Reg. datum: 20 augustus 2007
en ik kon early access nog krijgen!
haha, me dag kan niet meer stuk
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]Nee je hoeft niet per se terug naar je lijk te lopen. Je respawned op een respawnpunt en kunt van daar teruglopen naar je lijk om de (vrij lichte) death penalty kwijt te raken of je kunt gewoon verder gaan met waar je mee bezig was zonder extra kosten oid (geen ghost vorm a'la WoW dus). Erg relaxed systeem, maar wel kan je gespawncamped worden want die respawn-punten staan op vaste plaatsen in de wereld. In de open beta ook een paar grote gevechten gezien bij respawnpunten, maar meestal weet je daar toch wel tussendoor te glippen, vooral omdat iedereen kan sprinten en je dan echt wel snel weg kan komen, zeker van iemand die net gevochten heeft en dus geen stamina meer heeft.quote:koen1337 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:32:
[...]
Klopt, ik weet dan ook niet hoe het gaat met spawn/resurrecten etc. zodra je dood gaat. Als je naar de plek moet waar je dood bent gegaan zal dit een probleem worden ja.
Droniac wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:43 (17%)
Ik was in paar lvl 60 - 70 zones etc geweest. Daar heb je meerdere spawn punten, dus als ze bij eentje aan het vechten zijn ga je naar die andere. Je kan zelf kiezen welke in de zone je wilt gebruiken.quote:Droniac schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:40:
[...]
Nee je hoeft niet per se terug naar je lijk te lopen. Je respawned op een respawnpunt en kunt van daar teruglopen naar je lijk om de (vrij lichte) death penalty kwijt te raken of je kunt gewoon verder gaan met waar je mee bezig was zonder extra kosten oid (geen ghost vorm a'la WoW dus). Erg relaxed systeem, maar wel kan je gespawncamped worden want die respawn-punten staan op vaste plaatsen in de wereld. In de open beta ook een paar grote gevechten gezien bij respawnpunten, maar meestal weet je daar toch wel tussendoor te glippen, vooral omdat iedereen kan sprinten en je dan echt wel snel weg kan komen, zeker van iemand die net gevochten heeft en dus geen stamina meer heeft.
Zelf ga ik toch voor RP-PvP, want in andere MMO's was het toch altijd de PvP ervaring waar ik de leukste herinneringen aan over heb gehouden. Hopelijk ontmoet ik dan wel snel wat mensen waarmee ik samen kan spelen, want als je helemaal alleen bent is het toch wel wat minder geweldig op een PvP-enabled server
Hoogstwaarschijnlijk idem.quote:Axilya schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:09:
Aquilonia RP PVP
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dicht gaan gooien na de EA periode.quote:reggie2000 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:19:
Ik hoop toch wel dat die servers ook na de early access, bij de gewone release, nog toegankelijk zijn voor nieuwe spelers anders wordt meteen mijn guild gesplitst omdat de helft geen early access heeft.
Of ik zou weer opnieuw moeten beginnen op de servers die misschien erbij komen bij de normale release maar ja dan heeft die early access niet zoveel zin.
Ik zeg ook niet dat ze de servers dicht gaan gooien maar het zou wel zo kunnen zijn dat ze vol zitten, Funcom zegt zelf al dat ze de komende weken de boel goed in de gaten gaan houden en servers zullen toevoegen al na gelang de capaciteit van al bestaande servers.quote:Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:22:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk idem.
[...]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dicht gaan gooien na de EA periode.
Outcast 70 Warrior | Protheus 6x Shaman | Vyton 1x Hunter | Trollbane
bronquote:PvE Servers
• Crom
• Dagon
• Ymir
• Bori
• Astoreth
PvP Servers
• Fury
• Wildsoul
RP-PvP Server
• Aquilonia
Sander1991 wijzigde dit bericht 15-05-2008 19:30 (17%)
Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury
Kijk, we komen al ergens.. Begin er nu goed zin in te krijgen! Dat wordt een latertje zaterdagavondquote:Sander1991 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:24:
De europese early-access servers zijn bekend!!:
[...]
bron
EDIT: Sorry, spuit elf
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Welke guild zit jij dan?quote:Forn schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:49:
De guild waar ik in zit heeft besloten om richting de PvE servers te gaan. Ga maar mee, maar zal zeker ook een character maken op een PvP/RPvP server. Mijn hart ligt toch wel bij PvP, daar heb ik inderdaad de leukste ervaringen mee.
Mijn klasse wordt denk ik een Necromancer na de feat trees te hebben gekeken, deze zien er erg interessant uit. Met Lich Form, exploderende lijken, een leger van pets etc.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Kan ergerquote:Annedouwe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:46:
Dat downen zakt steeds kwa snelheid....had eerst 700 kb en nu 350....doe ik pauze + starten en hop weer 800 en brokkelt ie weer langzaam af.....
Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona