Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 20 augustus 2007

haa! ik heb vanmiddag me bol.com key gekregen
en ik kon early access nog krijgen!

haha, me dag kan niet meer stuk

quote:
koen1337 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:32:
[...]

Klopt, ik weet dan ook niet hoe het gaat met spawn/resurrecten etc. zodra je dood gaat. Als je naar de plek moet waar je dood bent gegaan zal dit een probleem worden ja.
Nee je hoeft niet per se terug naar je lijk te lopen. Je respawned op een respawnpunt en kunt van daar teruglopen naar je lijk om de (vrij lichte) death penalty kwijt te raken of je kunt gewoon verder gaan met waar je mee bezig was zonder extra kosten oid (geen ghost vorm a'la WoW dus). Erg relaxed systeem, maar wel kan je gespawncamped worden want die respawn-punten staan op vaste plaatsen in de wereld. In de open beta ook een paar grote gevechten gezien bij respawnpunten, maar meestal weet je daar toch wel tussendoor te glippen, vooral omdat iedereen kan sprinten en je dan echt wel snel weg kan komen, zeker van iemand die net gevochten heeft en dus geen stamina meer heeft.

Zelf ga ik toch voor RP-PvP, want in andere MMO's was het toch altijd de PvP ervaring waar ik de leukste herinneringen aan over heb gehouden. Hopelijk ontmoet ik dan wel snel wat mensen waarmee ik samen kan spelen, want als je helemaal alleen bent is het toch wel wat minder geweldig op een PvP-enabled server ;)

Droniac wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:43 (17%)

quote:
Droniac schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:40:
[...]

Nee je hoeft niet per se terug naar je lijk te lopen. Je respawned op een respawnpunt en kunt van daar teruglopen naar je lijk om de (vrij lichte) death penalty kwijt te raken of je kunt gewoon verder gaan met waar je mee bezig was zonder extra kosten oid (geen ghost vorm a'la WoW dus). Erg relaxed systeem, maar wel kan je gespawncamped worden want die respawn-punten staan op vaste plaatsen in de wereld. In de open beta ook een paar grote gevechten gezien bij respawnpunten, maar meestal weet je daar toch wel tussendoor te glippen, vooral omdat iedereen kan sprinten en je dan echt wel snel weg kan komen, zeker van iemand die net gevochten heeft en dus geen stamina meer heeft.

Zelf ga ik toch voor RP-PvP, want in andere MMO's was het toch altijd de PvP ervaring waar ik de leukste herinneringen aan over heb gehouden. Hopelijk ontmoet ik dan wel snel wat mensen waarmee ik samen kan spelen, want als je helemaal alleen bent is het toch wel wat minder geweldig op een PvP-enabled server ;)
Ik was in paar lvl 60 - 70 zones etc geweest. Daar heb je meerdere spawn punten, dus als ze bij eentje aan het vechten zijn ga je naar die andere. Je kan zelf kiezen welke in de zone je wilt gebruiken.

Heya,

Ik heb nu de key toegevoegd en heb ook de rhino en preorder enzo en er stond dat je vanaf 10 mei de preorder client kan downen. Waar kan ik dat ding vandaag halen ??

http://community.ageofcon...id=2474&table=CONTENT

Server lijst voor early access 17e.
Ik ga voor de Fury server, PVP.

Aquilonia RP PVP

Ik hoop toch wel dat die servers ook na de early access, bij de gewone release, nog toegankelijk zijn voor nieuwe spelers anders wordt meteen mijn guild gesplitst omdat de helft geen early access heeft.
Of ik zou weer opnieuw moeten beginnen op de servers die misschien erbij komen bij de normale release maar ja dan heeft die early access niet zoveel zin.

[GoT] IceDFire

Voor mij ook Fury-PVP waarschijnlijk, veel keuze is er niet voor Europe in het algemeen :P

zeker PVP voor mij :)

Aquilonia voor mij! :)

koen1337 wijzigde dit bericht 15-05-2008 18:27 (28%)

Mensen kunnen na d eechte release datum ook nog steeds de servers joinen die nu live gaan. Dit zijn de definitieve servers namelijk, erg zit geen verschi tussen early acces en normaal, behalve de begin tijd en dat je beessie krijgt bij pre-order

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Hoogstwaarschijnlijk idem.
quote:
reggie2000 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:19:
Ik hoop toch wel dat die servers ook na de early access, bij de gewone release, nog toegankelijk zijn voor nieuwe spelers anders wordt meteen mijn guild gesplitst omdat de helft geen early access heeft.
Of ik zou weer opnieuw moeten beginnen op de servers die misschien erbij komen bij de normale release maar ja dan heeft die early access niet zoveel zin.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dicht gaan gooien na de EA periode.

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:22:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk idem.

[...]

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dicht gaan gooien na de EA periode.
Ik zeg ook niet dat ze de servers dicht gaan gooien maar het zou wel zo kunnen zijn dat ze vol zitten, Funcom zegt zelf al dat ze de komende weken de boel goed in de gaten gaan houden en servers zullen toevoegen al na gelang de capaciteit van al bestaande servers.

En als jij dan net op een volle server zit en je maatjes zonder early access alleen kunnen kiezen voor een nieuwe server dan is dat wel lullig ;)

Reg. datum: 13 mei 2008

Nog steeds geen pre-order key... van FunCom.com zelf notabene... Sloom bedrijf :P

Reg. datum: 26 maart 2005

De guild waar ik in zit heeft besloten om richting de PvE servers te gaan. Ga maar mee, maar zal zeker ook een character maken op een PvP/RPvP server. Mijn hart ligt toch wel bij PvP, daar heb ik inderdaad de leukste ervaringen mee.

Mijn klasse wordt denk ik een Necromancer na de feat trees te hebben gekeken, deze zien er erg interessant uit. Met Lich Form, exploderende lijken, een leger van pets etc.

Outcast 70 Warrior | Protheus 6x Shaman | Vyton 1x Hunter | Trollbane

Reg. datum: 29 september 2000

W00t! Ik had de early access gedownload en geinstalleerd, hij is nu 475MB aan het patchen. Met een downloadsnelheid van 1.5 MB/sec :D

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

dat word 100% in fury =) PvP ftw

iPod Touch Eigenaar

De europese early-access servers zijn bekend!!:
quote:
PvE Servers
• Crom
• Dagon
• Ymir
• Bori
• Astoreth

PvP Servers
• Fury
• Wildsoul

RP-PvP Server
• Aquilonia
bron

EDIT: Sorry, spuit elf :+

Sander1991 wijzigde dit bericht 15-05-2008 19:30 (17%)

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

quote:
Sander1991 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:24:
De europese early-access servers zijn bekend!!:

[...]

bron

EDIT: Sorry, spuit elf :+
Kijk, we komen al ergens.. Begin er nu goed zin in te krijgen! Dat wordt een latertje zaterdagavond :)

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Dat downen zakt steeds kwa snelheid....had eerst 700 kb en nu 350....doe ik pauze + starten en hop weer 800 en brokkelt ie weer langzaam af.....

nu de servernamen bekend zijn heeft Gundermen (AoC guild van mmozone.nl) besloten om naar Bori te gaan. We zullen dus vanaf het moment dat Early Access begint, ons vestigen op deze server. Momenteel hebben we zo'n 90 NL/BE spelers en nog steeds groeiende!

Als je interesse hebt om te joinen, meld je aan op www.mmozone.nl en ga naar het forum. Daar zal je het AoC gedeelte vinden

Reg. datum: 08 mei 2003

quote:
Forn schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:49:
De guild waar ik in zit heeft besloten om richting de PvE servers te gaan. Ga maar mee, maar zal zeker ook een character maken op een PvP/RPvP server. Mijn hart ligt toch wel bij PvP, daar heb ik inderdaad de leukste ervaringen mee.

Mijn klasse wordt denk ik een Necromancer na de feat trees te hebben gekeken, deze zien er erg interessant uit. Met Lich Form, exploderende lijken, een leger van pets etc.
Welke guild zit jij dan? :)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Windows user hooked on Mac

quote:
Annedouwe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:46:
Dat downen zakt steeds kwa snelheid....had eerst 700 kb en nu 350....doe ik pauze + starten en hop weer 800 en brokkelt ie weer langzaam af.....
Kan erger ;) Ik kom niet boven de 50 KB/s uit. Dat op een 20Mbit verbinding (~18 effectief) en poort opengesteld...

Ik twijfel nog tussen pvp en rp-pvp server. Ik vind een beetje roleplaying wel leuk maar ik ben niet een persoon die in de rij voor een winkel ofzo gaat staan en van mij mag er ook wel over andere dingen dan AoC gepraat worden. Ik ben een erg fanatieke speler die graag met andere top spelers samen speelt. Ik wil dus ook een stad maken/veroveren en daar tijd in stoppen. Ik heb verder nog geen idee wat voor rol het role-playing gedeelte krijgt in AoC en wat funcom daar voor ideëen bij heeft.

Zijn er hier nog goede guilds die een pvp of rp-pvp server gaan joinen?
Ik weet het namelijk nog niet, wie helpt me over de streep :P.

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Het lijkt erop alsof de meesten uit mijn oude WoW guild naar Wildsoul gaan, en toch wil ik nog steeds liever RP-PvP.

Moeilijke keuze. ;(

misschien een zooitje mensen adden die op dezelfde server gaan?
neem aan dat ik dat nog wel kan discussieren hier?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws