Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Sander1991 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:30:
Geen DirectX 10 voor de herfst!

[...]

Bron
Ik speel de game toch echt op dx10 nu 8)7.

Ik heb gelukkig mn collectors edition gepreorderd. Ik las ergens dat de CE gelimiteerd is op 86000 stuks en dat elk een eigen nummer heeft op de metalen doos. Dit zal de enige CE release zijn voor deze game.

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

iPod Touch Eigenaar

quote:
Rutger Mulder schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:27:
[...]

Ik speel de game toch echt op dx10 nu 8)7.

Ik heb gelukkig mn collectors edition gepreorderd. Ik las ergens dat de CE gelimiteerd is op 86000 stuks en dat elk een eigen nummer heeft op de metalen doos. Dit zal de enige CE release zijn voor deze game.
Ja dan heb je die optie dx10 aangevinkt, maar loopt hij 100% op dx9 en zie je ook geen verschil.

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
DaitoX.nl schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:08:
Ach mensen, als je niet tegen lame kills kunt moet je geen pvp spelen.
Whatever. Maakt het niet minder triest. Ik vraag me altijd af waar het met mensen misgegaan is als ze opzettelijk mensen moeten zieken.
quote:
DaitoX.nl schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:19:
Moet je maar pve gaan spelen, ik doe wat ik wil. Ik dood genoeg mensen in eerlijke 1v1 ook, mensen in dialogue killen is geen skill nee maar wel leuk.
Staat wat mij betreft gelijk aan snoep stelen van een kind. Net zo triest, en 100% vergelijkbaar.
quote:
bstard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:50:
Sjongejonge wat een gezeur over PVP. Mensen hebben kleine geslachtsdelen, zijn kleuters of 'helden' want ze moeten dit en dat. Iedereen heeft bij zijn volle verstand PVE of PVP of RPPVP kunnen kiezen, voor de rest moet niemand niets vanwege jouw spelplezier. Jij speelt op de jouwe, een andere op hun manier. Bevalt dat niet, da's dan pech gehad.
Wat een geleuter. Als je je kicks haalt uit het aanvallen van iemand die bezig is met een quest dialog ben je gewoon triest. Nuff said.
quote:
Droniac schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:11:
RP-PvP is tot nog toe zeker geen gankserver. Ik heb nog geen enkel PvP gevecht gehad zelfs, maar dat zal wel iets veranderen zodra ik naar White Sands Isle / weg uit Tortage ga.
Euh, duh :) Tortage zelf is een safe-zone :)

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Zo, terug van m'n werk en AoC is geinstalleerd!
Twijfel alleen nog tussen PvP of PvE...

Met WoW altijd op PvP gespeeld en zeker op het eindlevel was dat heel vet, maar tijdens het levelen ergerde ik me soms dood aan gankers...

/edit
Hoe zit het btw met het uiterlijk van de gear? Zie je d'r op lvl 40 net zo uit als een lvl 5 of zie je er met goede gear wel wat spectaculairder uit?

superbassie wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:48 (25%)

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Is er in dit spel eigenlijk al een 'overschot' aan een bepaalde klasse?
Ikzelf zat te denken voor hunter, maar in WoW en LotRO stikt het er daarvan.

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

Reg. datum: 13 februari 2006

Hoezo zou je een character aan gaan maken op basis van de voorschot?

Maak gewoon een character/class aan die jij leuk vind.

Mensen hoe is de game veder? Ik wil hem gaan halen, maar is het de moeite waard..
Ik denk dat het een fusie is van Lotro en GW.

quote:
FunkyTrip schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:49:
[...]

Dus jij vindt het leuk om mensen die ergens anders mee bezig zijn te ganken of op zijn minst om te starten op een dusdanige manier dat jij er ernstig veel voordeel van ondervindt en als die mensen niks terugdoen omdat ze geen zin hebben in PvP dat ze toch nooit meer kunnen winnen, dan vind je dat vervelend? Wat een rare mentaliteit is dat zeg.

Als je wilt dat mensen terugvechten moet je ze het idee geven dat ze nog kunnen winnen. Een voetballer die met 10-0 achterstand begint tegen een sterker team (meeste pvp is hoge level tegen lagere level immers) gaat ook zijn best niet meer doen.

Als ik gegankt wordt terwijl ik bezig ben met een conversatie lees ik de conversatie gewoon uit. En als de ander wil dat ik terugvecht, moet ie me maar aanvallen op een moment dat ie tegenstand kan verwachten. Maar dat doen ze meestal niet. Waarschijnlijk vinden ze het een stuk minder leuk als er een kans bestaat dat ze verliezen. Een 50-50 kans zou ik juist wel superspannend vinden.
Ik word zelf toch ook weleens gepakt in een quest dialogue en dan druk ik goodbye en whoop ik z'n ass ook nog redelijk vaak. Dus ja het kan makkelijk, dat jij het niet wilt proberen is jou probleem.

50-50 kans, tjah dan moet je niet op een pvp server waar dit haast nooit zal gebeuren in world pvp, dan moet je pve gaan en dan duels doen.

Anyway ik ga toch ook niet lopen janken als ik door een ranger word neergeschoten zonder dat ik een kans had (ja dat gebeurt, als ik niet in stealth ben, bijv. door net een mob te hebben gedood). Dan kan ik als assassin niet eens bij ze komen. Terwijl als ik gewoon de drop krijg wel win.

Maarja, hoogste level wat ik in een eerlijk gevecht heb gekilled is een lvl 36 toen ik 21 was btw. Op het moment als mensen het combat systeem nog niet snappen kan je vaak nog winnen van een hoger level als je het wel snapt.

Dat was wel een vet gevecht, omdat ook al was ie niet zo goed natuurlijk wel flink damage deed door z'n lvl. Toen ik hem dood had kwam ie met z'n 37 guildie en gingen ze me campen op de res. In plaats van huilie doen heb ik toen me guild geroepen en zijn ze gewoon gedood zodat ik weg kon.

Maarja, misschien denk ik wel te simpel hoor om pvp gankers op te lossen met pvp en zelf iets doen kwa pvp als ik daar zin in heb. Misschien hoort het wel om heel nobel te zijn en een "ik ben beter dan jou" houding te nemen om vervolgens huilie te doen op een forum als iemand mij wel dood. Terwijl je het ingame in 10 min kan oplossen.

---------------

[quote]Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:37:
Wat een geleuter. Als je je kicks haalt uit het aanvallen van iemand die bezig is met een quest dialog ben je gewoon triest. Nuff said.[...]

Een mening, dat was ook mijn argumentatie. Voorzien van een clishéé 'nuff said'. Jouw spelplezier is anders als dat van andere op een MMO. Schokkend nieuws.
Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
EviOn20 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:01:
Hoezo zou je een character aan gaan maken op basis van de voorschot?

Maak gewoon een character/class aan die jij leuk vind.

Mensen hoe is de game veder? Ik wil hem gaan halen, maar is het de moeite waard..
Ik denk dat het een fusie is van Lotro en GW.
Een overschot kan ook deel uitmaken van het plezier wat je eraan beleeft ;). Als je helemaal geen groepen in end-game kan vinden omdat er te veel van je klasse is, kan het erg frustrerend uitpakken.

Outcast 70 Warrior | Protheus 6x Shaman | Vyton 3x Hunter | Trollbane

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
bstard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:03:
Een mening, dat was ook mijn argumentatie.
Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal. Dus nee, niet 'gewoon' een mening. Common sense.

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
Forn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:06:
[...]

Een overschot kan ook deel uitmaken van het plezier wat je eraan beleeft ;). Als je helemaal geen groepen in end-game kan vinden omdat er te veel van je klasse is, kan het erg frustrerend uitpakken.
Ja dat klopt, geef ik je helemaal gelijk in. Alleen ik zou wel een class maken wat ik graag zou gaan/willen spelen.. wie niet!?

Forn dan leg het ook maar weer net aan de hoeveelheid alts die dalijk gaan komen en de classes .

@ hydra jouw vergelijkingen zijn off ... en bijna tot het beledigen op rare wijze :Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal

Wat heeft het in vredesnaam met ganken te maken ..

P4 2.8Ghz 800mhz , MSI 875P mobo , 2x 512DDR400 corsair , 9800 xt , Soundblaster 5.1 , Maxtor 80gb 7200rpm , Pioneer dvd 120 , Plextor fikker

quote:
Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:37:
Euh, duh :) Tortage zelf is een safe-zone :)
Ja, en de Underhalls zijn dat niet... :P

Funky vidi vici!

quote:
rhermans schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:35:
Forn dan leg het ook maar weer net aan de hoeveelheid alts die dalijk gaan komen en de classes .

@ hydra jouw vergelijkingen zijn off ... en bijna tot het beledigen op rare wijze :Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal

Veel. De welbekende schoolbully's vonden het leuk om brugpiepers te pesten of hun brood af te pakken net als gankers het leuk vinden om met 100% winkanst aan een gevecht te beginnen. In beide gevallen vindt 1 van de partijen het leuk en de ander niet. Met het enige verschil dat de gegankte een keuze heeft en die brugpieper niet. En dat geeft de ganker het enige argument om door te gaan ('ze kiezen er zelf voor'. ) Terwijl de keuze vooral bepaald was door de spanning van de *echte* gevechten, niet de eenzijdige ganks.

De ganker heeft de keus om spelplezier aan beiden te geven door het gevecht min of meer fair aan te gaan (of 60-40), maar kiest ervoor om alleen zichzelf van plezier te voorzien. En daar hebben ze het volste recht toe helaas. Net als anderen het recht hebben om er over te zeiken :P

FunkyTrip wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:15 (12%)

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Reg. datum: 21 april 2003

Heb de game nu voor me liggen uit de winkel, kan echter nog niet inloggen aangezien dit volgens mij pas kan Vrijdag 23mei... wel jammer, was net te laat voor early acces....

I'm a Rocket Man

Waar heb je die dan gekocht?
Vandaag was wel de US release maar Europa toch echt 23mei dacht ik.

Reg. datum: 21 april 2003

In een Winkel in Rhenen, pcmedia. De release was hier eerder omdat de winkel dicht ging voor 3 weken.

Volgens mij zijn ze vandaag ook verstuurd

Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
rhermans schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:35:

Tuurlijk kan ik niet in de toekomst kijken, dus van alts zou ik het niet weten. Je kan er echter wel vanuit gaan dat het eerste character van iemand ook daadwerkelijk hun main wordt. Percentueel zal het niet veel meer gaan verschillen over 3 maanden en een paar dagen na de release.

@ Timon, je kan er vanuit gaan dat de rogue klasses met de meeste dps in ieder geval veel gespeeld gaat worden. Dus dat zijn barbarian, assasin en ranger. Meestal mages ook maar misschien dat door het nieuwe combat systeem meer mensen naar de melee classes getrokken worden. Healers en tanks zullen altijd veel gevraagd worden.

Outcast 70 Warrior | Protheus 6x Shaman | Vyton 3x Hunter | Trollbane

Non-smoker

Even een paar vraagjes?

1. Is er een bank aanwezig ergens?
2. Kent iemand de quest waar je een painting krijgt? Zo ja, wat moet je er mee?
3. Dat dexecity (of zoiets), wat is dat voor stat?

Cheers

Reg. datum: 11 oktober 2006

Hoeveel kost deze game nu eigenlijk maandelijks ?

Starzz , White Ztarz (208607)

I'm a Rocket Man

1e hit op google :
Europe

Monthly Per Month Total Total Incl. VAT*
1 Month 12.99 EUR 12.99 EUR 14.94 EUR
3 months 11.99 EUR 35.97 EUR 41.37 EUR
6 months 10.99 EUR 65.94 EUR 75.83 EUR

Reg. datum: 08 oktober 2002

Iemand enig idee of het spel een beetje loopt op een 6300 dc1,86GHz, 3Gig & geforce 7600GS
Heb hem zojuist besteld maar als ik even google lijkt het maar net te kunnen :X
ik hoop dat het wat is, k heb redelijk wat filmpjes gezien met hele mooie graphics,
maar vondt het helaas nog weinig spectaculair :| (nog geen flitsende spellcasts of brute armor gezien)

heb net een ToS gemaakt, dam wat zijn die sterk in het begin , 1 hit gewoon alles :)

iPod Touch Eigenaar

quote:
Maduth schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:55:
Even een paar vraagjes?

1. Is er een bank aanwezig ergens?
2. Kent iemand de quest waar je een painting krijgt? Zo ja, wat moet je er mee?
3. Dat dexecity (of zoiets), wat is dat voor stat?

Cheers
1. Ja, er staat een Trader in Tortage en ook in de andere hoofdsteden, maar die is nu disabled, bij de volgende maintenance komt hij weer "tot leven".
2. Ja, je kan hem verkopen of houden maar je kan er niet echt iets speciaals mee volgens mij.
3. Volgens mij kan je dat zien als je je muis er op houd, maar ik denk dat het iets met dodge rate enzo te maken heeft.

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws