Reg. datum: 20 mei 2008
Nee, nu naar meer lezen op het net kom ik berichten van vorig jaar tegen, maar ze kunnen wel wat meer specifieker zijn (nu op dit moment) dan MSI.quote:Philflow schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:58:
[...]
Weet je hoelang de Eee is uitgesteld?
PS. In UK beweert deze firma ze op voorraad te hebben:
https://www.morgancompute...detail.asp?ProductID=4828
Wel 387 pond.
Ik ben hier pas sinds een maand mee bezig, ik kwam toevallig hier en las over kleine laptops voor weinig geld en dat trok mijn interesse.
Dear Customers:
We are writing today to apologize for the delays surrounding the shipment of your MSI Wind NB. We had hoped we would have begun shipping units by now, but have been unable to do so due to the industry wide battery shortage. We can assure MSI is doing everything possible to work around this issue and get your unit shipped.
As estimated, the first shipment will arrive in the week of July 7 and we will upgrade your shipping to overnight service without any extra cost to you.
We can only ask for your continued patience and apologize for any inconvenience this delay may have caused.
Please feel free to contact us at the numbers below if you have any questions or concerns.
Chris Wang 626-913-0828 ext. 103
Lucy Chen 626-913-0828 ext. 163
Sincerely
MSI Online Store
MSI Computer Corp.
901 Canada Court
City of Industry, CA 91748
http://www.msicomputer.com
Commodore 64 = tha bomb
Maar dat is noord amerika? Het kan anders zijn voor Europa...quote:Pozo schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:21:
Zag dit hier nog niet staan, maar hier een berichtje van MSI zelf. Eerder dan 7 juli is dus onmogelijk helaas.
Dear Customers:
We are writing today to apologize for the delays surrounding the shipment of your MSI Wind NB. We had hoped we would have begun shipping units by now, but have been unable to do so due to the industry wide battery shortage. We can assure MSI is doing everything possible to work around this issue and get your unit shipped.
As estimated, the first shipment will arrive in the week of July 7 and we will upgrade your shipping to overnight service without any extra cost to you.
We can only ask for your continued patience and apologize for any inconvenience this delay may have caused.
Please feel free to contact us at the numbers below if you have any questions or concerns.
Chris Wang 626-913-0828 ext. 103
Lucy Chen 626-913-0828 ext. 163
Sincerely
MSI Online Store
MSI Computer Corp.
901 Canada Court
City of Industry, CA 91748
http://www.msicomputer.com
Hier nog een keer een bericht van MSI Nederland dat 3 dagen geleden is geschreven:
Met een kleine vertraging is het dus altijd nog begin juli. Stel dat de boot de komende week de haven van Rotterdam binnenvaart, dan hebben wij hem dus eerder dan de britten want hij moet eerst nog doorvaren naar Engeland?quote:Nederlandse leveringen worden nog steeds deze maand verwacht. Hier moet ik wel bij vermelden dat het nog steeds in gelimiteerde opgave is.
Waarom iedereen de order aan het annuleren is omdat Amerikaanse en Britse leveringen kort zijn uitgesteld begrijp ik dus niet echt (ik vind het ook gek dat Quickspot hem verwijderd heeft uit het assortiment, zo verliezen ze alleen maar klanten.. hij staat overigens nog altijd op de openingspagina, maar de link werkt vervolgens niet?
Het is al ruim 1,5 maanden geleden dat ik de Wind gepreordered heb, dus die paar extra weken maakt me nu ook niet meer veel uit. De Wind verslaat de nieuwste EEE modellen in alle tests, de Dell laat nog maanden op zich wachten, de Medion heeft qwertz toetsenbord en Duitse software / Duitse tekst op toetsen enz, dus die Wind is voorlopig het enige goede alternatief.
Cooler_King wijzigde dit bericht 28-06-2008 09:39 (45%)
Je vergeet nog de HP Mini Notequote:Cooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:28:
De Wind verslaat de nieuwste EEE modellen in alle tests, de Dell laat nog maanden op zich wachten, de Medion heeft qwertz toetsenbord en Duitse software / Duitse tekst op toetsen enz, dus die Wind is voorlopig het enige goede alternatief.
En die kost 408 euro met 1gb mem. en 3cell. (linkje)
jaja ik weet hoe de muisknopjes erop zitten
m3nno wijzigde dit bericht 28-06-2008 10:25 (27%)
Niet echt.. Deze heeft namelijk geen Atom maar een waardeloze Via C7-m (1.2G) aan boord.quote:
Waardeloos?quote:Cooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:36:
[...]
Niet echt.. Deze heeft namelijk geen Atom maar een waardeloze Via C7-m (1.2G) aan boord.
En de Acer Aspire One? is dat geen leuk alternatief voor de WIND
8.9" beeld, atom 1.6, 1024x600 resolutie, 80GB opslag, een bijna normaal toetsenbord, 2SD sloten
komt als het goed is ook uit in de 1e helft van juli.
Kosten ¤329 (8GB SDD, 512, linux), ¤350 (1024MB, 80GB, Linux), ¤399 (1024MB, 80GB, XPhome)
het enige nadeel dat ik kan vinden voor deze machine is 1 het is een acer (dus wegwerp materiaal) 2 een 2200 accu wat het maar 2 uur volhoud (maar daar vinden onze chinese vrienden wel wat op denk ik
klik voor info
Aangezien al die Atom dingen volgens mij hetzelfde zijn alleen een ander uiterlijk hebben kan je ook voor deze gaan. Mijn keuze is nogal niet gemaakt
= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap
Ik kom maar tot 1024 x 600 in verschillende reviews..quote:4play schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:11:
@ cooler_king
En de Acer Aspire One? is dat geen leuk alternatief voor de WIND
8.9" beeld, atom 1.6, 1024x800 resolutie, 80GB opslag, een bijna normaal toetsenbord, 2SD sloten
zit maar 1024 x 600 op IDD
sorry
= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap
Dan valt deze af voor jouw neem ik aan ?quote:
De mini note heeft een super reflectieve laag op het beeldscherm, ik denk dat ik dat niet trek als ik er buiten mee wil werken (wat de reden is voor mij om een subnotebook te willen kopen).quote:m3nno schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:09:
[...]
Je vergeet nog de HP Mini Note
En die kost 408 euro met 1gb mem. en 3cell. (linkje)
jaja ik weet hoe de muisknopjes erop zitten
Commodore 64 = tha bomb
Of is dat onmogelijk gemaakt op de een of andere manier?
ElayZ wijzigde dit bericht 28-06-2008 13:36 (16%)
Ik geloof dat de U90 de linux versie is.. er is volgens mij nog niets bekend over wanneer deze beschikbaar komt (maar iig duurt het nog een paar maanden).quote:ElayZ schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:35:
Even een wellicht hele domme vraag/opmerking: maar kun je niet gewoon zo'n goedkopere linux versie kopen en dan zelf formatteren en XP erop knallen?
Of is dat onmogelijk gemaakt op de een of andere manier?
Maar XP erop knallen zal gewoon gaan.
Cooler_King wijzigde dit bericht 28-06-2008 13:48 (4%)
Je hebt dan maar 512 MB i.p.v 1 GB en geen bluetooth.
En over de U90 hoor je verder nog helemaal niets over.
http://fr.youtube.com/watch?v=2btzPY7xX-o
Ze spelen erg vloeiend de volgende spellen:
Warcraft III
Trackmania
HalfLife
FarCry
World of Warcraft
Het is dan wel geen Crysis maar die Atom Wind heeft indruk gemaakt.
Reg. datum: 19 september 2003
Maarja da's een van de redenen waarom ik nu pas instap in de netbooks, met deze specificaties kan je mooi wat oudere spellen spelen, ben erg benieuwd hoe de wind counter-strike source draait.
RellioN wijzigde dit bericht 28-06-2008 22:58 (1%)
Reden: far cry
Situatie blijft ongeveer hetzelfde, voor NL is het een beperkte levering, en niet alle backorders zullen voldaan kunnen worden.quote:Cooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:28:
Precies![]()
Hier nog een keer een bericht van MSI Nederland dat 3 dagen geleden is geschreven:
[...]
Met een kleine vertraging is het dus altijd nog begin juli. Stel dat de boot de komende week de haven van Rotterdam binnenvaart, dan hebben wij hem dus eerder dan de britten want hij moet eerst nog doorvaren naar Engeland?![]()
Waarom iedereen de order aan het annuleren is omdat Amerikaanse en Britse leveringen kort zijn uitgesteld begrijp ik dus niet echt (ik vind het ook gek dat Quickspot hem verwijderd heeft uit het assortiment, zo verliezen ze alleen maar klanten.. hij staat overigens nog altijd op de openingspagina, maar de link werkt vervolgens niet?).
Het is al ruim 1,5 maanden geleden dat ik de Wind gepreordered heb, dus die paar extra weken maakt me nu ook niet meer veel uit. De Wind verslaat de nieuwste EEE modellen in alle tests, de Dell laat nog maanden op zich wachten, de Medion heeft qwertz toetsenbord en Duitse software / Duitse tekst op toetsen enz, dus die Wind is voorlopig het enige goede alternatief.
I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !
XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86
zal wat worden wanneer iedereen eindelijk een Wind heeft
[Rozenrood.nl] [Medion Akoya Mini E1210 - original state]
Is hij over een weekje ook werkelijk leverbaar dan?quote:Cooler_King schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:38:
Zullen we nog een weekje volhouden totdat we een echt ervaringen topic kunnen maken?
XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86
Dit topic is gesloten. ![]()