Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 december 2007

Bloom staat ergens onderaan in de eerste pagina (dus niet advanced) van je videosettings.
Bloom zorgt ervoor dat het licht (voornamelijk zonlicht) versterkt wordt op oppervlakten.

Heel goed zichtbaar in White Islands in het begin bij daglicht.

Verder ook in de stad van de aquilonians bij daglicht. Het heeft wel een redelijk grote impact op je videokaart en je FPS.

Reg. datum: 16 juli 2006

quote:
Falconey schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:34:
We hebben gistermorgen een guild city gebookend, het schermpje zegt dan ook "Poitan, Instance 4" oid. Het lijkt me dus wel dat dit een instance is?

Zones als bijv. de Tortage Underhalls zijn wel instanced, maar niet voor jou alleen. Er zijn dan wel weer zones die bound zijn voor jou alleen, bijv. Border Ranges @ Wild Lands.

Verder heb ik nog niet echt veel van pvp gemerkt, mijn ToS is nu level 46. Soms is er wel iemand die me wil ganken oid maar dan stun ik hem en loop ik gewoon verder :P
Level 46?
Is het zo gemakkelijk of speel je 24/7?

Reg. datum: 22 mei 2006

Ah duidelijk, naja ;-) hou liever mijn huidige fps dan nog meer eyecandy.. zit er al genoeg in imo! beetje frusty dat ik nu nog tot 16.30 moet werken en daarna pas weer AoC kan doen :(

Black Orc - Rank 24 - RR 14 - Green iz Best!

[ Binary^.nl ]

Vandaag zal AoC bij mij op het matje liggen! Ben al super benieuwd!
Is er al een of andere GoT clan op 1 van de servers?? Dit natuurlijk met de achterliggende gedachte dat ik meteen op de goeie server kom.

Ik heb trouwens nog bar weinig over crafting gehoord?? Hoeveel profession kun je doen etc?

Hoe zijn de ervaring met de Priest of Mitra btw? Dit lijkt me voor mezelf de ultieme class om te spelen.

| WoW : Jaedenar - Sethos : Resto Shaman | AoC: Wildsoul (PvP) - Ztoke : PoM |

Certified nutcase

quote:
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:07:
Ah duidelijk, naja ;-) hou liever mijn huidige fps dan nog meer eyecandy.. zit er al genoeg in imo! beetje frusty dat ik nu nog tot 16.30 moet werken en daarna pas weer AoC kan doen :(
Mopperkont, ik heb het spel nog niet eens.. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Age of Conan Release is a Sold Out Hit - Not enough copies for Funcom's MMO have been made - sales surpass expectations
By: Calin Ciabai, Games Editor

Enlarge pictureThere are many voices claiming that Ago of Conan: Hyborian Adventures is the title that could take the throne of best MMORPG from World of Warcraft. Although a few years behind and with a different, more "mature" approach to the game, Age of Conan really is a competitor to the throne. It will probably remain like that since the WoW-mania seems hard to beat at the moment, but that does not matter too much.

What matters is that Funcom's MMO will be officially, fully released tomorrow, on the 20th of May (with a 23rd of May release date set for Europe) and the game is already sold out almost everywhere. In a press statement earlier this day, Funcom proudly announced that all the Collector's Edition had sold out weeks ago and extra copies had been ordered - only to sell out, as well. Also, the regular pre-order campaign is working great and the developers are having trouble already due to server limitations and lack of physical copies of the game!

All in all, 111,000 Collector's Edition units have been sold since January and no less than 700,000 regular units are expected to be sold only in North America on day one. No matter if we're talking about a MMO or an offline game, these numbers are really impressive. And, since they're probably going to grow as soon as people start talking about the game, Funcom has decided to order extra servers in order to facilitate handling more customers.

"Everyone in Funcom is delighted and humbled with the historical pre-order numbers for Age of Conan. If the information we have is correct, they represent the highest pre-order number for any global launch of an original PC game, ever, including the original World of Warcraft launch," said Morten Larssen, Funcom’s VP of Sales & Marketing.

So, it seems that battle is on! Might good old World of Warcraft lose in front of the Cimmerian?

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

Reg. datum: 13 mei 2008

<- Zoekt een leuke guild op Wildsoul

Bear Shaman - Serieuze speler, geen ganker, houdt van (guild)politics/pvp/pve en theorycrafting natuurlijk :P
Referenties: Zie Kor'Gall :P

Xith wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:24 (3%)

Certified nutcase

Oh en een klein vraagje...sorry als ie al gesteld is maar dit topic bijhouden is ondoenlijk...ik moet ook wel eens werken enzo.. ;)

Moet je wel of niet perse een creditcard hebben om je aan te melden...want ik vertik het om er een aan te schaffen..ben er met moeite vanaf gekomen.. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 13 mei 2008

D'r is ook iDeal :)

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Moesten ze het spel naar system specs minder veeleisend hebben gemaakt, hadden ze nog meer verkoopspotentie. Vergelijk WoW met AoC. Tijden veranderen, systemen ook. Maar niet iedereen zal het spel kunnen draaien. Het is niet omdat je een goed spel maakt, met een doorgedreven marketing-campagne dat het spel ook goed verkoopt. De eerste cijfers zijn alvast veelbelovend, dat wel. Ik denk dat ze WoW niet van de troon zullen stoten. Tenzij ze een engine hebben ontwikkeld die downscaling mogelijk maakt (zie UT-reeks).

Reg. datum: 21 mei 2008

Ben al enkele dagen gefascineerd jullie discussie aan het volgen dus maar eens effe geregistreerd om af en toe mezelf te laten horen, kijk vol afwachting uit naar het spel en jullie discussie lezen maakt het wachten niet gemakkelijker

Reg. datum: 05 oktober 2004

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:
Moesten ze het spel naar system specs minder veeleisend hebben gemaakt, hadden ze nog meer verkoopspotentie. Vergelijk WoW met AoC. Tijden veranderen, systemen ook. Maar niet iedereen zal het spel kunnen draaien. Het is niet omdat je een goed spel maakt, met een doorgedreven marketing-campagne dat het spel ook goed verkoopt. De eerste cijfers zijn alvast veelbelovend, dat wel. Ik denk dat ze WoW niet van de troon zullen stoten. Tenzij ze een engine hebben ontwikkeld die downscaling mogelijk maakt (zie UT-reeks).
Ik denk dat vrijwel ieder persoon (9 v/d 10) wat zichzelf "gamer" noemt, het spel wel kan draaien. En anders maar niet, ik denk niet dat de makers er wakker om liggen hoor.

Mi love you long time

quote:
Beste,

Onlangs heb je de collector edition van Age of Conan bij ons in de
pre-order besteld. Deze versie van de game komt helaas heel beperkt in
Nederland uit en we hebben niet genoeg exemplaren toegedeeld gekregen om
jouw bestelling uit te kunnen leveren. We kunnen nu 2 dingen voor je
doen, de bestelling omzetten naar de normale versie van de game (of een
andere game) en het teveel betaalde bedrag terugstorten op je rekening.
Of je kan de bestelling helemaal annuleren. We horen graag waar je
voorkeur naar uitgaat, omzetten of annuleren. Verder bieden we onze
excuses aan voor het ongemak.

--

Met vriendelijke groet,

Weggehaald. Doet er verder niet toe
Lekker ruk dus. Ik vraag me nu even af hoe dit verder gaat. Ik heb nl al een pre-order account aangemaakt en early-access genomen en zit dus al in het spel. Kan ik daarmee niet gewoon vrolijk verder spelen en de bestelling maar gewoon annuleren?

Pwnd

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:
Ik denk dat ze WoW niet van de troon zullen stoten.
Lijkt me vrij lastig voor een PVP georienteerde MMO om WoW, een PVE MMO, van de troon te stoten. Iedereen die niet van PVP houdt blijft vrijwel bij WoW, uitzonderingen daargelaten.

Reg. datum: 21 mei 2008

quote:
Ypuh schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:45:
[...]

Ik denk dat vrijwel ieder persoon (9 v/d 10) wat zichzelf "gamer" noemt, het spel wel kan draaien. En anders maar niet, ik denk niet dat de makers er wakker om liggen hoor.
Hier geef ik je wel gelijk in, elke gamer upgrade om de x aantal tijd zijn systeem om de huidige games te kunne spele. Degene die hier het geld niet voor hebben zullen ook sneller geneigd zijn om consolegamer te worden zou ik denken.

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Yimi, Kaap: jullie hebben een punt. PVP/PVE en gamerspecs. AoC duikt in het PVP-gat in de markt. Ben ook dedicated gamer maar draai mijn spellen nog op ouder systeem 2600+ en 6600GT, daarmee haal ik nog 'medium' settings bij Lotro. Hoeveel geld je aan een systeemupdate wil/kan uitgeven, is afhankelijk van je eigen situatie. Gelet op het doelpubliek van AoC, 17+, is dat wel een categorie met wat financiële armslag, met uitzondering van de prewerkende groep gamende studenten. De mensen met meer tijd, maar minder geld...

Ik ga ook niet betalen voor 3 MMORPG's. Naast EVE en Lotro nog dokken voor een derde. Daarbij heb ik Lifetime voor Lotro (moesten ze ook doorvoeren voor andere MMO's). Ik kijk meer uit naar Aion. Ben niet zo onder de indruk van alle AoC-filmpjes. Vind de combat wat houterig overkomen. Zal wel een trial meepikken als ik het kan draaien.

Kwam deze game ook niet op Xbox 360 uit?

Hurtebise wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:00 (91%)

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:27:
Oh en een klein vraagje...sorry als ie al gesteld is maar dit topic bijhouden is ondoenlijk...ik moet ook wel eens werken enzo.. ;)

Moet je wel of niet perse een creditcard hebben om je aan te melden...want ik vertik het om er een aan te schaffen..ben er met moeite vanaf gekomen.. ;)
topic bijhouden is inderdaad moeilijk... 2 paginas in een ochtend :P

edit@ hierboven: ja, op later tijdstip, weet niet precies wanneer, ze willen ook nog xbox en pc gamers tegen en met elkaar laten spelen, weet niet hoever ze daarin zijn

edit2:
quote:
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Lekker ruk dus. Ik vraag me nu even af hoe dit verder gaat. Ik heb nl al een pre-order account aangemaakt en early-access genomen en zit dus al in het spel. Kan ik daarmee niet gewoon vrolijk verder spelen en de bestelling maar gewoon annuleren?
welke winkel was dit? hopelijk toch niet 12game, wel?

4th wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:54 (40%)

AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Diezelfde mail kreeg ik inderdaad net ook. Ik ga in ieder geval mijn order voor 2x de CE annuleren. De gewone kan ik altijd nog wel kopen maar ik annuleer deze order en ik verwijder de payment options uit mijn gemaakte user accounts bij FunCom.

Beetje lame om wel 111.000 CE edities te laten pre-orderen en er minder uit te leveren.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Reg. datum: 18 januari 2008

vraagje, ik heb gisteren het spel gedownload. Ik start het op maar de grafics werken niet goed. krijg de characters heel slecht te zien. nu had ik dat probleem ook bij wow op het begin. heb toen de instellingen laten wijzigen door de wow helpdesk en het werkte. Wel vreemd, als ik in de video opties directx 10 kies dat het spel dan wel normaal draait. Verder is het nog niet relaxed spelen, zit op de Fury server maar heel de tijd moet mijn pc nadenken waardoor er veel lag ontstaat. Val ik een tegenstanders aan dan loopt het beeld weer eens een paar sec. vast waarna ik weer verder kan spelen. Pc is dus heel de tijd aan het laden.

Neem aan dat een AMD 64 3500+ dual met 2048 intern geheugen en een goede videokaart voldoende is? Wow kan ik in zijn hoogste resolutie spelen zonder enkele problemen. Wow wordt alleen traag als er iets mis is met de server of verbinding. heb gisteren even een 30 min gespeeld rond 20.30.

Hoe kun je de video opties het beste instellen?

Reg. datum: 04 november 2003

quote:
Het viel me trouwens op dat een hoop mensen aan het klagen waren over de Interface? Deze is volledig aanpasbaar. Het chatscherm kan groter gemaakt worden.. verplaatst.. wat dan ook. Moet alleen zelf nog ff die XML files vinden om getallen weer te geven in de balken. * hp/mp e.d. *
Ehrm, bedoel je hp/mp nummertjes op de balkjes van je eigen personage? Dat is ongeveer het eerste waar ik achter kwam in dit spel, gewoon een klikje op die balkjes. Alleen bij tegenstanders is dit niet mogelijk, daar krijg je alleen een percentage te zien. Zelf zou ik wel graag de experience zien op de xp balk.
Reg. datum: 18 januari 2008

quote:
Xith schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:15:
<- Zoekt een leuke guild op Wildsoul

Bear Shaman - Serieuze speler, geen ganker, houdt van (guild)politics/pvp/pve en theorycrafting natuurlijk :P
Referenties: Zie Kor'Gall :P
hey kor,gall heb ik ook 2 jaar doorgebracht. zat in eclipse guild welke nog steeds bestaat.

quote:
redfoxert schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Diezelfde mail kreeg ik inderdaad net ook. Ik ga in ieder geval mijn order voor 2x de CE annuleren. De gewone kan ik altijd nog wel kopen maar ik annuleer deze order en ik verwijder de payment options uit mijn gemaakte user accounts bij FunCom.

Beetje lame om wel 111.000 CE edities te laten pre-orderen en er minder uit te leveren.
Had je daar ook early access bij? Ik overweeg mijn order te annuleren en gewoon aan te kijken wat er gebeurt. Als ik gewoon kan blijven spelen zonder uberhaupt het spel te kopen doe ik dat gewoon. :P
Speel inmiddels alweer een tijdje en de Collectors Edition gaat voor mij niet heel veel toevoegen zie ik al wel.

Donderwolk wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:58 (7%)

Pwnd

Non-smoker
Reg. datum: 10 juni 2007

Trouwens een heel raar vraagje... was gisteren bezig met een maat samen aan het gamen met een vriend van mij toen deze mij vroeg om mijn teacher ingame te worden. Dus ik dacht geining, doen we!. Hij wist alleen niet wat hij gedaan had om dat voor elkaar te regelen en we merkte er verder ook niks van. Kan iemand mij dat vertellen wat het nou inhoudt, dat teacher zijn??? :?

EDIT: voordat mensen gaan fantaseren :+

Maduth wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:13 (12%)

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
Donderwolk schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:58:
[...]

Had je daar ook early access bij? Ik overweeg mijn order te annuleren en gewoon aan te kijken wat er gebeurt. Als ik gewoon kan blijven spelen zonder uberhaupt het spel te kopen doe ik dat gewoon. :P
Speel inmiddels alweer een tijdje en de Collectors Edition gaat voor mij niet heel veel toevoegen zie ik al wel.
Ik heb er voor 2 accounts Early Access bij ja. Ik heb mijn order al geannuleerd en mijn subscriptions gecancelled. Voor mij hoeft dit spel niet meer. FunCom laat op alle fronten steken vallen.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Reg. datum: 17 juni 2002

quote:
Maduth schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:02:
Trouwens een heel raar vraagje... was gisteren bezig met een maat van mij toen deze mij vroeg om mijn teacher te worden. Dus ik dacht geining, doen we!. Hij wist alleen niet wat hij gedaan had om dat voor elkaar te regelen en we merkte er verder ook niks van. Kan iemand mij dat vertellen wat het nou inhoudt, dat teacher zijn??? :?
Damn dat klinkt fout. Bezig zijn met een maat.. :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: