[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Nieuw TopicIk weet dat een overkill aan internet verbinding tegenwoordig geen uitzondering meer is ;-)quote:Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:23:
[...]
En die kwamen bij mij met 1.7MB/sec binnen. Ja, megabyte.
Die update's gingen idd snel die van mij zat ook op maximaal te pompen. Vraag me alleen af of die update service ook p2p is, in ieder geval gaat het lekker snel!
Vnaavond ook maar ff naar die Interface kijken, lees over 1 uur en 5 minuten (A)
Black Orc - Rank 24 - RR 14 - Green iz Best!
Reg. datum: 21 mei 2008
Daar zal wel snel genoeg een add-on voor komen zekerquote:Mimango schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:18:
[...]
Ik heb op mijn maps elke plaats van copper/iron/cotton/oak etc aangegeven. Ik heb nu een kleine 100 plaatsen zodat ik alles precies weet te vinden! Ik was zo klaar met die quests
edit: wat was dat over die nodes? kun je ingame markeren waar je iets vind dan?
Yumiyahachiman wijzigde dit bericht 21-05-2008 15:35 (10%)
Dit kan vervelend zijn voor je keybindings. (dan zie je bv. een 1 op je eerste skill staan, maar dan werkt op 1 drukken niet)
Ik spreek uit ervaring
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor
World of Warcraft: Sunar lvl 70 Paladin, Holtz lvl 70 Hunter, Eiebora lvl 70 Draenei Shaman, Sco lvl 70 Troll Priest, Broight lvl 66 Warrior @ Stormrage
Reg. datum: 01 december 2002
Ik zie niet in hoe de vergelijking niet op gaat. Het is nou eenmaal waar dat Age of Conan relatief gezien helemaal niet zo'n intensieve game is... voor een MMORPG misschien wel, maar als PC game zeker niet. Savage 2 heeft een enigszins vergelijkbaar melee systeem, maar dat spel is vele tientallen malen intensiever dan AoC. Dus als die quote dan suggereert dat je er na 1 uur last van gaat krijgen dan reageer ik daar op met: het is veel minder intensief dan bijvoorbeeld Savage 2, Quake of Warcraft 3... en die games kunnen de meeste mensen ook makkelijk uren achter mekaar door spelen zonder last te ondervinden, AoC dan dus zeker... en ja, die vergelijking gaat echt wel op.quote:SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:12:
[...]
Erm.. Shooter =! MMOJe kan het er wel niet mee eens zijn, maar je vergelijking gaat niet op.
Zeker vergelijkend met de andere MMO's die ik speel is het veel (bosses uitgezonderd).
Ik bekijk deze MMO aardig anders dan iemand die vanuit shooters of enkel WoW/L2 komt
Natuurlijk is het ook nog zo dat Age of Conan een MMO is en je dus vaak tegen downtime aan zit te kijken. Of het nou even chatten met guild/partyleden is, of wachten tot je mana/stamina/health terug regeneert, tegen een laadscherm aankijken terwijl je van zone wisselt of items oppakken, je bent sowieso nooit de hele tijd intensief aan het knokken. Bovendien hebben de melee wapens AoE, dus sla je maar zelden 1 mob tegelijk dood, meestal zijn het er 2, 3 of 4. Vandaar dat ik het oneens ben met de quote.
Overigens suggereer jij nu dat ik enkel shooters en bijna geen MMOs heb gespeeld. Ik heb juist vrij veel MMOs gespeeld. Bovendien is het zo dat iedereen anders tegen een spel aan kijkt, daar hoeft game-ervaring helemaal niks mee te maken te hebben.
Yupquote:Yumiyahachiman schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:33:
edit: wat was dat over die nodes? kun je ingame markeren waar je iets vind dan?
Maduth wijzigde dit bericht 21-05-2008 15:40 (4%)
Nee hoor, servers gaan down van 18:00 tot 23:00, dus dat harde knallen valt vies tegenquote:Maduth schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:39:
Ik ga vanavond zo HARD knallen...
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=5799
Hydra wijzigde dit bericht 21-05-2008 15:43 (10%)
quote:Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:
[...]
Nee hoor, servers gaan down van 18:00 tot 23:00, dus dat harde knallen valt vies tegen
Reg. datum: 21 mei 2008
Ik weet dat het niet voor te lache is maar ik vond het toch ongelooflijk grappigquote:Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:
[...]
