30 Juni !!quote:Philflow schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:00:
[...]
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt. Ik hoop het wel. Maar ik hebt dit al te vaak gezien...
Als we een poule zouden starten zet ik in op juli.
Reg. datum: 07 april 2005
7 juli
Reg. datum: 20 mei 2008
Ik ga voor 11 juli.. en kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie morgen of maandag al leverbaar zou zijn bij sommige shops (dan zou ie al bij meerdere shops tegelijk leverbaar moeten zijn maar quickspot is de enige die hem al zo vroeg verwacht).
Reg. datum: 07 juni 2006
Reg. datum: 07 juni 2006
Veel webshops geven 30 juni aan, maar aangezien dat een maandag is zullen ze meestal niks aangeleverd krijgen. Ik ga dus ook uit van 1 juli (dinsdag).
Kan niet meer. 1 juli is al bezetquote:Ted_W schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:48:
Ik ga dus ook uit van 1 juli (dinsdag).
Edit: wat nemen we als datum, de dag dat iemand van hier de eerste in huis heeft?
Philflow wijzigde dit bericht 19-06-2008 20:18 (17%)
Nou, de dag dat je de mail krijgt met de T&T codequote:Philflow schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:49:
[...]
Edit: wat nemen we als datum, de dag dat iemand van hier de eerste in huis heeft?
Ok deal. Gaan we het nog interessant maken?quote:m3nno schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:22:
[...]
Nou, de dag dat je de mail krijgt met de T&T code
Hoe had je dat in gedachten?quote:Philflow schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:25:
[...]
Ok deal. Gaan we het nog interessant maken?
Was een geintje
Maar als er iemand een goed voorstel heeft.. wie weet.
Sorry jongens maar de Wind komt in Belgie pas in september, ipv midden juli. Nederland krijgt er wel vroeger (qwerty en grotere markt).
Zullen we het zo doen dat degene die het goed heeft geraden van de andere mededingers een 6cells accu krijgt?
Lijkt me een leuke.
Als nou iedereen die een gok waagt 5E doneert, dan regelt degene die de donaties ontvangt de accu.
Lijkt me een leuke.
Als nou iedereen die een gok waagt 5E doneert, dan regelt degene die de donaties ontvangt de accu.
Reg. datum: 23 mei 2008
Reg. datum: 23 mei 2008
okeej vandaag bij mycom utrecht geweest om te vragen of ze de wind gaan verkopen. die gast zij mss eind augustus of september pas of helemaal niet door de slechte geruchten ?? Toen vroeg ik wat voor geruchten en toen zij die dat de wind last heeft van dat die te warm wordt ofzo.. ok zal wel. En toen vroeg ik nog welke beter draait wind op 133mhz gpu of 900 op 333mhz en toen zei die de wind.. ok volgens mij moet ik niet teveel vertrouwen op verkopers 
Reg. datum: 17 oktober 2004
Reg. datum: 17 oktober 2004
de meeste verkopers sporen niet en zijn betweters, nolifers IMOquote:80sBaby schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:53:
okeej vandaag bij mycom utrecht geweest om te vragen of ze de wind gaan verkopen. die gast zij mss eind augustus of september pas of helemaal niet door de slechte geruchten ?? Toen vroeg ik wat voor geruchten en toen zij die dat de wind last heeft van dat die te warm wordt ofzo.. ok zal wel. En toen vroeg ik nog welke beter draait wind op 133mhz gpu of 900 op 333mhz en toen zei die de wind.. ok volgens mij moet ik niet teveel vertrouwen op verkopers
Mja bij mij is geen gok hoor, heb het van MSI zelf.quote:bas r schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:41:
Zullen we het zo doen dat degene die het goed heeft geraden van de andere mededingers een 6cells accu krijgt?
Lijkt me een leuke.
MSI heeft nogmaals bevestigd dat de Wind voor BE pas ten vroegste in september komt. De eerste batch voor NL is ook maar beperkt, zelf de backorders zullen niet verwerkt kunnen worden. Van een tweede batch is nog niet eens sprake.quote:bas r schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:41:
Lijkt me een leuke.
I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !
Belgie? Dat bestaat nog? Interesseert me niet zoveel wanneer daar wordt uitgeleverd.quote:Hacku schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:30:
[...]
MSI heeft nogmaals bevestigd dat de Wind voor BE pas ten vroegste in september komt. De eerste batch voor NL is ook maar beperkt, zelf de backorders zullen niet verwerkt kunnen worden. Van een tweede batch is nog niet eens sprake.
Voor de duidelijkheid, we hebben het hier over de Nederlandse leveringen.
Mwa 5 euro hoeft van mij niet. Misschien iets ludiekers?
Ik vind het wel een geinig spel. Zall ff lijstje maken.
Wanneer wordt de eerste MSI Wind verzonden aan een tweaker?
M3nno: 30 juni
Philflow: 1 juli
Ted_W: 2 juli
Bas R: 7 juli
Cooler_King: 11 juli
Ik vind het wel een geinig spel. Zall ff lijstje maken.
Wanneer wordt de eerste MSI Wind verzonden aan een tweaker?
M3nno: 30 juni
Philflow: 1 juli
Ted_W: 2 juli
Bas R: 7 juli
Cooler_King: 11 juli
Philflow wijzigde dit bericht 19-06-2008 22:00 (20%)
Tot nader order zijn Belgen ook nog toegelaten op 'jouw' forum. Dus doe een beetje normaal wil je? Er lezen evengoed Nederlandstaligen buiten Nederland mee op dit forum. Beetje minder ego/etnocentrisch mag ook wel.quote:bas r schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:50:
[...]
Belgie? Dat bestaat nog? Interesseert me niet zoveel wanneer daar wordt uitgeleverd.
Voor de duidelijkheid, we hebben het hier over de Nederlandse leveringen.
Got Leenucks? | Arch Linux: power in simplicity | OpenWRT: Empower your router | Blog thingy
Er zullen ongetwijfeld veel buitenlandse Nederlandstaligen meelezen. Maar ik denk dat het niet relevant is om van hun te horen wanneer zij het product verwachten.quote:Borromini schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:08:
[...]
Tot nader order zijn Belgen ook nog toegelaten op 'jouw' forum. Dus doe een beetje normaal wil je? Er lezen evengoed Nederlandstaligen buiten Nederland mee op dit forum. Beetje minder ego/etnocentrisch mag ook wel.
Just kidding
Oeps ik had 11 juli eigenlijk genoemd als datum waarop meerdere shops kunnen leveren, niet waarop 1 iemand een Wind (welke kleur dan ook) krijgt toegezonden 
@ Cooler King Je kunt nog veranderen.
Nee laat maar.. er valt uiteindelijk toch nix mee te winnen? Ik houd het lekker pessimistischquote:Philflow schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:52:
@ Cooler King Je kunt nog veranderen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Dit topic is gesloten.