quote:
Loadichus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:34:
[...]
Thanks, het is wel stoer imo dat je alle gathering profession zelf kan doen dan!
Zo zou je gewoon je eigen stuff kunnen farmen, en iemands anders gewoon betalen voor de craft.
(Als er geen Bind on pickup systeem achter zit natuurlijk)
Dat kan dus inderdaad. Je hebt zelfs aparte ruimte in je inventory voor alle "craft items". Ik ben al begonnen in Poitain met de quests om je gathering professions te krijgen. Ik voorzie daar wel een probleempje, want ten eerste zijn de resources best lastig te vinden.. (je ziet ze als je er bijna over struikelt bij wijze van) en ten tweede is de "refresh rate" van de resources echt heel laag. Dus als heel veel spelers de zone farmen, dan voorzie ik alleen al hierom een pvp oorlog. Des te meer omdat ook juist in deze zones de guild cities gebouwd worden. De resources spawnen dus op standaard plaatsen en niet random. Resource camping wordt hiermee in de hand gewerkt.
Ik blij dat ik vanochtend om half 5 niet meer kon slapen en uit bed ben gegaan om in alle rust die gathering quests te doen

Toch nog iets positiefs eraan... begin nu wel beetje gaar te worden @ work.
quote:
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk in, maar ik heb er toch een beetje een dubbel gevoel over. MMO's lijken altijd "te vroeg" te worden gereleased. Er zitten echt nog best wel wat bugs/verbeterpunten in AoC (quests die niet werken, een geluid alsof je door het water loopt terwijl je er toch echt minimaal 50 meter naast loopt, een UI die echt maar zo-zo is etc.). Dit geldt niet alleen voor AoC hoor, maar het lijkt soms wel alsof MMO's uiteindelijk maar live gaan zodat er in elk geval alvast cash binnen komt. Dat updaten, waaronder Directx 10 ondersteuning (dit vind ik dus wel een heel kwalijk punt) komt dan later wel. Uiteindelijk komt het ook wel goed hoor en AoC is tot nu toe echt een supergame.
XXlerator wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:53 (31%)