Nee hoor, servers gaan down van 18:00 tot 23:00, dus dat harde knallen valt vies tegen
Kleine troost voor ons zieligaards die zitte te wachte op de normal release
Mja. Ik kan vanavond toch niet spelen (hockey training) maar als ik een AoC avond geplant had, was ik ook redelijk chaggy geweest. Redelijk belachelijk dat je een downtime scheduled als zo'n beetje iedereen in de target audience net z'n eten op heeft en gaat gamen.quote:Yumiyahachiman schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:52:
Ik weet dat het niet voor te lache is maar ik vond het toch ongelooflijk grappig
Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."
Hoe ervaart men de omgevingen/werelden? Zit er ook een beetje variatie in tussen verschillende gebieden?
WoW @ Dragonmaw: Lugester lvl 70 Mage / Scorp lvl 70 Paladin / Demonruler lvl 70 Warlock / Nebula lvl 70 Druid / CygnusX lvl 70 Rogue / Necrix lvl 67 Rogue / Protocol lvl 67 Warrior / Nurato lvl 67 Priest / Energy lvl 61 Shaman / Evalanche lvl60 Hunter
quote:Selsery schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:56:
Hehe, een uniek moment. Ik ben het eens met Hydra.Maar dit is misschien wel even verantwoordelijk...
De werelden zijn echt fantastisch mooi, helemaal met een goeie snelle machine. Er zit erg veel variatie tussen de verschillende zones. Je hebt alles van woestijn tot complete dichte jungle.quote:-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:58:
Het scheelt dat er vanavond een spannende champions league finale is:P.
Hoe ervaart men de omgevingen/werelden? Zit er ook een beetje variatie in tussen verschillende gebieden?
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor
WoW @ Dragonmaw: Lugester lvl 70 Mage / Scorp lvl 70 Paladin / Demonruler lvl 70 Warlock / Nebula lvl 70 Druid / CygnusX lvl 70 Rogue / Necrix lvl 67 Rogue / Protocol lvl 67 Warrior / Nurato lvl 67 Priest / Energy lvl 61 Shaman / Evalanche lvl60 Hunter
Nouja, die 5 uur die ik al niet kan spelen is ook niet waar ik problemen mee heb, maar dat ze doodleuk een dergelijke downtime plannen is vrij bizar.quote:On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:02:
Het is jammer dat we vanavond niet kunnen spelen, maar als ik die reacties op het AoC forum lees ben ik 1 van de weinigen die niet he-le-maal gek aan het worden is omdat er 5 uur lang niet gespeeld kan worden.
Echt hoor.. als ze dat dan overdags doen ofzo.. ik de hele dag werken.. kom je thuis.. kan je nog niet spelenquote:Yumiyahachiman schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:52:
[...]
Ik weet dat het niet voor te lache is maar ik vond het toch ongelooflijk grappig
Mja, het is nog steeds pre-release he, dus zo gek vind ik het ook weer niet.quote:Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:05:
[...]
Nouja, die 5 uur die ik al niet kan spelen is ook niet waar ik problemen mee heb, maar dat ze doodleuk een dergelijke downtime plannen is vrij bizar.
Je betaald 5 euro om 7 dagen eerder te mogen spelen.. dus ik sta er wel van te kijken jaquote:On_E schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:08:
[...]
Mja, het is nog steeds pre-release he, dus zo gek vind ik het ook weer niet.
*edit* servers gaan dus plat van 22:00 - 03:00quote:Originally Posted by Tarib
Good news: the downtime must be pushed back a few hours. So the EU servers will go down at 20:00 GMT. The downtime is still scheduled to last around 5 hours.
I guess the gods of gaming must have heard and listened to you. We have to further test one of the planned changes and had to decide to push back a bit.
You guys heard it first now.
roodbwoy wijzigde dit bericht 21-05-2008 16:20 (5%)
If men are from Mars and women are from Venus, there's going to be one big-ass fight over where to set the thermostat.
De downtime is veplaatst naar later op de avond, 22:00 tot 3:00.quote:Good news: the downtime must be pushed back a few hours. So the EU servers will go down at 20:00 GMT. The downtime is still scheduled to last around 5 hours.
I guess the gods of gaming must have heard and listened to you. We have to further test one of the planned changes and had to decide to push back a bit.
You guys heard it first now.
http://forums-eu.ageofcon...p=50977&postcount=265
Bah =( too slow....
Btw, demo op Ymir hier, level 18,5 nu maar na vanavond... =)
Furio wijzigde dit bericht 21-05-2008 16:20 (8%)
Bouw mee aan Tweakcity! || AMD Athlon 64-X2 4600+ | Asus A8N SLI Deluxe | 3GB PC3200 Corsair/Kingston | XFX 8800 GTS 640 | Samsung SyncMaster 225BW
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.