Gathering of Tweakers

Quicksearch
Geen mensen met craft ervaring?? Het is toch echt wel iets waar ik naar uit kijk.

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

Buffy 4 Live

Hoi weet een van jullie toevallig of ik nog een key kan bestellen zodat ik ook kan spelen? Of ben ik echt te laat en is er geen enkele optie meer? Ik zag op Bol.com nog dit staan: Pre-order nu en ontvang de mogelijkheid om van de early acces code gebruik te maken, waarmee je met één week voor release kunt beginnen. Verder krijg je als extra een ingame mount genaamd Rhino.
Maar op de officiele site staat dat early acces uitverkocht is, heeft bol.com nog wel keys of een foutje van bol.com? Sorry voor de vele vragen :)

Hoi :P

Non-smoker

Beetje laat, hij komt op de 23ste uit (net de DvD binnen gekregenv van Bol). :+

De early acces loopt over 2 dagen af...Betwijfel het of bol dan nog levert. volgens mij kan je sowieso niet meer mee doen aan de early access.

Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."

Ik heb ook bij bol.com besteld (standard edition) , en zou als het goed is gewoon vrijdag moeten kunnen beginnen met spelen.

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

quote:
TheAngel schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:47:
Hoi weet een van jullie toevallig of ik nog een key kan bestellen zodat ik ook kan spelen? Of ben ik echt te laat en is er geen enkele optie meer? Ik zag op Bol.com nog dit staan: Pre-order nu en ontvang de mogelijkheid om van de early acces code gebruik te maken, waarmee je met één week voor release kunt beginnen. Verder krijg je als extra een ingame mount genaamd Rhino.
Maar op de officiele site staat dat early acces uitverkocht is, heeft bol.com nog wel keys of een foutje van bol.com? Sorry voor de vele vragen :)
Volgens mij kon je in de early acces komen tot 20 mei 2008.
Morgen zijn bij sommige retailwinkels al de release versies verkrijgbaar, die zou je dan kunnen registreren / instaleren en dan zou je vrijdag kunnen spelen.
Incl. download van de client zou je maximaal 1 dag winst kunnen maken (ervan uitgaande dat je morgen de hele dag vrij hebt en kunt gaan gamen).

Momenteel zou ik voor de gewone release gaan...

mach@utrecht.nl
Reg. datum: 27 november 2007

Er zijn al wat feat calculators uit, check

http://www.tentonhammer.com/tth_talent_calc/aoc?class_id=5

Er moeten nog een paar classes geupdate worden, en de site moet wat stabieler worden maar het is een begin:D.

AoC WildSould: Lugester "Tempest of Set" / LongPlay "Assassin" BattleScar: Lugester "Necromancer" / Longplay "Dark Templar"

Klanten die voor maandag 19 Mei 15:00 bestellen krijgen krijgen codes toegestuurd die recht geven op Early Acces voor de game en een ingame mount genaamd Rhino. De verzending van de codes zal vanuit bol.com plaatsvinden op maandagmiddag 19 Mei.

Zo stond het bij Bol.Com toen ik bestelde iig. Heb ook vandaag de DVD binnen gehad. :D

It's life Jim ... but not as we know it ... Ariesfleet the dutch textbased star trek rpg visit us at www.ariesfleet.nl

mach@utrecht.nl

Als je de std. versie vandaag zeg maar binnen zou krijgen, zou je dan al kunnen beginnen met spelen of moet je dan echt wachten tot vrijdag? Dat zou zuigen zeg:P.

AoC WildSould: Lugester "Tempest of Set" / LongPlay "Assassin" BattleScar: Lugester "Necromancer" / Longplay "Dark Templar"

quote:
-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:59:
Als je de std. versie vandaag zeg maar binnen zou krijgen, zou je dan al kunnen beginnen met spelen of moet je dan echt wachten tot vrijdag? Dat zou zuigen zeg:P.
Jep dan moet je wachten. Tevens zijn er natuurlijk al bijna 4 dagen van de EA voorbij. Dus je kunt zowieso beter wachten.

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Buffy 4 Live

Maakt niet echt uit of er al 4 dagen verstreken zijn, ik zou graag vandaag willen beginnen met spelen, en 2 dagen wachten duurt lang. (Komop kon jij nog 2 dagen wachten op jou AoC?) ;)

mach@utrecht.nl

Maar als ik de std versie vandaag zou binnen krijgen, kun je dan toch nog via een EA een mogelijkheid hebben om eerder te beginnen aan de game?

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
MrFl0ppY schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:04:
Jep dan moet je wachten. Tevens zijn er natuurlijk al bijna 4 dagen van de EA voorbij. Dus je kunt zowieso beter wachten.
Sowieso ;)

Komt bij dat we op de 22e waarschijnlijk flink wat downtime gaan hebben voor de voorbereidingen. Dus zo'n ramp is het niet.
quote:
-Mach!- schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:09:
Maar als ik de std versie vandaag zou binnen krijgen, kun je dan toch nog via een EA een mogelijkheid hebben om eerder te beginnen aan de game?
Nee.

