Hoofdcategorieën
Topicacties

MSI Wind

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 september 2004

Ik denk dat de MSI levering erg krap gaat worden met mijn vakantie (wil hem n.ml. meenemen).
Is er iets bekend van een eventuele auto-lader? Of zal een normale auto-lader voldoende zijn?

|| Dutchy - lvl 70 Human Mage @ Skullcrusher Realm || Moagim - lvl 70 Night Elf Rogue || Neralina - lvl 70 Night Elf Druid || Silena - lvl 70 Blood Elf Paladin||

Reg. datum: 20 mei 2008

quote:
Philflow schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:04:
[...]

Offtopic: Hij verschijnt regelmatig op consumenten tv.
Is dat mysterie ook weer opgelost O-)

Cooler_King wijzigde dit bericht 29-06-2008 17:15 (7%)

Reg. datum: 19 mei 2008

quote:
Dutchy007 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:13:
Ik denk dat de MSI levering erg krap gaat worden met mijn vakantie (wil hem n.ml. meenemen).
Is er iets bekend van een eventuele auto-lader? Of zal een normale auto-lader voldoende zijn?
Nou de lader moet wel het juiste vermogen geven om de Wind van power te voorzien.

xx Watt
xx Amp

Dus een normale autolader zal uberwaarschijnlijk niet werken 8)

Reg. datum: 15 juni 2008

quote:
Cooler_King schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:23:
[...]

Ik had dezelfde dag antwoord toen ik 1 a 2 weken terug eentje stuurde.. ik denk gewoon dat ze al die onduidelijkheid zat zijn en MSI niet meer echt vertrouwen. Quickspot komt over als een erg enthousiaste shop met een bovengemiddelde klantcommunicatie, maar al die mailtjes op een dag behandelen voor een product dat nog niet eens binnen is, is misschien niet zo ideaal, dus hebben ze een drastische oplossing gezocht en hem maar gewoon verwijderd? O+
Dat denk ik dus ook. Ik wacht gewoon af.

@Railgunner:

Euhm sorry hoor :S maar dat weet ik toch niet? Ze verkopen zoveel daar en als jij op een computerafdeling werkt verwacht ik wel van dat soort gasten dat ze redelijk wat weten.
Maar zelfs het merk MSI kende een paar gasten niet en moesten ze het navragen.

@M3nno, dank je voor je bijdrage. Dan zal het inderdaad Mediamarkt afhankelijk zijn.

quote:
Winona schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:11:
Daar ben ik dus ook bang voor. Quickspot doet het dan alleen niet juist, maak er dan een mededeling van op je site. Maar doe niet zo geheimzinnig (maargoed, dit vind ik).

En dat het met de winkels iets langer duurt is logisch, maar als je er naar vraagt of ze uberhaupt krijgen dan staan ze je aan te gapen van wat bedoel je?
Mediamarkt bijvoorbeeld, die kent de hele MSI Wind niet eens (jup op de computerafdeling) dus ja dan schiet al lekker op natuurlijk.
Voor de meeste up-to-date stuff moet je niet bij de MediaMarkt zijn, die weten niet veel ;) Verder staat MSI voor MicroStar International....juist....MediaMarkt verkoopt MicroStar. Als er veel vraag naar is, dan voegen ze MSI WInd ook wel toe aan het assortiment hoor. De voorwaarde is dat er een Intel cpu in zit.

|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|

Reg. datum: 08 maart 2000

De Akoya staat nu ook op de Aldi Nord site: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D_DO/OFFER_27/OFF001.SHTML

Zoveel verschil zit er overigens niet tussen de toetsenborden, ik denk dat ik zelf wel kan leven met een keyboard waar een Z staat maar een Y typt. En verder zit er 1 extra toets op de middelste regel en is de enter groter. Zijn er echt geen mensen hier op Tweakers die zoiets hebben van; ruk maar met die NL versie waar ik lang op moet wachten, ik ga wel naar de Aldi in Duitsland? :)

Overigens, ik woon in Enschede en ben zelf van plan om woensdagavond en donderdagmorgen bij de Aldi langs te gaan om nog voor mijn vakantie een Wind compatible te scoren. Eventueel wil ik tegen een kleine meerprijs wel meerdere Aldi's bezoeken om er een te kopen voor Tweakers die wat minder dicht bij de Duitse grens wonen?

Nee, daar ben ik al achter dat ze niet veel weten. Maar niet alleen de Mediamarkt hoor, dat is met meerdere winkels zo. Vreselijk irritant als je hun moet uitleggen van hoe en wat.
En ik hoef niet perse naar hun, want er zijn nog andere grote zaken die ook computers verkopen. Het gaat mij er alleen om dat ik het eerst kan zien, voor ik het aanschaf.
Ik heb de Asus Eee 900 al gezien en van plaatjes ken ik de 901 en weet hiermee genoeg en deze zou ik wel online kunnen bestellen. Helaas doe ik dit gewoon niet zomaar met de Wind.

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: