quote:
FunkyTrip schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:49:
[...]
Dus jij vindt het leuk om mensen die ergens anders mee bezig zijn te ganken of op zijn minst om te starten op een dusdanige manier dat jij er ernstig veel voordeel van ondervindt en als die mensen niks terugdoen omdat ze geen zin hebben in PvP dat ze toch nooit meer kunnen winnen, dan vind je dat vervelend? Wat een rare mentaliteit is dat zeg.
Als je wilt dat mensen terugvechten moet je ze het idee geven dat ze nog kunnen winnen. Een voetballer die met 10-0 achterstand begint tegen een sterker team (meeste pvp is hoge level tegen lagere level immers) gaat ook zijn best niet meer doen.
Als ik gegankt wordt terwijl ik bezig ben met een conversatie lees ik de conversatie gewoon uit. En als de ander wil dat ik terugvecht, moet ie me maar aanvallen op een moment dat ie tegenstand kan verwachten. Maar dat doen ze meestal niet. Waarschijnlijk vinden ze het een stuk minder leuk als er een kans bestaat dat ze verliezen. Een 50-50 kans zou ik juist wel superspannend vinden.
Ik word zelf toch ook weleens gepakt in een quest dialogue en dan druk ik goodbye en whoop ik z'n ass ook nog redelijk vaak. Dus ja het kan makkelijk, dat jij het niet wilt proberen is jou probleem.
50-50 kans, tjah dan moet je niet op een pvp server waar dit haast nooit zal gebeuren in world pvp, dan moet je pve gaan en dan duels doen.
Anyway ik ga toch ook niet lopen janken als ik door een ranger word neergeschoten zonder dat ik een kans had (ja dat gebeurt, als ik niet in stealth ben, bijv. door net een mob te hebben gedood). Dan kan ik als assassin niet eens bij ze komen. Terwijl als ik gewoon de drop krijg wel win.
Maarja, hoogste level wat ik in een eerlijk gevecht heb gekilled is een lvl 36 toen ik 21 was btw. Op het moment als mensen het combat systeem nog niet snappen kan je vaak nog winnen van een hoger level als je het wel snapt.
Dat was wel een vet gevecht, omdat ook al was ie niet zo goed natuurlijk wel flink damage deed door z'n lvl. Toen ik hem dood had kwam ie met z'n 37 guildie en gingen ze me campen op de res. In plaats van huilie doen heb ik toen me guild geroepen en zijn ze gewoon gedood zodat ik weg kon.
Maarja, misschien denk ik wel te simpel hoor om pvp gankers op te lossen met pvp en zelf iets doen kwa pvp als ik daar zin in heb. Misschien hoort het wel om heel nobel te zijn en een "ik ben beter dan jou" houding te nemen om vervolgens huilie te doen op een forum als iemand mij wel dood. Terwijl je het ingame in 10 min kan oplossen.