Hydra wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:10 (26%)

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
Loadichus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:45:
Geen mensen met craft ervaring?? Het is toch echt wel iets waar ik naar uit kijk.
Geen echte ervaring nee, maar ik kan er wel iets over vertellen:

Je kan alle gathering professions leren op 1 character, maar maar 1 echt crafting profession.
De gathering professions kan je al mee beginnen vanaf level 20 (ik kreeg een tutorial popup op level 20 dat dit kon, maar daarvoor moet je naar de gathering zone van jouw ras denk ik). Daar kan je dus alvast een voorsprongetje mee opbouwen voor als je op level 40 een crafting professions kan kiezen. Er zijn 5 van deze crafting professions:
  • Architect - met dit crafting profession kan je steden bouwen.
  • Armoursmith - met dit crafting profession kan je kleding maken. (ik weet niet of cloth ook tot de mogelijkheden behoord)
  • Weaponsmith - met dit crafting profession kan je wapens maken.
  • Alchemist - met dit crafting profession kan je potions en dergelijke maken.
  • Jewelcrafter - met dit crafting profession kan je jewels maken die in slottable items zoals crafted zwaarden passen. Voor zover ik weet passen deze niet op dropped items, maar alleen crafted items. De jewels geven uiteraard een boost aan het betreffende item.
Binnenkort (vanavond) zit ik in Aquilonia dus dan ga ik wel even op zoek naar het gathering gebeuren en kijken of ik daar wat meer over kan vertellen.

Reg. datum: 20 februari 2002

Damn net een mailtje dat de ce niet meer geleverd wordt. :(

Besteld bij gcshop ruim op tijd en betaald en al :(

Naja denk dat het hele aoc maar oversla....

Heb gelukkig wel een preorderkey en een account met de rhino dus als iemand belang heeft.

Buffy 4 Live

Ik hem wel wel graag overnemen.

TheAngel wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:20 (76%)

Weet iemand nu al of het mogelijk is, a la flightpoints in WoW, om makkelijk te travellen tussen zones die je al bezocht hebt? Vind het wel een beetje een pokkeend lopen anders nl. :)

quote:
Grave schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:14:
Damn net een mailtje dat de ce niet meer geleverd wordt. :(

Besteld bij gcshop ruim op tijd en betaald en al :(

Naja denk dat het hele aoc maar oversla....

Heb gelukkig wel een preorderkey en een account met de rhino dus als iemand belang heeft.
Er zouden wellicht nog gewone retailers zijn die nog CE's ontvangen voor de release.
Niet iedereen heeft ze blijkbaar al gereserveerd staan.

Reg. datum: 20 februari 2002

quote:
TheAngel schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:17:
Ik hem wel wel graag overnemen.
offtopic

preorder account met rhino kun je overnemen. :)

Stuur maar een dm

Bestel ook geen normale edities dan maar geen conan misschien ooit als er nieuwe ce worden uitgegeven.

quote:
Hydra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:21:
Weet iemand nu al of het mogelijk is, a la flightpoints in WoW, om makkelijk te travellen tussen zones die je al bezocht hebt? Vind het wel een beetje een pokkeend lopen anders nl. :)
Grote steden en plaatsen zijn onderling verbonden door Caravans en aanverwanten.
Zo kun je van de ene grote stad naar de andere stad geteleporteerd worden

Ik heb het spel vandaag besteld bij bol.com. Dit gaat zeker een goed spel worden. (Hopelijk blijven de kiddies en de RMT'ers weg :D).

Er stond wel bij bol.com; (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 23.05.2008

Houdt dat dus in dat ze het spel a.s zaterdag pas krijgen of wanneer ik het spel kan spelen? (Ben een beetje in de war met de EA, verwachtijd van het spel enzo)... :p

Schaapje1987 wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:28 (12%)

quote:
Kronos1979 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:24:
Grote steden en plaatsen zijn onderling verbonden door Caravans en aanverwanten.
Zo kun je van de ene grote stad naar de andere stad geteleporteerd worden
Hmm, ja, heb al wat aan carevans e.d. meegemaakt, maar het is wat irritant dat je eerst naar de rand van een zone moet sjouwen. Hoop dat ze daar nog iets voor maken, als travel een timesink moet zijn wil ik graag ondertussen iets anders kunnen doen.

Ik heb het spel net uit het plastic gehaald van Bol.com.

De LIVE servers voor iedereen gaan open op 23 mei. Eerder niet. Dus ook al heb je het spel ;-) kan je nog lekker even wachten ^^. Maar wij maken de playtime wel goed voor jullie. Tevens is een Early-play account geldig tot 23 mei * is al eerder genoemd door mij * Om deze te verlengen MOET je het spel kopen en de desbetreffende key invullen op je accountmanagement page.

Even nog een opmerking, ik las dat iemand hier GEEN key had op zijn Boekje @ AoC box. Bij mij staat er wel een key dus mogelijk is er iets fout gegaan bij het drukken van jou boekie.

Green iz Best!

Heb hem inmiddels ook, we zullen het zien van het weekend :P

Las dat totale installatie bijna 24GB zou zijn, zelfs na installatie vanaf dvd moet je nog bergen updates binnen halen. Begint al als een minpuntje :/

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Reg. datum: 10 oktober 2003

Heeft iemand al een bank gevonden?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws