Hoofdcategorieën
Topicacties

Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
quote:
mario661 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:56:
[...]

Is je PC/Sitecom 1Gbit?

Even off the top wat je zou kunnen testen.
Ik heb een Linksys 100Mbit router die z'n werk gewoon goed doet dus lijkt me stug dat het daaraan ligt. Ik heb namelijk al getest door een bluray film op mijn pc te streamen naar mijn laptop op het netwerk en dit zonder haperen. Jammer, ik vraag me af waarom ik wel de eerste paar minuten op de conceptronic zonder problemen kan kijken maar daarna problemen komen.....

Let the Zen flow. Shit a leak!

quote:
Tis zichtbaar, maar dan moet je een hackertje zijn ..
als iets zichtbaar en reproduceerbaar is dan kan er gekeken worden wat er mis is en gekeken worden naar een eventuele oplossing zou het probleem oplosbaar zijn.
Eh.. right. Ik vind het namelijk zelf wel wat vervelend dat de cfh er zich in verslikt en windows weer niet, net als met die artifacts. Dat met die artifacts is nu wel opgelost, maar is er dan geen oplossing waardoor de cfh bij een dergelijke fout niet gewoon verder gaat? Ik bedoel, een fout is toch geen 'ga naar de volgende file' commando?

Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs

quote:
Tijgert schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:12:
[...]

Eh.. right. Ik vind het namelijk zelf wel wat vervelend dat de cfh er zich in verslikt en windows weer niet, net als met die artifacts. Dat met die artifacts is nu wel opgelost, maar is er dan geen oplossing waardoor de cfh bij een dergelijke fout niet gewoon verder gaat? Ik bedoel, een fout is toch geen 'ga naar de volgende file' commando?
tuurlijk is het vervelend ..

dus gaan we kijken of het oplosbaar is .. soms is een fout niet herstelbaar als je de procedure niet juist beschreven hebt .. dus dan moet je eerst je procedure herschrijven om tot een oplossing te komen.

Zin in een nieuwe baan? ik heb nog wat vactatures beschikbaar. E-mail mij!

quote:
en als iemand anders minuten wil? Hoe zie jij dat dan? Wat is het ultieme invoer genot?

Reg. datum: 07 mei 2005

quote:
en als iemand anders minuten wil? Hoe zie jij dat dan?
50 + OK = goto 50%
050 + OK = goto 50 min

Reg. datum: 24 december 2005

quote:
qtekker schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 07:45:
[...]
50 + OK = goto 50%
050 + OK = goto 50 min
Of misschien:
a) Normaal - cijfers - enter - goto xx%
b) Display toets (toont dan toch al de tijd gelopen en de tijd totaal) - cijfers (overschijft de tijd die aangeeft waar in de film je zit) - enter - goto time.

met de links-rechts toetsen om tussen uren en minuten te wisselen?

BTW: de goto functie stoort mij niet, maar het gaat om ideeen, toch? :+

quote:
en als iemand anders minuten wil? Hoe zie jij dat dan? Wat is het ultieme invoer genot?
Nou, volgens mij is dit onderwerp al veel eerder aan bod gekomen en toen hebben ook al meerdere mensen zich voor minuten uitgesproken i.p.v. procenten.
Ikzelf prefereer ook minuten en stel wellicht een Poll voor als men zo graag meerdere meningen wilt hebben. Het is gewoon niet makkelijk om naar 50 minuten te springen in een film van 1 uur 40 als het in procenten moet.

Een alternatief zou zijn om naast de gelopen tijd in tijdsaanduiding ook de gelopen tijd in procenten weer te geven. Dan kan je zelf wel onthouden bij welk percentage je je film onderbrak.

Tijgert wijzigde dit bericht 24-07-2008 11:45 (17%)

Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs

Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
Tijgert schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Nou, volgens mij is dit onderwerp al veel eerder aan bod gekomen en toen hebben ook al meerdere mensen zich voor minuten uitgesproken i.p.v. procenten.
Ikzelf prefereer ook minuten en stel wellicht een Poll voor als men zo graag meerdere meningen wilt hebben. Het is gewoon niet makkelijk om naar 50 minuten te springen in een film van 1 uur 40 als het in procenten moet.

Een alternatief zou zijn om naast de gelopen tijd in tijdsaanduiding ook de gelopen tijd in procenten weer te geven. Dan kan je zelf wel onthouden bij welk percentage je je film onderbrak.
Ik stem voor minuten!

quote:
Ik ook 8)

Al zou ik al blij zijn met een optie om (bijv!) x minuten vooruit te springen. Stel je kan per 10 minuten vooruit springen, beetje zoals de scenes in een dvd menu.

mikkelnl wijzigde dit bericht 24-07-2008 15:05 (35%)

Oldskool NL.nl

Reg. datum: 16 oktober 2002

minuten heeft ook bij mij de voorkeur en eventueel een knop om 10 minuten vooruit te springen.

Verder een beetje off-topic misschien, maar is het mogelijk om PS3 avchd bestanden om te reken naar MKV, aangezien ik hier een paar bestanden heb en die niet ondersteund worden door de CFULLHDMA..... Suggesties?

quote:
Het is gewoon niet makkelijk om naar 50 minuten te springen in een film van 1 uur 40 als het in procenten moet.
Sorry, maar ik vind deze eigenlijk schitterend. Want 50% van 1uur 40 minuten is..... 50 minuten.!
:+ (ik geef toe - heeft niets met de inhoud te maken... O-) )

quote:
Want 50% van 1uur 40 minuten is..... 50 minuten.!
Heel scherp opgemerkt!
Ik stem ook voor minuten!

quote:
harrytasker schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:40:
minuten heeft ook bij mij de voorkeur en eventueel een knop om 10 minuten vooruit te springen.

Verder een beetje off-topic misschien, maar is het mogelijk om PS3 avchd bestanden om te reken naar MKV, aangezien ik hier een paar bestanden heb en die niet ondersteund worden door de CFULLHDMA..... Suggesties?
Ik pak de PS3 avchd bestanden (.iso bedoel je toch?) uit met Isobuster, je kan de iso dan openen en alleen de stream (.mts) extracten, en die is prima af te spelen. Je mist alleen wel eventuele subtitles en menu etc.

Oldskool NL.nl

Reg. datum: 16 oktober 2002

quote:
mikkelnl schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:20:
[...]

Ik pak de PS3 avchd bestanden (.iso bedoel je toch?) uit met Isobuster, je kan de iso dan openen en alleen de stream (.mts) extracten, en die is prima af te spelen. Je mist alleen wel eventuele subtitles en menu etc.
Probleem is dat het geen .iso bestanden zijn, als je kijkt met MediaInfo zie je ook dat er eigenlijk alleen een AVC video track op staat.
Uitpakken met winrar/isobuster gaat dus niet aangezien je geen bestanden ziet.
Ik denk dat ik gewoon andere files moet downloaden, neemt niet weg dat ondersteuning, indien mogelijk voor dit formaat wel handig zou zijn :)

quote:
Sorry, maar ik vind deze eigenlijk schitterend. Want 50% van 1uur 40 minuten is..... 50 minuten.!
Kijk, stiekem ben ik heel erg intelligent, alleen weet ik het niet... vandaar :)

quote:
[...]

Yep .. het is hier eerder besproken, maar nu zou ik graag zien dat er hier mensen meedenken HOE dat dan geimplementeerd moet worden, op welke wijze
bijv. in de setup een optie om zelf te kiezen (minuten / procenten) en dan ingave numeriek
of een andere wijze ..
Je kan wel roepen minuten, maar als de implementatie straks niet de manier is die je verwacht (zonder je verwachting uit te spreken) dan zou men weer opnieuw kunnen beginnen ... dus ik geef je hier de mogelijkheid om je wens uit te spreken en deze te definieren ..

zeroday wijzigde dit bericht 25-07-2008 06:51 (3%)

Ik heb hiervoor een KiSS DP1500 gehad, en daar kon je gewoon een tijd intikken waar je naartoe wilde. Werkte erg prettig. Hoe het op de DP1500 werkt:
• Druk op knop "search" op ab
• Film stopt en er verschijnt een vak waar je een tijd in kan vullen
• Vul tijd in en druk op "ok"
• De tijd word opgezocht en afspelen gaat verder (als je geluk had...)

sig69 wijzigde dit bericht 25-07-2008 09:00 (6%)

quote:
zeroday schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 06:49:
[...]
bijv. in de setup een optie om zelf te kiezen (minuten / procenten) en dan ingave numeriek
quote:
....naast de gelopen tijd in tijdsaanduiding ook de gelopen tijd in procenten weer te geven. Dan kan je zelf wel onthouden bij welk percentage je je film onderbrak.
Bij deze twee ideeen kan ik me geheel aansluiten.

Reg. datum: 25 juli 2008

quote:
zeroday schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 06:49:
[...]

Yep .. het is hier eerder besproken, maar nu zou ik graag zien dat er hier mensen meedenken HOE dat dan geimplementeerd moet worden, op welke wijze
of een andere wijze ..
Je kan wel roepen minuten, maar als de implementatie straks niet de manier is die je verwacht (zonder je verwachting uit te spreken) dan zou men weer opnieuw kunnen beginnen ... dus ik geef je hier de mogelijkheid om je wens uit te spreken en deze te definieren ..
Ik persoonlijk zou het handig vinden dat er 5 min versprongen wordt met de |<< en >>| toetsen ipv naar de vorige / volgende film te springen. Bij DVD gaat het wel maar dan naar de volgende scene.
De uren:minuten rechtstreeks invoeren ipv procenten lijkt me ook beter, b.v. HH:MM invoeren als 0050 om bij 50 min uit te komen de : zou er dan al moeten staan .
Om ook nog een menu item te maken om te kiezen tussen tijd of procenten is mijn inziens wat overbodig.

Groeten,

Roelof

De simpelste implementatie is zoals ik zei ook het aantal procenten dat je in de film bent aan te geven, dan kan de functie eigenlijk ongewijzigd blijven en hoef je alleen wat informatie aan de display functie te voegen.
Een wat nauwkeurigere en 'luxere' manier is om het ingeven van tijd in 3 cijfers (uren minuten) te doen, 1 uur 23 is dan 123 en klik. De film stoppen en search ofzo indrukken is dan niet nodig want dat hoeft nu ook niet. Daar tientallen uren bijna altijd 0 zijn kan je dat wel weglaten.
quote:
Ik persoonlijk zou het handig vinden dat er 5 min versprongen wordt met de |<< en >>| toetsen ipv naar de vorige / volgende film te springen.
Dit is ook een redelijk frustrerend iets. Naar de volgende film skippen als je alleen wat verder wilt spoelen. Met muziek kan dat nog wel, door nummers skippen, maar Ik denk dat juist met films niet moet hebben. Je wilt het niet op deze manier onderbreken door een foute knopdruk. Het is geen moeite om de film eerst te stoppen en dan de volgende te kiezen uit de lijst. Gebruik de navigatie toetsen idd liever voor spoelen. De FF en REW voor het heen en weer spoelen en de NEXT en PREV toetsen voor 5 of 10 minuten voor of achteruit. Dat zou je dan weer in de settings kunnen instellen hoeveel minuten je per druk wilt spoelen (numeriek ingeven bijvoorbeeld of anders een dropdown met 1, 3, 5, 10, 15 ofzo).

Reg. datum: 04 juli 2008

Hoe gaat het met de beta firmware ? Is er al wat te testen voor het weekend ?

quote:
Mijn ‘prio hoog’ lijstje
1. regelmatig is er een foto in zwart/wit met een rose streep
2. sommige mkv bestanden spelen gewoon niet.... de file wordt niet ondersteund!
3. mwvhd bestanden spelen niet met 5.1 geluid
4. schakelen tussen ac3 en pcm zou automatisch moeten kunnen of dts zou gedecodeerd moeten worden. Nu moet ik elke keer de config aanpassen en dat is niet echt handig en makkelijk!
5. audiosporen zijn niet kiesbaar bij *.mkv bestanden
6. audiosporen zijn niet kiesbaar bij *.iso DVD bestanden
7. mkv bestanden stoppen met spelen (lopen vast). Zover ik nu kan zeggen gebeurt dit juist met ‘grote’ files (> 8 Gb), maar ik moet nog meer testen… Reeds getest met The.Recruit.2003.BluRay.1080p.DTS.x264.dxva-EuReKa.mkv en Die Hard 3 (1995 BluRay 1080p DTS).mkv. Beide lopen vrij snel (10 min) vast!
8. NIEUW: aangevoerd door forum collega's: de CFULLHDMA switched naar 16:9 terwijl je 'm op 4:3 hebt staan.
9. BluRay formaat (folders & iso) ondersteuning.
De cfull speelt m2ts weliswaar af (als je'm uit de iso hebt getrokken), maar je bent het menu en subs kwijt. En bij m2ts worden external subs niet ondersteund.

quote:
rlvtje schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:17:
Hoe gaat het met de beta firmware ? Is er al wat te testen voor het weekend ?
misschien wel ;-)

quote:
qtekker schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:22:
[...]

9. BluRay formaat (folders & iso) ondersteuning.
De cfull speelt m2ts weliswaar af (als je'm uit de iso hebt getrokken), maar je bent het menu en subs kwijt. En bij m2ts worden external subs niet ondersteund.
zal nimmer te nooit niet gaan werken .. .

1.09.28.06 voor beta testers gereleased. Aanmelding als beta tester sluit ik eind juli

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: