Atom-minilaptop van Medion komt naar Nederlandse Aldiquote:
Vanaf 3 juli ligt de Medion Akoya in de schappen in de Duitse Aldi-supermarktketen. De op een Atom-processor gebaseerde subnotebook zal enkele weken later ook in Nederland en België voor vierhonderd euro verkrijgbaar zijn.
De Medion Akoya mini E1210 waarmee Aldi-Süd adverteert, zal ook in Nederland en België beschikbaar komen. In Duitsland zal de Atom-laptop vanaf 3 juli verkrijgbaar zijn, maar Nederlanders en Belgen zullen enkele weken langer moeten wachten. Wel zouden de kleine laptops in grote hoeveelheden geleverd worden, zodat aan de verwachte vraag voldaan kan worden.
Dus de rebranded versie kan wel aan de vraag voldoen en msi zelf niet?

Lijkt mij duidelijk wat veel mensen in dit topic zullen doen. Het zijn net dezelfde laptops, alleen met een ander naampje op. Plak er een sticker van je favoriete radiozender over als je het niet wil zien, en klaar ben je voor 400 euro uit de dichtsbijzijnde aldi. (geen transport, geen verzending, lekker gemakkelijk)
En de garantie van Medion is, wat je ook beweert over de hardware, altijd al top-notch geweest. Drie jaar als ik het goed heb. De mensen die ik ken met een medion pc hebben alvast nooit problemen gehad met een normale en efficiënte garantie-afhandeling.