Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
StraightOn.NL schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:26:
[...]

Maar goed, eind deze week zal het krantje van Aldi-sud online moeten komen te staan en dan zullen we vanzelf zien of het waar is.
Foldertje is al een gepost...
quote:
Klopt, maar dat is wat ik zeg...er word dus gezegd dat deze folder een hoax zou zijn omdat hij van een of andere ebay aanbieder met een hoop negatieve feedback komt. (ik heb dit zelf echt niet nagekeken maar dat is wat er op msi-wind.de beweerd wordt). En in de folder staan ook geen leesbare specificaties, die nu dus wel gegeven worden...ik geloof het graag natuurlijk :) maar zie het liever op de website van aldi zelf staan

StraightOn.NL wijzigde dit bericht 24-06-2008 09:41 (7%)

Waar komt dat gerucht nou eigenlijk vandaan dat de witte het populairste is en dat de zwarte pas later komt? Op on poll op msi-wind.de staat de zwarte anders ruim bovenaan. Als je naar de artikelnummers kijkt van de Wind dan lijkt de zwarte juist ook de standaardkleur: deze heet gewoon U100 terwijl de witte U100W is en de purple U100P.

Ik geloof dat bijna alle webshops de zwarte nog op 1 juli hebben staan? Toch maar even afwachten dus (nog maar 1 week te gaan? O-)).

Cooler_King wijzigde dit bericht 24-06-2008 11:21 (4%)

Philflow wijzigde dit (47%)

Dat gerucht had er niet mee te maken welke het populairste is volgens mij, maar het was te zien in de levertijden; eerst zou de witte als eerste komen en toen weer de zwarte.

Zojuist mail van Salland:

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag hebben wij vanuit MSI Nederland te horen gekregen dat de leveringen van de MSI Wind helaas zijn uitgesteld tot september dit jaar.

Dit heeft alles te maken met de trage productie en distributie van de Intel Atom processor.

Canon 40D + grip | Canon 350D + grip | Canon 10-22 | Canon 50/1.8 | Canon 60/2.8 | Canon 85/1.8 | Sigma 18-200 | Sigma 50-500 | Canon Speedlite 430ex | Lowepro Slingshot 100 & Fastpack 350

Heb dezelfde mail gekregen :( Nu twijfel ik dan toch tussen de Medion en eBay..

quote:
vandijk schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:01:
Zojuist mail van Salland:

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag hebben wij vanuit MSI Nederland te horen gekregen dat de leveringen van de MSI Wind helaas zijn uitgesteld tot september dit jaar.

Dit heeft alles te maken met de trage productie en distributie van de Intel Atom processor.
omFg september ?

-dit is verder een nutteloos bericht, maar ik wil even mijn verbazing en ontzag uitdrukken-
edit: bericht klopte niet

Cooler_King wijzigde dit bericht 25-06-2008 10:59 (124%)

Hmmm dat zou erg naar nieuws zijn.. en slecht voor de portemonnee....
Volgens mijn distributeur komt hij echter nog steeds op de 26ste binnen (Juni). Dus ik hou de hoop erin. Mocht het toch september worden gaan we de zoektocht maar verder voort zetten.

PSN: SaSha1103

quote:
Cooler_King schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:05:
Heb dezelfde mail gekregen :( Nu twijfel ik dan toch tussen de Medion en eBay..
Lijkt me niet dat die dan wel uitkomt? Geen Atom = geen Atom. Ook niet in de Medion.
Reg. datum: 30 oktober 2001

quote:
StraightOn.NL schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:05:
[...]

omFg september ?

-dit is verder een nutteloos bericht, maar ik wil even mijn verbazing en ontzag uitdrukken-
Ik doe gezellig met je mee :'( Mijn vermoeden is dat de Asus 1000H gaat winnen!

Als Salland zegt dat ze het rechtstreeks van MSI hebben gehoord dan kan ik me niet voorstellen dat die 1 juli nog doorgaat. Dat betekent dus ook dat ik met mn pessimistische 12 juli nog eigenlijk het meest optimistisch was 8)7

quote:
Bablar schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:43:
[...]

Ik doe gezellig met je mee :'( Mijn vermoeden is dat de Asus 1000H gaat winnen!
Qua uiterlijk en prijs zal ie jammer genoeg nooit winnen van de MSI Wind :'(

Das Gerät wird laut MSI frühestens im September verfügbar sein (ohne Gewähr).
http://www.t-online-shop....filinet&product=44879

o oh.

Dan ben ik benieuwd wat Acer ONE gaat doen in september D

En de hele E serie van Dell. Dat is wel het voordeel, straks is er veel meer keus.

Tja alleen jammer dat ik zo'n ding juist graag op vakantie had mee willen nemen..

never run from a sniper!

Dit is zonde voor MSI, ze hadden heel veel laptops extra kunnen verkopen door het gebrek aan concurrentie. Dit is wel weer gunstig voor de consument omdat fabrikanten nu extra hun best zullen doen om de klant voor zich te winnen (kortingen, extra's, etc.)

[DPC]NGS
Reg. datum: 02 oktober 2003

Ik heb Gistron maar eens gevraagd hiernaar en kreeg deze reactie:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Tot september lijkt mijn niet correct, voor zo ver ik weet moeten deze vanaf +/- 1-07-08 te leveren zijn.

Met vriendelijke groet,
Gistron BV
Reg. datum: 07 december 2004

quote:
280 (linux, 8 GB SSD) en 380 euro (XP, 80 GB) ongeveer... Niet mis!

En de bedenkelijke reputatie van acer neem ik er dan graag bij. Hoe erg kan het nu misgaan op een dergelijk klein apparaat. Torsie, buiging, de vlakken zijn daar gewoon te klein voor, en de massa van het ding te gering... Zelfs acer moet dit wel kunnen :p

alvi wijzigde dit bericht 24-06-2008 17:55 (37%)

edit: bericht klopte niet

Cooler_King wijzigde dit bericht 25-06-2008 10:58 (104%)

ik geluk dat ik pas eind september op vakantie ga, er is nog hoop :)
ook al is die hoop erg klein, want volgens mij gaat er een groooot tekort komen aan 6cell accu's...

als ik goed op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen komt de HP 2133, EeePC 901, EeePC1000, Aspire One en dus MSI Wind allemaal uit in augustus/september/oktober??

dus wanneer de 6cell fabriek eindelijks weer een beetje draait, is de vraag naar deze accu's zo groot dat je dan als nog lange levertijden hebt??

[Rozenrood.nl] [Medion Akoya Mini E1210 - original state]

quote:
Cooler_King schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:28:
[...]

Lekker nuttig.. Gistron kan je ook alleen maar vertellen wat zij zelf weten.. Salland heeft het dus van MSI Nederland en we mogen aannemen dat MSI Nederland wèl weet waar ze over praten..
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat zit...tuurlijk heeft MSI Nederland de korste lijntjes met MSI TW of Global en ze weten vast waar ze over praten, maar zorgt MSI Nederland ook voor de import / shipping naar Nederland of zijn dat andere commerciële bedrijven die dat voor hun rekening nemen? Webshops krijgen hun laptops immers van distributeurs / importeurs maar niet via MSI Nederland, zij verzorgen volgens mij alleen support.

Dit is slechts een hypothese he...ik weet of het echt zo zit...

^ ik dacht dat ook zo. De levering gaat via andere kanalen. Ik hoorde of las ook ergens dat de eerste levering Winds buiten MSI om ging.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws