB, Asus V7700 deluxe, Liveplayer 1024, dtt2500, enc.................

www.coolclocks.nl

quote:
Janssen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:10:
[...]
P.S: bestaat er een luchtkoeler voor de 9800GX2 die beter is dan het standaard exemplaar? Geluid is geen issue ;)
Naar mijn weten niet. Zoiezo zou ik dat ding niet kopen.. maar goed aangezien jij er 1 hebt :P

Maybe is waterkoeling iets voor jou? Het hoeft allemaal niet meer zo veel te kosten tegenwoordig en het zou je zeker een performance boost moeten geven!

Kijk anders ook even op mijn site voor tips daarover :X

WWW.COOLCLOCKS.NL - DE OVERCLOCK COMMUNITY VAN NEDERLAND VOOR BEGINNERS EN GEVORDERDEN!

Acties: [view]

Door: dion_b Moderator PMG/VB/OH
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Wat merken betreft is het simpel: In het verleden behaalde resultaten...

Zelfs een merk met de slechtste reputatie heeft goede kaarten en zelfs het merk met de beste reputatie heeft maandagmorgenontwerpen. Je moet gewoon kijken naar reviews en ervaringen individuele kaarten. Afgaan op merk in plaats van kaart getuigt gewoon van luiheid en kort door de bocht willen gaan.

Knoflookworst + LANparty = overtreding Genčve Protocol (gas...)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws